miksi kaikki "taika" häviää maailmasta kun ikää tulee ?
Miksi kaikki muuttuu niin väkinäiseksi ja harmaaksi ?
Kommentit (843)
Ihastuttiin niin kuin kakarat voi nii. Muista että minä olin kiinnostunut sinusta.
Luulin, että ketjun nosti joku, joka kyllästyi katsomaan noita sekunda -Linnan juhlia televisiosta. Kyllä on surkea esitys kuvakulmia ja kutsuttuja (sellaisia kolmen ihmisen kokoisia tehohoitajia) myöten.
Minä olin se joka ei uskaltanut.
Terveisiä kaikille rennoille ja kivoille tyypeille.
En luvannut sinulle ruusutarhaa.
Mä oon aina linnan juhlissa epäironisesti.
Nuorena minulla ei ollut elämänkokemusta ja kaikki oli uutta, oman elämän aloittaminen jne. Nyt tilanne on toinen kun on takana on 20 vuotta työtä ja muuta elämää. Tottakai jotain saa lisää vuosien myötä mutta jotain voi menettää myös. Henkistä kypsyyttä on enemmän mutta asenne elämään ehkä huonompi tai ehkä sellainen että mikään ei tunnu miltään.
Ehkä se on tarkoituskin. Kun ihminen vanhenee, innostus vähenee, mikään ei enää niin sytytä. Sitten kun on tosi vanha ja paljon sairauksia, on valmis luopumaan kaikesta. Elämä on tullut eletyksi.
Ehkä tästä johtuu, että jotkut pelkäävät kovasti kuolemaa. Ehkä elämässä on silloin jotain oleellista jäänyt kokematta.
Entä nämä elävät kuolleet makeat prinssit niinkuin minä?
Mä nostan pystyyn epäironisesti.
29.1-22 elämääni astui taika. Youtube tarjosi nähtäväkseni erään New Yorkissa asuvan laulajan ja se oli menoa. Enempää en kerro.
Vierailija kirjoitti:
Taika ei koskaan katoa.
Juurikin näin, se on ihan omasta päästä kiinni ja päihteistä :D, harmillisesti tällä asennoitumisella elämään pillusta jää paitsi :D
Koska kaikki samat asiat toistuvat uudelleen ja uudelleen.
Koska aikuisena huomaat, että ainoa arvosi on elättää vasemmistolaisia tyhjäntoimittajia palkallasi ja että vähintään 70% ihmisistä on aivan perseestä.
Kun vanhenee, tulee kolotuksia ja siksi mikään ei huvita.
Toiseksi kaikki on tylsää. Nuoret keksivät uutena kaikki ikivanhat jutut.
Ikäihmisten pitäisi perustaa joku kaikki uusiksi - ei toistoja -kerho omalla 60-80 vuoden kokemuksella.
Ap, ota itsellesi oma Taika-Pasi
Siis oikeesti mun frendit elävät ikuisesti. Mun suku on kotoisin kreikasta.