Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
1761/2639 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kun nyt olet sillä uudella ja ihmeellisellä laihdutuslääkkeellä laihtunut, niin se ei tee sinusta minkäänlaista liikunnan, terveellisen ruuan ja itsestään huolehtimisen asiantuntijaa. Kaikkein vähiten minun liikkumisten arvostelijaa.

Helppohan se on laihtua, kun pistää vaan piikkiä mahaan ja käy rahalla hakemassa lisää, vaikka pitäisi kiertää koko maakunnan apteekit sen takia.

Jos on pitänyt laihdutuslääkkeeseen turvautua tai ylipäätään on lihonut niin paljon, että joutuu laihduttamaan, niin sellaisella henkilöllä ei ole mitään opetettavaa painonhallinnasta minulle.

T: ikänsä normaalipainoisena ollut eikä ole koskaan tarvinnut edes miettiä asiaa

Vierailija
1762/2639 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jumalauta edes yhden kerran kysynyt omaa kantaani niistä älyttömistä juoruista ja huhuista kun niistä kerran selvästi kuulit, mutta ei. Kun on tärkeämpää uskoa mitä joku mies sattuu kertomaan ja miten värittämään tarinan. Itse en voinut ottaa asiaa puheeksi koska ilmeesi muuttui silloin niin hulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2639 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät nämä asiat?

Vierailija
1764/2639 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes ole ystäväni!!! Mutta teidän jotain, mitä minun ei pitäisi tietää.

Mutta säälin sinua. Olet kaunis ja menestynyt nainen ja perheessänne on kaksi pientä lasta. Kuvittelet eläväsi idyyliperheessä ja kuvailet miehesi olevan täydellinen, tasapainoinen ja fiksu. Todellisuudessa hän on kusipää psykopaatti! Hän on nus*inut transua suuhun Thaimaassa, hän on pan**ut hu0*ia Tallinnassa sun ollessa raskaana kotona. Joka kerta, kun näen storysi ja illuusiosi, tekee mieli oksentaa tietäen miehestäsi totuuden

Laita nyt ihmeessä naiselle viesti ja tee iso palvelus!

Vierailija
1765/2639 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole miehesi äiti.

Vierailija
1766/2639 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ystäväni, jonka kanssa ollaan tunnettu 50 vuotta, sano miehellesi, että hän on kuullut vain yhden version minusta eli sinun kertomasi, väritettynä mutta se ei ole totuus!!

Ja vaikka oletkin päässyt köyhyydestä vihreälle oksalle ja olet nyt rikas, asut kuuden huoneen rivitalossa kahden miehesi kanssa, lomailet huvilallasi ja matkustelette kaukomatkoja, luxus-lomia, pitkiä vkl Lontooseen, Pariisiin, Roomaan tai Leville talvella, ajelette molemmat city-maastureilla (vaikka metrolle on n.400 m, niin oley hyvin itsekäs ihminen ja omahyväinen, et koskaan käy kylässä, koska asun väärässä suunnassa mutta käyt kyllä usein sillä paremmalla ystävällä vain 500 km päässä, muistat minua vain synttärinä ja jouluna ja jos vahingossa kohdataan, et tarjoa edes kahvikupillista työttömälle (ilman omaa syytään) ns. ystävällesi. Et koskaan kutsu huvilallesi kylään tai luoksesi, mutta kutsut kyllä niitä *parempia* lue rikkaampia/menestyneitä ystäviäsi. Tiedätkö, kuinka loukkaat minua? Mutta minulla on jotain, jota sinulla ei koskaan tule olemaan, nimittäin lapset, joiden syntyessä et edes onnitellut ta heille mitään koskaan ostanut saati minulle. Sanon sinulle häpeä, olet itsekäs ja ajattelematon, huomaat sen vielä joskus!

Vierailija
1767/2639 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
1768/2639 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät??? kirjoitti:

Sinä ystäväni, jonka kanssa ollaan tunnettu 50 vuotta, sano miehellesi, että hän on kuullut vain yhden version minusta eli sinun kertomasi, väritettynä mutta se ei ole totuus!!

Ja vaikka oletkin päässyt köyhyydestä vihreälle oksalle ja olet nyt rikas, asut kuuden huoneen rivitalossa kahden miehesi kanssa, lomailet huvilallasi ja matkustelette kaukomatkoja, luxus-lomia, pitkiä vkl Lontooseen, Pariisiin, Roomaan tai Leville talvella, ajelette molemmat city-maastureilla (vaikka metrolle on n.400 m, niin oley hyvin itsekäs ihminen ja omahyväinen, et koskaan käy kylässä, koska asun väärässä suunnassa mutta käyt kyllä usein sillä paremmalla ystävällä vain 500 km päässä, muistat minua vain synttärinä ja jouluna ja jos vahingossa kohdataan, et tarjoa edes kahvikupillista työttömälle (ilman omaa syytään) ns. ystävällesi. Et koskaan kutsu huvilallesi kylään tai luoksesi, mutta kutsut kyllä niitä *parempia* lue rikkaampia/menestyneitä ystäviäsi. Tiedätkö, kuinka loukkaat minua? Mutta minulla on jotain, jota sinulla ei koskaan tule olemaan, nimittäin lapset, joiden syntyessä et edes onnitellut ta heille mitään koskaan ostanut saati minulle. Sanon sinulle häpeä, olet itsekäs ja ajattelematon, huomaat sen vielä joskus!

Asuu kahden miehen kanssa? No mikäs siinä, jos se on kaikille kolmelle ok.

Vierailija
1769/2639 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että keskity omiin asioihisi. Vittuako mun pukeutuminen, ihonhoito, ulkonäkö, ylipäätään koko elämä sulle kuuluu?

Vierailija
1770/2639 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki töitä, älä elä sossun tuilla.

Hommaa oma kämppä, älä loisi äitisi kämpässä.

Laihduta hieman, suuri ylipaino on terveysriski.

Opettele tykkäämään itsestäsi, lopeta epätoivoinen naisten etsiminen.

Vierailija
1771/2639 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoo kotis se on aivan hirveessä kunnossa. Etkä voi pitää lemmikkiä jos sua ei tippaakaan kiinnosta sen hyvinvointi, et voi olla viemättä sitä lääkäriin vaan siks että sulla ei oo rahaa

Vierailija
1772/2639 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasit todella minua. Voiko iso mies olla tuollainen lapsellinen törppö?

Ihan sama millä autolla ajat, hoida elämäsi kuntoon. Tiedät mikä siinä on pielessä.

Vierailija
1773/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä vihaan tuota kieroa piirrettäsi lupautua lähtemään millon minnekin mutta laiskuuttasi ja sitä että et osaa asettua toisen ihmisen asemaan ollenkaan etkä välitä, perut usein lähtösi viime tipassa.

Jotenkin taas arvasin että teet oharit vaikka tiedät että meno on minulle tärkeä.

Vierailija
1774/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaat latistavalla ja masentavalla kommentilla, kun kerron jostain, joka piristänyt ja ilahduttanut minua? Huomaatko toimivasi niin?

Vierailija
1775/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät??? kirjoitti:

'

Sinulla näyttäisi olevan jotain muutakin, joka ystävältäsi puuttuu ja jota ei saa rahallakaan: syvä katkeruus.

Vierailija
1776/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi tottelemattomuus ei katoa huutamalla.

"Tee nyt ne läksyt! Lopeta se pelaaminen! Enkö ole tästä jo sata kertaa sanonut!! Äläkä korota yhtään sitä ääntä, vaan kuuntele ja tottele!!"

Vierailija
1777/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että elämme erilaista elämäntilannetta - ei ole este yhteydenpidolle. Etsit minusta vikoja ja vertailet itseäsi kaikkeen. Omahyväisenä kuvaat itseäsi instaan ja samaan aikaan paasaat miten pinnalliset ihmiset ovat yököttäviä.

Tiedän että perheeni ei ole sinun instagramisi arvoinen, en halua tulla mainituksi siellä. Mieheni on juntti, tiedän sen. Lapseni ovat joskus äänekkäitä ja osaavat myös riidellä. Jos emme ole täydellisiä sinun elämääsi, anna olla. Sinä kelpasit minulle kaikkine vikoinesi mutta en huomautellut niistä.

Haluat nykyään pitää vain silloin yhteyttä kun haluat lainata jotain tavaraa tai muuten hyötyä minusta tai

Vierailija
1778/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että jättäisi aviomiehensä! Enkä ole ainut.

Mies on saamaton lapsi, väkivaltainen ja ei osaa vaihtaa edes palanutta lamppua. Lisäksi on väkivaltainen ja ei osaa käyttää ollenkaan rahaa vaan perheellä on raha-asiat koko ajan ihan sekaisin..

Mutta eihän sitä voi kaverilleni sanoa kun menisi välit.

Vierailija
1779/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi on mennyt perille, mulla ei ole miestä eikä koiraa, joten mielestäsi ei tarvitse pitää yhteyttä. Vain parilliset kelpaavat elämääsi. Ja minäkin kelpasin seuraksi silloin kun erosi jälkeen kävit läpi sen seitsemän miestä, muttet vielä ollut vakituisessa parisuhteessa. Mikä velvollisuus mulla on mennä naimisiin uudestaan, vaikka sinä sen teit?

PS. Olisi ollut reilua kertoa, kun menitte naimisiin, olen kuitenkin lapsesi kummi

Vierailija
1780/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät??? kirjoitti:

Siis minkä helvetin takia rikkaamman ystäväsi pitäisi ostaa sinulle saati lapsillesi asioita? Se ylimielinen ihminen tässä olet kyllä sinä. Mene töihin ja kustanna oma elämäsi, pummi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän