Millainen ihminen osaa lähettää tinder viestin?
Silloin harvakseltaan kun saan jotain mätsejä tuijotan sitä ruutua vaan kärsivänä eikä mulla tule mitään mieleen mitä kirjoittaa siihen paitsi "moi". Ja jos toinen vastaa harvoin takaisin "moi", niin eipä ole mitään kiinnostusta jatkaa kirjoittelua. Useimmilla ei edes profiilissa mitään mihin tarttua. Enhän mä lähettele edes omille kavereille viestejä kuin harvakseltaan, joten miksi tuntemattomille? Useimmat mätseistä eivät edes loppujen lopuksi näytä kovin hyvältä. Ei vaan juuri ikinä kiinnosta laittaa niille mätseille mitään. Joskus yritin muutaman kanssa jotain väkinäistä jutella ja aika vaivaannuttavaa oli.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Lisää perään "mitä kuuluu"
Ja seukkina viestinä "kukkuluuruu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki kolme kun laittaa putkeen pääsee keskivertomiehen viestien tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun vastausta ei vieläkään kuulu niin "haista homo paska. En ois sulle pillua ees antanu. Tollaset incelit pitäs polttaa elävältä"
Vierailija kirjoitti:
"Moi, koska nähdään?" on hyvä.
Toimiiko tää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moi, koska nähdään?" on hyvä.
Toimiiko tää?
Useimmin ei toimi, mutta joskus toimii ja pääsee helpommalla. Usein auttaa myös se, että lähettää tuon viestin esim. viikon välein. Jossain vaiheessa naisen tekeekin mieli nähdä, luultavasti hormonitoiminnoista johtuen.
Kun kommunikointi ja viestintä on iso osa parisuhdetta, niin voisiko olla, että henkilöt, jotka viestinnässä keskimääräistä parempia olisivat onnellisesti parisuhteissaan.
Parempi kun et laita mitään viestiä. Jos kaikki maailman miehet lopettais naisille puhumisen kunnes pihtaaminen lakkaa ei enää olisi mitään ongelmia olemassa. Tämä siis tarkoittaa kaikkien naisten pihtaamisen loppumista, ei vain sen sun naisystävän.
Naiset ei ainakaan osaa. Itse miehenä pitänyt lähettää kaikki.