Aviomies haluaa elää poikamieselämää parisuhteessa
Joku huolehtii hänen ruoastaan, vaatteistaan ja kodin kaikista muista asioista, jotta hän saa viettää poikamiesmäisiä päiviä omien kiinnostustensa parissa. Mielestäni tämän perustellumpaa avioeron syytä ei enää löydy.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauta miehesi kokonaan poikamiespäiville. Niin minäkin tein. Sitä saa mitä tilaa!
Miksi hän ei lähde ja vapauta minua, meillä on 3 ovea, josta pääsee ulos, miksi ei lähde viimeistä kertaa?
No koska se maksoi asunnon ja se kuuluu hänelle.
Mikset itse lähde?
Hah, sinä näytät tietävän paljonkin tämän talon asioista, jospa pitäisi huolen kuka sinun elintasosi ylläpitää.
Minä tämän 5 henkisen perheen elintason ylläpidän – rahalla.
Vaimokin on sen ymmärtänyt ja tekee kovasti sen mitä voi elintasomme parantamiseksi.
Olisit pitänyt pallisi housuissa, niin et ruikuta omia roiskeitasi täällä. Ei kovin miehekästä!
LOL onko päässäsi vikaa?
Mikään ei ole miehekkäämpää, kuin ylläpitää muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauta miehesi kokonaan poikamiespäiville. Niin minäkin tein. Sitä saa mitä tilaa!
Miksi hän ei lähde ja vapauta minua, meillä on 3 ovea, josta pääsee ulos, miksi ei lähde viimeistä kertaa?
Miksi sysäät oman onnellisuutesi miehen vastuulle? Hän voi olla ihan tyytyväinen tilanteeseen ja siksi ei lähde, mutta viestisi perusteella sinä et ole, eli sinun tulee lähteä jos koet eron hyväksi ratkaisuksi.
Hän täällä haluaa elää nimenomaan poikamiesmäistä elämää, en minä, joten hänen kuuluu silloin järjestää itselleen sellaiset olot, ei minun. Minä olen se, joka ajattelen molempia, ei hän. Silloin se, joka ajattelee vain itseään ottaa ja lähtee. Olen onnellinen, kun HÄN LÄHTEE, en minä tätä olotilaa tänne ole edes järjestänyt.
Sinä olet se joka on tyytymätön, mieshän on järjestänyt itselleen hyvät olot, kun on palvelija ja muuten voi elää miten tykkää. Ei hänellä ole mitään syytä lähteä (ainakaan ennen kuin löytää uuden kodinhoitajan jonka hyysättäväksi mennä). Sinun pitää nyt ihan itse ottaa vastuuta omasta onnellisuudestasi.
En mennyt itseni kanssa avioliittoon. Se osapuoli, joka ei sopeudu parisuhteen normeihin, lähtee ja se jää, joka niitä ongelmia ei aiheuta. Firmastakin lähtee se, joka aiheuttaa työyhteisölle toimivuusongelmia, ei työkaveri. Parisuhde on "yritys" ja sitä hoidetaan, kuten taloutta ja tasetta ja kaikkea siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse lähde?
Hah, sinä näytät tietävän paljonkin tämän talon asioista, jospa pitäisi huolen kuka sinun elintasosi ylläpitää.
Vaimokin on sen ymmärtänyt ja tekee kovasti sen mitä voi elintasomme parantamiseksi.
Olisit pitänyt pallisi housuissa, niin et ruikuta omia roiskeitasi täällä. Ei kovin miehekästä!
Palleja ei tarvitse ottaa housuista yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sysäät oman onnellisuutesi miehen vastuulle? Hän voi olla ihan tyytyväinen tilanteeseen ja siksi ei lähde, mutta viestisi perusteella sinä et ole, eli sinun tulee lähteä jos koet eron hyväksi ratkaisuksi.
Hän täällä haluaa elää nimenomaan poikamiesmäistä elämää, en minä, joten hänen kuuluu silloin järjestää itselleen sellaiset olot, ei minun. Minä olen se, joka ajattelen molempia, ei hän. Silloin se, joka ajattelee vain itseään ottaa ja lähtee. Olen onnellinen, kun HÄN LÄHTEE, en minä tätä olotilaa tänne ole edes järjestänyt.
Sinä olet se joka on tyytymätön, mieshän on järjestänyt itselleen hyvät olot, kun on palvelija ja muuten voi elää miten tykkää. Ei hänellä ole mitään syytä lähteä (ainakaan ennen kuin löytää uuden kodinhoitajan jonka hyysättäväksi mennä). Sinun pitää nyt ihan itse ottaa vastuuta omasta onnellisuudestasi.
En mennyt itseni kanssa avioliittoon. Se osapuoli, joka ei sopeudu parisuhteen normeihin, lähtee ja se jää, joka niitä ongelmia ei aiheuta. Firmastakin lähtee se, joka aiheuttaa työyhteisölle toimivuusongelmia, ei työkaveri. Parisuhde on "yritys" ja sitä hoidetaan, kuten taloutta ja tasetta ja kaikkea siltä väliltä.
Oikea elämä nyt vaan ei toimi noin ja firmassakin hankalille tapauksille on annettava potkut. Jokainen tietää jonkun piinaavan kollegan, joka lusmuilee ja on hommannut itselleen mukavat olot eikä lähde kulumallakaan, vaikka se olisi kaikkien etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse lähde?
LOL onko päässäsi vikaa?
LOL onko jäänyt aamunainti väliin. Onko sinulla muija joko ison pallin vaiko ison kukkaron mukaan. Kirjoituksiesi perusteella olet se KÖYHÄ SINKKU.
anatomian oppitunti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse lähde?
Palleja ei tarvitse ottaa housuista yhdynnässä.
Ei niin, silloin on helpompi pitää roiskeet sisäpuolella ja tuoda muijalle housut pestäväksi, jotta pääsee kavereiden kanssa baanalle, kutsun sitä pikapanoksi, ne on mukavia, mutta vaatii mieheltä aika paljon. Peräkammarin-Pertut ei siihen pysty vaikka kovasti syyhyää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse lähde?
LOL onko päässäsi vikaa?
LOL onko jäänyt aamunainti väliin. Onko sinulla muija joko ison pallin vaiko ison kukkaron mukaan. Kirjoituksiesi perusteella olet se KÖYHÄ SINKKU.
Nyt taitaa mennä kovasti tunteisiin – ne PERINTEISET ARVOT!
Kaikki perheessä on tyytyväisiä ja lapsetkin tuntuu olevan aina parhaita, siinä mihin päättävät ryhtyä.
Perinteisen ydinperheen tuki tuottaa näemmä täysin ylivoimaisia jälkeläisiä taisteluavioliittoihin, YH-mammoihin ja kaikkiin stanan nykyajan keksintöihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
En ole ennustaja, mutta huonoista valinnoista pitää pyrkiä ulos. Yleensä jos ottaa miehen talouteen, ei siitä kovin hyviä valintoja tule. Mies ja nainen ei ole tarkoitettu elämään yhteiseloa kuin vain lisääntymisvaiheessa ja lisääntymiskiimassa, sen jälkeen alkaa olla liian paljon eri mieltä, miten tämä lisääntymiskiima saadaan kondikseen, joka päivä, joka kuukausi, joka vuosi ja joka hetki, siinä vaiheessa yleensä mies alkaa perääntymään, mutta lisää "alakertaa" pitäisi vaan saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse lähde?
LOL onko päässäsi vikaa?
Nyt taitaa mennä kovasti tunteisiin – ne PERINTEISET ARVOT!
Kaikki perheessä on tyytyväisiä ja lapsetkin tuntuu olevan aina parhaita, siinä mihin päättävät ryhtyä.
Perinteisen ydinperheen tuki tuottaa näemmä täysin ylivoimaisia jälkeläisiä taisteluavioliittoihin, YH-mammoihin ja kaikkiin stanan nykyajan keksintöihin verrattuna.
PERINTEISET ARVOT, mitä helvettiä ne on, perinteiset arvot eivät synny tai tule hoidetuksi sillä, että mies pakenee velvotteitaan, tai haluaa PERINTEISTEN ARVOJEN varjolla elää OMAA ELÄMÄÄNSÄ, paitsi pallien heiluttelun suhteen, hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanon, että parisuhde naisen kanssa on kyllä koko ajan eräänlaisten veemäisten sisäisten kompromissien tekemistä. Oikeastaan ikinä et voi olla parisuhteessa onnellinen, mutta ei se ole välttämättä helppoa ilmankaan.
Usein joudut kieltäytymään omista jutuista ja menoista mitä haluaisit tehdä ihan vain sen takia, koska pitää huomioida se parisuhde ja tyytyä tekemään sitten jotain mikä kiinnostaa vähemmän.
Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku.Tai sit voi hommata semmoisen kumppanin jonka kanssa on kiva olla ja joka tykkää suht samoista asioista, niin voi olla parisuhteessa onnellinen? No, toki jotkut on erakkoluonteita eikä yhteiselo silloin ole se paras vaihtoehto.
Ei tuo ollut se pointti, että pääsisi tekemään kumppanin kanssa tiettyjä asioita. Pointti oli enemmänkin se, että haluaisi pitää oikeita sosiaalisia kontakteja muihin ihmisiin noiden juttujen myötä, ettei koko ajan ole parisuhteen vanki ja joudu elämään puolivaloilla kompromissivankilassa, mutta sitä se parisuhde aina on.
Vierailija kirjoitti:
No niin Marjatta, voimafantasiointi seis ja takaisin hommiin. Pesukone on piipannut jo vartin, nyt ripustamaan ne pyykit hopi hopi.
En ole Marjatta, olen Martta. Pesukone on ohjelmoitu sammumaan ihan itsestään silloin, kun ohjelma loppuu, minulla ei ole pyykkikonetta käytettynä kierrätyskeskuksesta.
Mies voi ja saa parisuhteessa elää myös omaa elämäänsä ja suorittaa itseään kiinnostavia asioita, mutta jos ne menevät yhteiselämän edelle, ja nainen joutuu yhteisasioista useammin toistamaan tai huomauttamaan kuin kerran-kaksi, se ei ole hyväksyttävää. T: Mies 38v.
Kuulostaa enemmän, että mies haaveilee olla Äiskän pikku kultamussukka, jos ruoka pitää tuoda nenän eteen ja vaatteetkin pukea päälle.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanon, että parisuhde naisen kanssa on kyllä koko ajan eräänlaisten veemäisten sisäisten kompromissien tekemistä. Oikeastaan ikinä et voi olla parisuhteessa onnellinen, mutta ei se ole välttämättä helppoa ilmankaan.
Usein joudut kieltäytymään omista jutuista ja menoista mitä haluaisit tehdä ihan vain sen takia, koska pitää huomioida se parisuhde ja tyytyä tekemään sitten jotain mikä kiinnostaa vähemmän.
Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku.
Vinkit tällaiselle miehelle;
a) Ole sinkku
b) Ota kumppaniksesi mies ja katso, onko parisuhde miehen kanssa yhtä onnetonta
c) Opettele tuntemaan itsesi ja opettele tuntemaan kumppanisi, niin ei tule huvilaukauksia. Rakennat todennäköisemmin parisuhteen väärien asioiden varaan, koska kaikki muutama miljardia naista eivät voi olla sietämättömiä kumppaneita jokaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku.Vinkit tällaiselle miehelle;
a) Ole sinkku
b) Ota kumppaniksesi mies ja katso, onko parisuhde miehen kanssa yhtä onnetonta
c) Opettele tuntemaan itsesi ja opettele tuntemaan kumppanisi, niin ei tule huvilaukauksia. Rakennat todennäköisemmin parisuhteen väärien asioiden varaan, koska kaikki muutama miljardia naista eivät voi olla sietämättömiä kumppaneita jokaiselle miehelle.
Vinkki tällaiselle naiselle:
1) ole sinkku
2) homo ottaa homon, lesbo ottaa lesbon, hetero pysyy sinkkuna
3) opettele kuuntelmaan itseäsi niin, ettet toista enää samoja valintavirheitä, koska parisuhde rakentui väärien tavoitteiden varaan, koska kaikki muut miljardit miehet voivat olla juuri samankaltaisia, kuin hän, joka ongelmat loi, koska ei kyennyt päättämään, onko hän ehkä sittenkin homo
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku.
Tuota oletatko, että naiset eivät tee kompromissejä? Että se siivoaminen, kokkailu, kaupassa käynti, lasten asioiden hoitaminen on jotenkin mieluisia tehtäviä naisille? Voin sanoa, että ei ole. Kyllä minäkin keksisin jotain paljon mukavampia asioita, jos saisin elää vain itsekseni.
Mitä olen seurannut, niin tuohon vielä kolme lasta ja sitten avioero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin Marjatta, voimafantasiointi seis ja takaisin hommiin. Pesukone on piipannut jo vartin, nyt ripustamaan ne pyykit hopi hopi.
En ole Marjatta, olen Martta. Pesukone on ohjelmoitu sammumaan ihan itsestään silloin, kun ohjelma loppuu, minulla ei ole pyykkikonetta käytettynä kierrätyskeskuksesta.
Ja silti valitat arjen raskaudesta vaikka tosiasiassa automatiikka hoitaa kaiken ja itse roikut vauvapalstalla provoilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mies omasta mielestään ongelmia aiheuta? Kasva nyt aikuiseksi, ap! Jos et jaksa parisuhdettasi, pitää sinun tehdä itse asialle jotain. Jos ei keskustelemalla muutu, niin eropaperit vetämään. Ei se tarkoita, että sinun pitäisi teidän kämpästä pois muuttaa, vaikka eroa hakisitkin.