Rypyt alle 30-vuotiaana =(
Luulin naisten rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan vain pelkkää urbaanialegendaa, mutta niin vain olen parissa vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita N27
Kommentit (484)
Otat miesten spegulasteja naamalle ja teet niistä kasvonaamion/levität ympäri kasvoja!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät elintavat, unta, perusihonhoito kuntoon ja erityisesti kosteutus ja aurinkosuoja. Niin ja ihana mies ja paljon lempeä. Kaunistaa varmasti!
Miten mies vaikuttaa naisen ihoon?
Vierailija kirjoitti:
Otat miesten spegulasteja naamalle ja teet niistä kasvonaamion/levität ympäri kasvoja!
Ihanan progressiivista ja voimaannuttavaa T. N21
Itse huomasin kasvojen veltostumista vasta 37, vaikka ole tupakoinut ja käyttänyt alkoholia teini-ikäisestä saakka. Aurinkoa en kylläkään ota koskaan, ja käytän uv-suojausta ympäri vuoden. Ihan geeneistä kiinni mitä sinulle tapahtuu.
Mulle tuli myös paljon ryppyjä jo 25 v alkaen. Ensin syvät vaakajuonteet otsalle ja silmän alle harakanvarpaita, sitten nasolabiaalit ja marionettijuonteet, 35 v syvät sibeliusuurteet. Kuiva atooppinen iho vaan rypistyy helposti, äitini oli samanlainen.
Mutta en minä ymmärrä miksi tämä naisen ikääntyminen ja sen näkyminen on jotenkin niin kauheaa tässä maassa ja tietyissä muissa länsimaissa (ei kaikissa, esim. Saksassa ja Ranskassa useimmat hyväksyy ryppynsä ihan tyynesti eivätkä pidä niitä rumina). Minua ei ole oikein koskaan nuo rypyt haitanneet, aina on löytynyt kiinnostuneita miehiäkin jos niitä olen kaivannut. Toki en miksikään Instabeibeksi olisi kelvannut ilman rankkaa filtteröintiä mutta ei sellainen ole koskaan kiinnostanutkaan.
Kuulkaa, tapasin tänään tutun naisen pitkästä aikaa noin kuusikymppisen. Aina ollut kaunis ja huoliteltu kasvoiltaan ja vartaloltaan . Nyt selvästi huomasin hänen ottaneen täyteaineita kasvoihinsa, ei rypyn ryppyä mutta niin ilmeettömät ja liikkumattomat, pingoittuneet. Tämä iloinen ihminen oli muuttunut kasvoiltaan vieraaksi, ja hymy jäi vangiksi kasvojen sisään. Tuli surullinen olo, itse ikäännyttyäni olen pohtinut vaihtoehtoja, mutta tuo tie ei ole kaunis.
Riippuu geeneistä. Jos saa ennen aikaisesti vanhenevat perintö geenit niin ei terveet elintavatkaan paljoa auta. Jos saa geenilotossa sileä ihoisen geenit niin ihoon ei vaikuta epäterveelliset elämäntavatkaan jos ei pahoja sairauksiakaan tule.
UV- säteily tiedotteita kannattaa seurata ja pysyä sisätiloissa pahimman säteilyn aikana, sillä iäkkäänä iho ei enää palaudu nopeasti niistä vaurioista.
Ihmettelen kuinka voi vielä alle 30v olla ryppyjä. Tuntuu tosi oudolta. Syötkö tarpeeksi hyviä rasvoja. Syö pähkinöitä joka päivä kourallinen. Minä olen niitä syönyt koko ikäni eikä ole vielä ryppyjä 57- vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu geeneistä. Jos saa ennen aikaisesti vanhenevat perintö geenit niin ei terveet elintavatkaan paljoa auta. Jos saa geenilotossa sileä ihoisen geenit niin ihoon ei vaikuta epäterveelliset elämäntavatkaan jos ei pahoja sairauksiakaan tule.
UV- säteily tiedotteita kannattaa seurata ja pysyä sisätiloissa pahimman säteilyn aikana, sillä iäkkäänä iho ei enää palaudu nopeasti niistä vaurioista.
