Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Lopettakaa Erikan mollaaminen. Anna ketju poistettiin kun niin ilkeitä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tajunnut, että Erikan rakentaman imagon on tarkoituskin ärsyttää. Juuri ärsyttää. Sitten se on mennyt maaliin erinomaisesti, kuten tämänkin ketjun kommentit osoittavat.
Kyllä,Markkinointi on onnistunut, kun täälläkin keskustellaan, kuinka ärsyttävä hän on, silloin on melko selvää mille imago on rakennettu. Tässä vaan piilee sellainen sudenkuoppa, että saavutettua mainetta on vaikea lähteä muuttamaan, puhumattakaan siitä, että ihmiset muistavat kuka hänet nosti julkisuuteen.Minua ei ärsytä, hän on tuote. Harva täällä varmaan tuntee oikeaa Erika Vikmannia.
Hei Erika, et sinä ärsytä yhtään minua. Ole vain sellanen kuin haluat. t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kunnia että kehtaa julkisesti kekkuloida niissä vaatteissa, se vaatii meinaan pokkaa. Menevää renkutusta biisit eikä äänessä ole vikaa. Ei uskoisi että on tangoa joskus laulanut kun naista nykyään kattoo. Ei muuta kun tsemppiä jatkoon!
Näin. Ja minun nuoruudessani 80-luvulla hän olisi saanut olla rauhassa tälläinen kuin nyt on, kukaan ei olisi pahoittanu mieltään. Silloin jokainen sai olla oma itsensä. Tänäpäivänä pitää kysyä ilmeisesti lupa jostain f**inisti-liitolta, että saako näin pukeutua ja käyttäytyä.
Erika sanoo Anna- lehden haastattelussa, että esiintymisminän on räikeä sarjakuvamainen hahmo!
Siinä se on tiivistettynä. Painakaa kalloonne.
Juuri sellaiseksi olen " hahmon " mieltänyt. On kuin jokin piirretyistä bimboista vetäisty naishahmo, jolla overräikeä meikki ja muodot korostetut.
Annetaan Erikan esiintyä sellaisena kun on itsensä ja esittämänsä hahmon rakentanut. Ei sen pitäs olla pois keneltäkään.
Ei älykkäät tai normijärkiset yhdistäkään hahmoa Erikan omaan sivilli/yksityispersoonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä ettei ole sallittua olla pitämättä hänen tyylistään/musastaan. Ilmeisesti vain faneilla on oikeus mielipiteeseensä.
Niin no missään ei ole kielletty mielipiteitä tai pakotettu fanittamaan Erikaa tai ketään muutakaan. Ihan olkiukko uhriutuminen.
Kukaan ei ole täälläkään nimitellyt ei-faneja samalla julmuudella kuin Erika Vikmania on tässä nimitelty.
Voitte olla haukkumatta ja nimittelemättä.
Oon ihan ihneissäni miten 2022 naisen seksuaalisuus, seksikkyys ja huumori (ettekö te tajua kaikkea sitä itseironiaa ja läppää?) boi edelleen kuohuttaa näin paljon? Miten murheellisia elämiä ihmisillä täytyykään olla.
No tässä on tiivistetty myös mun ajatukset tästä aiheesta.
En tajua ihmisiä, jotka jaksaa vihata ja haukkua jotakuta oman unelmansa toteuttajaa, varsinkin kun jonkun laulajan menestys ei ole mitenkääm meiltä konttorirotilta pois myöskään.
Miten joku jaksaa vetää herneitä nenään jonkun toisen ihmisen elämästä, jos ja kun se elämä ei mitenkään risteä oman elämän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kunnia että kehtaa julkisesti kekkuloida niissä vaatteissa, se vaatii meinaan pokkaa. Menevää renkutusta biisit eikä äänessä ole vikaa. Ei uskoisi että on tangoa joskus laulanut kun naista nykyään kattoo. Ei muuta kun tsemppiä jatkoon!
Näin. Ja minun nuoruudessani 80-luvulla hän olisi saanut olla rauhassa tälläinen kuin nyt on, kukaan ei olisi pahoittanu mieltään. Silloin jokainen sai olla oma itsensä. Tänäpäivänä pitää kysyä ilmeisesti lupa jostain f**inisti-liitolta, että saako näin pukeutua ja käyttäytyä.
Feministit kannatttaa jokaisen oikeutta pukeutua kuten itse haluaa.
Ja kasarilla ei ollut MITÄÄN oikeutta toteuttaa omaa tyyliään, eipäs nyt glorifioida menneitä aikoja siellä. Kasarilla kiusattiin, josmitenkään poikkesi valtavirrasta. Mitään paljastavaa ei saanut olla. Collegepaita oli jokaisella, kaikki muu oli kiellettyä käytänmössä.
Ainoastaan ei ollut somea ja tällaista nimettömänä lynkkaamisen kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että camphenkinen tuksulook on tarkoitushakuinen rooli. Tämä täysin ok, antaa mennä vaan. Tämä on vapaa maa ja niin pois päin. Ainoa asia mikä minua vähän huvittaa on se, että hän mainostaa laulavansa vaietuista aiheista rohkeasti ikään kuin olisi keksinyt jotain uutta ja mullistavaa ja toimivansa jonkinlaisena suunnannäyttäjänä tai edelläkävijänä. 🤭😁
Ei oo kyllä YHTÄÄN tuksulook.
Joo hiusten väri sama, ja toisaalta todiaan nenä ja kaksi silmää.
Aivan eri estetiikka. Toisella prinsessa/prostituoitu-look kauheine silikonihuulineen ja myös päihdeongelmaa, Erikalla taas rock ja kasari yhdistettynä omalla tavalla, ei mitään silikonisekoilua ainakaan samasaa määrin eikä päihdeongelmaa ja mielipuolia miehiä.
Luin jostain että on vähän överi-sitä, överi- tätä, koska esiintyessään haluaa olla sarjakuvamainen hahmo. Onko yksilöinyt hahmoa paremmin?
Miss Piggy?
Vierailija kirjoitti:
Kumma, kun näiden kauniiden ja muiden naisten kadehtimien naisten saamasta somekurasta 99% on miesten tehtailemaa kamaa. Ihan kuten tämäkin ketju. Menkää pojat välillä ulos leikkimään.
Ei naisia kiinnosta.
Niinpä! Keksisitte edes uudet kliseet, nykyiset ovat ohittaneet satavuotissynttärinsäkin ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa (ellette tunne) Wendy O Williams (esim. livekeikka) ja verratkaa kummassa on
1. enemmän seksikkyyttä 2. enemmän feminismiä 3. enemmän sitä "anarkiaa" mitä Erika esittää hänessä olevan (ns. syntistä menoa)Lisään vielä, että Williams oli jo 80-luvulla, eli NELJÄKYMMENTÄ vuotta sitten jo...!
Minäpäs taas lisään, että Erikassa on seksikkyyttä, feminismiä ja anarkiaa suhteessa enemmän kuin Williamsissa oli 80-luvulla, kun verrataan aikalaisnaisiin.
Aatella! Jos me kaikki muutkin naiset oltaisiin tuon Eerikan kaltaisia, niin kuinkahan kauan järjestelmät pysyisivät pystyssä! Hyi hitto. Viisastuukohan hän yhtään ikääntyessään?
Onpa älytön kommentti.
Mitäköhän pahaa hän on tehnyt? Mitkä järjestelemät? On rohkeasti rakentanut oman uran, mikä ei 9le yksinkertaista ei edes vaikka ex-poikis tuntisi ihmisiä. Hänhän ei muuten mennyt mitään Dannyn viitoittamaa tietä vaan se tyyli on ihan oma.
Kirjoitat ihan kuin hän olisi jokin rikollinen tai muuten vaarallinen, täysin tärähtänyt läppä.
Eiköhän hän ole ihan lainkuuliainen veronmaksaja kuule. En ole kuullut kenenkään alalla puhuvan yhtään pahaa hänestä. Ok, ehkä oli salasuhde mihin Dannyn suhde kaatui, muttei sekään mikään rikos ole. Ja sen tavallaan ymmärtää.
Vähän rajaa näihin syyllisttämisiin! Joo selkeesti koet itse pitäväsi jörjestelmää pystyssä, ehkä Erika kuule maksaa enemmän veroja ja tuo ihmisille iloa ja sinullekin tollaisen katkeran keinon purkaa paneitasi ja pyrkiä o9lemaan muita parempi syytellessäsi nuorta ihmistä puskista.
Voi voi sentään. Onpa sinulla tosi suuretkin asiat puolusteltavinasi. Ja taidat olla ihan tosissasi. Olet samaa maata kuin ihanteesi. Aikamoinen tyhjäntoimittaja.
Vieläkö jaksatte jauhaa tuosta? Ei Erikassa ole mitään mielenkiintoista. Move on.
Jos Erika keimailee viettelevän seksikäästi, niin naisten mielestä se on halpaa touhua. Mutta annas olla, jos joku hunksi sivelee öljyä paljaaseen rintaan palomieskypärä päässä, niin jo se vain onkin sitten eroottista.
Jyrki69 kertoo niin kauniisti rakkaudestaan Me Naiset lehdessä, että melkein tuli kyyneleet.
Kyl se Erika on Jyrkin rakkauden kohde, vaikka hän ei nimeä sano. Hurjasti Onnea heille
Hän on vastenmielisen näköinen, se kai se on. Suttuinen, ylipainoinen, pukeutuu mauttomasti. Jotenkin sellainen naisen irvikuva. Edustaa ilmeisen ylpeänä sitä, millainen kukaan nainen ei itse haluaisi ikinä olla.
Vierailija kirjoitti:
Hän on vastenmielisen näköinen, se kai se on. Suttuinen, ylipainoinen, pukeutuu mauttomasti. Jotenkin sellainen naisen irvikuva. Edustaa ilmeisen ylpeänä sitä, millainen kukaan nainen ei itse haluaisi ikinä olla.
Sinä sekoitat sujuvasti Erikan rooliminän joka
" sarjakuvamainen räikeä hahmo" Erikan normaaliminästä. Tyhmää päättelyä.
Onneksi Jyrki on löytänyt oikean Erikan roolin alta💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Jyrki on löytänyt oikean Erikan roolin alta💕
Mitä järkeä on olla rooliminä? Joka olisi räikeästi erilainen muusta minästä? Kuulostaa tosi raskaalta.
Näyttelijöillä on rooliminä, mutta artistilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Jyrki on löytänyt oikean Erikan roolin alta💕Mitä järkeä on olla rooliminä? Joka olisi räikeästi erilainen muusta minästä? Kuulostaa tosi raskaalta.
Näyttelijöillä on rooliminä, mutta artistilla?
Se on esiintyyjäminä. Noin minä se ymmärrän. Silloin esiintyy laulaa niin päälle kuteet ja meikki joska poikkeaa arkiminästä. Arkena voi mennä minne tahansa ilman meikkiä ja vaikka verkkareissa. Onko vaikeaa tajuta?
Samantekevä mulle. Jos tykkää olla seksikäs niin ei se mua haittaa. Näytteleehän miehetkin itseään. Dannykin oli nuorena rohkea ja tosi kuuma ja naiset vielä kuumempia kun häntä katselivat ja kuuntelivat.Jos nainen pukeutuu rohkeasti niin yleensä sitä pidetään tyrkkynä. Miestä ei.Miehiä vaan ihaillaan. Eikä toiset miehet ainakaan näytä kateuttaan.