Olis lauantaina "tyttöjen ilta" tiedossa ja baariin/ravintolaan mennään myös, mutta
Mitä ihmettä laitan päälleni??
Viimeksi käynyt ns viihteellä v.2018 joten nyt tuntuu ettei ole mitään vaatetta moiseen tarkoitukseen.
Tai ehkä vain perun osallistumiseni..
Kommentit (22)
Mekko?
Millaisen mekon itse laittaisit?
Ap
Pikkumusta mekko toimii aina! Lisäksi jotkut kivat korut.
Mä lähtisin farkuissa ja mustassa paidassa ja kivoissa kengissä. Mutta sama vika itsellä kuin ap:lla. Viimeksi olen ollut jossain n 5v sitten.
Mulla on farkut ja baariin sopiva paita. (Ei oo ns. tyrkkypaita.)
Farkut ja joku pusero. Sinulla on varmasti kaappi täynnä vaatteita joissa viihdyt.
Juu me kaikki sinua tuntemattomat ja näkemättömät toki osataan kertoa.
Ja ehkä vähän vielä riippuu siitäkin, millaiseen ravintolaan tai baariin ollaan menossa.
Itse laittaisin mustat pillifarkut ja sitten jonkun pitkähelmaisen bilepaidan. Kengiksi jotkut mukavat ja matalat mutta tyylikkäät, että eivät ala hiertämään ja jaksaa tanssia, eikä olisi pelkoa kompuroinnista jos ottaa sen yhden liikaa vahingossa. Lisäksi näyttävät korvakorut.
Mitä väliä mitä päällesi laitat kun kuitenkin vaatteet lentävät pois loppuillasta jonkun sonnin kämpillä.
Riippuu vähän millainen on oma tyylisi ja ravintolan tyyli, minne olette menossa... Jos nyt mietin itseäni vaikka lähdössä ensin syömään hyvään à la carte ravintolaan ja siitä johonkin yökerhoon, niin varmaan joku musta mekko ja korkokengät + meikki/kampaus ja jos taas vähän rennompaa, niin vaikka ihan farkut, joku neule ja maiharit...
Vierailija kirjoitti:
Pikkumusta mekko toimii aina! Lisäksi jotkut kivat korut.
Joo, jos on menossa lavatansseihin.
Jotain tässä alkaa nyt hahmottumaan, kiitos vaan vinkeistä!
Luulen, että laitan mustat istuvat housut, mutta mietin laittaisko puseron joka myös musta, värikkäitä mulla ei ole, vai olisko villi ja laittais paljettisen yläosan eli blazerin..sen kanssa en ainakaan olisi näkymätön mutta se taas on toisaalta se "ongelma", koska arastelen..
Ap
Oletko sä kenties asunut vuodesta 2018 lähtien jossakin luolassa ilman internettiä vai miten sulla ei ole käsitystä pukeutumisesta? Laita vaikka housut ja paita. Tai hame ja paita. Jos ihan villiksi heittäydyt, niin joku mekko. Jos johonkin ihan räkälään menette, niin sama se on mennä vaikka tuulipuvussa tai pyjamassa.
Alle sukkanauhat ja puolikuppiliivit, päälle (jos vartalo antaa myöten) ihonmyötäinen niukka pikkumusta. Jalkaan korkekorkoiset avokkaat
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä kenties asunut vuodesta 2018 lähtien jossakin luolassa ilman internettiä vai miten sulla ei ole käsitystä pukeutumisesta? Laita vaikka housut ja paita. Tai hame ja paita. Jos ihan villiksi heittäydyt, niin joku mekko. Jos johonkin ihan räkälään menette, niin sama se on mennä vaikka tuulipuvussa tai pyjamassa.
No mulla oli joku aika sitten vähän sama ongelma. En ollut missään käynyt pitkään aikaan ja sitten tuli sellainen extemppore reissu. En keksinyt mitään vaatteita ja meni hermot ja lopulta olin siellä yökerhossa kumisaappaissa, villasukissa, hupparissa ja leggareissa. 😳 Oli toki muutama rohkaisu alla. No kivaa ja oli ja luulen ettei kukaan edes katsonut mitä mulla oli päällä.
Tästä tuli mieleen että aikanaan baareissa pyöriessäni pyöritystä oli eniten kun olin ihan normivaatteissa. Usein neuleessa ja farkuissa tai muissa arkihousuissa. Tukka hapsotti eikä ollut meikkiä jne.
Heti kun vähän yritti tällääntyä niin kyllä oli nihkeää.
Mekko. Torista saa ilmaiseksi