Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rypyt alle 30-vuotiaana =(

Vierailija
06.10.2022 |

Luulin naisten rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan vain pelkkää urbaanialegendaa, mutta niin vain olen parissa vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita N27

Kommentit (484)

Vierailija
101/484 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin 18 vuotiaana että mulla on ryppyjä ja vedin kosteusvoidetta naamaan 3 kertaa päivässä :D tässä nähdään mitä sairas media tekee aivoillemme

Vierailija
102/484 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katoin kauhuissani 15-vuotiaana, kuinka naama oli täynnä ryppyjä.

Minä mitään rypyistä tienny, ne kuului ollakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD t. m40 jolla 20v nuorempia naisia jonossa ovelle saakka

Vierailija
104/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on jo tuossa iässä, että alkaa pieniä iän merkkejä näkyä kasvoilla. Jo alle 18-vuotiailla voi olla näkyviäkin otsaryppyjä tai naururyppyjä silmien ympärillä. Riippuu niin paljon omasta ihotyypistä ja ihon kuivuudesta, kasvojen rakenteesta ja itselle tyypillisistä ilmeistä. Ei niihin muut luultavasti kiinnitä niin paljon huomiota kuin sinä itse.

Vierailija
105/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia on jo tuossa iässä, että alkaa pieniä iän merkkejä näkyä kasvoilla. Jo alle 18-vuotiailla voi olla näkyviäkin otsaryppyjä tai naururyppyjä silmien ympärillä. Riippuu niin paljon omasta ihotyypistä ja ihon kuivuudesta, kasvojen rakenteesta ja itselle tyypillisistä ilmeistä. Ei niihin muut luultavasti kiinnitä niin paljon huomiota kuin sinä itse.

Ei kyllä normaaleilla 18-vuotiailla mitään ryppyjä ole herran jestas

Vierailija
106/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merilevä auttaa

Vierailija
107/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ahkeraan kosmetologilla ja käytän retinolia eikä naamassa ole rypyn ryppyä

Vierailija
108/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä rypyt naisella ovat todellä epäseksikkäät

Vierailija
109/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen parasta ennen päiväys ylittyy, kun suominainen täyttää 30 vuotta.

Japanilaisella naisella 50-vuotiaana.

Mistä tämä johtuu? Ruokavaliosta ja geeneistä.

Tiedätkö edes kuinka monta kauneusleikkausta ja operastiota on tehty Japanissa naiselle, kun täyttää 50v.

Kymmeniä.

Japanissa tehdään kauneusleikkauksia toiseksi eniten maailmassa, jopa alle 16v.

Samoin miehille.

Kurkkasin uteliaisuuttani useammalta sivustolta, eikä Japani ollut yhdessäkään kärjessä. Ei määrällisesti, eikä per capita.

Japanilaiset osaa vaan pitää itsestään parempaa huolta

Vierailija
110/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. retinoli 2. spf 30

Vierailija
111/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitovinkeistä tärkeimmät ovat aurinkovoide ympäri vuoden ja kesällä mielellään spf 50, retinoli ja C-vitamiini. Lisäksi hellävarainen puhdistus, sillä voimakkaat ja kuivatttavat puhdistusgeelit ovat huonoksi iholle ja kosteutetumpi iho näyttää aina nuorekkaammalle. Ruokavaliossa kannattaa pyrkiä perusterveelliseen ruokavalioon ja välttää erityisesti alkoa ja sokeria.

Vierailija
112/484 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin ryppyjen kyttäämisen 25-vuotiaana ja uskon niiden "ilmestymisen" yhtäkkiä johtuvan lähinnä siitä. Valokuvissa näytän samalta kuin vaikka 22 v, ei mitään ryppyjä näy lähikuvissakaan. Mutta peilissä niitä näen nykyään enkä katsettani irti saa niistä... N28(kohta29)

Vierailija
113/484 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin ryppyjen kyttäämisen 25-vuotiaana ja uskon niiden "ilmestymisen" yhtäkkiä johtuvan lähinnä siitä. Valokuvissa näytän samalta kuin vaikka 22 v, ei mitään ryppyjä näy lähikuvissakaan. Mutta peilissä niitä näen nykyään enkä katsettani irti saa niistä... N28(kohta29)

Munkin ihon väri vaihtu valkosesta punaseks kun aloin miettii nii

Vierailija
114/484 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena täytyy sanoa, että ei ne rypyt kyllä ketään kaunista eikä todellakaan lisää kysyntää miesrintamalla :D

23 alapeukkua ei hitto te naiset ootte kujalla :D

Vierailija
115/484 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25v:nä kollegaanin tuotanto loppuu ja nainen rusahtaa t. kansainvälinen playboy

Kuka sinua kutsuu kansainväliseksi playboyksi?

Vierailija
116/484 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25v:nä kollegaanin tuotanto loppuu ja nainen rusahtaa t. kansainvälinen playboy

Kuka sinua kutsuu kansainväliseksi playboyksi?

äiti

Vierailija
117/484 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on silmäkulmissa inhottavat juonteet, jotka tietyssä valossa näkyvät. Harmittaa, miten sitä alkaa pikkuhiljaa rappeutumaan eikä paluuta entiseen nuoreen ulkonäköön enää ole. Olen m26

Vierailija
118/484 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin nyt 28 v:nä ryppyjä jo otsalla vähän ja silmän alla, mutta eipä tuo kauheasti haittaa. Ehkä se on hyvä kun en ole koskaan ollut mikään kaunotar, niin ei se ulkonäkö ole niin kovin tärkeää. Mieskin löytyi jo yliiopistolta opiskellessa.

Vierailija
119/484 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyiseen naamaan on vain yksi lääke. Unohda ne rypyt. Hymyile ja rakasta itseäsi ja läheisiäsi. Jos murehdit niitä, ne senkun lisääntyvät.

Loppupeleissä rypyillä ei ole mitään merkitystä. Et tee mitään miehellä joka kiinnittää huomiota mahdollisiin ryppyihisi eikä valloittavaan olemukseesi ja mutkattomaan luonteeseesi.

Vierailija
120/484 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppykammo iski :D