Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
81/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että aika epätodennäköistä, että jokainen ihminen hänen lähipiirissä (isä, ex, kaveri, työkaveri) olisi narsisti.

Mulla: ex, toinen vanhemmista ja entinen kollega (kunnes irtisanottiin epäasiallisesta käytöksestä). 

On se mahdollista. 

Vierailija
82/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän lapsesi ajattelevat aikuisena siitä, että heillä on kaikilla eri isät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin se Ibrahim.

Vierailija
84/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on vaikeuksia löytää hyvää miestä ja häntä harmittaa kun vetää puoleensa pinnallisia miehiä. Hän kuitenkin itse on pinnallinen siinä mielessä että laittaa hiukset ja meikit tiptop kauppareissulle ja lenkille.

Haluaisin sanoa että ne epä-pinnalliset miehet kiinnostuu tavallisen näköisistä naisista, eikä aina glitterillä laittaituneista. Ystävä on myös 30 vuotias ja vielä haluaa pukeutua kuten teinit ja kuuntelee vain samoja radiokanavia kuin parikymppisenä.

Vierailija
85/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän nuo sinun tatskasi näyttävät kun olet kuusikymppinen?

Miksi?? Yhtä ruma ryppyinen sinäkin olet kun olet 60 vuotias vaikka ei ole tatuointeja.

Vierailija
86/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että aika epätodennäköistä, että jokainen ihminen hänen lähipiirissä (isä, ex, kaveri, työkaveri) olisi narsisti.

Hah, mullakin on tällainen työkaveri! Ja ne jotka eivät ole narsisteja, ovat vain kusipäitä.

Vierailija
87/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehelläs on suurempi kikkeli kuin mun miehellä.

Vierailija
88/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.

Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.

Outo hammastahna, jos aiheuttaa reikiä.

Ehkei hammastahna itsessään aiheuta vaan fluorin puute. Sama kun vedellä pesisi tai puutikulla kaivelisi niin kuin ennen vanhaan. Silloin ennen vanhaan, kun kolmekymppisillä ei ollut enää omia hampaita suussa.

Ei vaan mitä suuhunsa laittaa. Mm. sokeri

Itse en käytä fluori tahnaa sillä fluori todellakin on myrkky. Pesen kookosöljyllä.

Kaikki on myrkyllistä liiallisesti nautittuna, jopa vesi.

Vierailija
89/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ystäväni wokeilua ja naisvihan näkemistä kaikkialla. Intersektionaalinen feminismi on hänelle sydämen asia omien sanojensa mukaan. Niin, tällä hetkellä, kunnes tulee taas joku uusi muoti-ilmiö. Nähty aiemminkin.

Vierailija
90/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.

Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.

Outo hammastahna, jos aiheuttaa reikiä.

Hammashoitajana olen nähnyt näiden luomuilijoiden tekemät tuhot lastensa hampaissa. Se on aivan järkyttävää. Se on lapsen terveyden laiminlyöntiä ja lasuja todellakin tehtiin täysin syystä.

Ja tiedoksi, että nämä "geenit" on yleinen vitsi hammaslääkäreiden keskuudessa. Sellaista ei ole kuin huonot hammasgeenit. Kiille/kehityshäiriö voi olla, mutta muuten perusterveeltä lapselta sekään ei hampaita tuhoa, kun hoidetaan oikein hammaslääkärissä ja kotona. (Omalla lapsellani oli osittaista kiillehäiriötä, joten tiedän, mistä puhun.)

Ei kyllä pidä täysin paikkaansa. Minä sekä siskoni olemme molemmat lapsesta asti hoitaneet hampaitamme hyvin, lisäksi kumpikin ravannut hammaslääkärissä oikomishoidon vuoksi ihan pienestä pitäen. Siitä huolimatta, että olemme aina tunnollisesti huolehtineet hampaistamme ja käyneet ammattilaisella, on kummallakin taipumusta hampaiden reikiintymiseen jne. Ikinä emme ole sokeria tai muutakaan epäterveellistä liioin syöneet, mm. lapsuudessa oli tarkka karkkipäivä ja muulloin ei makeisia syöty kuin vain poikkeustilanteissa.

OT syljen mineraalipitoisuus ja tyyppi vaikuttaa. Silleen karkeasti jaettuna toinen sylkityyppi kovettaa hampaita ja hammaskiveä tosi helposti, joten reikiä ei yleensä tule mutta hammaskivi on usein ongelma. Toiselle tyypille ei taas tule hammaskiveä helpolla, mutta reikiä sitäkin enemmän.

Ystäväni on hammaskiven kerääjä ja joutuu käymään useasti vuodessa hammaskivenpoistossa, reikiä edelleen keski-iässä nolla. Itse olen se reikien kerääjä, joka kävi ensimmäistä kertaa hammaskivenpoistossa vasta 40-vuotiaana ja pikkusen löytyi siivottavaa, mutta lähes kaikki hampaat on paikattu 2-3 kertaa.

Vierailija
91/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin lopeta rahan ja uran perässä juokseminen kun sulla ei edes ole mitään pakkoa, ja keskity lapsiisi kun kerran olet ne halunnut välttämättä hakkia. 

Vierailija
92/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! :D 

Vierailija
93/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on itsekäs ja herkkähipiäinen. Ei pysty puhumaan itselle vaikeista asioista vaan jättää tärkeitä ja pitkäaikaisia (hyviä) ihmissuhteita taakseen kertomatta toiselle osapuolelle miksi katoaa kokonaan ja skippaa ihmissuhteita.

Vierailija
94/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsikin jo mutta tää voi mennä ihan läheisillekkin esim sisaruksille : Älä toista virheitäsi 

kukaan ei jaksa kuunnella ihmisen valitusta kuka tietoisesti kokoajan tekee samat väärät valinnat , esim miesten suhteen. 

Vierailija
95/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi maksaa suuremmat elarit? Joelin vai Oliverin iskä?

Vierailija
96/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole varaa elää noin leveästi. Olet työtön, joten opettele tekemään erilaisia ruokia, se tulee moninkertaisesti halvemmaksi kuin joka päivä ulkona syöminen. Et myöskään tarvitse joka viikko uusia vaatteita tai tavaroita, varsinkaan kun sinulla ei ole rahaa. Viettäisin kaikista mieluiten kanssasi aikaa kotona, pelattaisiin pelejä ja kokattaisiin yhdessä.

Vierailija
97/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet rakas ja tärkeä minulle. Mutta suurin osa vaivoistasi johtuu painostasi.

Olen jo hiukan kyllästynyt vuosia kestäneeseen valittamiseesi kipeistä polvistasi, lonkistasi, nilkoistasi, selästäsi jne. Sekä siihen että liikut niin hitaasti, että kanssasi on tuskastuttavaa kierrellä esim kaupungilla kun haluat pysähtyä lepäämään jatkuvasti etkä voi hengästymiseltäsi keskustella. Kyllä ikäisesi ihmisen tulisi voida kävellä 5km ilman ongelmia. Tai nousta portaita.

Voisit paljon paremmin jos laihduttaisit.

Vierailija
98/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että erosit edellisestä poikaystävä. Olitte niin eri maailmoista, ettekä sopineet toisillenne. Olen myös iloinen, ettei teille käynyt "vahinkoa". Kerroit, että olisitte pitäneet lapsen, jos vahinko olisi käynyt. Mieti, millaista elämäsi olisi nyt, jos olisitte saaneet lapsen.

Vierailija
99/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ja baarissa käyminen ei ole ratkaisu.

Vierailija
100/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, tee se elsu. Jo tänään!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan