Ketä " kuuluisuuksia" opiskeli kanssasi samaan aikaan ?
Minulla alivaltiosihteerit, talousuutisten lukija Matti T, Jyrki Lehtola kirjailija), Kolmannen naisen basisti (en muista nimeä)
Kommentit (50)
.. jaa-a.. ei tuu ketään mieleen tälläistä 7-päivää julkkista, muutama nykyisin tj:nä yms toimiva, ja sitä kautta julkisuudessa ollut tyyppi on kyllä.
Lukiossa eli kouluaikaan Kata Kärkkäinen (ois varmaan sellainen nimi, jonka täällä kaikki tuntee) ja yläasteella Tuuli Matinsalo.
kumparelaskija, surffaaja, mutta eivät tainneet olla mitään erityisen kuuluisia, ehkä enemmän paikallisen tason julkkiksia Etelä-Espoon suunnalla. Aika laiha saldo.
Jere Lehtinen taitaa olla kuuluisin.
sitten yks mallityttö Satu (en muista sukunimeä), oli jossain vaiheessa vähän joka paikassa mallina. Mari Posti, näyttelijä ja olikos se Heikki Helan vaimo... Kaikki samassa koulussa, ettei jopa samalla luokalla, mun rinnakkaisluokalla.
Hunkseissa tällä hetkellä tanssiva isonenäinen mies.
ala-asteella TikTakin tytöt, yläasteella Rasmuksen pojat ja Elina Kettunen
ala-asteella oli myös entinen jokereiden maalivahti Kari Lehtonen . Niin ja yläasteella mun musanmaikkana oli Jean S.n toinen laulajista, Antti Paavilainen ja myöhemmin siellä oli (mulla ei silloin enään musaa mutta oli koulussa) Matti Suomela (tms) myös Jean S.stä.
Olikohan muita
Kävin kouluni itä-helsingissä. Mitä nyt luin ykspäivä koulukaverit. comista, niin aikamoisia luusereita tuntuvat olevan nykyäänkin.
Ei sieltä mitään julkkiksia ole tullut. Alkoholisteja, narkkareita, kaupankassoja sitäkin enemmän.