Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailusta kysymys. Jos ei olla missään vaiheessa sovittu, ettei tapailla muita, onko muiden tapailu OK

Vierailija
02.10.2022 |

vaikka kahden kuukauden jälkeen. Vai onko se automaattisesti pettämistä silloin?

Kommentit (338)

Vierailija
1/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 2 kk olette säännöllisesti tapailleet, niin olisi aika ikävä salaa tapailla muitakin.

Vierailija
2/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu ei ole koskaan ekslusiivista, ellette nimenomaisesti sovi, että se on ekskusiivista. Ei seksin harrastaminen jonkun toisen kanssa nyt hyvänen aika muutu pettämiseksi vain siksi, että kuluu tietty määrä aikaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 2 kk olette säännöllisesti tapailleet, niin olisi aika ikävä salaa tapailla muitakin.

En tiedä, mitä tarkoitat salaa tapailulla, mutta minä olen tapaillut erästä ihmistä kaksi vuotta, ja samassa ajassa olen käynyt treffeillä ja/tai harrastanut seksiä ainakin viiden muunkin ihmisen kanssa. Minusta se ei ole ollenkaan ikävää.

Vierailija
4/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pettämistä ole.

Mutta sillä toisella on täysi oikeus päättää, ettei haluakaan jatkaa tapailua ihmisen kanssa joka tapailee myös muita.

Yleensä avoimuus on sen vuoksi tässä paras taktiikka.

Vierailija
5/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä. Voit vapaasti tapailla ketä haluat, kunnes muuta sovitaan. Ja onhan se järkevääkin olla ripustautumatta vain yhteen ihmiseen. Siinä tulee helposti nostettua toinen jalustalle eikä huomaa ilmeisiä puutteita ja vajavaisuuksia.

Vierailija
6/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on alkanut Tinder-säätö keuhkoamaan kun luuli että olemme tyyliin naimisiin menossa muutaman deitin jälkeen. Ihmeellistä miten jotkut mieluummin olettavat kaiken maailman juttuja sen sijaan että kysyisivät suoraan.

Vierailija
7/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pettämistä ole.

Mutta sillä toisella on täysi oikeus päättää, ettei haluakaan jatkaa tapailua ihmisen kanssa joka tapailee myös muita.

Yleensä avoimuus on sen vuoksi tässä paras taktiikka.

Eivät nämä kai lähes koskaan kerro, juuri siitä syystä että on suuri riski, ettei toinen haluakaan enää tapailla. Sitten salaillaan ja selitellään ties mitä läpinäkyvää.

Vierailija
8/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk on tyyliin 5-8 treffit. Eli aivan alussa vasta ollaan. Ei tuossa vaiheessa vielä edes tiedä kunnolla pitääkö toisesta tosissaan.

Vierailija
9/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvimmin kommunikoit ja vältät ikävyydet, kun kerrot suoraan, että aiot tapailla muitakin.

Välttelevä kommunikaatio ei johda mihinkään hyvään.

Suosittelen voimakkaasti.

Vierailija
10/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvimmin kommunikoit ja vältät ikävyydet, kun kerrot suoraan, että aiot tapailla muitakin.

Välttelevä kommunikaatio ei johda mihinkään hyvään.

Suosittelen voimakkaasti.

On itsestäänselvää, että kun ollaan tapailuvaiheessa, toisella on todennäköisesti muitakin ihmisiä kuvioissa. Vai onko ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa ekslusiivisessa suhteessa vain siksi, että on kerran pari pyöritty lakanoissa?

Vierailija
11/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2kk on tyyliin 5-8 treffit. Eli aivan alussa vasta ollaan. Ei tuossa vaiheessa vielä edes tiedä kunnolla pitääkö toisesta tosissaan.

2 kk 5 treffit, parin viikon välein tapailu ei kuulosta siltä, että olisitte korvia myöden ihastuneita.

Vierailija
12/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että nuoret voivat nykyään pahoin. Tietenkin sille ketä tapailee kuuluu olla uskollinen ilman mitään sopimuksia ja tapailla vain yhtä kerrallaan. Näin on paljon helpompi sitoutua ja löytää oikea parisuhde. Nykyään valitellaan sopivan kumppanin puutetta, mutta nuoret selkeästi aiheuttavat tämän itse.

Vierailija
13/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kuukauden kun yhden kanssa värkkäsin, oli hän facessa koko sen ajan sinkku-statuksella. Sen jälkeen on sinkkustatus poistunut näkyviltä aika nopsaan seuraavien kanssa ja jäi vähän mietityttämään, että olisiko siitäkin pitänyt sopia erikseen vai eikö vaan ollut kanssani mitään erikoisempia suunnitelmia ja kenties salaa sutinoi muidenkin kanssa.

Vierailija
14/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 kk 5 treffit, parin viikon välein tapailu ei kuulosta siltä, että olisitte korvia myöden ihastuneita.

En tiedä sinun aikatauluistasi, mutta ainakin itse olen sen verran kiireinen, että treffit kerran viikossa on aika lailla maksimi, mihin voin alussa sitoutua.

Vierailija
15/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olettaisin että toinen tapailee muitakin jos ei ole seurustelusta sovittu. Itse en tapailisi.

Vierailija
16/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olettaisin että toinen tapailee muitakin jos ei ole seurustelusta sovittu. Itse en tapailisi.

Seurustella voi myös ilman ekslusiivisuutta, joten pelkästään statuksen vaihtaminen seurusteluksi ei vielä paljon kerro asiasta. Jos haluaa nimenomaan sopia, ettei tapailla tai harrasteta seksiä muiden kanssa, kannattaa olla eksakti.

17/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk säännöllisiä tapaamisia on minusta jo vakiintunutta tapailua, etten enää sopisi treffejä muiden kanssa. Tinderin poistaisin sitten kun olen varma, että tapailusta muodostuu suhde. Muutoin olisi ikävä, jos Tinderin poistaa liian aikaisessa vaiheessa, kun silloin menettää kaikki matchit.

Vierailija
18/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jutella hänen kanssaan asiasta suoraan. Pääsee helpommalla, kun ei pelaa olettamusten perusteella.

Vierailija
19/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

2kk säännöllisiä tapaamisia on minusta jo vakiintunutta tapailua, etten enää sopisi treffejä muiden kanssa. Tinderin poistaisin sitten kun olen varma, että tapailusta muodostuu suhde. Muutoin olisi ikävä, jos Tinderin poistaa liian aikaisessa vaiheessa, kun silloin menettää kaikki matchit.

Tässä ei kysytty, tapailisitko muita kahden kuukauden jälkeen, vaan sitä, onko muiden tapailu pettämistä.

Vierailija
20/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sinun aikatauluistasi, mutta ainakin itse olen sen verran kiireinen, että treffit kerran viikossa on aika lailla maksimi, mihin voin alussa sitoutua.

Sama. Joitakin lupaavia juttuja on ollut pakko lopettaa, kun toinen on alkanut kärttää enemmän yhteistä aikaa. Tämä siitäkin huolimatta, että olen tehnyt aikatauluni selväksi viimeistään toisilla treffeillä. :/

En suoraan sanottuna ymmärrä ihmisiä, joilla riittää energia jonkun näkemiseen JOKA PÄIVÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä