Rypyt alle 30-vuotiaana =(
Luulin naisten rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan vain pelkkää urbaanialegendaa, mutta niin vain olen parissa vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita N27
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena täytyy sanoa, että ei ne rypyt kyllä ketään kaunista eikä todellakaan lisää kysyntää miesrintamalla :D
En ymmärrä miten tällä on näin paljon alapeukkuja? Ihan faktaahan tuo on
Voi sua😉
Olen samaa mieltä! N22
Vierailija kirjoitti:
Veden juonti, silmänympärysvoide, aurinkorasva, ei alkoholia ja tupakkaa nyt ainakin ensialkuun. Laita myös ihonhoito muuten kuntoon: https://tuoksut.com/ihonhoito
kiitos
Tärkein elämänohje: älä taistele aikaa ja ikääntymistä vastaan. Sen taistelun varmasti häviää, ja katkeroituu. Haluatko vanhana olla se pintakireä hymytön aave, josta kuitenkin kaikki näkee että plastiikkakirurgilla on käyty, vai se mummo joka aina nauraa joka kuvassa?
Seuraavaksi tärkein ohje: syö hyvin, nuku, älä tupakoi ja ei viinaa (se pilaa kasvojen pienet suonet), ei ylipainoa, kasvispitoinen ruokavalio, liikunta.
Ja muista hymyillä aina, kun et keksi muuta. Silloin sulle tulee ainakin hymyrypyt eikä kiukkuryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.
Sama se on miehellä, jos ulkonäöstä puhutaan. Jotenkin miehet aina haluavat sulkea silmänsä omilta rypyiltään. Se jaksaa hämmästyttää aina vaan.
Miksi sitten naiset alapeukuttavat kommenttia, jossa mainitaan naisten pilalle meno 30-vuotiaina, mutta kun alat haukkumaan miehiä, niin saat pelkkiä yläpeukkuja?
Niin...
"Men age like wine, women age like milk" tuollaisen olen joskus kuullut komean 40-vuotiaan miehen suusta
Näinhän ne monet miehet uskottelevat itselleen vanhenemisen peloissaan. Mieluummin kannattaa kuitenkin opetella hyväksymään ikääntyminen kuin elää itsepetoksessa. Ikääntyminen on oikeastaan elämän tarkoitus, ei yhtään vähempää tai pahempaa :)
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva ahdistuminen ja uhriutuminen aiheuttaa ryppyjä
Stressi, vanheneminen ja auringon uv-säteily sekä elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.
Sama se on miehellä, jos ulkonäöstä puhutaan. Jotenkin miehet aina haluavat sulkea silmänsä omilta rypyiltään. Se jaksaa hämmästyttää aina vaan.
Miksi sitten naiset alapeukuttavat kommenttia, jossa mainitaan naisten pilalle meno 30-vuotiaina, mutta kun alat haukkumaan miehiä, niin saat pelkkiä yläpeukkuja?
Niin...
AV-palsta on kuin naisten ulilauta
kirjoitti:
Tärkein elämänohje: älä taistele aikaa ja ikääntymistä vastaan. Sen taistelun varmasti häviää, ja katkeroituu. Haluatko vanhana olla se pintakireä hymytön aave, josta kuitenkin kaikki näkee että plastiikkakirurgilla on käyty, vai se mummo joka aina nauraa joka kuvassa?
Seuraavaksi tärkein ohje: syö hyvin, nuku, älä tupakoi ja ei viinaa (se pilaa kasvojen pienet suonet), ei ylipainoa, kasvispitoinen ruokavalio, liikunta.
Ja muista hymyillä aina, kun et keksi muuta. Silloin sulle tulee ainakin hymyrypyt eikä kiukkuryppyjä.
Miksi sitten Hollywood-tähdet näyttää 50-vuotiaana 20-vuotiaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet näyttää paremmilta rypyillä, koska silloin kasvoihin tulee karismaa. Samaa ei oikein voi sanoa naisista sori.
Vierailija kirjoitti:
Siemenneste t. n20
luuletko että me uskotaan sun olevan n20 jos sanot niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet näyttää paremmilta rypyillä, koska silloin kasvoihin tulee karismaa. Samaa ei oikein voi sanoa naisista sori.
Kyllä ne ovat edelleen ryppyjä, eivät karismaa. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös naisille ikä tuo karismaa. Karisma ei kuitenkaan ole sama kuin hyvännäköisyys. Ja tämä sama koskee myös miehiä.
kirjoitti:
Minulle on tehty facelift.
Kukaan ei huomaa.
Näytän 20 vuotta nuoremmalta.
Vanhene itsekses.
Blue Therapy Sleep Seerumi nyt ainakin koska se lisää kollegaanin tuotantoa eli kasvojen iho uudistuu. Sitten suosittelisin myös raikasta ilmaa ja hyviä elämäntapoja.
Mä olen 47 eikä ole ryppyjä eikä ihohuokosia tms. Vegaaniruokaa epäilen päätekijäksi. Minua on joskus luultu kavereideni tyttäreksi.
Kasviksia siis paljon ja hedelmiä ja hyviä kasvisrasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Menkää toiseen ketjuun tappelemaan, kakarat.
Paitsi että tulit itse tappelemaan tänne?
Voi sua😉