Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei! Anoppi haluaa välttämättä leipoa piirakoita ja pullaa meidän häihin!

Vierailija
05.10.2022 |

On jo hamstrannut jauhoja ja puuroriisiä ja aikoo leipoa pakastimen täyteen piirakoita ja pullapitkoja! Olen sanonut kauniisti ei kiitos jo kesästä asti, mutta hänpä ei tunnu ymmärtävän että mitkään kotileipomiset ei käy meidän hääillalliselle.
Vieraita tulossa vain 50 ja tilaisuus on hienossa tilausravintolassa. Menu on jo päätetty amuse bouche, alkupala, pääruoka ja juustot. Kahvi ja kakku jälkiruuaksi.
Ei tuohon mitkään piirakat foliovuoissa sovi!
Pitääkö laittaa välit heti vaan poikki appivanhempiin?
Mieheni luistaa koko tilanteesta eikä halua ottaa kantaa, -tanan pelkuri!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää kontrolloida häitäsi. Sinun piti päättää itse niistä kaikki ja kumppanisi. Anoppi työntää piirakat ja pulla vieraiden suuhun, toisaalta parempi kai syöttää sinne kuin jättää omaan pakastimeen.

Vierailija
22/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja provoilee. 50 hengen bileisiin karjalanpiirakoita ym. luomuksia varten ei tarvitse hamstrata jauhoja tai riisejä. Pari pussia riittää. Jos tällainen anoppi nyt ylipäätään on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Vierailija
24/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipoo vaan omaa piirakkaansa ja jättää tarjoilut hienon ravintolan tehtäviksi.

Vierailija
25/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääväävää mitä paskaa

Vierailija
26/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kai asian kertoa kauniistikin? Vaikka näin:

On tosi ihanaa että haluat auttaa, ja leipomuksesi on hyviä- mutta olemme valinneet menun kokonaisuutena tarkasti eikä pullat ja piirakat sovi siihen. Sitä paitsi ravintoloihin ei saa viedä itse tehtyä ruokaa tarjolle= hygieniamääräykset.

Tulee varmasti muita tilaisuuksia joissa tarjoilut ovat enemmän kuin tervetulleita. Kiitos siis tarjouksesta mutta joudun nyt jättämään tällä kertaa väliin.

Vierailija
27/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan maine kärsii kun häävieraat kuvaavat anopin puolisulaneita kakkaroita joissa on karvoja.

Vierailija
28/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa syödä anopin pakastettuja göntsiä hienossa ravintolassa?

Koko porukka joutuu sairaalaan syötyään ulostebakteerien saastuttamia piirakoita,

Vierailija
29/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oikein hienossa ravintolassa on tarjoilut!

Vierailija
30/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja provoilee. 50 hengen bileisiin karjalanpiirakoita ym. luomuksia varten ei tarvitse hamstrata jauhoja tai riisejä. Pari pussia riittää. Jos tällainen anoppi nyt ylipäätään on olemassa.

Ei sillä ole edes häitä. Tuskin on koskaan edes häissä ollut.

Vierailija
31/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, no mihin ravintolaan nyt ylipäänsä voi tuoda omia ruokiaan? Ei mihinkään, joten turha provo.

Vierailija
32/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne anopin yritelmät sovi narratiiviin kun wt-juntit sätkivät hienossa ravintolassa sosiaalista nousuaan esitellen,

Vierailija
33/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tehty laulukin:

Äiti pomottaa ja riispiirakkapoika ei uskalla sanoa mitään. Vuosisadan rakkaustarina, todella.

Vierailija
34/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että oikein hienossa ravintolassa on tarjoilut!

Ei, kun hienossa tilausravintolassa. (kirkonkylän kaljabaari)

Vierailija
35/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo uskon kyllä että Porvoossa anoppi tarjoilee piirakkaa häissä.

Vierailija
36/57 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hienoa jos saat pakastimeen paljon pullaa ja piirakoita. Kiitä anoppia mutta kerro etukäteen, että niitä ei valitettavasti voi häissä syödä, koska hääpaikka on ravintola eikä sinne voi viedä "omia" tarjottavia.

Vierailija
37/57 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi ihanaa että haluat auttaa, ja leipomuksesi on hyviä- mutta olemme valinneet menun kokonaisuutena tarkasti eikä pullat ja piirakat sovi siihen. Sitä paitsi ravintoloihin ei saa viedä itse tehtyä ruokaa tarjolle= hygieniamääräykset.

Tulee varmasti muita tilaisuuksia joissa tarjoilut ovat enemmän kuin tervetulleita. Kiitos siis tarjouksesta mutta joudun nyt jättämään tällä kertaa väliin.

Ei tarvitse millään menun valinnoilla eikä hygieniamääräyksillä perustella, riittää kun sanoo, ettei ravintolaan voi viedä omia eväitä, ravintola kieltää.

Vierailija
38/57 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat kylmästi, että omien ruokien tuonti on kieletty ja jos tuo niin leivonnaiset menee ravintolan roskiin välittömästi.

Mieti nyt vielä haluatko pelkurin mieheksesi ja rajattoman anopin.

No totta kai on sanottu sata kertaa, ettei ravintolaan saa tuoda omia ruokia. Mutta ei anoppi usko, kun on ollut häissä vaan jossain seurantalon juhlasalissa missä on tarjottu hurvikeittoa.

Edelleen meinaa kiikuttaa 150 kpl karjalan piirakoita ja 10 pitkoa tilausravintolaan ja laittaa ne ruokapöytään (kun meillä on pöytiin tarjoilu ja kattaus suunniteltu valmiiksi!!)

Mun vanhemmat maksaa hääjuhlan ja he ovat suoraan sanoen vihaisia että anoppi näin hämmentää asioita. Ovat myös pahoillaan mun puolestani, kun ei minun pitäisi joutua keskittymään tällaiseen typeryyteen kaiken kiireen keskellä.

Ja tosiaan mies ei sano mitään äidilleen, vaikka sekä minä että isäni on käsketty laittamaan anoppi ruotuun.

Siis että mua ärsyttää se selkärangaton nilkki!!!!

Vierailija
39/57 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miksi menet naimisiin, jos miehesi on mielestäsi selkärangaton nilkki?

Vierailija
40/57 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule tätä korttia olen yrittänyt jo kaksi kuukautta sitten, heti kun asia tuli esille. Eipä mitään vaikutusta.

Ap