Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailusta kysymys. Jos ei olla missään vaiheessa sovittu, ettei tapailla muita, onko muiden tapailu OK

Vierailija
02.10.2022 |

vaikka kahden kuukauden jälkeen. Vai onko se automaattisesti pettämistä silloin?

Kommentit (338)

Vierailija
201/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mökiltä mun tädin ikivanhoja nuortenlehtiä 80-luvun alulta. Suosikeita ja muita.

Niissä oli sellaisia kysy, niin asiantuntija vastaa-palstoja.

Oli jotenkin niin suloisia ihmisiä tuolloin. Eli nuoret tosiaan pohti asiantuntijoiden tuella, että mitä tehdä, kun on seurustellut tytön kanssa pari kk. ja seksiäkin on jo ehditty harrastaa mutta nyt toinen tyttö kiinnostaa enemmän, mutta ei halua loukata seurustelukumppaniaan. Eli nuoret vakavasti pohti sen toisen tunteita, että miten sen vois jättää sillai "hellästi" ettei siihen satu että kestääkö he sen toisen sydänsurun.

Nuoret oli silloin herkempiä, vastuuntuntoisempia ja enemmän kiinni reaalimaailmassa.

Some on kasvattanut meistä narsisteja joille muut ihmiset ovat vain hyötyesineitä.

Joo, ja tinder-suhteet on erilaisia. Ne niinku ei ole sillai oikeita ihmisii joilla olis tunteet tai jotai niihin pätee ihan eri säännöt kuin reaalimaailman ihmisii. Ne on niinku pelimaailman virtuaalihahmoja.

Vierailija
202/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kaikki kommentoijat olisivat laittaneet ikänsä, olis ollut mielenkiintoista tulkita miten eletyt vuodet tähän asiaan suhtautumiseen vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites te jotka tapailette useampaa - jos joku deiteistä kysyy vaikka viikonloppusuunnitelmia ja sulla on tarkoituksena mennä yönylitreffeille toisen deitin luokse, oletteko ihan rehellisiä ja kerrotte asiasta? Vai heitättekö jotain valheita, esim. työkiireet? Ja jos valehtelette (kuten epäilen suurimman osan tekevän), miksi?

Riippuu tilanteesta. Joskus olen valehdellut, joskus kertonut suoraan että olen sopinut menoja jonkun muun kanssa.

Loppujen lopuksi se ei kyllä edes kuulu tapailumiehelle, mitä minä teen silloin kun en ole hänen kanssaan. Eikä minua myöskään erityisemmin kiinnosta mitä hän touhuaa silloin kun hän ei ole minun kanssani.

N30

Vierailija
204/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa vaikeaa. Jos tapaillaan yhtä, niin ei tapailla muita. Vaikka ei muuta sovittukaan. Iso särö ilman muuta, kun tulee ilmi. Yksi kerrallaan. Muuten suuria pettymyksiä ja sydänsuruja tiedossa

Näin. Mutta pitää muistaa, että yhdet treffit ei meinaa tapailua. Ei aina kahdetkaan.

Eikä yksi kerta tee homoa.

Vierailija
205/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites te jotka tapailette useampaa - jos joku deiteistä kysyy vaikka viikonloppusuunnitelmia ja sulla on tarkoituksena mennä yönylitreffeille toisen deitin luokse, oletteko ihan rehellisiä ja kerrotte asiasta? Vai heitättekö jotain valheita, esim. työkiireet? Ja jos valehtelette (kuten epäilen suurimman osan tekevän), miksi?

Riippuu tilanteesta. Joskus olen valehdellut, joskus kertonut suoraan että olen sopinut menoja jonkun muun kanssa.

Loppujen lopuksi se ei kyllä edes kuulu tapailumiehelle, mitä minä teen silloin kun en ole hänen kanssaan. Eikä minua myöskään erityisemmin kiinnosta mitä hän touhuaa silloin kun hän ei ole minun kanssani.

N30

Ilmeisesti et sitten ole edes hakemassa vakavaa suhdetta?

Vierailija
206/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Ilmeisesti "tapailumiehiäkään" ei kiinnosta pätkänkään vertaa, kunhan he saavat säännöllisesti sitä seksiä.

Sitten vasta alkaa tulla joko ärtyisiä kuulusteluita tai vauvamaista sääli-ininää, että missä sä ole ja mitä sä oikein puuhaat kun seksiä ei tipu entiseen malliin.

Vierailija
207/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

En osaa sanoa vielä, muuttuuko tämä suhde vakavaksi vai ei. Se selviää aikanaan.

Vierailija
208/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

En osaa sanoa vielä, muuttuuko tämä suhde vakavaksi vai ei. Se selviää aikanaan.

Edellisestä kommentistasi voin melko varmaksi jo ennustaa että ei muutu.

Vierailija
209/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Ilmeisesti "tapailumiehiäkään" ei kiinnosta pätkänkään vertaa, kunhan he saavat säännöllisesti sitä seksiä.

Sitten vasta alkaa tulla joko ärtyisiä kuulusteluita tai vauvamaista sääli-ininää, että missä sä ole ja mitä sä oikein puuhaat kun seksiä ei tipu entiseen malliin.

No ainakin tämä kyseinen mies ei ole asiasta valittanut tai ollut mustasukkainen. Toki hän siis tapailee muitakin naisia, joten hänellä tuskin on energiaa tai kiinnostusta kytätä minun menemisiäni.

N30

Vierailija
210/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Oikein. ei kannata heti sitoutua "hääkellojen kilinä korvissa" heti siihen unelmien mieheen. Kannattaa tosiaan pyöriä muidenkin kanssa eikä rakastua ja takertua tunnetasolla heti siihen yhteen. Se tuntuu karmealta, kun tajuaa liian myöhään, että "se oikea" ei olekkaan samassa vauhdissa sun kanssas vaan suhteen syventämisen sijaan kaipaakin etäisyyttä ja pitää sua jonain riippuvana roikkuvana tukahduttavana "köynnöskasvina".

Kannattaa tosiaan säilyttää oma "itsenäisyytensä" ja "omat jutut" mahdollisimman pitkään. Kukaan ei suojele sua sydänsuruilta ellet sä itse. Sä olet ainoana vastuussa sun tunteistas. Jos se unelmatyyppi ei loppupeleissä ole kiinnostunut vaan rakastuu toiseen, niin se ei ole niin suuri kolahdus, koska sulla on sun omakin elämäs ja muitakin mielenkiintoisia ihmissuhteita tarjolla. Eli ei kannata antaa kellekkään liian suurta osaa sun elämästäs, ennen kuin on aivan varma.

Vierailija
211/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Oikein. ei kannata heti sitoutua "hääkellojen kilinä korvissa" heti siihen unelmien mieheen. Kannattaa tosiaan pyöriä muidenkin kanssa eikä rakastua ja takertua tunnetasolla heti siihen yhteen. Se tuntuu karmealta, kun tajuaa liian myöhään, että "se oikea" ei olekkaan samassa vauhdissa sun kanssas vaan suhteen syventämisen sijaan kaipaakin etäisyyttä ja pitää sua jonain riippuvana roikkuvana tukahduttavana "köynnöskasvina".

Kannattaa tosiaan säilyttää oma "itsenäisyytensä" ja "omat jutut" mahdollisimman pitkään. Kukaan ei suojele sua sydänsuruilta ellet sä itse. Sä olet ainoana vastuussa sun tunteistas. Jos se unelmatyyppi ei loppupeleissä ole kiinnostunut vaan rakastuu toiseen, niin se ei ole niin suuri kolahdus, koska sulla on sun omakin elämäs ja muitakin mielenkiintoisia ihmissuhteita tarjolla. Eli ei kannata antaa kellekkään liian suurta osaa sun elämästäs, ennen kuin on aivan varma.

En ole edellinen mutta pakko kommentoida, että tää on helvetisti helpommin sanottu kuin tehty. Jos joku kolahtaa täysillä, ainakin itselleni on ihan mahdottomuus ajatella muita, saati pyöriä muiden kanssa. Toisaalta ajattelen että jos siihen pystyy, jutussa ei edes ole mitään potentiaalia, se on täysin arvoton ja joutaa loppua heti.

Vierailija
212/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olettaa mitään toiselta. Asioista pitää sopia. Jos yhteisymmärrykseen ei päästä, suhdetta ei ole. Vaikka sopisitte seurustelevanne, pitää silti sopia siitä mitä se tarkoittaa ja millä säännöillä menette. Nykyiselle kumppanilleni kerroin toisilla treffeillä, että olen aina ollut avoimissa suhteissa. Hän ei pitänyt ajatuksesta ensin, mutta hyväksyi homman ajan kanssa. Eli samalla logiikalla voisin vain olettaa, että avoin suhde on ok kumppanilleni ilman että erikseen sanon siitä mitään.

Vierailija
213/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

No ainakin tämä kyseinen mies ei ole asiasta valittanut tai ollut mustasukkainen. Toki hän siis tapailee muitakin naisia, joten hänellä tuskin on energiaa tai kiinnostusta kytätä minun menemisiäni.

N30

Jos sulla on tuollainen spesiaalikyky, että sä vain meet ja nait ilman kiintymyksen tunteita tai rakkauden tai sitoutumishalun tunteita niin sun kannattais harkita erotiikka-alaa.

Yleensä nainen kaipaa mieheltään sitoutumista, rakkautta ja parisuhdetta ja sitä ei kiinnosta seksi kuin sen yhden kanssa, johon se sitten suuntaa kaikki halunsa ja tunteensa.

Jos sulle on jees. usein vaihtuvat partnerit ilman syvempää tunnesidettä, niin sun kannattais lyödä sillä rahoiksi.

Vierailija
214/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok.

Vierailija
215/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oisin lopettanut koko jutun jos olisin kuullut, että mies deittailee vielä muita naisia. Ihan sama mikä on normaalia kellekin, mulla menee näin. Jos ei mies tiedä heti alussa että haluaa mut, se ei oo sellanen jonka itse haluan.

Pitäisi siis tietää heti alussa.

Jotkut (taitaa olla enimmäkseen naisia) siis näyttävät edellyttävän että toisella pitäisi olla eräänlaisen selvänäkemisen (ja samalla yleensä myös ajatusten lukemisen) taito.

Se mitä edellytetään on normaali tunne-elämä, kyky ihastua ja rakastua ja tunnistaa, millainen ihminen on hänelle sopiva.

Siis tunnistaa heti alussa?

Mistähän se sitten johtuu kun on sitten taas sellaisia, jotka joidenkin aikojen aivan aviossa olonkin jälkeen valittelevat, että kumppani osoittautuikin hieman pidemmässä juoksussa aivan eri ihmiseksi kuin se johon sitoutui. Eli vaikuttaa siltä että on sitouduttu siihen omassa päässä ja mielessä 'heti alussa' luotuun mielikuvaan.

Tuolle linjalle jos lähdetään niin todettakoon, että kyllähän moni näistä hitaammin sitoutuvista myös päätyy eroamaan, samasta syystä. Eli ei se että on alkuun katsellut ja tunnustellut toista kuukausi- tai vuosikaupalla, vertaillut eri vaihtoehtojen rinnalla ja tehnyt lopulta ns. järkiratkaisun, välttämättä johda yhtään parempaan lopputulokseen.

"ei... välttämättä johda yhtään parempaan lopputulokseen"

Ei välttämättä, niin kuin ei 'heti tietäminenkään' välttämättä johda epäonnistumiseen.

Mutta on mielestäni aivan selvää että mitä nopeammin toimitaan tuollaisen 'heti tietämisen' varassa, sitä suurempi riski on siinä että tuo 'tietäminen' olikin vain oman pään luomia kangastuksellisia toiveita.

Itselleni on sitten sattunut lähipiiriin ilmeisesti poikkeuksia, sillä kestävimmät suhteet ovat poikkeuksetta niillä, joilla toinen puolisko on heti tuntunut oikealta.

Nimenomaan. Vaikka en usko mihinkään "yhteen ja oikeaan" tai "sielunkumppaniin", sellainen puolisoni silti käytännössä on. Erottui aikoinaan heti joukosta kuin aurinko tähtitaivaalta. Yhdessä onnellisesti nyt pari vuosikymmentä, yhtä rakastuneina koko ajan. Sama koskee tuntemiani pareja, jopa tinderissä toisensa kohdanneita parikymppisiä. Jo viimeistään toisella tapaamisella kaikille on ollut päivän selvää, että tässä se nyt on. Yksikään ei ole vielä eronnut.

Tällainen tunne ei toki takaa loppuelämän suhdetta enkä itsekään jatkaisi jos toisesta kävisi jotain erityisen ikävää ilmi. Mutta kiinnostus tavata muita samaan aikaan olisi täysin nollassa. Jos tällaista tunnetta ei tule, ovat kumppaniehdokkaat valitettavasti suurella todennäköisyydellä vääriä tai itsessä on jotain pielessä. Olettaen siis, että vakavaa suhdetta edes etsii. Ja on reilua sanoa jos ei, jotta kumppaniehdokkaat voivat tehdä omat valintansa.

Vierailija
216/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta (ja valitettavasti hiukan aiheen vierestä), miten te käytännössä ehditte tapailla useampaa samaan aikaan? Näettekö siis viikoittain useampaa ihmistä ja säännöllisesti koko ajan näin, ja jos, niin miten ehditte vielä harrastaa ja nähdä ystäviäkin? Vai näettekö sitten jokaista tapailukumppania tosi harvoin? En kysy moralisoidakseni, vaan ihan kiinnostuksesta. Itselläni on omassa elämässäkin kaikenlaista, ja aikani ei ikinä riittäisi useamman tapailuun. Vai tarkoittaako tapailu vain jotain tunnin, parin kahvilakäyntejä? 

Kyllähän se aikatauluttamista vaatii. Minulla on uusia tyyppejä tapaillessa aikaa yleensä yksi ilta viikossa -tahtiin. Jos juttu tuntuu kehittyvän pidemmälle, järjestelyksi voisi ensin vakiintua esimerksi "pitkä viikonloppu joka toinen viikko ja arkiyökyläily joka viikko". Mitään yhdessäasumissuhdetta en kyllä halua missään vaiheessa.

Kuinka montaa ehdit tapailla samaan aikaan? Ja tarkoittaako se, että jos yhden kanssa juttu kehittyy pitemmäs ja olette välillä viikonlopun yhdessä, niin tapailetko sitten muita tyyliin kahvilassa, vai vuorotteletko eri viikonloppuina eri tyypin kanssa?

Joo, siksi noita viikonloppuja juuri vuorotellaan, että ajankäytön pystyy jakamaan järkevästi. Minulle on myös huomattava plussa, jos potentiaalisella deittikumppanilla on aina viikonloppuisin töitä, koska se tarkoittaa, että tilaisuuksia viettää aikaa yhdessä on paljon helpompi järjestää. :D

Ymmärrän. No silloinhan tuo toki järjestyy, jos yksittäistä henkilöä näkee verrattain harvoin. Itse näen tapailukumppania (joita siis on yksi kerrallaan) ehkä kerran, joskus kahdesti viikossa. Koen, ettei toiseen oikein tutustu eikä juttu pääse syvenemään, jos näkee vain tyyliin kerran kuussa. Mieluummin itse selvitän kuukauden aikana, olenko riittävän kiinnostunut henkilöstä, kuin tsekkaan useamman kuukauden ajan useampaa ihmistä. Mutta käytäntöjä on tietysti monia.

Siis aikataulu voisi olla vaikka tällainen:

- henkilö A joka toinen viikonloppu (parilliset viikot) ja yksi arki-ilta viikossa (keskiviikko)

- henkilö B joka toinen viikonloppu (parittomat viikot) ja yksi arki-ilta viikossa (maanantai)

- henkilö C vaihtuva arki-ilta noin kerran kuussa

- henkilö D useampi päivä peräkkäin pari kertaa vuodessa (eri paikkakunnalla tai toisessa maassa)

Tällainen olisi minusta aika maksimi mutta silti ihan mahdollinen.

Ja vähintään henkilölle A ja B väität etsiväsi parisuhdetta? C ja D ehkä noilla tapaamismäärillä pelkkää hupia vastapuolellekin. Mut joo, aika ällöttävää, että siis esim. viikossa panee B:tä maanantaina, C:tä tiistaina ja  A:ta keskiviikkona, torstaina ehkä tekee jotain muuta ja sitten taas viettää panoviikonlopun pe-su B:n kanssa. Huhhuh. Jos olisin esimerkiksi henkilö B, niin varmaan ihan fyysisesti oksentaisin, jos saisin tietää kuvion.

Jotkut on kyllä melkoisen kylmäävää sakkia. Eikö sulla ole mitään muuta elämää, vaan pyörittelet seksikumppaneita harrastukseksesi?

Tapailin just tuollaista miestä. Selitti aina menojaan työllä/seminaareilla/millä ikinä, joskus perui tapaamisen koska oli muka kipeänä kotona. Sen verran seurasin tinderistä että tyypin kilometrit kyllä hyppäsivät aika reilusti siihen nähden, että oli kotona sen päivän... Olin ihan alussa tehnyt hänelle selväksi että jos ei ole mun kanssa tosissaan niin ei tarvi olla sitten ollenkaan, ja tietysti osasi vakuutella että on eikä halua missään nimessä lopettaa. Voin sanoa että pieni shokki kun tajusin tuon kuvion. En tiedä kuinka monessa eri kaupungissa sillä oli naisia, mutta monessa.

Mikä siinä onkin että nämä kusipäät eivät voi suoraan kertoa toimistaan? Onko siinä se että itsekin tietävät, etteivät silloin kelpaisi kenellekään?

Onkohan tää suuremminkin joku akateemisten miesten juttu? Kalskahti vain tuo seminaarit, että mäkin tapailin muutaman kuukauden miestä, joka ehti tapaamaan ehkä n. kerran viikossa arkena ja n. joka toisen viikonlopun. Väitti kyllä, ettei tapaillut muita samaan aikaan (asiasta puhuttiin), mutta toki ymmärrän, etten tietäisi, missä oikeasti pyöri. Ja liikkui erinäisillä työhön ja yksityiselämään liittyvillä syillä säännöllisesti myös eri kaupungeissa (ei valehdellut näistä reissuista, vaan tinder kilometrit tosiaan päivittyi sen mukaisesti, mutta toki saattoi olla suhteita noissa muissakin kaupungeissa).

Vierailija
217/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten osaa puhua? On sitä kiva nauraa teinien viritykselle "aletaanko oleen", mutta ei se ole huono idea ollenkaan. Sanoisin jo ensimmäisenä aamuna, tai viimeistään maanantaina aamun jälkeen, mitä odotan ja mitä toivon -ja kysyisin samaa vastaan. En siis "noniin, montako lasta haluat ja koska häät", koska sellainen on pelottavaa, vaan ihan vain "mikä tämä juttu mielestäsi on".

Vierailija
218/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta (ja valitettavasti hiukan aiheen vierestä), miten te käytännössä ehditte tapailla useampaa samaan aikaan? Näettekö siis viikoittain useampaa ihmistä ja säännöllisesti koko ajan näin, ja jos, niin miten ehditte vielä harrastaa ja nähdä ystäviäkin? Vai näettekö sitten jokaista tapailukumppania tosi harvoin? En kysy moralisoidakseni, vaan ihan kiinnostuksesta. Itselläni on omassa elämässäkin kaikenlaista, ja aikani ei ikinä riittäisi useamman tapailuun. Vai tarkoittaako tapailu vain jotain tunnin, parin kahvilakäyntejä? 

Kyllähän se aikatauluttamista vaatii. Minulla on uusia tyyppejä tapaillessa aikaa yleensä yksi ilta viikossa -tahtiin. Jos juttu tuntuu kehittyvän pidemmälle, järjestelyksi voisi ensin vakiintua esimerksi "pitkä viikonloppu joka toinen viikko ja arkiyökyläily joka viikko". Mitään yhdessäasumissuhdetta en kyllä halua missään vaiheessa.

Kuinka montaa ehdit tapailla samaan aikaan? Ja tarkoittaako se, että jos yhden kanssa juttu kehittyy pitemmäs ja olette välillä viikonlopun yhdessä, niin tapailetko sitten muita tyyliin kahvilassa, vai vuorotteletko eri viikonloppuina eri tyypin kanssa?

Joo, siksi noita viikonloppuja juuri vuorotellaan, että ajankäytön pystyy jakamaan järkevästi. Minulle on myös huomattava plussa, jos potentiaalisella deittikumppanilla on aina viikonloppuisin töitä, koska se tarkoittaa, että tilaisuuksia viettää aikaa yhdessä on paljon helpompi järjestää. :D

Ymmärrän. No silloinhan tuo toki järjestyy, jos yksittäistä henkilöä näkee verrattain harvoin. Itse näen tapailukumppania (joita siis on yksi kerrallaan) ehkä kerran, joskus kahdesti viikossa. Koen, ettei toiseen oikein tutustu eikä juttu pääse syvenemään, jos näkee vain tyyliin kerran kuussa. Mieluummin itse selvitän kuukauden aikana, olenko riittävän kiinnostunut henkilöstä, kuin tsekkaan useamman kuukauden ajan useampaa ihmistä. Mutta käytäntöjä on tietysti monia.

Siis aikataulu voisi olla vaikka tällainen:

- henkilö A joka toinen viikonloppu (parilliset viikot) ja yksi arki-ilta viikossa (keskiviikko)

- henkilö B joka toinen viikonloppu (parittomat viikot) ja yksi arki-ilta viikossa (maanantai)

- henkilö C vaihtuva arki-ilta noin kerran kuussa

- henkilö D useampi päivä peräkkäin pari kertaa vuodessa (eri paikkakunnalla tai toisessa maassa)

Tällainen olisi minusta aika maksimi mutta silti ihan mahdollinen.

Ja vähintään henkilölle A ja B väität etsiväsi parisuhdetta? C ja D ehkä noilla tapaamismäärillä pelkkää hupia vastapuolellekin. Mut joo, aika ällöttävää, että siis esim. viikossa panee B:tä maanantaina, C:tä tiistaina ja  A:ta keskiviikkona, torstaina ehkä tekee jotain muuta ja sitten taas viettää panoviikonlopun pe-su B:n kanssa. Huhhuh. Jos olisin esimerkiksi henkilö B, niin varmaan ihan fyysisesti oksentaisin, jos saisin tietää kuvion.

Jotkut on kyllä melkoisen kylmäävää sakkia. Eikö sulla ole mitään muuta elämää, vaan pyörittelet seksikumppaneita harrastukseksesi?

Tapailin just tuollaista miestä. Selitti aina menojaan työllä/seminaareilla/millä ikinä, joskus perui tapaamisen koska oli muka kipeänä kotona. Sen verran seurasin tinderistä että tyypin kilometrit kyllä hyppäsivät aika reilusti siihen nähden, että oli kotona sen päivän... Olin ihan alussa tehnyt hänelle selväksi että jos ei ole mun kanssa tosissaan niin ei tarvi olla sitten ollenkaan, ja tietysti osasi vakuutella että on eikä halua missään nimessä lopettaa. Voin sanoa että pieni shokki kun tajusin tuon kuvion. En tiedä kuinka monessa eri kaupungissa sillä oli naisia, mutta monessa.

Mikä siinä onkin että nämä kusipäät eivät voi suoraan kertoa toimistaan? Onko siinä se että itsekin tietävät, etteivät silloin kelpaisi kenellekään?

Onkohan tää suuremminkin joku akateemisten miesten juttu? Kalskahti vain tuo seminaarit, että mäkin tapailin muutaman kuukauden miestä, joka ehti tapaamaan ehkä n. kerran viikossa arkena ja n. joka toisen viikonlopun. Väitti kyllä, ettei tapaillut muita samaan aikaan (asiasta puhuttiin), mutta toki ymmärrän, etten tietäisi, missä oikeasti pyöri. Ja liikkui erinäisillä työhön ja yksityiselämään liittyvillä syillä säännöllisesti myös eri kaupungeissa (ei valehdellut näistä reissuista, vaan tinder kilometrit tosiaan päivittyi sen mukaisesti, mutta toki saattoi olla suhteita noissa muissakin kaupungeissa).

No siis tuo mieshän ei omien sanojensa mukaan ollut akateeminen, ei korkeakoulutusta ollenkaan, mitä myös epäilin jo ensimmäisestä tapaamisesta saakka kusetukseksi. Monesti tuli tunne että oli luonut itselleen jonkun ihan toisen persoonan jolla deittailua harrasti. Anyways, tuo kertomasi kuulostaa tosi lähelle samanlaiselta kuin tuo mun tapailusuhde. En yllättyisi vaikka olisi sama mies kyseessä, varmaan kerennyt puoli Suomea omasta ikäluokasta käymään läpi. 

Vierailija
219/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Muuten hyvää pohdintaa mielestäni, mutta se ei mielestäni ole "itsenäisyyttä" ja "omia juttuja", että pyörittää samaan aikaan suhdemielessä muita ihmisiä? Ja mikä heidän roolinsa on, olla varalla pehmentämässä iskua jos sinut jätetään?

Eli kannattaa säilyttää itsenäisyytensä ja omat juttunsa, nimittäin omat kamut, harrastukset ja mielenkiinnonkohteet. Mut ei pyörittää sivusuhteiden sekamelskaa.

Vierailija
220/338 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OK, jos et sitä kerro ja sovi niin, että on sille ketä tapailet OK.