Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (2636)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli raiskaus, kun harrastit seksiä sammuneen tyttöystäväsi kanssa.
Myös sivullinen voi tehdä rikosilmoituksen. Suosittelen sinua tekemään ystävästäsi rikosilmoituksen. Pyydä ilmoituksessa ettei nimesi tule syytetyn tietoon.
todennäköisesti ystäväsi ei saisi tuomiota, mutta tuo voisi pysäyttää hänet, ettei ainakaan jatkossa tekisi noin.
ja olisihan se hyvä pysäytys myös tyttökaverille, ett miksi hän on sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee häntä näin.
Lakkaa pyörittämästä sitä pakolaiskeskusta ja saata opintosi loppuun.
Että hän olisi paljon kauniimpi ilman naamalävistyksiä ja typerää ankannaama-poseerausta.
Olen kyllästynyt kuuntelemaan työpaikkasi narsisti-ihmisten sinulle aiheuttamia konflikteja. Miten kaikissa työpaikoissa joita olet vaihtanut 10 vuoden aikana kahden vuoden välein, voi aina olla narsistilauma sinua ahdistelemassa.
Mitäs jos oletkin itse syyllinen niihin riitoihin.
Haluaisin sano että miehesi on muuttanut sinua ihmisenä huonompaan suuntaan etkä ole enää oma itsesi. Vaikutat onnettomalta ja miehesi pitää sinua kuin vankinaan. Lähde suhteesta ja äkkiä.
Turha sanoa, koska tuollaisista suhteista ei tajua lähteä ennen kuin itse herää todellisuuteen.
Miksi et ole jo tehnyt elsua???? Koiria ei lenkitetä koskaan, jätöksiä joka paikassa, tilanne jatkunut ilmeisesti pitempään ja sinä mietit, että teet KOHTA elsun????
Kukaan ei luule sinua nuoremmaksi vaikka käytät kaikissa selfiekuvissasi hirveän paljon filttereitä. Olet jo lähes 60 mutta leikit jollain teinityttöjen filttereillä.
Ystäväsi kyllä tietävät miltä naamasi oikeasti näyttää- filttereillä et huijaa ketään.
Se hirveä sonnirengas nenässäsi ei kaunista sinua.
Välit on jo poikki niiden kanssa, kenelle olen sanonut sanottavia. Ei voi mitään. Enkä edes ole sanonut pahasti! Totuus sattuu.
Lapsille pitää sanoa välillä ei! Lapsi ei mene rikki siitä, jos kohtaa välillä pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Se että ei ole mielestäni sopivaa treffailla usean kanssa yhtä aikaa ja sitten valita niistä se oikea
Treffailu on nimenomaan sitä että ei olla vielä sitouduttu. Treffeillä saa käydä vaikka kymmenen kanssa samana päivänä jos siltä tuntuu!
Onko Ap:n ystävän touhut ihan laillisia edes?
Rakas ystäväni, pelkään että menetän sinut kun et pidä terveydestäsi huolta.
Vierailija kirjoitti:
Että hyvätuloinen ( yli 5000 euroa/kk) ansaitseva kummitäti ei muista nyt jo aikuista kummilastaan edes synttärikortilla. Jos tästä huomautat lapsen puolesta niin olet vittuilija, tämä on koettu ihan askettäin. On jopa jouduttu pyytämään häneltä anteeksi tätä huomautusta, onko reilua?
Miksi aikuista enää pitäisi jollain kortilla muistaa? Tai vielä vähemmän lahjalla? 😀
Viesti puhelimeen on aivan riittävä, ja ei aikuisten synttärit enää niin tärkeitä edes ole jos ei sitten ole synttäreille kutsuttu. Rahalahjoja varmaan olet vailla kun hyvätuloisuus piti mainita?
Kyllä minäkin tietysti olisin mielissäni jos kaverini antaisivat minun lapsilleni kalliita lahjoja mutta en mitenkään sellaista keneltäkään odota vaikka olisivat kuinka hyvätuloisia!
Laihduta se 60 kg, että pääset takaisin työelämään vuosien laiskottelun jälkeen.
Lähihoitajat tarvitaan kaikki kipeästi töihin, eikä ole Ok, että elät miehesi kustannuksella. Oma kuntoutustukesi ei riitä mihinkään.
Lisäksi on tosi säälittävää, että se ukko pitää saada kauppareissulle aina mukaan maksajaksi.
Jäätelöt, keksit,suklaat, karkit ja jatkuvat grillillä käynnit pois. Ryhdy lenkittämään niitä koiriasi, siitä pikkuhiljaa nousee kunto.
Pelkän läskiyden takia ei voi jäädä nelikymppisenä pysyvälle eläkkeelle, kai nyt sen verran tajuat itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät minua ilmaisena terapeuttina? Etkö tosiaan tiedosta miten se väsyttää minut?
Tätäkin varten ystävät on. Oikealle ystävälle pitää voida purkautua ja jauhaa murheitaan. Et ole hänen oikea ystävä jos et jaksa kuunnella, se ei maksa mitään.
Kaiva itsestäsi hiukan empatiaa. Voit olla itse millon tahansa tuossa samassa tilassa ja tarvitset jauhaa omia ongelmiasi jollekin.
Miksi sitä empatiaa pitäisi vielä lisää kaivaa kun se tuollaisessa tilanteessa alunperin se ongelma onkin. Kun empaattinen ihminen myötäelää toisen alhoissa niin siitä toipuminen saattaa kestää viikkoja. Jos jatkuvasti on toista lohduttamassa ja kuuntelemassa rankkoja asioita niin kyllä se todella raskaaksi käy. Vaikeassa tilanteessa olevaa ystävää tietysti pitää tukea, mutta ystävyyden tulee olla muutakin kuin toisen asioiden märehtimistä ja niissä vellomista. Kivaa ja mukavaakin pitää välillä olla jotta ystävyys on molemmille mielekästä.
Pukeudut erittäin paljastavasti. Siis oikeasti, todella mauttomasti. Esittelet utareitasi ihan liian pienissä topeissa. Ne roikkuvat e-kupit kyllä kaipaisivat enemmän tukea kuin se viisi vuotta sitten ostettu h&m:n toppi. Saat kyllä huomiota, mutta et ihailua/kateutta, joita luulet katseiden olevan. Sääliä ja myötähäpeää, joku varmasti saa huumoria päiväänsä.
Pue päällesi.
No, tuon olen kyllä sinulle useamman kerran sanonut. Enkä ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole jo tehnyt elsua???? Koiria ei lenkitetä koskaan, jätöksiä joka paikassa, tilanne jatkunut ilmeisesti pitempään ja sinä mietit, että teet KOHTA elsun????
Miksi sinä et ole tehnyt jos sille on syytä?
Vierailija kirjoitti:
Sinä ystäväni, jonka kanssa ollaan tunnettu 50 vuotta, sano miehellesi, että hän on kuullut vain yhden version minusta eli sinun kertomasi, väritettynä mutta se ei ole totuus!!
Ja vaikka oletkin päässyt köyhyydestä vihreälle oksalle ja olet nyt rikas, asut kuuden huoneen rivitalossa kahden miehesi kanssa, lomailet huvilallasi ja matkustelette kaukomatkoja, luxus-lomia, pitkiä vkl Lontooseen, Pariisiin, Roomaan tai Leville talvella, ajelette molemmat city-maastureilla (vaikka metrolle on n.400 m, niin oley hyvin itsekäs ihminen ja omahyväinen, et koskaan käy kylässä, koska asun väärässä suunnassa mutta käyt kyllä usein sillä paremmalla ystävällä vain 500 km päässä, muistat minua vain synttärinä ja jouluna ja jos vahingossa kohdataan, et tarjoa edes kahvikupillista työttömälle (ilman omaa syytään) ns. ystävällesi. Et koskaan kutsu huvilallesi kylään tai luoksesi, mutta kutsut kyllä niitä *parempia* lue rikkaampia/menestyneitä ystäviäsi. Tiedätkö, kuinka loukkaat minua? Mutta minulla on jotain, jota sinulla ei koskaan tule olemaan, nimittäin lapset, joiden syntyessä et edes onnitellut ta heille mitään koskaan ostanut saati minulle. Sanon sinulle häpeä, olet itsekäs ja ajattelematon, huomaat sen vielä joskus !
Harvoin ketään syytän kateellisuudesta mutta nyt tuli kyllä niin myrkyllistä kateutta että silmät vuotavat verta. Huhhuh, ei ihme että ei sinua enää halua nähdä kun olet hänen menestyksestään nuin katkeroitunut.
Sinulla on ruma luonne, puhut selän takana aina pahaa, kaikki on aina muiden syytä ja olet ilkeä. Tämän takia ihastuksesi rakastui "rumaan" ystävääsi, koska mies näki millainen todellisuudessa olet sen ulkokuoresi alla. Olet säälittävä yrittäessäsi epätoivoisesti saada ihastuksesi itsellesi koska et kestä että "ruma" sai miehen jonka päätit itsellesi tuosta noin vain ottaa koska sinä haluat.