Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2636)

Vierailija
2081/2636 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nolaisi itseään kokoajan instassa.

Vierailija
2082/2636 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun hengitys haisee ja haiset pahalle muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2636 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsominen saattaisi olla aiheellista, kun kummasti kaverit kaikkoaa ympäriltä. Ja aina se vika on siinä toisessa? Osaat olla mukavaa seuraa, mutta minäkin haluan pitää sinuun etäisyyttä, koska olet pohjattoman utelias ja juoruat kaiken eteenpäin. Iän myötä kiinnostuksen kohteemme ovat hyvin erilaiset, ei voisi enempää kiinnostaa julkkisjuorut ja tositv-ohjelmat. 

Vierailija
2084/2636 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat tulla kunnioitetuksi omassa tehtävässäsi, vaikka et osaa näyttää hyvää esikuvaa, vaikka se kuuluu tehtävääsi. Etkä myöskään anna itse tunnustusta minulle omassa tehtävässäni, koska et kestä sitä, että joku olisi parempi tai tietävämpi kuin sinä.

Vierailija
2085/2636 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin iloitsin, kun muutit toiselle paikkakunnalle. Olimme siis kerrankin samalla linjalla?

Vierailija
2086/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.... hoideta suusi, henkesi haisee kamalalle. Miten hitolla et itse tajua tuota. 

Vierailija
2087/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin riippuvainen miehestäsi. Mitä pelkäät. EROA siitä moukasta!

Vierailija
2088/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun hengitys haisee ja haiset pahalle muutenkin.

Vaihda jo levyä herranen aika! 

Vierailija
2089/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K.... hoideta suusi, henkesi haisee kamalalle. Miten hitolla et itse tajua tuota. 

Onnea vaan 

Vierailija
2090/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa joka toinen on narsisti ja joka toisella on adhd.. ainakin klikkiotsikoiden mukaan.

Vierailija
2091/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön  edelleen  kalaa  ja  valkosipulia  niin  kuin  sinäkin  )

Vierailija
2092/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  mietit  tarkemmin Olisko  ero  oikea  vaihtoehto  kun  olet  pettänyt  ainakin  kymmeniä  kertoja  miestäsi.

Onko  oikeus  kiristää  toista  jäämään  liittoon? Keinot  tiedät  ne ovat  sairaat.

Vierailija
2093/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketodieetti  saa   hengityksen  haiseen.  Elimistö  menee  Ketoosiin, hampaat_ suu   ovat  terveet  monilla.

Tätä ei  moni  tiedosta, aiheesta  löytyy  tietoa. Myös vähänen  veden juonti, Tyhjä  'kaivo'  voi  haista. Joskus  jopa  syöpä  aiheuttaa  hajua  ja  keuhkosairaudet.

Vierailija
2094/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ystävilläsi saattaa niiden parinkymmenenvuoden vuoden, jotka hukuit mammamaahan ja keskityit perheeseesi, jälkeen olla omat kuviot ja uudet ystävät. Et voi olettaa että nyt kun lapsesi lensivät pois pesästä ja sinulla on taas vapaata aikaa, ne ystävät ehtisivät viettää aikaa juuri sinun kanssasi. Aika tutustua uusiin ihmisiin!

Vierailija
2095/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inthemiddleofthenight kirjoitti:

Että halveksun tutun pariskunnan elämäntyyliä lapset kokoajan muualla hoidossa että äiti ja isi voivat juhlia. Ovat vielä sosiaalialalla ja luulevat olevansa parempia kuin muut, todellisuudessa alkoholisoituneita joilla punainen lanka hukassa. Elämä on jotain muuta kuin ikuiset juhlat.

Kuulostaa kovasti tutulta. Erityisesti tuo, kun henkilöt luulevat olevansa aktiivisia ja ajan hermolla , menestyneitä ja maailmaanähneitä, kokeneita kansainvälisiä kansalaisia, vaikkakin kaikki heidän tekemisensä pyörii sen ympärillä että päästään ns juhlimaan. Eli juopottelemaan.

Lapset on tehty siihen sen takia, että niin kuuluukin tehdä. Tulee kivoja kuvia someen matkoista ja elämyksistä. Vanhemmilla aina lasi kädessä ja pullo pöydällä..

Sen siitä saa kun painostetaan ihmisiä tekemään lapsia. Ja sitä tosiaan tehdään ja paljon! Heti, kun vastaa lapsi-uteluun ettei halua niin kauhea vääntö alkaa, miksi kaikkien pitää ja kuuluu tehdä.

Ennemmin kannattaisi kertoa jo ala-asteella että lapsia ei ole pakko tehdä, jos ei halua. Ja että niitä kannattaa tehdä vaan, jos ihan tositosi paljon haluaa ja elämä on kaikin puolin kunnossa.

Mistään muusta syystä ei.

Jäisi vähemmälle nuo kuoliaaksi mopatut neljävuotiaat..

VelaN42

Vierailija
2096/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sun lapset ovat lapsia vaan vähän aikaa. Miksi et vietä niiden kanssa niiden lomia, jouluja? Miksi tarvitset aina ulkopuolisen aikuisen itseäsi pönkittämään? Miten voit sysätä lapsesi kokoajan sille alkoholisti-exällesi, jonka luota sun itse oli mielenterveytesi ja seksielämäsi takia paettava?

Vierailija
2097/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse ikinä turvaan jos nyt et muuta sieltä asunnosta pois, mua pelottaa käydä sun luona kun sun väkivaltaiset naapurisi  uhkailevat sinua ja kiristävät sinua, pelkään että he tulevat ovesta läpi. Vaikka muuttaminen on perseestä niinku sanoit, niin se sun turvallisuuden tunne ei palaa, ennen kuin muutat sieltä pois. 

Vierailija
2098/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit pitää vähän jytyä siellä kotona, ne pikkupojat jo nyt polkee sun päällä, eivät kuuntele sua yhtään ja tekevät mitä he itse tahtoo, kyykyttää sua, koska ne tietää, että annat aina lopulta periksi. Mieti kun ne ovat teinejä. 

Auktoriteetti ei tarkoita mitään pahaa, lapset kaipaa auktoriteettia elämässään. Se ei tarkoita että olisit huono vanhempi jos pitäisit rangaistukset loppuun asti.  

Vierailija
2099/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joka väliin "mitä vi ttua" -hokeminen tulee jo korvista ulos. Nainen on 32v pikkutytön äiti, mutta puhuu kuin 17v siideripissis mitä vit tua.

Vierailija
2100/2636 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluaisin sanoa naispuoliselle ystävälleni että haluaisin nuolla hänen pilluaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi