Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (3082)

Vierailija
3001/3082 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa kertoi olevansa tyytyväinen, kun tekee asian päivässä. Hyvä jos se toimii hänellä.

Minä olen niitä kiireisä eläkelisiä jolla on aina kalenteri täynnä.

Tulisin kirjaimellisesti hulluksi jos olisin vaan paikallani ja kotona.

Aivot ovat lihas ja tarvitsevat jumppaa nekin. Sudokut, ristikot, kirjoneuleet ja lukeminen ovat hyvästä. Käymme joskus isännän kanssa pubivisassa ja huomaan hänen olevan ylpeä yleistiedoistani.

Matkustamme muutaman kerran  vuodessa ja tutustun aina kohdemaahan etukäteen. Opettelen paikallisia fraaseja, ruokaa, kohteita, kulttuuria jne. Italiaa opiskelen kansalaisopistossa. Sama matkakohde olisi meille kauhistus. On niin paljon nähtävää ja koettavaa. 

Fyysistä kuntoa täytyy myös ylläpitää. Piha kaupungissa ja hommat mökillä ovat mieluisaa hyötyliikuntaa. Kukkapenkit, haravoinnit, puusavotta ja lumityöt.

Ja pakko vielä mainita, että leivon sukujuhliin kakut ja piirakat.

Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Pääasia, että jokainen on onnellinen elämässään.

Vierailija
3002/3082 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuossa kertoi olevansa tyytyväinen, kun tekee asian päivässä. Hyvä jos se toimii hänellä.

Minä olen niitä kiireisä eläkelisiä jolla on aina kalenteri täynnä.

Tulisin kirjaimellisesti hulluksi jos olisin vaan paikallani ja kotona.

Aivot ovat lihas ja tarvitsevat jumppaa nekin. Sudokut, ristikot, kirjoneuleet ja lukeminen ovat hyvästä. Käymme joskus isännän kanssa pubivisassa ja huomaan hänen olevan ylpeä yleistiedoistani.

Matkustamme muutaman kerran  vuodessa ja tutustun aina kohdemaahan etukäteen. Opettelen paikallisia fraaseja, ruokaa, kohteita, kulttuuria jne. Italiaa opiskelen kansalaisopistossa. Sama matkakohde olisi meille kauhistus. On niin paljon nähtävää ja koettavaa. 

Fyysistä kuntoa täytyy myös ylläpitää. Piha kaupungissa ja hommat mökillä ovat mieluisaa hyötyliikuntaa. Kukkapenkit, haravoinnit, puusavotta ja lumityöt.

Ja pakko vielä mainita, että leivon sukujuhliin kakut ja piirakat.

Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Pääasia, että jokainen on onnellinen elämässään.

Mummo sanoi aikoinaan, että joutilaisuus on s44tanasta. Jättäisin sarvipään pois mutta on tuossa totuudensiemen.

Monet nuoret ja nuoret aikuiset voivat hälyttävän huonosti. Masennus ja ahdistuneisuushäiriöt ovat lisääntyneet rajusti.

Vapaa-aika on lisääntynyt. Some, Google, kääntäjä, maps, suoratoistopalvelut. Kaiken saa helposti. Ruoan voi tilata kotiin tai laittaa valmisannoksen mikroon.  

Ihmisillä jää aikaa ja pahimmillaan se johtaa tylsistymineen ja omien ongelmien vatvomiseen. 

Jokainen tietää sen onnistumisen tunteen, kun on ponnistellut jonkun asian eteen ja onnistuu. Tai se mielihyvän tunne, kun on fyysisesti väsynyt jonkun urakan jälkeen.

Toki on niitä nuoria ja aikuisia, jotka käyttävät lisääntyneen vapaa-ajan tavoitteelliseen toimintaan, esim urheilu ja opiskelu.

Henkinen velttous ja laiskistuminen on todellinen uhka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat uskoa, että olen sinulle kateellinen.

En ole. En haluaisi elää päivääkään sinun elämääsi. En haluaisi olla miehesi kanssa hetkeäkään. 

Ehkä tuo on sinulle selviytymiskeino. Uskottelet elämäsi olevan kovinkin hohdokasta. 

Mitä iloa on rahasta, jos sitä ei saa käyttää omaksi ilokseen? Mitä iloa on miehestä, joka määrää kaikesta? Rahankäyttö, ihmissuhteet, matkakohteet ja jopa ruoka, mitä syötte.

Olet vuosien ajan humalassa tai muussa kriisissä avannut elämäsi todellista puolta. Henkistä väkivaltaa, taloudellista väkivaltaa ja jopa seksuaalista väkivaltaa. Kontrollointia, joka ulottuu myös ulkonäköösi.

Varmaan liitossa on hyviäkin puolia, koska pysyt siinä edelleen. Ja oikein hyvä, jos olet onnellinen. Se ei ole minulta mitenkään pois. 

Minulle elämäsi olisi paha painajainen.

Jokainen elää omaa elämäänsä, kuten parhaaksi kokee. 

Minä olen onnellinen omassa elämässääni ja toivon samaa sinulle. Jos oloasi helpottaa laiha lohtu kateudesta, niin lohduttaudu toki sillä edelleen. 

Vierailija
3004/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit haluavat muiden kadehtivan heitä.

Vierailija
3005/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasi kärsii jatkuvasta kivusta ja olisi pitänyt lopettaa jo silloin, kun se puri sua pahasti kolme vuotta sitten. Sen eläimen elämä on kärsimystä ja mua säälittää, ettet sä tee asialle mitään. 

Vierailija
3006/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas kuunnellut sun valitusta yli puoli tuntia! Pääsin tekosyyn varjolla eroon.

Nosta se leveä perseesi sohvalta ja lähde lenkille! 

Vierailija
3007/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se jatkuva valittaminen siitä, kuinka vaikeaa elämäsi ja tee sille jotain.

Kysy joskus, mitä minulle kuuluu, äläkä aina luennoi itsestäsi tai käännä keskustelua itseesi.

Älä aina jaa mielipiteitäsi ehdottomina totuuksina ja loukkaannu, jos muut ovat eri mieltä.

Vierailija
3008/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta aikuisten lastesi ja lastenlastesi jatkuva kontrollointi ja heidän tehdä omat päätöksensä.

Vierailija
3009/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaat aivan liikaa itsestäsi ja ennen kaikkea lapsistasi somessa.

Vierailija
3010/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on yhtä perhosen lentoa, pinnallista räpyttelyä. Mielesi ja koko ajatusmaailmasi seuraa ulkoisia vaikutteita; jopa seksuaalinen suuntautumisesi vaihtelee trendin mukaisesti. Sinulta puuttuu vakaa ydin, ja sen vuoksi olet näennäisestä keveydestäsi huolimatta erittäin raskas ihminen. Anteeksi että jaksan sinua vain hetkittäin,

Vierailija
3011/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää miehesi peniksen kokoa, seksimaneereita enkä muutakaan intiimiä. 

Saako miehesi puhua sinusta samoin? Onko tämä miehellesi ok? 

Vierailija
3012/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan tavallinen lapsi eikä mikään ihmelapsi. Lopeta jo sen palvominen. Lapsikin ymmärtää hävetä sinua.

Vierailija
3013/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi on toistuvasti ilmaissut häpeävänsä sinua. Kasvata vihdoinkin selkäranka ja pidä puoliasi.

Vierailija
3014/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ihan tavallinen lapsi eikä mikään ihmelapsi. Lopeta jo sen palvominen. Lapsikin ymmärtää hävetä sinua.

Jokainen lapsi on vanhemmille ihmelapsi. Tai pitäisi olla. Sivusta.

Vierailija
3015/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käynyt jo kuoleman rajamailla kahdesti. Lopeta tupakointi, alkoholin juonti ja mene terapiaan. Onnellisuutesi avain on huomioida vaimosi ja perheesi viimeisinä vuosinasi. Onni ei tule mammonasta kuten luulet.

Vierailija
3016/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et omista läheisiäsi. He eivät ole sinun jatke. Loukkaat heidän yksityisyyttään kertomalla heistä ihan kaiken. Ihan rajattomasti. Omasta julkisivustasi olet tarkka. Olet valmis oikomaan totuudesta, jos oma maineesi on vaarassa saada pienen tahran.

Kunnioita läheisiäsi edes vähän. Eikä me muut haluta kuulla mielenterveysongelmista, endometrioosista, peräpukamista eikä päihdeongelmista.

Vierailija
3017/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin nuolla pimppiäsi. Olen aina halunnut."

Vierailija
3018/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin sanoa ettei suuret puheet vaan teot ratkaisee. Vaikka kuinka hoet olevasi fiksu, käytöksesi kertoo muuta. Et myöskään ole empaattinen, vaikka niin toistuvasti väitätkin

Vierailija
3019/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle haluaisin sanoa, että merkittävä osa hänen vastoinkäymisistään on seurausta hänen omista ratkaisuistaan. Mutta kun en voi. En tahdo katkaista välejä enkä loukata, vaikka en jaksaisi sitä ainaista uhriutumista ja valittamista. 

Vierailija
3020/3082 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosienkaan jälkeen en tunne todellista sinua. 

Tunnen sinut tärkeilevänä nousukkaana ja tietyn promillerajan ylitettyäsi esiin nousee kurjuuksien kuningatar synkkine salaisuuksineen. Kai olet jotain muutakin. Mistä pidät, mihin uskot, mitkä on tärkeimmät arvosi, haavesi ja unelmasi?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä