Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
321/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli nuolla sinun karvamattoa

Vierailija
322/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pistänyt merkille ettet puhu mistään muusta kuin itseatäsi? Moottoriturpa kun aukeaa niin siinä menee kolmetuntinen helposti. Tämä kaveri ei kysy yhtään mitään muiden kuulumisia, vaikka olisi vaikka mitä jännää kerrottavaa, suunvuoroa ei yksinkertaisesti saa

Yksi tuttu rupesi aina huutamaan päälle jos yritit sanoa jotain väliin. Jos paikalla oli kolme ihmistä, saattoi huutaa toisten kahden keskustelun päälle jotain ihan muuta omiaan. Ihminen jolla on oikeuksia mutta ei ihan yhtä paljon velvollisuuksia. Jossakin vaiheessa lakkasin yrittämästä kertoa mitään, annoin vaan pajattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kohtuuton, lapsellinen tyranni, eikä nilkkimäinen riitaisa miesystävä mitenkään paranna hänen tilannettaan.

Hups taisin sanoa sen.

Vierailija
324/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo leuassasi rehottavat partakarvat voisi poistaa laserilla. Ne näkyvät sivuvalossa todella selvästi.

Pidät itseäsi naisellisena mutta parta ei siihen kuulu.

Kuule, kun täyttää 40, tulee pinseteistä paras ystävä jokaiselle sukupuoleen katsomatta. Itselleni tulee pitkä hormoonikarva satunnaisesti kaulaan ja olen sanonut ystävälleni että sanot sitten heti jos en ole itse huomannut ja toimii myös toisinpäin: hänellä kasvaa karvaa huulen yläpuolella. Meidän välit niin läheiset että voi ja pitää sanoa jos hiki tai suu haisee, eikä sitä tiedosta itse.

Vierailija
325/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että en halua tavata  häntä koska hänen kanssaan ei voi keskustella älykkäästi mistään.  Etsisi muuta seuraa.

Kiitos tiedosta. Älä enää kysy koska nähdään. Huomaat varman etten minäkään ole enää kysynyt.

Vierailija
326/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei henkisesti & fyysisestikin väkivaltaisista mieslapsista ole miesystäviksi eikä heitä voi korjata - hienoa, jos välillä menee hyvin, mutta idioottimaista katsoa samoja ongelmatilanteita toistuvasti ja sitten ihmetellä mikä meni pieleen. Huoh. Omaa itseään pitäisi työstää ennen kuin hyppää sekopäiden kanssa parisuhteeseen ja kuvittelee sellaisen käytöksen olevan mitenkään normaalia.

Vierailija
327/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään tuollaista, en tajua, miksi olet ap ihmisten kanssa, joita halveksit? Kertoo sinusta itsestäsi paljon.

Olisin aikoinaan halunnut sanoa, että minua loukkasi eräs ystäväni käytös, eli kun hän ilmaisi suuttumuksensa minulle asiassa, jossa minä en mitenkään yksin ollut viallinen.

Olisin halunnut myös sanoa, että hänen jatkuva myöhästelynsä pistää vihaksi.

Mutta oli sitten aikanaan helpompaa vain skipata koko ihminen, kuin ottaa vastaan sitä puolustelua, mitä tämä itsekeskeinen narsisti olisi heti vain syytänyt vastauksiksi.

Jos todella halveksii ystäviään se on huono. Mutta ehkä sun vastauksesi kertoo ongelman ytimen:

Että aina ei voi kertoa tunteitaan ja ajatuksiaan, koska ystävä vetää siitä herneet nenään.

Mutta sekään ei ole hyvä, jos et niitä kerro, kun se ystävä vetää herneet nenäänsä siitäkin. Itseasiassa se ystävä ei ole tyytyväinen sinuun vaan haluaisi sinun olevan hänen mieleensä kaikessa ja päätyy lopulta skippaamaan sinut mieluummin kuin keskustelemaan vastavuoroisesti. Mikä ei ole välttämättä ollenkaan huono asia...

Vierailija
328/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendsip is not a one way street.

Vierailija
329/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehesi petti sinua ja lopulta jätti, johtui osittain sinusta. Olet itsekäs ja draamailuun taipuvainen snobi, joka katsoo kaikkia muita alaspäin. Tasa-arvoinen parisuhde ei ole sellainen, jossa vain sinä päätät. Ja nyt kun vihdoin erositte lopullisesti, entisen miehesi uusi avovaimo, jota et ole ikinä edes tavannut, ei ole sinun vihollisesi. Hän ei vienyt sinulta miestä, hoidit asian ihan itse.

Vierailija
330/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän lapsesi ajattelevat aikuisena siitä, että heillä on kaikilla eri isät?

Ei ollut tuo mulle, mutta eivät pakosta ajattele mitään. Riippuu luonteesta paljonko asiaan keskittyy.

Vierailija
331/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ollut kuusi miestä ja kaikkien kanssa on mennyt välit poikki samalla tavalla. Olisikohan syynä jokin muu kuin sattuma?

Ei vaan lapsuudessa saatu vääränlainen kiintymyssuhdemalli.

Vierailija
332/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmasti maailman pitkämielisin ihminen. Olet todella kauhea tyyppi. Osaatko käydä edes sonnalla ilman, että vaivaat asialla jokaista työpaikkasi ihmistä?

Se, että kyykytit työpaikkasi harjoittelijaa, koska hän oli laittanut roskia _sinun_ roskikseesi, tekee sinusta k*sipään. Se, että olet saanut esihenkilön ostamaan sinulle monella tonnilla työpöytää, työtuolia ym. kalustetta ja välinettä työpisteeseesi, ei tarkoita sitä, että työsopimuksensa jatkuu joulukuun jälkeen. Seuraajasi käyttää niitä jälkeesi.

Olet mielestäsi tosi tarkka, mutta teet paljon virheitä. Et ole kovin älykäs. Sinulle tuli burn out edellisessä työpaikassasi sen takia, että haluat hallita kaikkea, mutta et halua ottaa mistään vastuuta.

Vierailija
333/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miesten kanssa ei heti kannattaisi muuttaa yhteen ja mennä kihloihin tai naimisiin. Opettelisit olemaan ensin yksin ja tulemaan toimeen itsesi kanssa ja sitten vasta etsisit miesseuraa.

Vierailija
334/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausi puhut siitä kuinka vähän rahaa sinulla on ja oli aikoja, jolloin stressasit siitä paljon. Olin etenkin näissä hetkissä sinusta huolissasi ja aina tarjosin rahallista apua. Monet hetket olen elämästäni laittanut sinusta huolehtimiseen. Lopulta paljastit, että sinulla on säästössä 100 000 euroa. Petyin epärehellisyyteesi. Tästä tuli sellainen särö ystävyyteemme, että en luota täysin sinuun enää koskaan.

Vierailija
335/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut, että lapsesi vaikea allergia ja iho-oireet voisi johtua siitä, että tupakoit koko raskautesi ajan?

Vierailija
336/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveyskeskuksen koronatesti on positiivinen niin kyllä sulla ON korona. Et voi mennä julkisiin paikkoihin ja kyllä se maski ois hyvä olla.

Vierailija
337/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä neuvo koko ajan! Ärsyttävää kun joka asiaan alkaa tulla ohjetta ja opastusta. Mene vaikka marttaliittoon opettajaksi.

Vierailija
338/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta huomaa Suomen ylipainoepidemian.

EI! Ketjusta huomaa läskifobian.

Hyvin on asiat sellaisella ihmisellä, jolla ei muuta ongelmaa ole kuin ylipaino. Se nyt vaan sattuu näkymään ulospäin muille ja sitä on helppo arvostella.

En ole ylipainoinen. Autoin kerran erästä ihmistä hänen äärimmäisen vaikeassa elämäntilanteessaan (puoliso oli todella lähellä kuolla synnytykseen). Myöhemmin tämä ex-kilpaurheilija ja ex- anorektikko sanoi minusta, että olen muuten hyvä tyyppi, mutta minulla on liikaa painoa ( oli liikaa noin 5 kiloa).

Jos ihmisen pääarvo on laihuus eikä muulla ole niin merkitystä, niin kierrän tällaiset ihmiset kaukaa.

Vierailija
339/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut lemmikkieläimistäsi. En halua nähdä jatkuvasti kuvia niiden istuma-asennoista tai nukkumapaikoista. Muutenkin kuvasi ovat epätarkkoja ja huonosti rajattuja.

Vierailija
340/2621 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi niin usein liioittelet ja jopa valehtelet asioita?

Jokin syy siihen on, mistä se on lähtoisin, se olis kiinniostavaa tietää.

Joskus on niin vaivaannuttavaa olla uskovinaan monet asiat mistä kerrot, koska tietää etteivät ne ole totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme