Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
41/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se rakas saksanpaimenkoirauroksesi on hemmetin pelottava ja ihmisvihamielinen eläin.

Väität olevasi koiraihminen ja sinulla on aiemminkin ollut "sakemanneja", mutta tämä nykyinen koirasi on huonosti koulutettu. Tai tarkemmin sanottuna, sitä ei ole koulutettu ollenkaan.

Sillä on kuonokoppa ulkoillessa, ettei se hyökkäisi kaikkien ohikulkijoiden tai muiden koirien kimppuun ja se sekoaa pelkästään siitä, että joku säpsähtää sitä. Ylpeilet sillä, että "poikasi" haistaa pelon ja että "poika haluaa aina vähän testata sellaista ihmistä". Mitvittiä, nainen?? Tuo särähtää pahasti korvaan joka kerta, kun sen sanot.

Miten on mahdollista, ettet tajua, ettei todellakaan ole normaalia, että koira on niin aggressiivinen kuin sinun kultapuppelisi?! Tajuatko, että kotonasi asuu potentiaalinen tappaja?? No etpä tietenkään. Olet siinä suhteessa umpisokea.

Et ole edes tainnut nähdä ihmisten ilmeitä, kun ylpeilet "pojallasi". Jos olisit, niin et kyllä sanoisi mitään. Joku kerta tuossa käy vielä hullusti.

Sekään ei oikeasti ole mikään ylpeilyn aihe, että "poika suojelee mammaa" kun sen raivohullun eläimen pitäisi oikeasti saada viimeinen piikki kankkuun ihan yleisen turvallisuuden nimissä...

Vierailija
42/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet ilmaissut tunteesi miehelle ja hän ei vielä puolenvuodenkaan päästä ole antanut sinulle vastausta haluaako hän tapailla sinua vai ei, niin se syy siihen ei ole, että hänellä on varmaan muuta hirvittävää stressiä elämässä, ettei pysty sanomaan kyllä/ei. Luulisi aikuisen miehen pystyvän sanomaan "Olen kiinnostunut, mutta nyt on huono hetki" tai "Kiitos, ei kiitos" tai "En ole juuri nyt etsimässä kumppania" tai "Mikä ettei, lähdetäänkö kahville?"

Käytä logiikkaas! Mies ei tapaile sinua, koska ei halua tavata. Se siitä ja eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet ilmaissut tunteesi miehelle ja hän ei vielä puolenvuodenkaan päästä ole antanut sinulle vastausta haluaako hän tapailla sinua vai ei, niin se syy siihen ei ole, että hänellä on varmaan muuta hirvittävää stressiä elämässä, ettei pysty sanomaan kyllä/ei. Luulisi aikuisen miehen pystyvän sanomaan "Olen kiinnostunut, mutta nyt on huono hetki" tai "Kiitos, ei kiitos" tai "En ole juuri nyt etsimässä kumppania" tai "Mikä ettei, lähdetäänkö kahville?"

Eräs mies teki tuollaista kiinnostuneelle naiselle, koska nainen ei nykyisessä tukevoituneessa kunnossa viehättänyt fyysisesti. Mutta mies oli nähnyt miten hyvännäköinen nainen oli aiemmin hoikempana, joten joutui sellaiseen vaikeaan odotustilaan "josko se nyt vaikka laihtuisi" eikä osannut sanoa juuta eikä jaata.

Vierailija
44/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vaikka yhden yön säätö! Mene sänkyyn tai pussaile edes. Se seitsenkymppinen mies, johon olet rakastunut, ei aio kajota sinuun, ei ole kanssasi suhteessa eikä edellytä sinulta selibaattia.

Olet tosi viehättävä nainen, avaa silmäsi ja katso ihania kolleja ympärilläsi <3

Ja jos oikeasti haluat lapsen, tee se vaikka hoidoilla. Me ollaan jo aika vanhoja.

(Olen itse nainen ja suhteessa)

Vierailija
45/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan pistänyt merkille ettet puhu mistään muusta kuin itseatäsi? Moottoriturpa kun aukeaa niin siinä menee kolmetuntinen helposti. Tämä kaveri ei kysy yhtään mitään muiden kuulumisia, vaikka olisi vaikka mitä jännää kerrottavaa, suunvuoroa ei yksinkertaisesti saa

Vierailija
46/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikka hän on kasvatuksen ammattilainen, niin hän on epäonnistunut lapsensa kasvattamisessa.

Vierailija
47/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.

Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.

Outo hammastahna, jos aiheuttaa reikiä.

Ehkei hammastahna itsessään aiheuta vaan fluorin puute. Sama kun vedellä pesisi tai puutikulla kaivelisi niin kuin ennen vanhaan. Silloin ennen vanhaan, kun kolmekymppisillä ei ollut enää omia hampaita suussa.

Ei vaan mitä suuhunsa laittaa. Mm. sokeri

Itse en käytä fluori tahnaa sillä fluori todellakin on myrkky. Pesen kookosöljyllä.

Et ole tosissasi... 

Vierailija
48/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.

Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.

Ehkei hammastahna itsessään aiheuta vaan fluorin puute. Sama kun vedellä pesisi tai puutikulla kaivelisi niin kuin ennen vanhaan. Silloin ennen vanhaan, kun kolmekymppisillä ei ollut enää omia hampaita suussa.

Eli jos hammastahnaa ei olisi koskaan keksitty, niin kaikilla olisi hirveän reikäiset hampaat? Vaikka niitä harjattaisiin, niin se ei auttaisi mitään?

Niin. Tekohampaat oli aikoinaan pätevä rippilahja. Nykyään tuollainen hampaiden menetys vaatisi jonkun pahan syövän, onnettomuuden tai rautahampaiden puuttumisen kokonaan.

Vierailija
49/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammashoitajana olen nähnyt näiden luomuilijoiden tekemät tuhot lastensa hampaissa. Se on aivan järkyttävää. Se on lapsen terveyden laiminlyöntiä ja lasuja todellakin tehtiin täysin syystä.

Ja tiedoksi, että nämä "geenit" on yleinen vitsi hammaslääkäreiden keskuudessa. Sellaista ei ole kuin huonot hammasgeenit. Kiille/kehityshäiriö voi olla, mutta muuten perusterveeltä lapselta sekään ei hampaita tuhoa, kun hoidetaan oikein hammaslääkärissä ja kotona. (Omalla lapsellani oli osittaista kiillehäiriötä, joten tiedän, mistä puhun.)

Aha, no sitten oma sukuni on friikkejä täynnä. Äitini puolelta kaikilta tädeiltä omat hampaat vedettyinä ennen kolmeakymmentä. Äitini äidillä oli vain nysät keski-ikäisenä, itselläni hampaat vain murenevat pois vaikka on koko ikä pidetty huolta ja tehty hoitoja, veljen suu hajoaa myöskin vaikka ravaa hammaslääkärissä jatkuvasti. Että eipähän valehdella vaikkei yleistä olisikaan..(en koskaan pyytänyt näin pasckoja hampaita)

Vierailija
50/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haista ämmmä vitttu!"

Tämä itseänikin houkuttelee.. Ehkä sitten kun lopullisesti luovun toiveista elvyttää ystävyytemme.

Vierailija
51/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä logiikkaas! Mies ei tapaile sinua, koska ei halua tavata. Se siitä ja eteenpäin.

Siis mitä sanoisit YSTÄVÄLLESI, ei mitä minä itse olen sanonut jollekulle.

Minä en jää odottelemaan mieheltä pitkään vastauksia sen jälkeen, kun olen ilmaissut kiinnostukseni. Ystäväni varmaan roikkuu tässä toivonkipinässä vuodenkin päästä ja pitää vaan jaksaa tsempata, että kyllä se mies vielä, varmaan sillä on vaan työkiireitä :D

Vierailija
52/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä, läski ja kateellinen. Ainut syy miksi hengailen kanssasi on se etten jaksa alkaa solmimaan uusia ystävyyssuhteita.

Vierailija
53/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano, että välillä on vaikea löytää se motivaatio. Vaikka sinulla on ollut liikkumisen kanssa vaikeuksia jo kohta vuosi, älä ikinä luovuta. Treenaa lihaksiasi, liikkuvuuttasi ja tasapainoa. Miksi mielestäsi sinulla ei olisi tarpeeksi motivaatiota? Päivä kerrallaan voitat liikkuvuuttasi takaisin, älä hyydy sohvallesi vetämään röökiä ja viiniä, asuntosi ulkopuolella on maailma, joka odottaa, että tulet ulos, vaikka ehkä et niin kevyin askelin kuin ennen.

Vierailija
54/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että EN jaksa joka kerta keskustella siitä miten hyvä palkka sinulla on. Että sen päivitteleminen (vaikka olisit taas saanut bonusta etkä tiedä mihin sen käyttää) ei kiinnosta. Ja joka kerta ei tarvitse tuoda esiin että sinulla on hyvä palkka.

Vierailija
55/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän olisi paljon kauniimpi luonnollisena. Hän on sortunut ottamaan mm. huulitäytteitä, ja ihan rehellisesti sanottuna alkaa näyttämään hirveältä. En tiedä uskotteleeko hän itse itselleen näyttävänsä luonnolliselta, mutta niin ei todellakaan ole. Eihän tällaista asiaa ole soveliasta lähteä toiselle kommentoimaan, joten suu supussa katson, kun jatkaa täyteaineiden ottamista ja muut kaverit mm. Instassa kehuvat, kuinka upealta näyttää.

Vierailija
56/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut aina lapsillesi huutaen? Työskentelet lasten parissa ja olet heille kuin enkeli, mutta omille lapsillesi sinä vain huudat ja karjut. Tiedän että miehesi huutaa jatkuvasti lapsillenne. Olet puhunut siitä usein. Mutta miksi sinun täytyy olla samanlainen?

Vierailija
57/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies teki tuollaista kiinnostuneelle naiselle, koska nainen ei nykyisessä tukevoituneessa kunnossa viehättänyt fyysisesti. Mutta mies oli nähnyt miten hyvännäköinen nainen oli aiemmin hoikempana, joten joutui sellaiseen vaikeaan odotustilaan "josko se nyt vaikka laihtuisi" eikä osannut sanoa juuta eikä jaata.

Niin, se ikisinkkumies.

Vierailija
58/2621 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammashoitajana olen nähnyt näiden luomuilijoiden tekemät tuhot lastensa hampaissa. Se on aivan järkyttävää. Se on lapsen terveyden laiminlyöntiä ja lasuja todellakin tehtiin täysin syystä.

Ja tiedoksi, että nämä "geenit" on yleinen vitsi hammaslääkäreiden keskuudessa. Sellaista ei ole kuin huonot hammasgeenit. Kiille/kehityshäiriö voi olla, mutta muuten perusterveeltä lapselta sekään ei hampaita tuhoa, kun hoidetaan oikein hammaslääkärissä ja kotona. (Omalla lapsellani oli osittaista kiillehäiriötä, joten tiedän, mistä puhun.)

Ei kyllä pidä täysin paikkaansa. Minä sekä siskoni olemme molemmat lapsesta asti hoitaneet hampaitamme hyvin, lisäksi kumpikin ravannut hammaslääkärissä oikomishoidon vuoksi ihan pienestä pitäen. Siitä huolimatta, että olemme aina tunnollisesti huolehtineet hampaistamme ja käyneet ammattilaisella, on kummallakin taipumusta hampaiden reikiintymiseen jne. Ikinä emme ole sokeria tai muutakaan epäterveellistä liioin syöneet, mm. lapsuudessa oli tarkka karkkipäivä ja muulloin ei makeisia syöty kuin vain poikkeustilanteissa.

Vierailija
59/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ystäviä, lapwena oli kaveteita, kaikki jäi viimeistään kun täytin 18

Vierailija
60/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinun miehesi kovin kaksinen blueskitaristi ole. Basistina ehkä pärjäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi