Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies haluaa elää poikamieselämää parisuhteessa

Vierailija
06.10.2022 |

Joku huolehtii hänen ruoastaan, vaatteistaan ja kodin kaikista muista asioista, jotta hän saa viettää poikamiesmäisiä päiviä omien kiinnostustensa parissa. Mielestäni tämän perustellumpaa avioeron syytä ei enää löydy.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on joku outo ajatusharha, että väärintekijän saisi toimimaan oikein ihan vaan sillä, että oikein on oikein. Kun jos mies toimisi muutenkin oikein, mitään eroa ei edes tarvittaisi. Ja kun ei toimi niin miksi toimisi oikein edes eron suhteen. Ei tietenkään toimi. 

Vierailija
82/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä naisissakin erikoisuuksia. Tiedän tapauksen, jossa yhteenmuuttanut avopari oli kihloissa, olivat ollet kimpassa 4-5 vuotta, ja yhteenmuuton jälkeen mimmi olikin sitä mieltä, että asutaan vaan yhdessä, mutta ei muuta enää. Oli mennyt Tinderiin kylmästi ja odotti miehen suostuvan kaikkeen. Sai sitten lähdöt. Jätti miehelle koiransa riesaksi. Koira myytiin myöhemmin. Tosi vastuullinen ja itsekäs nainen. Typerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt puolisolle vähän edes vapauksia. Ahdistavaa olla tuollaisten nipojen kanssa tekemisissä.

Vierailija
84/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikamies eikä mulle kukaan tee ruokaa, siivoa tai pese pyykkiä jos en sitä itse tee. Miehesi elää pikemminkin pikkupojan elämää.

Vierailija
85/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä naisissakin erikoisuuksia. Tiedän tapauksen, jossa yhteenmuuttanut avopari oli kihloissa, olivat ollet kimpassa 4-5 vuotta, ja yhteenmuuton jälkeen mimmi olikin sitä mieltä, että asutaan vaan yhdessä, mutta ei muuta enää. Oli mennyt Tinderiin kylmästi ja odotti miehen suostuvan kaikkeen. Sai sitten lähdöt. Jätti miehelle koiransa riesaksi. Koira myytiin myöhemmin. Tosi vastuullinen ja itsekäs nainen. Typerä.

Tuskin typerä, luultavasti narsisti. 

Ja nyt miesasiamiehet huomatkaa, täällä nainen leimasi naisen narsistiksi. 

Vierailija
86/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon, että parisuhde naisen kanssa on kyllä koko ajan eräänlaisten veemäisten sisäisten kompromissien tekemistä. Oikeastaan ikinä et voi olla parisuhteessa onnellinen, mutta ei se ole välttämättä helppoa ilmankaan.

Usein joudut kieltäytymään omista jutuista ja menoista mitä haluaisit tehdä ihan vain sen takia, koska pitää huomioida se parisuhde ja tyytyä tekemään sitten jotain mikä kiinnostaa vähemmän.

Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku.

Tuota oletatko, että naiset eivät tee kompromissejä? Että se siivoaminen, kokkailu, kaupassa käynti, lasten asioiden hoitaminen on jotenkin mieluisia tehtäviä naisille? Voin sanoa, että ei ole. Kyllä minäkin keksisin jotain paljon mukavampia asioita, jos saisin elää vain itsekseni.

Ei ollut kyse tuostakaan. Nuohan ovat normaaleja päivittäisiä asioita, jotka pitää hoitaa, useimmat myös sinkkutaloudessa. Kyse oli siitä, että sillä oikealla vapaa-ajalla sitä haluaisi katsella enemmän muidenkin naamoja kuin omaa akkaa, jota näkee muutoinkin päivittäin.

Vierailija
87/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon, että parisuhde naisen kanssa on kyllä koko ajan eräänlaisten veemäisten sisäisten kompromissien tekemistä. Oikeastaan ikinä et voi olla parisuhteessa onnellinen, mutta ei se ole välttämättä helppoa ilmankaan.

Usein joudut kieltäytymään omista jutuista ja menoista mitä haluaisit tehdä ihan vain sen takia, koska pitää huomioida se parisuhde ja tyytyä tekemään sitten jotain mikä kiinnostaa vähemmän.

Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku.

Tuota oletatko, että naiset eivät tee kompromissejä? Että se siivoaminen, kokkailu, kaupassa käynti, lasten asioiden hoitaminen on jotenkin mieluisia tehtäviä naisille? Voin sanoa, että ei ole. Kyllä minäkin keksisin jotain paljon mukavampia asioita, jos saisin elää vain itsekseni.

Ei ollut kyse tuostakaan. Nuohan ovat normaaleja päivittäisiä asioita, jotka pitää hoitaa, useimmat myös sinkkutaloudessa. Kyse oli siitä, että sillä oikealla vapaa-ajalla sitä haluaisi katsella enemmän muidenkin naamoja kuin omaa akkaa, jota näkee muutoinkin päivittäin.

" omalla vapaa- ajalla" ja akka. Joko akka on laittanut eropaperit vetämään?

Vierailija
88/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt puolisolle vähän edes vapauksia. Ahdistavaa olla tuollaisten nipojen kanssa tekemisissä.

Mikset sinä anna? Naiset edelleen tekevät enemmistön kotitöistä, keskimäärin vaajsn tunnin/ päivä. Tuolla ajalla tekisi vaikka mitä.

Vierailija
89/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisia yleensä kiinnosta ruoka, vaatteet ja kodin muut asiat? Sinähän harrastat siinä sinkkuaikojesi asioita samalla, kun miehesi harrastaa poikamiesasioita.

Ei kiinnosta mieslapsen hoitaminen- tiesitkö, että pillukaan ei kostu, jos semmoista pitää tehdä, mies muuttuu ei haluttavaksi sen jälkeen. En ole ainoa nainen, joka näin ajattelee.

Vierailija
90/93 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapauta miehesi kokonaan poikamiespäiville. Niin minäkin tein. Sitä saa mitä tilaa!

Miksi hän ei lähde ja vapauta minua, meillä on 3 ovea, josta pääsee ulos, miksi ei lähde viimeistä kertaa?

Miksi sysäät oman onnellisuutesi miehen vastuulle? Hän voi olla ihan tyytyväinen tilanteeseen ja siksi ei lähde, mutta viestisi perusteella sinä et ole, eli sinun tulee lähteä jos koet eron hyväksi ratkaisuksi.

Hän täällä haluaa elää nimenomaan poikamiesmäistä elämää, en minä, joten hänen kuuluu silloin järjestää itselleen sellaiset olot, ei minun. Minä olen se, joka ajattelen molempia, ei hän. Silloin se, joka ajattelee vain itseään ottaa ja lähtee. Olen onnellinen, kun HÄN LÄHTEE, en minä tätä olotilaa tänne ole edes järjestänyt.

Voi herregud, miten kieroutunut ja lapsellinen näkemys. Aivan hyväksikäytettäväksi asettuu. Huhhuh!

Vierailija
91/93 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvitse olla tällaista. Toki jos on lapsia, pitää tehdä asioita enemmän yhdessä ja sitoutua. Mutta kyllä meidän suhteessa kumpikin saa vapaasti toteuttaan itseään ja tehdä omia juttuja ja saada omaa tilaa.

Älkää suostuko itse tuollaiseen. Sitähän se on: suostumista. Koska yleistät ja kuvittelet, että kaikilla on tuollaista? Ei ole.

Vierailija
92/93 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä anna? Naiset edelleen tekevät enemmistön kotitöistä, keskimäärin vaajsn tunnin/ päivä. Tuolla ajalla tekisi vaikka mitä.

Miehet tekee enemmän ansiotöitä ja huomattavasti enemmän huolto-,piha- ja korjaustöitä. Nehän oli kaikkein sukupuolittuneimpia tehtäviä. Naistenkin mielestä.

Tuskinpa jää yhtään enempää vapaa-aikaa kuin naisille...

Vierailija
93/93 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun näitä pareja ei tosielämässä tunnu löytyvän ollenkaan, mitä av:lla on koko ajan.

Vai montako tällaista pari (pl vanhukset) tunnette, jotka tosiaan elää näin? Minä tiedän jopa erittäin konservatiivisia perheitä ja jopa niissä, joissa tasa-arvo on aatamin ajoilta, ei ole tuollaisia totaalisia sukupuolittuneita työnjakoja.

Katsokaa ympärillenne, niin näette todellisuuden.