Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
61/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat laihtua niin lopeta se alkoholin juominen.

Vierailija
62/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän nuo sinun tatskasi näyttävät kun olet kuusikymppinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on väärin kun sun mies käyttää rahat vain sijoittamiseen ja saat samalla yh-tuet vaikka ootte yhdessä.

Vierailija
64/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit jo vihdoin lopettaa sen miehesi kehumisen ja muusana toimimisesi. En jaksaisi kuunnella enää sekuntiakaan sinun hyvästä miehestä ja elämästä ja ja ja ja. 

Vierailija
65/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään tuollaista, en tajua, miksi olet ap ihmisten kanssa, joita halveksit? Kertoo sinusta itsestäsi paljon.

Olisin aikoinaan halunnut sanoa, että minua loukkasi eräs ystäväni käytös, eli kun hän ilmaisi suuttumuksensa minulle asiassa, jossa minä en mitenkään yksin ollut viallinen.

Olisin halunnut myös sanoa, että hänen jatkuva myöhästelynsä pistää vihaksi.

Mutta oli sitten aikanaan helpompaa vain skipata koko ihminen, kuin ottaa vastaan sitä puolustelua, mitä tämä itsekeskeinen narsisti olisi heti vain syytänyt vastauksiksi.

Vierailija
66/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, ketä varten sinä otit nuo silarit? Sinähän olet jo naimisissa. Sitä paitsi nuo botoxit huulissasi saavat sinut näyttämään ihan Iines Ankalta.

Vierailija
67/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle että voit ihan oikeasti pakottaa miehesikin ottamaan vastuuta omista lapsistaan ja ottaa aikaa itsellesi koska olet selvästikin aivan loppu.

Toiselle että tee edes joskus edes yksi asia sen eteen että jokin asia olisi elämässäsi paremmin, ainaisen valittamisen sijaan. Et ole uhri, olet saamaton.

Vierailija
68/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikka elämä on kohdellut sinua huonosti ja kärsit masennuksesta, se ei oikeuta sinua kohtelemaan muita ihmisiä kuin roskaa, ja tämäkin lievästi ilmaistuna. On meillä muillakin murheemme kannettavana.

Vierailija
69/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja, lopeta se vieraiden miesten huomion hakeminen ja keskity omaan perheeseesi ennen kuin on liian myöhäistä.

Sulla on aivan upea mies,jonka hajoitat tuolla toiminnalla. Ne muut miehet nauraa keskenään sulle selän takana, kun oot niin läpinäkyvän helppo ja epätoivoisesti tyrkytät itseäsi.

Sun maine on jo tässä kaupungissa niin huono, että en viitsi sun kanssa kohta liikkua missään.

Lisäksi oot lihonu aivan hirveesti, jäät vielä yksin,kun miehesi joku päivä päättää jättää sut.

Vierailija
70/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihjannut oon monestakin asiasta ja jos ihan typerää niin sanonut suoraan

Vierailija
71/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanonut suoraan eräälle että kannattaa hoidatuttaa hampaat. Ei loukkaantunut mutta hampaat hoitamatta. Ihmettelen miksi.

Vierailija
72/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä pese sitä koskaan?

Vierailija
73/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tulee myöhemmin katumaan sitä, että päätyi parisuhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa ikäeroa on _todella_ paljon. 

Tai sitten ei. Miksi katuisi?

74/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja

Vierailija kirjoitti:

Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.

Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.

Outo hammastahna, jos aiheuttaa reikiä.

Ehkei hammastahna itsessään aiheuta vaan fluorin puute. Sama kun vedellä pesisi tai puutikulla kaivelisi niin kuin ennen vanhaan. Silloin ennen vanhaan, kun kolmekymppisillä ei ollut enää omia hampaita suussa.

Eli jos hammastahnaa ei olisi koskaan keksitty, niin kaikilla olisi hirveän reikäiset hampaat? Vaikka niitä harjattaisiin, niin se ei auttaisi mitään?

Aivan. Fluori on välttämätöntä hampaille. Suurelle osalle suuresta ikäluokasta laitettiin tekohampaat jo rippikouluiässä. Esim äitini perheessä.

Vierailija
75/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit heti uuden miehen kun vanhan jätit? Ja vielä asumaan luoksesi. Etkö ymmärrä, että välillä voi asua hetken aikaa yksinkin.

Vierailija
76/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko tehdä lapsia miehelle, jonka lyhyt pinna ja ailahtelevaisuus oli tiedossa alusta asti.

Olen kyllä tukenasi kun nyt alat tekemään eroa, vihdoinkin.

Vierailija
77/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole mikää yli-ihminen, kun sinulla on lapsia. Kaikkien muiden ihmisten elämä ei pyöri sinun lapsien mukaan. Lapsesi on ihan tavallisia, eivät jumalasta seuraavia.

Vierailija
78/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaoke ei ole sinulle oikea harrastus, vaikka tykkäät laulamisesta. Ihan oikeasti, kuulostaa siltä kuin kuuroa sikaa tapettaisi. En ymmärrä kuka on koskaan kannustanut sinua laulamaan, koska olet täysin laulutaidoton. En lähde kanssasi karaokeen, koska varmaan kuolisin kuulohermohalvaukseen kesken kaiken ja olen  kyllästynyt keksimään tekosyitä. 

Vierailija
79/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok sanoa uskovalle ystävälleni näin, mutta näin haluaisin kyllä sanoa, että:

"Mene jo itseesi, sillä sinä olet erehtynyt ja toiminut väärin. Lakkaa ylihengellistämästä arkisia ja tavallisia asioita, ja yksinkertaisesti tee niin kuin ihmiset tavallisesti tekevät, kysymättä jokaista tekemistäsi ylhäältä."

Olen varmaan tosi paha ihminen, mutta näin tekisi mieleni sanoa. Kuljinkin viimeksi hänen ohitseen muina miehinä, niin kuin en olisi häntä nähnytkään, koska peeveli soikoon, en jaksa enää aina olla jokaista aloitetta tekemässä. Enkä todellakaan usko, että ylhäältä on neuvotettu häntä olemaan noteeraamatta lähimmäistä, koska lähimmäisenrakkaus oli Jeesuksen oma käsky.

Vierailija
80/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 sellaista ystävää, joiden aviomiehet on täysiä sikoja. 1 käyttää henkistä väkivaltaa, 1 fyysistä ja kolmas kuolaa muiden naisten perään. Kaikki kolme tuntee miestensä ongelmat, mutta eivät halua erota. Mä niin haluaisin kannustaa heitä eroamaan, mutta en voi kuin odottaa. Olen tukemassa heti kun eropäätöksen tekevät, sitä ennen pakko vain kuunnella. Ensimmäinen on nyt alkanut tämän vuoden puolella puhua tuosta vaihtoehdosta ja olen sanonut että autan kyllä häntä, jos siihen ratkaisuun päätyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme