Lue keskustelun säännöt.
din skon lastenkengistä kokemuksia?
01.11.2006 |
onkos kellään kokemusta, että miten pitää kosteutta ja kuinka kestää... siis ei sellaiset söpöilyjutskat vaan sellaiset puistoon sopivat?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla