miksi kaikki "taika" häviää maailmasta kun ikää tulee ?
Miksi kaikki muuttuu niin väkinäiseksi ja harmaaksi ?
Kommentit (843)
Alat elämään niin kun oletat muiden ajattelevan että sinun pitäisi sitä elämääsi elää. Elä itsellesi niin saat taian takas.
Ei taika ole mihinkään hävinnyt. Päinvastoin sitä tulee iän myötä vain lisää. Suurten menetysten myötä olen oppinut arvostamaan jokaista minuuttia, jonka saan elää. Näin yli viisikymppisenä ei tarvitse enää juosta virvatulten perässä, ei tarvitse näyttää kenellekään yhtään mitään, ei edes itselleen. Elämä on täynnä uusia tutkimattomia polkuja, mikäli niitä haluaa seurata tai sitten voi jäädä nautiskelemaan niistä asioista, joista pitää. Tällä elämänkokemuksella tietää jo varmasti, mistä tykkää ja mistä ei. Tunnen eläväni elämäni parasta aikaa parhaillaan ja sama tunne jatkuu vuodesta toiseen.
Olen nähnyt vanhan naisen silmissä tulen.
Muista että mä light your fire🖤🧛🖤
En kyllä muista lapsuudesta minkäänlaista taikaa. Ihan samanlaista arkista elämää se oli silloinkin.
Mulla se "harmuus" tuli 2lk, kun koulu kiusaaminen alkoi.
Joo, se hävisi kolmenkympin puolella.
Taiasta ei kannata kertoa muille. Jos niin tekee, niin kuulija kyllä selittää taian pois. Kyse on tavallisista yhteensattumista, jotka eivät merkitse mitään.
Sinusta tulee minun ystävä, jos olet jo kuollut.
Taikaa riittää fantasia maailmasta.
"Miksi kaikki "taika" häviää maailmasta kun ikää tulee ?"
Kukaties alkaa ymmärtämään kaiken katoavaisuuden ja pinnallisuuden?
Ihan pari esimerkkiä:
- Teinikuski saattaa pitää hankkimaansa Bemaria maanpäällisen onnen täyttymyksenä. Tekniikan alalla työskentelevä keski-ikäinen insinöörismies taas ymmärtää sen, ettei se ole autoa kummempi, neljä rengasta, ratti, moottori ja samat releet kuin missä hyvänsä autossa. Kymmenen vuoden kuluttua se on vain vanha bemari-merkkinen autonromu.
===> mikään uusi auto tai tavara ei "sytytä" enää. Itse koeponnistin väittämän innokkaana kuvaajana hankkimalla aikanaan Nikonin D4 sen aikaisen lippulaiva-järkkärin ja parhaita prime-optiikoita. Kuvien tekninen laatu toki parani, mutta huippukuvaajaksi tarvittaisiin näkemystä ja antautumista johonkin kapeaan teemaan, jota sitten hiot huippuunsa. Jos et omaa, niin kuin en omannut, taiteellista (tms.) näkemystä, jossain kohtaa ymmärtää sen, ettei millään maailman kameralla voi enää saada hienompia kuvia.
==> Mikää järkkärimainos ei hetkauta enää millin vertaa, niissä ei ole enää "taikaa". Tiedän rajani ja siihen kuvausraudan uusiminen ei auta. ==> Uusissa hienoimissakaan järkkäreissä ei ole enää taikaa.
Sorry, hiukan Off-Topic mutta yritin kertoa mikä sai itseni putoamaan tällä saralla raadolliselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi kaikki "taika" häviää maailmasta kun ikää tulee ?"
Kukaties alkaa ymmärtämään kaiken katoavaisuuden ja pinnallisuuden?
Ihan pari esimerkkiä:
- Teinikuski saattaa pitää hankkimaansa Bemaria maanpäällisen onnen täyttymyksenä. Tekniikan alalla työskentelevä keski-ikäinen insinöörismies taas ymmärtää sen, ettei se ole autoa kummempi, neljä rengasta, ratti, moottori ja samat releet kuin missä hyvänsä autossa. Kymmenen vuoden kuluttua se on vain vanha bemari-merkkinen autonromu.
===> mikään uusi auto tai tavara ei "sytytä" enää. Itse koeponnistin väittämän innokkaana kuvaajana hankkimalla aikanaan Nikonin D4 sen aikaisen lippulaiva-järkkärin ja parhaita prime-optiikoita. Kuvien tekninen laatu toki parani, mutta huippukuvaajaksi tarvittaisiin näkemystä ja antautumista johonkin kapeaan teemaan, jota sitten hiot huippuunsa. Jos et omaa, niin kuin en omannut, taiteellista (tms.) näkemystä, jossain kohtaa ymmärtää sen, ettei millään maailman kameralla voi enää saada hienompia kuvia.
==> Mikää järkkärimainos ei hetkauta enää millin vertaa, niissä ei ole enää "taikaa". Tiedän rajani ja siihen kuvausraudan uusiminen ei auta. ==> Uusissa hienoimissakaan järkkäreissä ei ole enää taikaa.Sorry, hiukan Off-Topic mutta yritin kertoa mikä sai itseni putoamaan tällä saralla raadolliselle puolelle.
Hirmuhyvä vertaus.
Vaikka hankkisit minkälaiset kapistukset tahansa onni ei siitä lisäänny. Voit aivan hyvin saada vaatimattomallakin kameralla tai kännykällä hyvän otoksen, kun olosuhteet ja tilanne natsaavat.
Tällöin olet itseasiassa jopa onnellisempi.
Onnistumisen kokemus voi olla sen suurempi, mitä vaatimattomammilla välineillä on saatu huippuotos.
Suuri joukko vaan on sitä mieltä, et huippuotokset vaativat aina huippuvehkeet.
Näin se osittain onkin, mutta riittävän hyvä, ja joskus ihan huippuotos tuleekin "sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu taika kyllä häviää elämästä, paitsi noin 19-vuotiaan pimpin puristus kalun ympärillä.
Eli taika on hävinnyt sun elämästä sitten kokonaan? Jos sitä on ikinä ollut edes. Sori. Oli pakko. :D[/quote
Oikein ymmärretty. Elämä on paskaa. Ainoa juttu, minkä vuoksi tätä paskaa jaksaa, on pimppi.
Ja viina. Ja huumeet.
No sanotaanko noi, et jos vaipuu ihan liskon tasolle, se voi olla noin.
Normaali mies ajattelee kuitenkin laajemmin ja vitaalisemmin.
Jos vaikkapa kuntoilee, rakentaa ja on hyvät fasiliteetit hankittu, niin se nuoren, täysikäisen naisen seksi on palkintoa juhannusyön jälkeen.
Todellisuus iskee joissain vaiheessa päin pläsiä niin ettei sitä voi ohittaa.
Kyllä sitä taikaa yhä on. Eilen haettiin huonoista oloista pelastettu kissa meille turvaan, lunta satoi ja oli sellainen harras ja rauhallinen fiilis kun se istui siinä laukussa sylissäni, tuntui oikealta ja hyvältä.
Taikaa on, se vaan ei ole krääsässä.
Vierailija kirjoitti:
Muista että mä light your fire🖤🧛🖤
En tupakoi.
häh!parhaat ajat alkaa vasta kun 40 tulee täyteen..läskit taas vinkuu kun kilot painaa ja massit loppu