Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
1781/2639 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 40-vuotias nainen ja kahden lapsen äiti. Olisiko jo aika kasvaa aikuiseksi?

Valehtelet, lupailet ja sovit asioita, joita et aio edes pitää. Luulet olevasi hyvinkin viisas ja luulet etteivät muut huomaa manipulointiasi sekä pelejä joita pelaat.

Ei ole minun tai kenenkään muun ongelma, että ns. paremmat ystäväsi roikottavat sinua sisäpiirin reunoilla ja heittävät välillä luun sinulle säälistä. Se ei anna sinulle oikeutta jättää sovitut menot välistä ja ghostata muut ihmiset.

Olet itsekeskeinen ja kuvittelet, että sinulla on oikeus tuhlata muiden ihmisten aikaa, energiaa ja rahoja.

Et koskaan pyydä anteeksi käytöstäsi, aina vain huonoja ja halpoja tekosyitä tarjolla.

Vierailija
1782/2639 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muut menevät aina edelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/2639 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö huomaa ollenkaan itse että puhut ihan kokoajan itsestäsi. Keskeytät muut.

Puhut päälle ja haluat aina sanoa viimeisen sanan asiaan kuin asiaan.

Jankutat samoja asioita joka ikinen kerta kun nähdään, toistat niitä kuin jotain maneeria. Etkö muista että ne asiat on käsitelty jo 5-10x.

Vaikutat melko itsekeskeiseltä eikä sinulla ole mitään empatiakykyä, pikemminkin olet vahingoniloinen ja jopa hiukan ilkeä ihan huviksesi.

En viihdy enää seurassasi, en tule luoksesi siksi että kaipaisin seuraasi.

Vierailija
1784/2639 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistäisit hyvänen aika itseäsi vähän. Joskus suustasi tulee ulos ihan absurdia juttuja tai möläytyksiä. Häpeän seurassasi kun et osaa perus käytöstapoja ja olet jopa ylpeä tuosta mehtäläisyydestäsi.

Vierailija
1785/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävät??? kirjoitti:

Sinä ystäväni, jonka kanssa ollaan tunnettu 50 vuotta, sano miehellesi, että hän on kuullut vain yhden version minusta eli sinun kertomasi, väritettynä mutta se ei ole totuus!!

Ja vaikka oletkin päässyt köyhyydestä vihreälle oksalle ja olet nyt rikas, asut kuuden huoneen rivitalossa kahden miehesi kanssa, lomailet huvilallasi ja matkustelette kaukomatkoja, luxus-lomia, pitkiä vkl Lontooseen, Pariisiin, Roomaan tai Leville talvella, ajelette molemmat city-maastureilla (vaikka metrolle on n.400 m, niin oley hyvin itsekäs ihminen ja omahyväinen, et koskaan käy kylässä, koska asun väärässä suunnassa mutta käyt kyllä usein sillä paremmalla ystävällä vain 500 km päässä, muistat minua vain synttärinä ja jouluna ja jos vahingossa kohdataan, et tarjoa edes kahvikupillista työttömälle (ilman omaa syytään) ns. ystävällesi. Et koskaan kutsu huvilallesi kylään tai luoksesi, mutta kutsut kyllä niitä *parempia* lue rikkaampia/menestyneitä ystäviäsi. Tiedätkö, kuinka loukkaat minua? Mutta minulla on jotain, jota sinulla ei koskaan tule olemaan, nimittäin lapset, joiden syntyessä et edes onnitellut ta heille mitään koskaan ostanut saati minulle. Sanon sinulle häpeä, olet itsekäs ja ajattelematon, huomaat sen vielä joskus!

Siis minkä helvetin takia rikkaamman ystäväsi pitäisi ostaa sinulle saati lapsillesi asioita? Se ylimielinen ihminen tässä olet kyllä sinä. Mene töihin ja kustanna oma elämäsi, pummi.

En oo tuo mutta kyllä mä opiskelijana annoin lahjoja ystävieni vastasyntyneille vauvoille. Se nyt vaan kuuluu sivistyneisiin tapoihin, viedä kukkia tai onnittelu, nykyään on baby shoverit.

Mut miks ihmeessä tuo sit edes on tuon rikkaan ystävä, en tajuu, jätä se ja lopeta yrittämästä.

Vierailija
1786/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella lapsellanne on vakava laihuushäiriö. En usko että olette edes huomanneet.

Toinen pukeutuu pahemmin kuin Reeberbahnin katuh.....

Ihmettelen ettei mitään rajoja tai välittämistä kai ole

Vierailija
1787/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki joko perseehis se kännykkä tai mee kotias räpläämään sitä. Tai herätä kahville kun oot lähdössä.

Vierailija
1788/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden alkoholistin jälkeen vaihdoit huumeidenkäyttäjään, joka istuu viimeisintä (mutta ei varmasti viimeistä) tuomiotaan. Et voi parantaa kaikkia, tai ehkä ketään rakkaudella. Hoidat omaa pahaa oloasi ja huonoa itsetuntoasi tatuoinneilla, lävistyksillä, lääkkeillä ja alkoholilla. Vanhin lapsesi voi todella huonosti, anorektisen laiha, hakee netissä vähintäänkin epäilyttäviä kokemuksia, varsinkin mt-ongelmiinsa peilaten. Keskimmäisellesi, alaikäiselle, ei ole ok opettaa alkoholin juomista äidin opastuksella. Nuorin on vielä viaton ja ehkä tämän kaiken ulkopuolella.

Toivon vilpittömästi, että saatte kaikki apua tilanteeseenne. Se ei vaan onnistu katkomalla välit ystäviin ja valehtelemalla. Ota apua vastaan, kun sitä tarjotaan.

Vierailija
1789/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa entiselle ystävälle, että vähättely tuntuu todella ikävältä. Kerroin erään vaikean asian, jota ei todellakaan ole kenelle vain helppo kertoa. Kysymys oli vainoamisesta. Ystävä sanoi; en usko. Äänen sävy oli vähän kuin ivallinen. Hän oli tuntenut vain kuukauden verran vainoojan, kun meni samaan työpaikkaan töihin missä vainoojani on. Minut hän on tuntenut sentään jo yli kymmenen vuotta lapsuudesta asti. Tosin tällainen vähättelevä asenne hänellä on ollut ennenkin. Mutta tämän jälkeen minulla ei ole hänelle mitään asiaa.

Vierailija
1790/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa siitä petturista nyt eikä huomenna. Ja lopeta sen naisen syyttely, jonka kanssa miehesi petti. Miehesi sen valinnan teki. Olisi tehnyt joka tapauksessa jonku kanssa.

Vierailija
1791/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että keskity omiin asioihisi. Vittuako mun pukeutuminen, ihonhoito, ulkonäkö, ylipäätään koko elämä sulle kuuluu?

Valitettavasti kuuluu, koska aina valitat, miten palkka ei riitä mihinkään. Voisi riittääkin, jos pääsisit irti prinsessasyndroomastasi. Ja jos haluat elää noin, niin älä sitten valita raha-asioista.

Vierailija
1792/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kannattaisi juuri häneltä kysyä kyytiä jos olet jonnekin menossa,kun tiedät hänen tekevän oharit.

Vierailija
1793/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän koiramme ei ole luonteikas vaan huonosti kasvatettu sairaan rodun edustaja. Olette liian laiskanpulskeita koiran omistajaksi. Älkää ottako toista koiraa!

Vierailija
1794/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa ystävälleni, että hän voisi harjoittelemalla esimerkiksi kieliä saavuttaa omia tärkeitä tavoitteitaan, mutta sen sijaan hän hyvin pessimistisesti vain märehtii omaa huonommuuttaan. Se ei vie häntä eteenpäin ja kun yritän kannustaa ja tsempata, hän haluaa vain ajatella negatiivisesti.

Vierailija
1795/2639 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se kaikkitietävyys ja neuvominen asiassa kuin asiassa. Ei kukaan halya kuunnella kuinka sinä teet oikeita diagnooseja ja annat hoito-ohjeita, koska lääkärit eivät osaa. Lopeta jatkuva oikeassaolo ja loukkaantuminen milloin mistäkin hölynpölyasiasta.

Vierailija
1796/2639 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika feikki

Vierailija
1797/2639 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se märehtiminen äläkä valita jatkuvaa rahapulaasi jos et aio luopua erittäin kalliista elämäntyylistäsi. Jostain pitää luopuakkin, kuten kalliit harrastukset, kalliit erikoiskahvit leivonnaisten kera sekä ulkomaan matkat... Saisit nopeasti aikaan monen tuhannen euron säästöt jos haluaisit oikeasti tehdä asioille jotain.

Vierailija
1798/2639 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä negatiivista asennettasi kaikkeen.

-Joku hymyilee kauniille tummahoiselle lapsellesi niin näet hyväntahtoisessa eleessäkin rasismia.

-Muilla on mielestäsi asiat aina sinua paremmin. Sen sijaan että kiukuttelet asiasta, voisit yrittää joskus tehdä niille asioille jotain.

-Muiden elämä ei ole sen kummempaa kuin sinunkaan, he vaan keskittyvät niihin positiivisiin asioihin, joten se myös näkyy naamasta.

- Muualla asuva kaverisi ei ole velvollinen ilmoittamaan kun käy kotikonnuillasi. Hänellä on siellä varnaan kymmenittäin muitakin tuttuja, joten tuskin on aina mahdollista tavata kaikkia.

Vierailija
1799/2639 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun runot ja mielipidekirjoitukset on niin heikkotasoisia, ettei edes paikallinen ilmaisjakelulehti suostu niitä enää julkaisemaan. Ja silti sä kuvittelet kaikkien olevan sulle kateellisia koska olet "tunnettu runokirjailija"?

Vierailija
1800/2639 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ajan tietoinen koko siitä ajasta kun puukotit minua selkään työnsaralla, vähättelit, valehtelit ja jauhoit perheenjäseniesi kanssa jatkuvasti paskaa. Mitään vastuuta et kykene ottamaan, vieläkin voisit. Voisit kertoa edes toimintasi syyt. Laittaa vaikka viestiä. Olet lapsena ylisuojeltu pikkuprinsessaa ja enkeliuskoon aivopesty ihminen vailla empatiaa. Et ole niin erityisen kiltti, vaikka luulet niin. Sinulle on vain tuon uskohömpän myötä annettu erityinen leima jo lapsena. Olet ihminen siinä missä muutkin. Toivottavasti edes häpeät ka ennenkaikkea olet oppinut jotain. Olin sentään aidosti vilpitön ja pyrin ottamaan sinun tunteet ja elämäntilanteesi huomion. Muistelen sua varmasti pahalla vielä pitkään, ilkimys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan