Onko 26 vuotias mies liian vanha työskentelemään pikaruokaravintolassa?
Näin eräs sukulaisnainen (täti) sanoi minulle että olisin liika vanha sinne, no ei minulla ole oikeen pitkäjänteisyyttä mihinkään ja kait se on hyvä että on ees jotain työtä.
Kommentit (15)
26-vuotias on liian vanha olemaan työtön.
Minä olen 48v ja työskentelen pikaruokaravintolassa 😃
Mun eno on ollut Hesburgerissa jo vuosikaudet. Kauppatieteiden maisteri, niin tietää miten hommat sujuu. Rento 52-v äijä.
Eikös ne yleensä ole juuri tuon ikäisiä siellä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mun eno on ollut Hesburgerissa jo vuosikaudet. Kauppatieteiden maisteri, niin tietää miten hommat sujuu. Rento 52-v äijä.
Mun DI-eno on raksalla, ei vissiin lähtenyt se DI:n ura käyntiin tai ei sit kiinnostanutkaan.
Täälläpäin näkee hampurilaispaikkojen työntekijöinä usein 50-60 -vuotiaita.
Ei ole liian vanha. 26-vuotias on vielä tosi nuori ja kokeilee vasta siipiään työelämässä. Itse sain ensimmäisen kunnollisen työpaikan 28-vuotiaana ja nyt, 30v myöhemmin, olen menestynyt ja aika rikaskin. Älä usko noin masentavaa tätiä.
Paikallisesta mäkkäristä juuri eläköityi duunari. Oli siellä töissä kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian vanha. 26-vuotias on vielä tosi nuori ja kokeilee vasta siipiään työelämässä. Itse sain ensimmäisen kunnollisen työpaikan 28-vuotiaana ja nyt, 30v myöhemmin, olen menestynyt ja aika rikaskin. Älä usko noin masentavaa tätiä.
No se nyt vähän riippuu, esim mäkkäriin 26v on jo auttamatta liian vanha, mutta heseen ihan sopivan ikäinen.
No työkkärin täti sanoi minulle, että ottavat ne pikaruokapaikkoihin kaiken ikäisiä. Ehdotti minulle, että haen mäkkäriin töihin. Minulla on vanhuuseläkeikään 4 vuotta aikaa.
Näin kerran eläkeikäisen työntekijän ja hyvin teki töitä. Hankki varmaan lisätuloa pieneen eläkkeeseen. Sinne vaan.
Minä olin 27-vuotiaana liian vanha kampaajan koulutukseen. Sen sanoi koulutuksen yhteyshenkilö kun soitin hänelle.
Ei ole, pikaruokalan vessojen siivoaminen on oikein sopivaa puuhaa, varsinkin myöhään auki olevissa.