Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapseni isä oikea isä?

01.11.2006 |

Olen käynyt miettimään seuraavaa: Olen 4 vuotiaan tytön äiti. Kun kävimme mieheni kanssa yrittämään lasta, minulla oli yksi yhdenyön tapaus samana aikana. Harrastimme vieraan miehen kanssa seksiä, ja kävi sitten niin, että kondomi jäi sisälleni, elikkäs poistui paikaltaan...

Tulin raskaaksi ja laskelmien mukaan siinä n. kahden viikon aikana koska tämä tapaus sattui, toki yritimme silloinkin mieheni kanssa saada " matoa koukkuun" .

Nyt olemme yrittäneet saada lasta viime tammikuusta ja ei tunnu tärppäävän millään vaikka yritämme ihan tosissaan:-) Eli lapsemme saattaa olla tämän vieraan miehen. Voiko tämä kaameus tulla koskaan esille, jos esim. lapsi joutuu sairaalaan ja hänelle joudutaan antamaan verta, tai mm. En tiedä, kertokaa te, voiko tämä tulla koskaan tuollaisessa tilanteessa selville?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut todella ihmeissäni, koska meillä on luomulapsi ja toinen ei tärppää. Sperma on analysoitu, ja kas, miehen sperma on erittäin heikkolaatuista.

Laittaa mietityttämään. Silloin kun raskauduin, harrastin aika paljon perseet olalle ryypiskelyä, enkä kyllä muista ainakaan tilannetta, jossa joku muu mies olisi päässyt " siementämään" minut.

Minulla ei ole tapana mennä flirttiä pitemmälle toisten miesten kanssa. :/

Vierailija
2/2 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voi olla jokin perinnöllinen sairaus tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi