Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2636)

Vierailija
1961/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävättäreni erosi ihanasta miehestään yhtäkkiä. Mielestäni he olivat täydellinen pari yhdessä, tykkäsin molemmista ja viihdyin heidän seurassaan. Olisi pitänyt ravistella ystävääni ja sanoa, että hulluko oot, miksi jätit miehen!?!

Nyt, yli 20 vuotta myöhemmin, ystäväni tunnusti tehneensä elämänsä virheen kun jätti miehen. Molemmat ovat tahoillaan olleet eron jälkeen useissa suhteissa ja kumpikin on jäänyt lapsettomaksi. Eroon ei ollut mitään varsinaista syytä, ihan päähänpisto hän kertoi. Ehkä mun olisi pitänyt silloin 20 vuotta sitten toimia jotenkin, muistan miten ällistynyt olin erosta, en osannut sanoa yhtään mitään kun kuulin asiasta. Harmittaa kyllä molempien puolesta vieläkin. 

Vierailija
1962/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stalkkaa mun ig:tä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuusikymppinen miestuttu yrittää näyttää nuorekkaalta ja peittää paljaan päälakensa toispuoleisella jakauksella ja nostaa toiselta puolelta ohuen hiuslätkän kaljun peitteeksi ja kiinnittää sen hiuslakalla. Näyttää tosi naurettavalta. Ihan kun kukaan ei muka huomaisi. Olisi vaan reippaasti päälaelta kalju niin näyttäisi paljon paremmalta ja huono itsetunto ei paistaisi niin selvästi.

Vierailija
1964/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut sanoa naisystävälleni, että hän on k...pää, mutta onneksi en sanonut, kun kyseessä oli kuitenkin (minun aloitteestani) muutenkin viimeiset treffit.

Vierailija
1965/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja mee töihin.

Vierailija
1966/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako olla iin olevinaan.

Vierailija
1967/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku pitäis ensin olla se ystävä...

Vierailija
1968/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kasvatat lapsestasi tuolla tyylillä hirviötä. 

Vierailija
1969/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kuusikymppinen miestuttu yrittää näyttää nuorekkaalta ja peittää paljaan päälakensa toispuoleisella jakauksella ja nostaa toiselta puolelta ohuen hiuslätkän kaljun peitteeksi ja kiinnittää sen hiuslakalla. Näyttää tosi naurettavalta. Ihan kun kukaan ei muka huomaisi. Olisi vaan reippaasti päälaelta kalju niin näyttäisi paljon paremmalta ja huono itsetunto ei paistaisi niin selvästi.

Niin tai sheivaisi kokonaan kaljuksi. Musta vanhemmat täysin kaljut miehet näyttää hyvältä. 

Vierailija
1970/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap on tehnyt eläin suojelu ilmon? Tosi surullisen kuulosta. Jos et ite tykkää liikkua älä ota koiraa tylsistymään ja kärsimään sohvannurkkaan!!

Vierailija
1971/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin jo tehnyt elsun.

Vierailija
1972/2636 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisi olisi kaunis jos et olisi antanut eläinlaumasi tuhota sitä. Ihan turhaa kadehdit sitä, kun muiden kotona voi kävellä ilman pelkoa sukkien tarttumisesta lattiaan. 

Vierailija
1973/2636 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edes miksi tapaan sinua enää koska seurasi on rasittavaa, puhut aivan kokoajan, jos saan suunvuoron, puhut päälle, et jaksa kuunnella hetkeäkään tai hyvinnpian alat arvailemaan ääneen juttuni lopputulemaa jolloin taas keskeytät tai sitä mitä olen sanomassa.

Voitko jumaliste olla joskus a) hiljaa b) antaa toisen puhua loppuun c) keskittyä toisten asioihin etkä aina vaan omaasi. 

Vierailija
1974/2636 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin naisystävälleni, että lopeta liioittelu ja suurentelu ja itsesi kehuminen, ja toisaalta minun vähättely joka asiassa. Hänellä on luultavasti suuruusharha; kukaan ei ymmärrä musiikin päällekään niin paljon kuin hän. Hän luulee, että kaikki ihailee häntä, kun hän astuu johonkin tilaan. En sano mitään, mutta otan etäisyyttä parhaillaan

Vierailija
1975/2636 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani sinusta ja lapsistasi. Parisuhteesi ei ole terve, jos se perustuu läheisriippuvuuteen. Järjestät itsellesi hirveästi tekemistä, jottet ehtisi huomata, miten huonosti voit. Oletko ajatellut, millaisen mallin lapset saavat parisuhteesta ja rakkaudesta? Millaisen lapsuuden heille annat?

Vierailija
1976/2636 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tavata tai olla edes yhteydessä kuin harvakseltaan, koska imet kaiken energian minusta. Valitat joka asiasta ja suoritat arkea, tosin jokainen perusaskarekin tuntuu olevan juuri sinulle niin käsittämättömän vaikea. Mikään ratkaisuehdotus ei kelpaa kun sellaista joskus joku on ehdottanut. Kuitenkin uusia eläimiä ja harrastuksia pitää olla sinulla ja lapsilla, ja ex tietenkin joutuu ne maksamaan, vaikka ei saa edes tavata lapsiaan. 

Vierailija
1977/2636 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että hän on ylimielinen loinen. Valittaa jatkuvasti siitä miten ei saa valtiolta enempää rahaa, kokee etuoikeudekseen saada kaiken haluamansa valtion kustantamana. Mikäli valtio ei kustanna, yrittää hän hyötyä kanssaeläjistä. Hänellä on rahaa sukanvarressa, mutta tekee kaikkensa, että niitä ei tarvitsisi käyttää.

Ärsyttää kun hänellä on nytkin kaksi kertaa suurempi vuokra-asunto, todella hyvällä sijainnilla (vuokrakin on sen mukainen) ja sitten hän ihmettelee miten minä voin asua niin paljon huonommassa asunnossa. Kun sanoin, että en halua pistää kolmannesta palkastani pelkkään vuokraan ja asumiseen liittyviin kuluihin, hän alkoi päivittelemään sitä, miten minulla olisi kyllä varaa ja vihjailla että olen liian nuuka asiassa. Helppoahan se hänellä on kuin ei tarvitse maksaa sähköstä tai vedestäkään mitään. Mitä se haittaa kuluttaa valtion rahoja, kun ei hänen tarvitse tehdä niiden eteen mitään. Hän kiikuttaa siis jokaisen mahdollisen laskun sossuun, vaikka hänellä on säästössä pimeästi ansaittuna yli kymppitonni. Ja minä olen kuulemma se, joka on pihi ja ajattelee liikaa rahaa.

Kerran sanoin ihan ohimennen hänen elävän tuilla niin hän kielsi asian. En saisi sanoa hänen olevan tukien varassa, kun hänellä on sukanvarressa rahaa ja hän käyttää sitä välillä huvitteluun ja periaatteessa pystyisi elämään säästöillään. V*ttu mikä selkärangaton luikero. No enää emme ole hirveästi tekemisissä ja lähinnä siedän hänen seuraansa säälistä.

Vierailija
1978/2636 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sinä näytät tasan tarkkaan ikäiseltäsi ja että jos ihmettelet miksi saat huomiota kaikenmaailman ählämeiltä johtuu ihan siitä, että kuljet 2 numeroa liian pienissä farkuissa ja olet muutenkin tyrkky. Ja että lapsesi haluaisivat, että äiti bilettäisi vähemmän ja olisin enemmän kotona. Ja että se uusin miehesi on täydellinen red flag: kuka haluaa naimisiin 2kk tuntemisen jälkeen jos ei jotain outoa ole miehessä/naisessa

Hahaha, mun kaveri luulee, että pitkät katseet hänen valtaviin, tyrkyllä oleviin riippareihin ovat ihailua. 

Vierailija
1979/2636 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänen unettomuutensa syy (josta aina jaksaa valittaa) on päihteiden käyttö. Siis tupakointi ja kännijuominen.

Vierailija
1980/2636 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en jaksa enää tavata häntä siksi koska kännissä hän alkaa lähes aina haastaa riitaa kanssani, kyseenalaistamaan valintojani ja mitätöimään tunnetilojani.

Itse en käytä alkoholia lainkaan. Ystäväni on ihana ja hauskaa seuraa selvinpäin. Kännissä minusta tuntuu löytyvän vikaa vian perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi