Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2636)

Vierailija
1921/2636 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kaunistu yhtään vaikka jatkuvasti haukut muiden ulkonäköä. 

Vierailija
1922/2636 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun katosin, enkä palannut vuosia sitten, vaikka niin lupasin. Facebookista saattoi olettaa elämäni olevan kunnossa. Olin hyvin vakavasti masentunut. En tiedä miten niin pahasti sairastuin, mutta se meinasi viedä hengen. Se oli niin kamalaa, että tahdoin vain piiloutua koko maailmalta ja toivoin, että elämä pikakelaisi sen ajan ohi. Sinä aikana menetin monta ihmistä. Tiedän sen siitä, kun eivät koskaan tykkää mistään mitä julkaisen Facebookissa, eivätkä halua nähdä minua instagramissa. Minulla on niitäkin ystävyyksiä, jotka jatkuvat siitä mihin jäi ilman kaunoja. Se on ihanaa.  Koitan uskaltaa vielä kerran tehdä aloitteen teidän suuntaan. Jos vastaanotto on tyly, ymmärrän vihdoin, että asiat on ohi osaltamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2636 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomme, ettet jatkuvasti esittäisi olevasi muita tietävämpi, oli asia mikä hyvänsä. Sinulle on ikävä kertoa mitään, koska olisit omasta mielestäsi osannut aina toimia muita paremmin, ja jos sinulle kertoo harvinaisen uutisen, niin senkin kerrot tienneesi jo kauan.

Vierailija
1924/2636 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok käydä ystävien/kaverien poikaystävien kanssa ulkona heidän selän takana. Aiheuttanut erot. Ajattelee mitä saa muilta hyötyjä ja jos ei saa mitään kivoja niin ystävyydet loppuu.

Onneksi pääsin eroon kyseestä ihmisestä! Itsekkäin ja narsisti. Haluaa huomioita ja julkkikseksi. Oikein kaksinaamainen.

Vierailija
1925/2636 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin puristaa sinua tissistä ihan vain tietääkseni tuntuuko se kivalta vai onko sulla vaan ilmatissit tai kärpäslätkät.

Vierailija
1926/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan kiva pitää yhteyttä mutta lopeta mielistely ja nimeni toistaminen. Ei kukaan normaali ihminen toistele toisen nimeä viesteissä eikä livenä vähän väliä. Eikö sinusta olisi outoa jos joku alkaisi tehdä tuota samaa sinulle. 

Ole oma itsesi äläkä yritä miellyttää muita samaistumalla, joka on valheellista, kun asia ei kuitenkaan ole niin kuin sanot. En pidä valehtelevista ihmisistä, vaikka ymmärränkin että yrität miellyttää niillä vain muita. Empatiasi menee ihan yli.

Vierailija
1927/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä. Vaikka olette puolisosi kanssa reilusti ylipainoisia ja syötte molemmat (koko perhe) pelkästään eineksiä ja herkkuja, niin älkää syöttäkö niitä lapsille! Taas eilen sain todistaa miten paljon annoit lapsille herkkuja. Ikävä oli huomata kuinka pienet ovat ikäisekseen ylipainoisia. Opetelkaa edes lasten tähden tekemään kotiruokaa ja älkää antako heille joka päivä herkkuja. Syökää vaikka salassa omat karkkinne ja suklaanne.

Vierailija
1928/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia yrittää saada joka tilanteessa hyötyä itselle muiden kustannuksella, ja lisäksi kritiikki mitä muut sinulle sanovat on validia eikä johdu kateudesta ja siitä että he eivät halua sinulle hyvää. Sinulta puuttuu myös normaali moraalikompassi. Jos muut tekevät työn, he ansaitsevat yleensä joko kiitoksen tai rahan, etkä voi alkaa tekosyin vaatimaan alennusta tai hyvitystä. Epäilen persoonallisuushäiriötä ja otan etäisyyttä.

Vierailija
1929/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Näitä lukiessa ihmettelen vaan että millaisia ystävyyssuhteita ihmisillä on. Lähes kaikki tänne kirjoitetut asiat kuulostaa siltä että kyseinen tyyppi vaan ärsyttää ja turhauttaa. Miksi ihmiset pysyy tuollaisissa ystävyyssuhteissa

Ystävä voi muuttua elämän saatossa, mutta miettisin kannattaako jatkaa ystävyyssuhdetta, jos se tuottaa enää vaan ärsytystä ja turhauttaa

Nämä esimerkit kertovat ystävien huonoista puolista. Hyvät puolet eivät tule näissä esiin.

Vierailija
1930/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot säälittävä, kun jatkuvasti hengailet ihmisten kanssa ketkä satuttaa sua. Oot myös ällöttävä, kun et pidä huolta ulkonäöstä. Tupakointi ja kaljan juonti ei ole viehättävää. On hirveää, miten kehtaat levittää omaa pahaa oloa muihin ja minuun.

Mikä minua edes kiinnostaa sinussa. Ehkä historia vain

Vierailija
1931/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua isosisko. Sä et enää halua olla mun kanssa tekemisissä ja katsot mua valppaana kuin käärmettä joka voi pistää milloin vaan. Sä sanot että sä olet luovuttanut mun osalta mutta mä en halua luovuttaa sun osalta. Joo, olen tyhmä ja kaikkea, ja sä olet osittain oikeassa.

Meillä oli monin tavoin raskas lapsuus. Äidin kuolema, josta ei toivuttu ja koulukiusaaminen koska oltiin lihavia. Lihavuusgeeni joka kulkee suvussa.

Me käsiteltiin ongelmia eri tavalla. Mä aloin laihduttaan 12v. sä olit silloin 16v.  Mä luin kaiken aiheesta, laadin itselleni ruokavalion ja jumppasin joka päivä puoli tuntia. Mä osallistuin paikalliseen jooga-ryhmään jota veti fysioterapeutti ja tanssiryhmään myöhemmin.  Sä jatkoit epäterveellisen ruuan syömistä. Iskä uppoutui työhön selvitäkseen äidin kuolemasta, sä uppoudui sipseihin ja karkkeihin. Sun mielestä mun terveyskokkaukset oli kamalaa moskaa. Joo, opettelin vasta kokkaan netin ohjeiden avulla ja osa onnistui ja osa ei.

Nyt mä opiskelen, olen hoikka ja terve, olen esiintyvässä nuorten tanssiryhmässä, vedän joogatunteja ja mua harmittaa sun puolestasi. Sä olit mulle et vain rakastava isosisko vaan myös äidinkorvike. Ilman sua ja sun rakkauttas mä en olis selviytynyt.

Sä hait identiteettiäs jostain kirotusta tyttishemeikan läskiryhmästä. Ne selittää, että sä olet tuomittu elämään "isossa kehossa". Mikään laihduttaminen ei auta. Sun kehos on "luotu" isoksi, ne selittää... Ei pidä paikkaansa!!!! Sä olet saman pituinen kuin mä. Meidän luuranko ja nivelet on samankokoiset. Jos sut ois tarkotettu "isoon kehoon" niin eikö sulla olis silloin gorillan jätti luut ja nivellet kannattelemassa isoo painoa? sä et pysty enää kävelee kunnolla! Sulla on diabetes, astma ja verenpainetta kun sun sydämes on saman kokoinen kun mulla ja sitä ei ole luotu "suureen kehoon".

Sä sanot että laihdutus on mahdotonta kun sulla on lihavuusgeeni. Niin on mullakin mutta mä tiedostan sen, etten mä ikinä voi syödä samoin kuin meidän "läpipasko kukkakeppi" serkku, joka voi vetää leivoksia ja pitsaa kilokaupalla... Jos sä söisit ja liikkuisit kuten mä, niin säkin olisit hoikka, sun elämäs olis parempaa, ei enää v*ttuilua lääkäreiltä ja lääkärikäynnitkin vähenis, ei enää ongelmia kun kauppojen vaatteet ei mahdu päälle.

Sun kaikki ongelmat johtuu näistä tyttishemeikoista ja läskiaktivisteista jotka on aivopessyt sut, koska on mukavampaa aivopestä ihmiset mukaan liikalihavuuden ihannointi poppooseen kun laidutus ja terveet elämäntavat ovat "ahdistavia". Ihan kuin narkkarit ja juopot haluavat edistää jengin alkoholismia jotta itse ei näytä niin pahalta omissa silmissään kun "kaikki muutkin ryyppää".

Kumman sä luulet oikeesti välittävän susta ja rakastavan sua: Noi läskisktivistit, jotka haluu että mahdollisimman moni antais periks ja olis läskejä jotta heillä itsellään olis itsekkäästi parempi mieli omista läskeistään vai mä , sun siskos?

Vierailija
1932/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia ei voi diagnosoida itse itselleen varsinkaan silloin, kun ne johtuvat enimmäkseen omasta laiskuudesta. Jos ADHD:ta haluaa käyttää tekosyynä siihen, kuinka elämä on mennyt piloille ja päivärytmi persiilleen, hae ammattiapua tai edes diagnoosi. Ilkeily ja piikittely ilman, että siihen provosoidaan, ei ole omista mt-ongelmista kiinni vaan pelkästään siitä, kuinka inhottava olet ihmisenä. Jos kuulumisten kysyminen sinulta "triggeröi" ja "saa aikaan pahan mielen", olisi hyvä katsoa vähän peiliin tai edes miettiä miten toisia kohtelee. Traumoja on kaikilla, mutta inhottaa kuinka olet muuttunut hirveän hyökkääväksi vain muutaman hassun vuoden aikana. 

Vierailija
1933/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin sun luo mutta kun en jaksa sun paasaamistas. Sun puheripuli uuvuttaa mut. Sä et keskustele, sä luennoit.

Sä olet "aina" oikeassa. Sun kanssa ei voi puhua mitään. Jos sanoo eriävän mielipiteen johonkin, sä alat vaahdota tuntikaupalla olit sä oikeassa tai väärässä. 

Sä et omien sanojesi mukaan, ole ikinä hävinnyt yhtään väittelyä koska sä olet niin älykäs. Olethan sä huippuälykäs ja hyvä ihminen, mutta syy siihen, että sä et ole ikinä hävinnyt yhtään väittelyä johtuu siitä, että sä et ikinä kuuntele ja sä vaahtoat apinanraivolla omaa kantaasi niin että kellään ei ole vain voimia sanoa vastaväitettä varsinkin kun sä et anna suunvuoroa. Helpommin selviää kun on vain ihan hiljaa eikä heitä bensaa tuleen.

Vierailija
1934/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sinua, olemme tekemisissä vain koska olen huolissani lapsistasi

Vierailija
1935/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kaiken riisuisimme, avaisimme viimeisenkin portin.

En voi sanoa en, haluaisin mutta ei olisi OK.

Vierailija
1936/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pohjinmiltasi hyvin huonon itsetunnon omaava, vaikka sanot toista. Kaikki mitä minä teen, selität kuinka hyvin osaat tehdä sen paremmin kun minä. Kuvien muokaamin , ettei luonossa enään tunnista.Pahinta on ,että valehtelet monet asiat, en vain ole sanonut sinulle tiedän milloin kerrot omiasi🤔

Vierailija
1937/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pohjinmiltasi hyvin huonon itsetunnon omaava, vaikka sanot toista. Kaikki mitä minä teen, selität kuinka hyvin osaat tehdä sen paremmin kun minä. Kuvien muokaamin , ettei luonossa enään tunnista.Pahinta on ,että valehtelet monet asiat, en vain ole sanonut sinulle tiedän milloin kerrot omiasi🤔

Vierailija
1938/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes tähän kirjoittaa. Olen alkanut ajattelemaan, että itsessäni on jotain vikaa, kun näen niin paljon vikaa muissa... Minulla on siis kolme kaveria, joille tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa parista asiasta!

Vierailija
1939/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun sua! Mun keho huutaa sun kosketusta. Sä et vaa halua mua. Mä en ymmärrä?! Ilmaseks saisit.

Vierailija
1940/2636 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko joskus sitä, mitä kokeneempi sanoo. Voisit saavuttaa sillä juuri sen asian, mitä eniten haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän