Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä " kuuluisuuksia" opiskeli kanssasi samaan aikaan ?

Vierailija
01.11.2006 |

Minulla alivaltiosihteerit, talousuutisten lukija Matti T, Jyrki Lehtola kirjailija), Kolmannen naisen basisti (en muista nimeä)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kouluni itä-helsingissä. Mitä nyt luin ykspäivä koulukaverit. comista, niin aikamoisia luusereita tuntuvat olevan nykyäänkin.

Ei sieltä mitään julkkiksia ole tullut. Alkoholisteja, narkkareita, kaupankassoja sitäkin enemmän.

Vierailija
42/50 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jaa-a.. ei tuu ketään mieleen tälläistä 7-päivää julkkista, muutama nykyisin tj:nä yms toimiva, ja sitä kautta julkisuudessa ollut tyyppi on kyllä.

Lukiossa eli kouluaikaan Kata Kärkkäinen (ois varmaan sellainen nimi, jonka täällä kaikki tuntee) ja yläasteella Tuuli Matinsalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 10

Vierailija
44/50 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumparelaskija, surffaaja, mutta eivät tainneet olla mitään erityisen kuuluisia, ehkä enemmän paikallisen tason julkkiksia Etelä-Espoon suunnalla. Aika laiha saldo.

Vierailija
45/50 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Lehtinen taitaa olla kuuluisin.

Vierailija
46/50 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin parhaimmaksi!

Vierailija
47/50 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten yks mallityttö Satu (en muista sukunimeä), oli jossain vaiheessa vähän joka paikassa mallina. Mari Posti, näyttelijä ja olikos se Heikki Helan vaimo... Kaikki samassa koulussa, ettei jopa samalla luokalla, mun rinnakkaisluokalla.

Vierailija
48/50 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunkseissa tällä hetkellä tanssiva isonenäinen mies.

Vierailija
49/50 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteella TikTakin tytöt, yläasteella Rasmuksen pojat ja Elina Kettunen

Vierailija
50/50 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteella oli myös entinen jokereiden maalivahti Kari Lehtonen . Niin ja yläasteella mun musanmaikkana oli Jean S.n toinen laulajista, Antti Paavilainen ja myöhemmin siellä oli (mulla ei silloin enään musaa mutta oli koulussa) Matti Suomela (tms) myös Jean S.stä.

Olikohan muita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme