Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
1721/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa: Sinä, kultalusikka suussa syntynyt, et tosiaan ymmärrä.

Vierailija
1722/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas valehtelit. Juuri kun taas ajattelin, että kyllä tämä tästä. En tiedä mitä tehdä "ystävyytemme" suhteen. Olen todella surullinen, että olemme ajautuneet tähän jamaan. En ymmärrä miten tämä on edes mahdollista. Parhaat ystävät kolmenkymmen vuoden ajan ja nykyään jatkuvaa valehtelua, jotta pääset viettämään aikaa uusien ystäviesi kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvitse puhua koko ajan ja huutamalla, eikä vain itsestään. Eikä tarvitse ottaa niin hirveitä kierroksia, kun puhutaan sadatta kertaa jostain mitä hän paheksuu kuten esim. hijabit.

Vierailija
1724/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisin sanoa:

- "mitäs menit tekemään lapsen narsistimiehen kanssa?"

- "Puhu jostain muuasta kuin narsistieksästä tai sun lapsesta."

- "Puhu kovempaa että kuulen mitä sanot." Kun ollaan kasvotusten, puheääni todella hiljainen.

Vierailija
1725/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se juopottelu!

Mmmjaa, olen tämän sanonutkin ääneen mutta siitä seurasi vain ääretön uhriutuminen ja tekoloukkaantuminen. Alkoholistit on hankalia ystävänä.

Vierailija
1726/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa katsoa vierestä, kun ennen itsevarma ja iloinen nainen on muuttunut hiljaiseksi ja säikyksi nykyisen miehen takia. Jos miehesi haukkuu ja lyttää sinua muiden ihmisten edessä noin, miten hän mahtaa kohdella sinua, kun olette kahden?

Olen pahoillani, etten ole sanonut asiasta mitään, en vaan ole löytänyt sanoja, emmekä ole enää niin läheisiäkään. Jos puuttuisin miehesi haukkumiseen porukassa hänen edessään, pelkään että hän lyttää sinua turpaan, kun lähdemme.

Kunpa näkisit oman arvosi ja tekisit asialle jotakin.

Älä nyt viitsi. Et puutu, koska SINULLE on helpompi olla puuttumatta. Vaatisi rohkeutta nousta miestä vastaan. Olet jo nähnyt kuinka ystäväsi on pikkuhiljaa alistinut kohtaloonsa ja alkanut muuttua toiseksi, heikkoitsetuntoiseksi ihmiseksi. Juuri noin narsistien uhreille tapahtuu. Sinä mahdollistat teon olemalla tekemättä asialle MITÄÄN. Et kahdenkesken ystäväsi kanssa, et seurassa. Ihan v*tutti lukea kommenttisi. Olet pelkuri.

Vierailija
1727/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulisi tänne sanomaan ystävälle mitään, koska se ei olisi OK. Sanoisin ystävälle itselleen, koska ystävälle se on OK . En puhu selän takana, edes palstalla.

Vierailija
1728/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kysymään, että onko totta, että sun teini-ikäinen poika myy huumeita. Näin oma samanikäinen poikani väittää, ja on ihan fifty-sixty uskonko vai en.

Vierailija
1729/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 40 niin käyttäytyisit sen mukaan etkä kuin ylä-asteikäinen teini, suutuit ja laitoit välit poikki vaikka minulla oli ihan oikea selitys miksi sanoin ei.

Löysin oman arvon tuntoni ja jatkossa osaan viimein pitää puoleni enkä ole kynnysmatto

Vierailija
1730/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti iloinen, etten ole kuullut sinusta kuukauteen mitään. Olemme erittäin pitkäaikaisia ystäviä, olleet kuin paita ja peppu, mutta viimeiset 5 vuotta olen ollut terapeuttikuuntelijan roolissa.

Vierailija
1731/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihastus työpaikalla. Olet pyytänyt miestä kahville ja mies on kieltänyt kohteliaasti. Se ei tarkoita sitä, että

- mies haluaisi lähteä, muttei voi kun on ujo

- mies ei halua työpaikkajuoruja, mutta on muuten oikeasti kiinnostunut

- mies haluaakin itse pyytää sinua kahville ja odottaa oikeaa hetkeä

- miehellä on yksityiselämässä draamaa, eikä aikaa kahville

- mies pelkää, että haluat lapsia hänen kanssaan

Usko hyvällä, että aikuisen miehen ei on ei.

Vierailija
1732/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kunnioittanut yhdessä sopimiamme rajoja, olisimme edelleen ystäviä. Minulla harmittaa kun menetin sinut. Kaipaan koko olemuksellani.

Vierailija
1733/2639 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies haluaa pelkkää seksiä sulta, nyt hemmetti ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä ja keskity sun aviomieheksi tai hae avioeroa ja aloita villi sinkkuelämä.

Ai mistäkö tiedän ettei se mies halua sulta mitään muuta? Koska sitä se haluaa myös multa. Mä tiedän pelin hengen ja annan mennä sen kanssa, voi kun säkin vielä ymmärtäisit mitä nämä varattujen pelit osaavat olla.

Vierailija
1734/2639 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes ole ystäväni!!! Mutta teidän jotain, mitä minun ei pitäisi tietää.

Mutta säälin sinua. Olet kaunis ja menestynyt nainen ja perheessänne on kaksi pientä lasta. Kuvittelet eläväsi idyyliperheessä ja kuvailet miehesi olevan täydellinen, tasapainoinen ja fiksu. Todellisuudessa hän on kusipää psykopaatti! Hän on nus*inut transua suuhun Thaimaassa, hän on pan**ut hu0*ia Tallinnassa sun ollessa raskaana kotona. Joka kerta, kun näen storysi ja illuusiosi, tekee mieli oksentaa tietäen miehestäsi totuuden

No, nuo jutut piitäisi kyllä kertoa. Jos sinulla on todisteita, neuvo vaimoa menemään sp-testeihin.

Laita tänne edes miehen nimikirjaimet

Vierailija
1735/2639 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ystävä. Toivottavasti poistit yhteystietoni törkeiden viestiesi jälkeen. Koskaan en ole sinulle pahaa tehnyt, enkä loukannut. Jostain syystä, kateudesta? Aloit yhtäkkiä tykitttämään törkeitä solvaavia viestejä, joihin sotkit myös exäsi, kuolleen veljeni.

Vastasin vain että taidat tarvita apua...

Vierailija
1736/2639 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi ei muutu, jos et ole valmis tekemään itse asian eteen mitään työtä. Et tule pääsemään pois kamalasta työpaikasta, jos haet yhtä työpaikkaa vuodessa. Et tule saamaan perhettä, jos et koskaan hakeudu tilanteisiin, jossa potentiaalisia kumppaneita voisi tavata. Inhottaa heittää ilmoille tämä klisee, mutta ei kukaan tule sinua kotoa hakemaan.

Vierailija
1737/2639 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehupiikles kirjoitti:

haluaisin sanoa ystävättärelleni, että haluaisin lopettaa ystävyytemme, koska hän on niin juntti

Käytät sanoja ystävätär ja juntti.

Oletko joku satavuotias?

Vierailija
1738/2639 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuimme työn kautta ja olemme tunteneet monta vuotta. Aina olen joutunut itse ehdottamaan, että mennäänkö esim. kahville. Enää en ehdota. On sinun vetovastuusi nyt jos haluat olla tekemisissä.

Vierailija
1739/2639 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista asiaa ei ole mikä vaivaisi ja josta en voisi sanoa. Paljoa mulla ei ole ystäviä, mutta ne jotka on, on sitten sellaisia että niiden kanssa VOI puhua. :)

Vierailija
1740/2639 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän todella vaikean ylipainoisena hakisi apua ajoissa. Ei välitä vaikka paino noin 150 kg ja syö jatkuvasti sipsejä ja muuta kuraa eikä liiku kuin välttämättömät siirtymiset autolle ja kaupassa. Kehenkään kroppa ei tuollaisia kestämä vuosikymmeniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän