Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2636)

Vierailija
2041/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jatkuvasti sairaslomalla ja valitat selkääsi. Ei se sinun selkäsi kovin kipeä voi olla, kun et suostu tekemään mitään kipua helpottaaksesi. Lääkärien ja fysioterapeuttien ammattitaito valuu sinun tapauksessasi hukkaan.

Vierailija
2042/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin sinua. Kuuntelin - yölläkin. Kun toivuit traumastasi, aloit "auttaa" takaisin arvostelemalla henkilökohtaisia asioitani pukeutumisestani aina lapsiini ja kotiini.

Itselleni muiden henkilökohtaisten asioiden arvostelu on outo asia. Jokainen pukeutuu ja sisustaa makunsa makunsa mukaan. Jos en tykkää, en sano päin naamaa, koska enhän minä asu kodissasi enkä käytä vaatteitasi.

Kun sairastuin ja olisin vuorostani kaivannut kuuntelijaa, sinulla ei ollutkaan aikaa. Oli tiukka paikka ja minun oli selviydyttävä ilman sinua. Selvisin kyllä, mutta luottamus valitettavasti meni. Siksi etäännyin sinusta. Tottahan toki syy oli vain minun. Kiva kuulla siitä ihmiseltä, jota en edes tuntenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hammaslääkärille ottamaan blakit pois hampaista. Oksettavat ruskeat hampaat.

Vierailija
2044/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aiheuttaa kaikki, ihan kaikki miesongelmansa ihan itse. Aivan käsittämätöntä miten sokea ihminen voi itselleen olla.

Vierailija
2045/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi piiloutua mielenterveysongelmiesi taakse. Karkotat ihmiset ympäriltäsi, koska kohtelet heitä huonosti ja oikeutat sen mielesi sairauksilla. Olet vastuussa omasta käytöksestäsi ja pitkävihaisuus ja katkeruus eivät selity sairauksillasi.

Vierailija
2046/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa se ylikasvanut fledasi, yli 50 vee naisella se on vaan kamala. Polkkatukka sopisi sulle, aivan kuten nuorempana sulla oli. Miehet ei todellakaan jahtaa sua, eikä todellakaan kenenkään aviomies, eikä kaikki sun tapaamat miehet yritä sua Susta saa vain omituisen vaikutelman.

Minkä minä voin sille että lettini on käsivarren paksuinen, mutta sinulla peukaloakin ohuempi. Yritä jo päästä yli tuosta karvakateudesta. Yli 50v saa jo vapaasti näyttää juuri siltä miltä ikinä tahtoo. 

Vierailija
2047/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette auttaneet minua kun olin vakavasti sairas ja avuton, ei henkinen tuki yksin auta. Ja edelleen odotan koska lupaukset täytetään.  Ei kannata miettiä, tai kannattaisi miettiä, miksi olen etäännyttänyt itseni seurastanne. Siinä kolikossa on kaksi puolta.

Rahaako olet kerjännyt?

Vierailija
2048/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin moniakin asioita, mutta en voi muuttaa toista ihmistä. Joskus häpeän esimerkiksi hänen tyylivalintojaan julkisilla paikoilla, mutta minkäs mahdat. 

Vierailija
2049/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa se ylikasvanut fledasi, yli 50 vee naisella se on vaan kamala. Polkkatukka sopisi sulle, aivan kuten nuorempana sulla oli. Miehet ei todellakaan jahtaa sua, eikä todellakaan kenenkään aviomies, eikä kaikki sun tapaamat miehet yritä sua Susta saa vain omituisen vaikutelman.

Polkkatukka ei sovi kenellekään. Pitkät hiukset sen sijaan ovat kauniit.

T: M56

Vierailija
2050/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu polkam pituudesta. Itselläni on olalle asti ja kyllä me ihan nätit on sekä sopii kasvoihinkin

Vierailija
2051/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu polkam pituudesta. Itselläni on olalle asti ja kyllä me ihan nätit on sekä sopii kasvoihinkin

Ketkä me?

Vierailija
2052/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että jätä miesystäväsi. Miehellä todella epämääräinen menneisyys (useita rikoksia) ja on väkivaltainen nauttiessaan alkoholia. 

Vierailija
2053/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset tekee naisen.. Suomessa on vaan näitä että halutaan näyttää jo nuorena joko miehiltä tai sitten vanhoilta mummoilta. Kumpikin näistä onnistuu kun laittaa tylsän lyhyen tukan. Esim. USA:ssa ja monessa muussa maassa on vielä yli viisikymppisilläkin kaunis pitkä tukka, kuten myös omalla vaimollani. On heittämällä parhaimman näköinen yli 50 vuotias nainen mitä tiedän - ja oma vaimo!

Mutta on vaimollekin nämä miestukkaiset työkaverit vihjailleet hiusten pituudesta - ovat vaan katellisia ja haluaisivat että hänkin näyttäisi yhtä rumalta ja vanhalta. Onneksi maailmaa voi katsoa laajemmikin kuiin vain suomalaisin silmin...

Vierailija
2054/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä rakas, olet minua 12v nuorempi. Voisit alkaa jo esiintyä kuin ikäisesi ja himmentää vähän valoja, näin nätisti ilmaistuna. Oot alkanut käyttäytyä kuin 30v sen jälkeen kun sun lapset lähti pesästä ja ihan kuin et oikein ymmärtäisi et sun seuraavat pyöreät on 60 eikä 40. Tässä pieniä vinkkejä joita niin mielellään sanoisin sulle ääneen kultarakas

- hanki muutama tyylikäs housupuku, jätä ne kirjavat vaatteet nuoremmille 

-älä pukeudu kuin kolkytvee myöskään kesällä. Vois olla viisasta valita mekon pituus niin ettei polvet näy, nimittäin vaikka ei oiskaan ylipainoa niin polvien nahka roikkuu 

- lyhennä hiuksesi. Pitkä yli olkapäiden tukka yli 50vuotiaalla on hirveä näky vaikka ois mikä hiuslaatu

- lopeta se kovaääninen nauru. Se on just sellanen ärsyttävä tätinauru jota kaikki vihaa. Hymyilläkin voi! 

- kaikkiin juhliin ja tupareihin ei tartte enää sun iässä jaksaa raahautua paikalle

- jätä ne joogat, avoimet yliopistot ja tanssikurssit jo nuoremmille. Ala lukea vaikka kirjoja

-mikset voi katsella itseäsi vanhempia miehiä? Sun ikäinen ja nuorempi mies saa helposti sua monta vuosikymmentä nuoremman

-selfie yli 50v on säälittävä vaikka sun insta ei oiskaan julkinen

Sä et oo enää nuori, miksi käyttäydyt kuin joku 30v

Vierailija
2055/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ärsyttää pienituloisuuteni ja se etten vieraile joka vuosi toisella puolella Suomea luonasi kuten joskus lapsena. Oot nyt vuosia toitottanut minulle että "myy talosi ja muuta kasvukeskukseen töitten perässä, jätä opinnot kesken ja omaishoitajan hommat ja iäkkäät sukulaiset oman onnensa nojaan".

Nyt osat on vaihtuneet ja sinä et suostu muuttamaan rahapulassa elämäntyyliäsi, tai etsimään työtä kotipaikkasi ulkopuolelta ja hakemaan työpaikkaan jossa palkka alle 4500e/kk. Kaikki on aina muitten syytä, sinua vain maailmassa yksin koetellaan. Olet elänyt nyt työttömänä 3kk ja arvotat itsesi paljon paremmaksi työttömäksi kuin "jonku Peran" joka vaan juo kaljaa ja saa rahaa tekemättä mitään. Missä on empatiasi?

Minä olen elämääni tyytyväinen vaikkakin pienituloinen olen. Asun mukavassa itse sisustamassani mökissä. Sukulaiseni ovat lähelläni, valmistun ammattiin jota voin toteuttaa kotonani yrittäjänä, toimin yhteisöni hyväksi. Miksi minun pitäisi jättää tämä kaikki mutta sinun ei? Miksi sinun elämäsi on jotenkin aina paljon arvokkaampi ja oikemmanlainen kuin minun?

On joskus tosi raskasta olla ystäväsi. Kaikki muut lähipiiristäsi olet jo karkottanut läheisriippuvuudellasi ja "hyvää tarkoittavilla" neuvoillasi. Pidät itseäsi muita parempana ja se surettaa minua.

Vierailija
2056/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette auttaneet minua kun olin vakavasti sairas ja avuton, ei henkinen tuki yksin auta. Ja edelleen odotan koska lupaukset täytetään.  Ei kannata miettiä, tai kannattaisi miettiä, miksi olen etäännyttänyt itseni seurastanne. Siinä kolikossa on kaksi puolta.

Rahaako olet kerjännyt?

Olin avuton leikkauksista ja rankoista hoidoista. Täysin lisäksi yksikätinen, ei silloin edes perunoita kuorita,ei siivota,kun kahvinkeitintä yritin tankata niin mukavaa sotkua syntyi. Kun kynnetkin lähti kokonaan.Miksi ymmärrät avuksi vain rahan ilkeyksissäsi. Tiedätkö paljonko maksoin kun sain edes sitä henkistä tukea. Oma luonteen vikanihan se on kun karrikoiden sanoo, varmaan maksan siitäkin kun joku erehtyy olemaan ystävällinen.Annan sinulle neuvon,jos yleensä mihinkään uskot,niin rukoile,rukoile vielä toisenkin kerran ettet syöpään sairastu. Vahingon iloinen en ole , mutta karma on puolestani hoitanut sen miten minua kohdeltiin. Mutta heidän järjellään eivät sitä kykene karmaan yhdistämää. Vaikka toinen näyttäisi kuinka vahvalta ja juurevalta tahansa, et voi tietää millaisia myrskyjä sillä on takana. Siis lähesty lempeäsi. AINA.

Vierailija
2057/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on idiootti. Hullu. Eikä edes kovin hyvännäköinen. Kaikki varmaan nauravat hänelle. Miksi otit tuollaisen kun olisit varmasti saanut jonkun paljon paremman. Onneksi et ole lisääntynyt hänen kanssaan.

En edes voisi enää sanoa tätä kaverilleni, koska hänen vaimonsa jäi vähän aikaa sitten leskeksi.

Vierailija
2058/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan yksinkertaisesti ole taiteellisesti lahjakas. Taulusi ovat hirveitä, runosi saavat kiemurtelemaan ja lauluäänesi  rikkoo ihmisten tärykalvot. Virkkaisit vaikka patalappuja. 

Vierailija
2059/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmakusi on kauhea, valitset huonokäytöksisiä vässykkämiehiä, joilla ei ole mitään tajua sosiaalisisesta kanssakäymisestä. Saisit paremmankin, mutta taidat olla läheisriippuvainen.

Vierailija
2060/2636 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan hir-vei-tä ihmisiä kavereina ja "ystävinä"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme