Aviomies haluaa elää poikamieselämää parisuhteessa
Joku huolehtii hänen ruoastaan, vaatteistaan ja kodin kaikista muista asioista, jotta hän saa viettää poikamiesmäisiä päiviä omien kiinnostustensa parissa. Mielestäni tämän perustellumpaa avioeron syytä ei enää löydy.
Kommentit (93)
Mies haluaa elää elämänsä ja sinä haluat että se lopettaa sen ja alkaa elämään sinua ja sinun elämää varten ajattelematta itseään
Eikös naisia yleensä kiinnosta ruoka, vaatteet ja kodin muut asiat? Sinähän harrastat siinä sinkkuaikojesi asioita samalla, kun miehesi harrastaa poikamiesasioita.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap emättimesi löysä tai haiseeko se?
Tere, minulla se on sekä löysä että haiseva.
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisia yleensä kiinnosta ruoka, vaatteet ja kodin muut asiat? Sinähän harrastat siinä sinkkuaikojesi asioita samalla, kun miehesi harrastaa poikamiesasioita.
Minua kiinnostaa sinkkunaisen elämä yökerhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanon, että parisuhde naisen kanssa on kyllä koko ajan eräänlaisten veemäisten sisäisten kompromissien tekemistä. Oikeastaan ikinä et voi olla parisuhteessa onnellinen, mutta ei se ole välttämättä helppoa ilmankaan.
Usein joudut kieltäytymään omista jutuista ja menoista mitä haluaisit tehdä ihan vain sen takia, koska pitää huomioida se parisuhde ja tyytyä tekemään sitten jotain mikä kiinnostaa vähemmän.
Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku.
Totta, onneksi olen tällainen!
Ja taas haukutaan miestä.
Muistakaa! Olemme kuulleet VAIN naisen puolen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanon, että parisuhde naisen kanssa on kyllä koko ajan eräänlaisten veemäisten sisäisten kompromissien tekemistä. Oikeastaan ikinä et voi olla parisuhteessa onnellinen, mutta ei se ole välttämättä helppoa ilmankaan.
Usein joudut kieltäytymään omista jutuista ja menoista mitä haluaisit tehdä ihan vain sen takia, koska pitää huomioida se parisuhde ja tyytyä tekemään sitten jotain mikä kiinnostaa vähemmän.
Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku."Kaikkein parasta olla rikas sinkku", tuntuu olevan haaveesi, moni on vetänyt itsensä kiikkuun, kun on ollut rikas sinkku. Nimiä en lähde luettelemaan, mutta erittäin moni todella rikas sinkku, vinkuu, kun ei oo sitä, ei oo tätä...Erikoista!
Minä vingun oikeastaan vain siksi, että veemäisissä suhteissaan kärvisteleville p.a. kavereilleni tulisi edes vähän parempi mieli.
t. oikeasti todella tyytyväinen, rikas sinkku
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisista, kun tätä on alapeukutettu. Eli miestä ei tarvitsisi kuulla. Naiset ovat narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauta miehesi kokonaan poikamiespäiville. Niin minäkin tein. Sitä saa mitä tilaa!
Miksi hän ei lähde ja vapauta minua, meillä on 3 ovea, josta pääsee ulos, miksi ei lähde viimeistä kertaa?
Hän ei lähde, jos kotona palvelu pelaa. Ruoka ilmestyy eteen, vaatteet pestään ja joku siivoaa. Välillä saa vielä petiseuraakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauta miehesi kokonaan poikamiespäiville. Niin minäkin tein. Sitä saa mitä tilaa!
Miksi hän ei lähde ja vapauta minua, meillä on 3 ovea, josta pääsee ulos, miksi ei lähde viimeistä kertaa?
No koska se maksoi asunnon ja se kuuluu hänelle.
Mikset itse lähde?
Hah, sinä näytät tietävän paljonkin tämän talon asioista, jospa pitäisi huolen kuka sinun elintasosi ylläpitää.
Minä tämän 5 henkisen perheen elintason ylläpidän – rahalla.
Vaimokin on sen ymmärtänyt ja tekee kovasti sen mitä voi elintasomme parantamiseksi.
Olisit pitänyt pallisi housuissa, niin et ruikuta omia roiskeitasi täällä. Ei kovin miehekästä!
Eihän tuossa ollut mitään ruikutusta. Omituinen kommentti ja omituinen ajatusmaailma sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisista, kun tätä on alapeukutettu. Eli miestä ei tarvitsisi kuulla. Naiset ovat narsisteja.
Eipä yhdessäkään vaimonhaukkumisketjussakaan ole vaimon näkemystä asiasta. Miten se anonyymilla palstalla edes onnistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku."Kaikkein parasta olla rikas sinkku", tuntuu olevan haaveesi, moni on vetänyt itsensä kiikkuun, kun on ollut rikas sinkku. Nimiä en lähde luettelemaan, mutta erittäin moni todella rikas sinkku, vinkuu, kun ei oo sitä, ei oo tätä...Erikoista!
Minä vingun oikeastaan vain siksi, että veemäisissä suhteissaan kärvisteleville p.a. kavereilleni tulisi edes vähän parempi mieli.
t. oikeasti todella tyytyväinen, rikas sinkku
Itsekin olen huomannut saman, että seurassa joidenkin tuttavien negatiivisuus ikään kuin tarttuu, ja itsekin sitten keksin omasta tilanteestani jotain valittamista, vaikka oikeasti sellaista ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa elää elämänsä ja sinä haluat että se lopettaa sen ja alkaa elämään sinua ja sinun elämää varten ajattelematta itseään
Voi näitä kuspäitä! Kyllä on lyhyt pururata, kun tuollaisia kirjoittaa. Säälittävä!
Ihan aluks lopettaisin ruoka-, vaate- ja muun huollon, jos ei toinen millään tavalla osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten taas yksin eläessä esim elintaso kärsii, joka taas ei tuo laadukkuutta elämään, kun ei ole taloudessa kahta maksajaa. Kaikein parasta olisi olla rikas sinkku.Tai sit voi hommata semmoisen kumppanin jonka kanssa on kiva olla ja joka tykkää suht samoista asioista, niin voi olla parisuhteessa onnellinen? No, toki jotkut on erakkoluonteita eikä yhteiselo silloin ole se paras vaihtoehto.
Ei tuo ollut se pointti, että pääsisi tekemään kumppanin kanssa tiettyjä asioita. Pointti oli enemmänkin se, että haluaisi pitää oikeita sosiaalisia kontakteja muihin ihmisiin noiden juttujen myötä, ettei koko ajan ole parisuhteen vanki ja joudu elämään puolivaloilla kompromissivankilassa, mutta sitä se parisuhde aina on.
On kyllä kieltämättä erikoista jos parisuhde on vankila jossa ei saa ylläpitää suhteitaan muihin. Silloin kumppani on ehdottomasti väärä. Jos taas omassa elämässä ei ole ollenkaan tilaa sille kumppanille eikä halua aikaa sille järjestää, niin ei semmoista kannata hankkia. Ottaa ennemmin kämppiksen jakamaan kuluja.
"Ottaa kämppiksen", mikä se on, onko niitä tilattavissa verkkokaupoista tai mistä sellaisen voi hankkia, saako lehti-ilmoituksella?
Aikoinaan minä hommasin itselleni kämppiksen nimenomaan lehti-ilmoituksella, mutta nykyään onnistuu helpommin netin kautta vaikka Facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei lähde, jos kotona palvelu pelaa. Ruoka ilmestyy eteen, vaatteet pestään ja joku siivoaa. Välillä saa vielä petiseuraakin.
Palveluiden lopettaminen on helpoin ja nopein tapa saada muutosta tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
No ei itse asiassa kiinnosta eikä kiinnosta myöskään alkaa äidiksi aikuiselle miehelle. Ainakin itseäni kiinnostaa elämässä ihan muut asiat kuin muiden passaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin Marjatta, voimafantasiointi seis ja takaisin hommiin. Pesukone on piipannut jo vartin, nyt ripustamaan ne pyykit hopi hopi.
En ole Marjatta, olen Martta. Pesukone on ohjelmoitu sammumaan ihan itsestään silloin, kun ohjelma loppuu, minulla ei ole pyykkikonetta käytettynä kierrätyskeskuksesta.
Ja silti valitat arjen raskaudesta vaikka tosiasiassa automatiikka hoitaa kaiken ja itse roikut vauvapalstalla provoilemassa.
Automatiikka ei laita niitä pyykkejä koneeseen, eikä myöskään ota pois. Sama juttu tiskikoneen kanssa. Imurikin pitää ihan itse ottaa siivouskomerosta jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa ihan vapaasti tehdä oman ketjunsa, jossa hänen näkökantaansa reagoidaan.
Sitä paitsi asioilla ei ole aina kahta puolta. Yksinkin pystyy olemaan paska.
Ensin kysy vuokranantajalta lupa, sitten laita nettipalstoille ilmoitus että etsitään kämppistä/alivuokrataan huone. Sitten odotat yhteydenottoja ja valitset sopivan. Jos on oma kämppä niin aina helpompaa.