Ketä " kuuluisuuksia" opiskeli kanssasi samaan aikaan ?
Minulla alivaltiosihteerit, talousuutisten lukija Matti T, Jyrki Lehtola kirjailija), Kolmannen naisen basisti (en muista nimeä)
Kommentit (50)
Karita Tuomola, Sami Kapanen, Mika Laitinen(mäkihyppääjä). Ainaskin nämä kuopion starbat oli näkyvillä. ja Karita muuten ihan taviksen näköinen typy joka nyhräsi poikaystävän kainalossa nurkissa..
Oliko se malli Satu entinen Kentala, joku kyseli ketjun alkupuolella.
ja eräs naiskirjailija, jonka nimeä en millään muista
tosin harmittaa tietty kun ei ollut asialla silloin ;)
Klassikan starbut tosiaan, Timonen, Kapanen, Laitinen.
Hassua miten Kimestä on tullut sittemmin naisten suosikki. Lukiossa tuskin herätti huomiota muuten kuin lätkätaidoillaan.
Sami enemmänkin oli ihqu, mutta Petra nappas heti kättelyssä..
Yläasteella luokkakavereissa ei julkkiksia, mutta samaan aikaan opiskelivat mm. Ekaterina Hatsi-jotain...(en tiedä miten kirjoitetaan)= Olli Jokisen vaimo Kata, Maria Drockila, Heli Pirhonen ja myös tuo ehkä pikemminkin paikallinen julkkis Linda Rinne, josta 3 mainitsi.
Minulla ei ole mainita ketään. Olen käynyt Helsingin Yhteislyseon lukion sekä opiskellut Helsingin Yliopistossa. Eikä yhtään ketään julkkista ole tullut vastaan opiskelupaikoissa!
oltiin samaan aikaan fukseja Turuus, terveisiä ex-tutuille, jos satutte palstaa lukemaan :-).
Ihan tarkalleen ottaen Stenfors siis
valmistelee
väitöskirjaansa. Minä tosin muistelin että olisi jo ollut valmiina.
Helsingin yliopistossa 90-luvulla kirjallisuustieteitä ja filosofiaa
kun muutin toiseen kaupunkiin . Ei muuten IKINÄ olisi uskonut Janista että pääsee vielä jaloilleen, hänhän oli 10 kertaa pahempi kuin Micce tai Andy (jotka molemmat ovat ihan deekuja nykyään)
Yhtä aikaa ja joillain samoilla kursseillakin oli ainakin Tomi Einonen, Pia Pasanen ja Marja Tiura. Taisi olla Rosa Meriläinenkin, mutta hänestä ei ole muuta mielikuvaa kuin nimi TAMYn yhteyksissä.
98:
Ei muuten IKINÄ olisi uskonut Janista että pääsee vielä jaloilleen, hänhän oli 10 kertaa pahempi kuin Micce tai Andy (jotka molemmat ovat ihan deekuja nykyään)
Miljoonasateen tyyppejä, ohjaaja Auli Mantila, en nyt muista muita.
Lukiossa Negativen kitaristi Larry Love, opiskeluaikana Pietarsaaressa monia jalkapalloilijoita kuten Jessica Thorn ja Petra Vaelma.
joku malli oli silloin .... siis turha " julkkis"
Kävin Kallion lukiota vajaat 15 vuotta sitten.
tiedä sit lasketaanko kuuluisuudeksi?!
Isä taisi olla joku Markku Heikkilä.