Ihmettelen kuinka voi vielä alle 30v olla ryppyjä. Tuntuu tosi oudolta. Syötkö tarpeeksi hyviä rasvoja. Syö pähkinöitä joka päivä kourallinen. Minä olen niitä syönyt koko ikäni eikä ole vielä ryppyjä 57- vuotiaana.
itse syön levyn suklaata joka päivä ja ei näpyn näppyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse syön levyn suklaata joka päivä ja ei näpyn näppyä
Suklaassa on ihan kamala määrä sokeria 48g. Ja sokerissa ei ole mitään ravintoaineita kuten on hyvissä rasvoissa. Ei siitä näppylöitä tule mutta keho on tulehdustilassa ravinnon puutteesta joka ajan myötä aiheuttaa kakkostyypin diabeetteksen.
Sokeri kiihdyttää hiljaista tulehdusta
https://yhteishyva.fi/ruoka-ja-reseptit/10-painavaa-faktaa-nain-sokeri-…
Sokerin vähentäminen tekee ihmeitä ulkonäölle ja yleiselle voinnillekkin ja kannattaa kokeilla. Ei tarvitse mitään kalliita voiteita naama värkkiin kun alkaa katsoa mitä syö.
Olempa onnellisessa asemassa kun saamme puolisoni kanssa ikääntyä ihan rauhassa ilman ulkonäkö paineita. Onko se enää luonnollista jos ihmisen pitää ikääntyessä hakea uutta kumppania tehden itselleen luonnottomia ja kalliita kauneus operaatioita kelvatakseen vielä jollekkin kun juna on mennyt ohitse ajat sitten niin se on mennyt eikä kannata epätoivoisiin yrityksiin enää alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olempa onnellisessa asemassa kun saamme puolisoni kanssa ikääntyä ihan rauhassa ilman ulkonäkö paineita. Onko se enää luonnollista jos ihmisen pitää ikääntyessä hakea uutta kumppania tehden itselleen luonnottomia ja kalliita kauneus operaatioita kelvatakseen vielä jollekkin kun juna on mennyt ohitse ajat sitten niin se on mennyt eikä kannata epätoivoisiin yrityksiin enää alkaa.
Ei se oikeasti ole onneksi nykyaikanakaan mahdotonta löytää vaikka keski-ikäisenä puolisoa vaikkei olisi rypytön. Itse löysi 44-vuotiaana ja olin lihava ja rupsahtanut. Jos oman ikäiset ja ns. tavalliset kelpaa, niin kyllä seuraa löytyy ilman operaatioitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne rasvat mitään auta jos on ihotyyppi rypistyvää laatua. Itselläni on aina ollut paksu, rasvoittuva iho ja siihen on tullut jo teininä syviä ilmeryppyjä sinne mistä iho taittuu usein. Yläasteella kiusattiin kaulan ympäri kiertävistä 3:sta juonnerenkaasta. Otsalle tuli myös kulmien kohottelusta rypyt reilusti alle kaksikymppisenä. Mun tyyppinen iho taas ei saa niin helposti selllaisia kreppipaperimaisia hienoja ryppyjä esim silmien alle kuin jotkut muut, mutta ne ihon taittumisjuonteet on paljon syvempiä.
Olen 32 eikä ole vielä mitään ryppyjä tullut. Oletko nukkunut tarpeeksi ja syönyt ja juonut hyvin? Aurinko ja tupakointi kyllä vanhentavat ihoa radikaalisti. Eli jos grillaa itseään koko aika auringossa niin toki voi tulla ryppyjä jo alle 30-vuotiaana.
Mäkin välillä koen näyttäväni vanhalta mutta monet päivittelee että näytän alaikäiseltä. Mä tosin käyn ahkeraan kosmetologilla eli sillä on vaikutusta. Mulla oli jo 22 vuotiaana todella samea, juonteinen ja väsynyt iho. Onneksi löysin hyvän kosmetologin. Nyt näkyy selkeä ero kun kuvia katsoo. Kokeile tuotteita mitkä lisää kollageenin tuotantoa ja käy kasvohoidoissa. Hyvä kosmetologi on parasta.
N25
Joo myönnän tappioni heti, luonteesi on selvästi ihana
Btw oot nainen yhtä paljon kuin Toni Nieminen on vastuullinen vanhempi.