Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (3082)

Vierailija
2981/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luota liikaa miehesi, ihmiset harvoin muuttuu.

En luotakaan. Mutta varoitatko vain yleisellä tasolla vai onko jotain mitä minun pitäisi tietää?

Vierailija
2982/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää sinua.

Toisen miehen kanssa. 

Et vain huomaa tai halua huomata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan omaa tilaa mieheni kanssa, enkä jaksa nähdä.

Vieläkö näitä 50-luvun kotirouvia on olemassa??

Vierailija
2984/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin (täällä - en ikinä tosielämässä) että et vaan ole osannut kasvattaa/kouluttaa koiraasi kunnolla. Voi olla että koirasi on helposti stressaantuva, mutta ei ole normaali että teidän koko perheen elämä pyörii koiran ehdoilla. Kaikkiin ongelmiin, joita teillä on koirasi takia olisi ollut apua tarjolla. 

Vierailija
2985/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä parikymppiseltä, vaan ihan ikäiseltäsi.

Vierailija
2986/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole kertomasi mukaan antanut pildeä sun miehelle moneen vuoteen. Luuletko oikeesti, että se vaan vähän runkk4ilee kotona? Sillä on vielä vientiä. Viriili mies ikäisekseen. 

Vierailija
2987/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kehuskelet jatkuvasti älykkyydelläsi, mutta uskot ihan järjettömiin salaliittoteorioihin ja x.n järjettömiin väitteisiin. Oikeasti liskoihmisiä ei ole.

Vierailija
2988/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvot uusiutuvat ja niitä voi hoitaa. Jos seksi sattuu, toisen voi tyydyttää ilman penetraatiota. 

Mutta jos taustalla on katkeruutta ja pitkävihaisuutta, toiselle ei halua tuottaa hyvää oloa.

Kyllä miehesikin ymmärtää tämän.  

Vierailija
2989/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella kanssasi.

Vierailija
2990/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole kertomasi mukaan antanut pildeä sun miehelle moneen vuoteen. Luuletko oikeesti, että se vaan vähän runkk4ilee kotona? Sillä on vielä vientiä. Viriili mies ikäisekseen. 

Luulevatko tällaisten kirjoittajat, että kaikki ovat mustasukkaisia? Joku voi hyväksyäkin puolison syrjähypyt ja sivusuhteet.

Vierailija
2991/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla roikkuu kiinni yks ex-kamu. 

Laitoin välit poikki yli vuosi sitten. Hän on kolmesti yrittänyt avata keskusteluyhteyttä. Olen vastaillut kohteliaasti mutta en ole halunnut jatkaa "ystävyyttä". 

Kuollutta ihmissuhdetta ei kannata tekohengittää. 

Minulla menee oikein hyvin. Ainoa, mikä vähän harmittaa on se etten voi hypettää hänelle, miten hyvässä fyysisessä kunnossa olen 😄

Miksi luulet että fyysinen kuntosi kiinnostaisi häntä?

Vierailija
2992/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla roikkuu kiinni yks ex-kamu. 

Laitoin välit poikki yli vuosi sitten. Hän on kolmesti yrittänyt avata keskusteluyhteyttä. Olen vastaillut kohteliaasti mutta en ole halunnut jatkaa "ystävyyttä". 

Kuollutta ihmissuhdetta ei kannata tekohengittää. 

Minulla menee oikein hyvin. Ainoa, mikä vähän harmittaa on se etten voi hypettää hänelle, miten hyvässä fyysisessä kunnossa olen 😄

Miksi luulet että fyysinen kuntosi kiinnostaisi häntä?

Tämä sama jäi mietityttämään minua. Ja mistä kumpuaa narsistinen tarve hypettää asiaa tälle - ilmeisesti kovinkin vastenmieliselle - ihmiselle? Logiikka ei oikein nyt toimi.

Vierailija
2993/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet suht terve. Sinulla on lähes rajattomasti aikaa. Taloutesi on ok kunnossa. Miksi et halua tehdä mitään? Voisit harrastaa ja kehittää itseäsi. Aloittaisit vaikka kielen opiskelun, hemmottelisit itseäsi, kehittäisit itseäsi, avartaisit maailmankuvaasi...

Mutta ei. Sinua ei kiinnosta. Miten ihmeessä saat aikasi kulumaan?

No, oman elämsi tuhlaat.

Tämä voisi olla vaikka minun ystäviltäni...ja sanoisin, että toisen ihmisen tilannetta ei voi tietää, jos ei elä hänen elämäänsä. Ihmisillä voi olla rajoitteita, jotka eivät näy päällepäin.

Vierailija
2994/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ystävälleni, että ensin laihduttaisi  50 kg, että pystyisi liikkumaan kunnolla, ulkoiluttamaan koiriaan ja tekemään itse hommat ettei tarvitsisi kaikkeen pyytää apua. Voisi myös asennoitua niin, että yrittää itse ennen kuin jo ilmoittelee että tämmönen juttu pitäisi tehdä tai hommata jotain kaupasta, jota ei jaksa itse lähteä hakemaan.

Ei ole pakko syödä koko ajan makeaa ja rasvaista vuorotellen pitkin päivää, voi yrittää jos saisi elämänsä takaisin.

Vierailija
2995/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet suht terve. Sinulla on lähes rajattomasti aikaa. Taloutesi on ok kunnossa. Miksi et halua tehdä mitään? Voisit harrastaa ja kehittää itseäsi. Aloittaisit vaikka kielen opiskelun, hemmottelisit itseäsi, kehittäisit itseäsi, avartaisit maailmankuvaasi...

Mutta ei. Sinua ei kiinnosta. Miten ihmeessä saat aikasi kulumaan?

No, oman elämsi tuhlaat.

Miksi ihmeessä kun olen tyytyväinen elämääni juuri näin. Teen sitä mitä juuri sillä hetkellä sattuu huvittamaan.

Miksi et voi ymmärtää tätä vaan yrität saada minut samanlaiseksi kuin sinä itse olet? Kiireiseksi, stressaantuneeksi. Monta asiaa yhdellä kertaa ja kaikki aikataulut paukkuvat. Jos sovimme tapaavamme klo.15.00 sinä laitat viestiä 15.00 että vielä kestää puoli tuntia. Ehkä klo.16.00 olet paikalla mikäli et ole harhautunut sillä välin hoitamaan jotain asiaa jolla ei ole merkitystä tai jonka piti olla hoidettuna jo eilen. Ei se mitään. Olen tottunut siihen kanssasi, mutta en halua itse tuollaiseksi.

Olen tyytyväinen siihen, että päivässäni ei ole aikatauluja tai sovittuja menoja. Yksi asia päivässä ja se riittää. Useampi saa olon tuntemaan kiireiseltä. En halua sitä.

Vierailija
2996/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kehuskelet jatkuvasti älykkyydelläsi, mutta uskot ihan järjettömiin salaliittoteorioihin ja x.n järjettömiin väitteisiin. Oikeasti liskoihmisiä ei ole.

Mikä ihme on liskoihminen?

Vierailija
2997/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on liskoihminen?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Liskoihmiset

Vierailija
2998/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi pettää sinua.

Toisen miehen kanssa. 

Et vain huomaa tai halua huomata.

Jumala näkee

Vierailija
2999/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut mökkilokille uutta kutsua...

Missä päin mökki sijaitsee?

Vierailija
3000/3082 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet olevasi suorapuheinen mutta oikeasti loukkaat muita. Suorapuheisuus on hyve mikäli osaa sanoa asian ystävällisesti tai ainakin asiallisesti ja tilannetajua käyttäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi