Oliskohan siinä oikeasti perää että hiilihydraatit ne on meidät lihottaneet eikä liika rasva..?
en ole mikään asiantuntija kylläkään. Mutta kaikki nämä kevyt tuotteet hyllyissä ja ihmiset senkun lihovat.
Kommentit (153)
erilaiset uskonnot ja elämäntavat mm silti en " hurahda" niihin.
eli 153 söi paljon sokeria, valkoisia vehnätuotteita, valkoista riisiä ja pastaa. No niin. Näyttäkääpä minulle nyt se ruokasuositus, joka suosittelee syömään näitä ruokia.
Aivan.
ruoan kanssa, missään vaiheessa=)
jokainen syököön, miten parhaaksi näkee, kunhan ei esitä perustelemattomia väitteitä, sellaisesta mikä on fiksumpien puolesta hyväksi katsottu.
Vierailija:
eli 153 söi paljon sokeria, valkoisia vehnätuotteita, valkoista riisiä ja pastaa. No niin. Näyttäkääpä minulle nyt se ruokasuositus, joka suosittelee syömään näitä ruokia.Aivan.
Sinä ilmeisesti et myöskään syö näitä? Aivan.
Tai niin no, se on tyypillistä av-mamman käytöstä.
Vierailija:
ruoan kanssa, missään vaiheessa=)
Vierailija:
Heheee, jälleen lisää johtopäätöksiä asioista joista ei tiedä.Sinä ilmeisesti et myöskään syö näitä? Aivan..
Tuollahan 153 kommentoi aiemmin, että näitä hän söi. Totuus on, että mikään virallinen ruokasuositus ei suosittele sokerin ja valkoisten jauhotuotteiden käyttöä. Näin ollen menee pohja siltä olettamukselta, että 153 olisi lihonut virallisella ruokasuosituksella.
Kyseiset ruoka-aineet eivät kuulu minun jokapäiväiseen ruokavaliooni. Toki silloin tällöin voi syödä jotain sokerista, mutta en suinkaan niin, että saisin kerättyä kroppaani 30 kg ylimääräistä...
Aivanpa niin...
Kuten sanoin, kunhan kokeilee itse, voi tulla teilaamaan asioita.
karppauksesta ei ole mitään tieteellistä tutkimusta, joka kertoisi, että se on elämäntapana hyvä, tiedän, että se on taas yksi laihis, joka on kehitetty laiskoille ihmisille, jotka eivät viitsi harrastaa liikuntaa, ja se riittää vakuuttamaan, ettei sen noudattaminen ole järkevää. Mutta, heti, kun tuot tänne jonkun tutkimuksen(luotettavan), joka osoittaa muuta, niin voin kokeillakin.
Vierailija:
Kuten sanoin, kunhan kokeilee itse, voi tulla teilaamaan asioita.
Minulla ei ole tarvetta kokeilla mitään ihmedieettejä, sillä osaan syödä terveellisesti ja monipuolisesti sekä liikkua riittävästi.
Sinä 175, et oikein taida hallita keskustelun taitoja. Heittelet vain one-linereitä ja oletat, että ihmiset heti tajuat, mitä tarkoitat. Jos joku erehtyy vaatimaan tarkempaa selitystä ja perusteluita, haukut ihmisiä teilaamisesta.
Vierailija:
karppauksesta ei ole mitään tieteellistä tutkimusta, joka kertoisi, että se on elämäntapana hyvä, tiedän, että se on taas yksi laihis, joka on kehitetty laiskoille ihmisille, jotka eivät viitsi harrastaa liikuntaa, ja se riittää vakuuttamaan, ettei sen noudattaminen ole järkevää. Mutta, heti, kun tuot tänne jonkun tutkimuksen(luotettavan), joka osoittaa muuta, niin voin kokeillakin.
Niin ootellaan sit niiden virallisterveellisten muutosta, tätä vauhtia siihen ei mene kauaa =D
Vierailija:
Sinä 175, et oikein taida hallita keskustelun taitoja. Heittelet vain one-linereitä ja oletat, että ihmiset heti tajuat, mitä tarkoitat. Jos joku erehtyy vaatimaan tarkempaa selitystä ja perusteluita, haukut ihmisiä teilaamisesta.
- kasvikset, marjat ja hedelmät
- täysviljatuotteet
- liha, kala ja muna
- maitotuotteet
- rasvat ja öljy
En tiedä ketään, joka voisi huonosti noudattamalla tätä suositusta.
Vierailija:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan =)
Kuten koskien 153:n ruokavaliota. Jos et kykene keskustelemaan järkevästi, niin ei voi mitään. Harmittavan ikävä piirre monessa karpissa. Mistäköhän johtuu?
Tuo se ruokalautasmalli vielä tähän nähtäväksi.
Vierailija:
Tuo se ruokalautasmalli vielä tähän nähtäväksi.
Hyvä on, poistuin takavasemmalle saunomaan, olen viettänyt liiaksi aikaa teidän vanhanaikaisten uskomustenne parissa =D
Tervetuloa nykyaikaan!
Vierailija: