Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (2639)
Vierailija kirjoitti:
Et edes ole ystäväni!!! Mutta teidän jotain, mitä minun ei pitäisi tietää.
Mutta säälin sinua. Olet kaunis ja menestynyt nainen ja perheessänne on kaksi pientä lasta. Kuvittelet eläväsi idyyliperheessä ja kuvailet miehesi olevan täydellinen, tasapainoinen ja fiksu. Todellisuudessa hän on kusipää psykopaatti! Hän on nus*inut transua suuhun Thaimaassa, hän on pan**ut hu0*ia Tallinnassa sun ollessa raskaana kotona. Joka kerta, kun näen storysi ja illuusiosi, tekee mieli oksentaa tietäen miehestäsi totuuden
Varmasti jokainen arvostaisi jos saisi tietää totuuden!
Vierailija kirjoitti:
Etkö huomaa, että vedätän sua 6-0 keskusteluissa, koska olet aika yksinkertainen eikä sinulla ole oikeasti mielipiteitä.
On viihdyttävää pyörittää sinua mielipiteinesi ja katsoa kun sekoat mielipiteissäsi.
Joo. En ole ystäväsi ollut enää vuosiin. Sinusta on vaan hiivatin vaikeaa päästä irti.
Ehkä hän vaistoaa tuon ja siksi on seurassasi hajuton ja mauton.
Vierailija kirjoitti:
Etkö huomaa, että vedätän sua 6-0 keskusteluissa, koska olet aika yksinkertainen eikä sinulla ole oikeasti mielipiteitä.
On viihdyttävää pyörittää sinua mielipiteinesi ja katsoa kun sekoat mielipiteissäsi.
Joo. En ole ystäväsi ollut enää vuosiin. Sinusta on vaan hiivatin vaikeaa päästä irti.
M. Olet itsekeskeinen omahyväinen saasta. Ei me olla ystäviä oltu koskaan. Sun käytös kielii mitä ajattelet. Opportunisti juoruakka.
Kun katseesi välttää, vaimosi keikistelee edessäni joskus jopa vähän paljastellen.
En pidä siitä, että tulet kylästelemään minun lomani aikaan. Kaipaan silloin rauhoittumista ja tekemistä omilla ehdoilla. Työviikot sopisivat paljon paremmin, kun ei tarvitse koko päivää olla miettimässä mitä seuraavaksi tarjoaa ja samalla huomioida ihmeelliset erityisruokavaliot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. En ole ystäväsi ollut enää vuosiin. Sinusta on vaan hiivatin vaikeaa päästä irti.Ehkä hän vaistoaa tuon ja siksi on seurassasi hajuton ja mauton.
Voi kun olisikin hajuton ja mauton!
Päinvastoin maaninen pauhaaja ja öyhöttäjä.
Sama
Haluaisin sanoa:
Sinua ei kutsuttu perheemme juhliin, koska kopioit täysin kotimme, ja tämä ilmoitettiin meille somen kautta. Se on kaikella lailla hirveää, moukkamaista ja anteeksiantamatonta.
Sinua ei pidetty enää fiksuna, kun tämän kodin kopioimisen perään, ette huomioineet tyttäremme syntymää mitenkään. Täysin nolla. Ette tuoneet tai toimittaneet kukkia, ette potkupukua, ei yhtään mitään.
Viimeinen niitti oli, kun teit yhden sopimamme asian meidän yhteisen puolitutun kanssa.
Nämä kolme asiaa sinulta oli liikaa. Emme hyväksy tälläistä käytöstä ystävältäni, puolisoni enkä minä. Nämä eivät ole pikkujuttuja.
Minä EN halua seurustella kanssasi. Olen jo monta kertaa ilmaissut sen asian, mutta tuntuu ettet ymmärrä kun sanon sinulle ei. Halusin pysyä kanssasi ystävänä sillä tuit minua kun minulla oli vaikeaa ja olit läsnä, mutta nyt tuntuu kuin odottaisit minun harrastavan seksiä kanssasi vain sen vuoksi että olit läsnä silloin kun minulla oli vaikeaa. Tuliko selväksi??
En halua tässä elämäntilanteessa seurustella ollenkaan vaan keskittyä elämiseen ja siihen että saan tehtyä niitä asioita mitä haluan. Iso osa naisista on onnellisimmillaan sinkkuina ja ilman että vieressä on ketään määräilemässä.
Luulin että olit koulutettu, omilla aivoilla ajatteleva aikuinen nainen, mutta olitkin helposti kusetettava nössö. Miehesi jäi kiinni useista salasuhteista koko pitkän suhteenne ajalta. Oli tuonut teille naisia kotiin ja vedättänyt sinua vuosia, kerta toisensa jälkeen.
Mitä teit? Annoit anteeksi kuin nössö, ja melkein heti perään teitte lapsen ja menitte naimisiin. Otit vielä hänen nimensäkin, vaikka nimen omaan et halunnut edes naimisiin.
Se oli pettämisen "hinta". En jaksanut enää katsella ja ghostasin itseni elämästäsi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa katsoa vierestä, kun ennen itsevarma ja iloinen nainen on muuttunut hiljaiseksi ja säikyksi nykyisen miehen takia. Jos miehesi haukkuu ja lyttää sinua muiden ihmisten edessä noin, miten hän mahtaa kohdella sinua, kun olette kahden?
Olen pahoillani, etten ole sanonut asiasta mitään, en vaan ole löytänyt sanoja, emmekä ole enää niin läheisiäkään. Jos puuttuisin miehesi haukkumiseen porukassa hänen edessään, pelkään että hän lyttää sinua turpaan, kun lähdemme.
Kunpa näkisit oman arvosi ja tekisit asialle jotakin.
Älä nyt viitsi. Et puutu, koska SINULLE on helpompi olla puuttumatta. Vaatisi rohkeutta nousta miestä vastaan. Olet jo nähnyt kuinka ystäväsi on pikkuhiljaa alistinut kohtaloonsa ja alkanut muuttua toiseksi, heikkoitsetuntoiseksi ihmiseksi. Juuri noin narsistien uhreille tapahtuu. Sinä mahdollistat teon olemalla tekemättä asialle MITÄÄN. Et kahdenkesken ystäväsi kanssa, et seurassa. Ihan v*tutti lukea kommenttisi. Olet pelkuri.
Olen eri tyyppi, mutta olen ollut samassa tilanteessa. Lopputulos oli se, että kun vihdoin sanoin siskolleni kuinka minua ahdistaa hänen miehensä käytös, niin sisko katkaisi välit.
Äitini arveli, että tämä reaktio johtui siitä, että siskoni häpeää miesvalintaansa, mutta on yhteisten lasten kanssa niin syvällä, että ei voi enää lähteä kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa:
Sinua ei kutsuttu perheemme juhliin, koska kopioit täysin kotimme, ja tämä ilmoitettiin meille somen kautta. Se on kaikella lailla hirveää, moukkamaista ja anteeksiantamatonta.
Sinua ei pidetty enää fiksuna, kun tämän kodin kopioimisen perään, ette huomioineet tyttäremme syntymää mitenkään. Täysin nolla. Ette tuoneet tai toimittaneet kukkia, ette potkupukua, ei yhtään mitään.
Viimeinen niitti oli, kun teit yhden sopimamme asian meidän yhteisen puolitutun kanssa.
Nämä kolme asiaa sinulta oli liikaa. Emme hyväksy tälläistä käytöstä ystävältäni, puolisoni enkä minä. Nämä eivät ole pikkujuttuja.
Tämä jää kyllä erityisesti mieleen, että ystäväksi luultu ei onnittele mitenkään lapsen syntymän johdosta 😣 Onnea Ap!
Että on kasvattanut lapsistaan ihan kamalia. Tai ennemminkin jättänyt heidät kasvattamatta. Ystäväni on ihana ihminen, mutta lapset huonokäytöksisiä, ärsyttäviä, eivätkä osaa esim mitään kotitöitä, kun heiltä ei koskaan ole vaadittu yhtään mitään. Ja kyse isoista lapsista, yksi jo yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa:
Anna kun arvaan, teillä tylsä ja persoonaton blogi-koti, joka kaikilla?
Jos sanoisin vaikka "no", se ei olisi OK.
Vierailija kirjoitti:
hyi helevetti....miksi ottaa koiraa jos sen kanssa ei jaksa lenkkeillä ja pitää siitä hyvää huolta.
mä kyllä sanoisin suoraan ja jos toinen siitä ottaa nokkiinsa niin siitä vaan....enempi vituttaa kun ei uskalla sanoa ja sitten täällä seläntakana jauhetaan siitä tyypistä paskaa.
suorat sanat vaan niin jospa se homma alkais muuttua eläinteniloksi.
terkuin itäsuomesta
Et sinä mitään suoraan sanoisi, let's be real 🤭
Että olen korviani myöden rakastunut häneen. Olemme tavanneet ja ystävystyneet yhteisen harrastuksen kautta ja nyt on sitten mennyt oma pää aivan sekaisin hänestä. Mutta en uskalla kertoa asiasta hänelle, koska olemme molemmat parisuhteessa ja pelkään että menetän ystävyydenkin jos tunnustan.
Että kun nyt olet sillä uudella ja ihmeellisellä laihdutuslääkkeellä laihtunut, niin se ei tee sinusta minkäänlaista liikunnan, terveellisen ruuan ja itsestään huolehtimisen asiantuntijaa. Kaikkein vähiten minun liikkumisten arvostelijaa.
Helppohan se on laihtua, kun pistää vaan piikkiä mahaan ja käy rahalla hakemassa lisää, vaikka pitäisi kiertää koko maakunnan apteekit sen takia.
En jaksa oikein tavata sinua koska äänestit näitä typeriä rasistipersuja.
Vierailija kirjoitti:
Parillekin ystävälle tekisi mieli sanoa, että ei teidän taiteenne tule koskaan tuomaan leipää pöytään. Ei teidän väkerryksistänne kukaan halua maksaa. Olette molemmat jo melkein 40-vuotiaita, ja edelleen yksi kituuttaa tuilla kun perusduuni ei käy, ja toinen käy jo ties kuin monetta luovan alan tutkintoa, niin kuin se mitään auttaisi. Miksi taide ei voisi olla harrastus työn ohessa?
Tämä! Lahjakkaimmat taitelijakaverit tekee taidettaan työn ohessa, kun täyspäiväinen "taiteilija"kaveri opiskelee opiskelee opiskelee taidealaa ja valmista ei tunnu tulevan eikä laatu paranevan. Mutta mies maksaa joten mikäpäs siinä joo.