Oliskohan siinä oikeasti perää että hiilihydraatit ne on meidät lihottaneet eikä liika rasva..?
en ole mikään asiantuntija kylläkään. Mutta kaikki nämä kevyt tuotteet hyllyissä ja ihmiset senkun lihovat.
Kommentit (153)
Vierailija:
ruoan lisäkkeitä, jotka eivät lihota, kun niitä syö kohtuudella.
Mutta uskon sua jos perustelet hyvin vielä sen miksi niitä pitäisi syödä?
ja ilmeisesti olen sinua fiksumpi, kun pysyn hoikkana herkullisella kotiruoalla;) Ne, jotka lihovat syövät paljon muuta, kuin kevyttuotteita, esim sipsejä,rasvaa, ranskalaisia, nameja jne, niitäkin löytyy osasto kaupalla, marketista=)
Ihan vaan syömällä herkkulista rasvaa, proteiinia ja hyviä hiilihydraatteja, samalla kun veriarvot kohenee ja olo on loistava, mut mä olenkin tyhmä =)
niin nykyiset suositukset perustuvat tutkittuihin juttuihin, toisin kuin karppaus, jota " oikeat" lääkärit pitävät hyvänä laihdutuskuurin aloituksena, ei elämäntapana. Minulle nuo eivät aiheuta ilmavaivoja. Ja olen niin hyvä kokki, että osaan loihtia noista lisukkeista erinomaisia aterioita.
Ei sit tullut mielees, että eläinrasva ei ollut se taikasana.
Samaan tulokseen päästään karsimalla ruokavaliosta rasvaiset ainekset pois.
Vierailija:
niin nykyiset suositukset perustuvat tutkittuihin juttuihin, toisin kuin karppaus, jota " oikeat" lääkärit pitävät hyvänä laihdutuskuurin aloituksena, ei elämäntapana. Minulle nuo eivät aiheuta ilmavaivoja. Ja olen niin hyvä kokki, että osaan loihtia noista lisukkeista erinomaisia aterioita.
Vain tyhmä on voinut välttyä näiltä " rasva on sittenkin hyväksi" huudahduksilta.
karppien oma lääketiede! Samaa sarjaa, kuin ortopedi Heikkilän kotisivut.
Vierailija:
Samaan tulokseen päästään karsimalla ruokavaliosta rasvaiset ainekset pois.
Ja huom, riippuu siis rasvan laadusta.
pysyvät myös jatkossa peruna,riisi, pasta ja viljat=)
Niillä on noin pitkään listaan aikaa...
Vierailija:
Ja huom, riippuu siis rasvan laadusta.
Ollaan siis jatkossa tarkempia.
-128-
se on totta ja siksipä noudatan virallisia suosituksia, niin ei tarvitse lihoa ja pysyy terveenä=)
Vierailija: