Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa (ellette tunne) Wendy O Williams (esim. livekeikka) ja verratkaa kummassa on
1. enemmän seksikkyyttä 2. enemmän feminismiä 3. enemmän sitä "anarkiaa" mitä Erika esittää hänessä olevan (ns. syntistä menoa)Lisään vielä, että Williams oli jo 80-luvulla, eli NELJÄKYMMENTÄ vuotta sitten jo...!
Minäpäs taas lisään, että Erikassa on seksikkyyttä, feminismiä ja anarkiaa suhteessa enemmän kuin Williamsissa oli 80-luvulla, kun verrataan aikalaisnaisiin.
Aatella! Jos me kaikki muutkin naiset oltaisiin tuon Eerikan kaltaisia, niin kuinkahan kauan järjestelmät pysyisivät pystyssä! Hyi hitto. Viisastuukohan hän yhtään ikääntyessään?
Ei meidän tarvitse olla samanlaisia, koska emme myy mitään. Kai tajuat? Erika on tämän päivän Kikka, mutta ei täysin plagioi Kikkaa vaan on onneksi muuttanut tai pyrkii muuttamaan omanlaiseen rooliin. Olisi huono jos olis yks yhteen Kikan kanssa. Tarkoituksella yliräikeä suttuinenkin meikki kuuluu asiaan.
Mutta kun Erika on "omillaan" ei mitään räikeää meikkiä tuskin mitään. Älkää sekoittako ihmisen omaa persoonaa luodusta. Tulee mieleen muinaisuudesta Kassi Alma ja Suhina Lempi jotka olivat ns toisesta päästä naispuolisia "huonoja jopa iljettäviä hahmoja ja roolihenkilöitä". Hyvin pysyivät näyttelijöiden omat minät erillään noista hahmoista, eikä kukaan haukkunut että hirveää kun ovat tuollaisia, hyi olkoon! Marja- Leena Sukula näytteli Kassi Almaa ja Mai Britt Heljo Suhina Lempiä. Kantsii oppia erottamaan mikä on rooli ja mikä on todellinen minä.
Asiaa. Ottakaa opiksi jos pää kestää👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin.
Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa.
Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.
Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.
N50
Ootko kreisihotmama? Loppu kuulostaa siltä.
En ole kateellinen mut hyvät tissit mut nekin saa helposti ja edullisesti nykypäivänä. Muu vartalo hänellä ihan tasapaksu, ei takapuolta, ei vyötäröä. En tiedä mistä olisin kateellinen. Ihan kivanoloinen ja hyväksyvä tyyppi.
Ei ärsytä yhtään, vaikka olenkin muutoin kaikkeen katkeroitunut 35v mamma... ihanan piristävä tapaus muiden nais hönkijöiden joukossa
Erikalla on kyl upeesti kamelinvarvas välillä näkösällä. Aina kun nään sen mulla jöpöttää kunnolla.
Olispa upeeta saada Erika ratsaille ja doggy styleen
Siksi kai kun sen laulu on niin surkeeta, yrittää sitten korvata sitä vähillä pukeilla ja vääntelehtimällä.
Arvostan isosti kotimaisia naisartisteja, tämä " mikäsenniminytolikaan" ei vaan osaa. Myötähäpeän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa (ellette tunne) Wendy O Williams (esim. livekeikka) ja verratkaa kummassa on
1. enemmän seksikkyyttä 2. enemmän feminismiä 3. enemmän sitä "anarkiaa" mitä Erika esittää hänessä olevan (ns. syntistä menoa)Lisään vielä, että Williams oli jo 80-luvulla, eli NELJÄKYMMENTÄ vuotta sitten jo...!
Minäpäs taas lisään, että Erikassa on seksikkyyttä, feminismiä ja anarkiaa suhteessa enemmän kuin Williamsissa oli 80-luvulla, kun verrataan aikalaisnaisiin.
Aatella! Jos me kaikki muutkin naiset oltaisiin tuon Eerikan kaltaisia, niin kuinkahan kauan järjestelmät pysyisivät pystyssä! Hyi hitto. Viisastuukohan hän yhtään ikääntyessään?
Ei meidän tarvitse olla samanlaisia, koska emme myy mitään. Kai tajuat? Erika on tämän päivän Kikka, mutta ei täysin plagioi Kikkaa vaan on onneksi muuttanut tai pyrkii muuttamaan omanlaiseen rooliin. Olisi huono jos olis yks yhteen Kikan kanssa. Tarkoituksella yliräikeä suttuinenkin meikki kuuluu asiaan.
Mutta kun Erika on "omillaan" ei mitään räikeää meikkiä tuskin mitään. Älkää sekoittako ihmisen omaa persoonaa luodusta. Tulee mieleen muinaisuudesta Kassi Alma ja Suhina Lempi jotka olivat ns toisesta päästä naispuolisia "huonoja jopa iljettäviä hahmoja ja roolihenkilöitä". Hyvin pysyivät näyttelijöiden omat minät erillään noista hahmoista, eikä kukaan haukkunut että hirveää kun ovat tuollaisia, hyi olkoon! Marja- Leena Sukula näytteli Kassi Almaa ja Mai Britt Heljo Suhina Lempiä. Kantsii oppia erottamaan mikä on rooli ja mikä on todellinen minä.
Asiaa. Ottakaa opiksi jos pää kestää👍
Ei mun pää kyllä kestäis tuollaista Eerikamaista elämää. Olla nyt sitten keskustelupalstojen kusitolppana ja Dannyn ties minä... Ja vielä pitäis laulaa luikautella kansalle. Ja verrataan Armiin ja Kikkaan ja ties mihin. Huh huh. Ou nou!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa älytön kommentti.
Mitäköhän pahaa hän on tehnyt? Mitkä järjestelemät? On rohkeasti rakentanut oman uran, mikä ei 9le yksinkertaista ei edes vaikka ex-poikis tuntisi ihmisiä. Hänhän ei muuten mennyt mitään Dannyn viitoittamaa tietä vaan se tyyli on ihan oma.
Kirjoitat ihan kuin hän olisi jokin rikollinen tai muuten vaarallinen, täysin tärähtänyt läppä.
Eiköhän hän ole ihan lainkuuliainen veronmaksaja kuule. En ole kuullut kenenkään alalla puhuvan yhtään pahaa hänestä. Ok, ehkä oli salasuhde mihin Dannyn suhde kaatui, muttei sekään mikään rikos ole. Ja sen tavallaan ymmärtää.
Vähän rajaa näihin syyllisttämisiin! Joo selkeesti koet itse pitäväsi jörjestelmää pystyssä, ehkä Erika kuule maksaa enemmän veroja ja tuo ihmisille iloa ja sinullekin tollaisen katkeran keinon purkaa paneitasi ja pyrkiä o9lemaan muita parempi syytellessäsi nuorta ihmistä puskista.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kai kun sen laulu on niin surkeeta, yrittää sitten korvata sitä vähillä pukeilla ja vääntelehtimällä.
Arvostan isosti kotimaisia naisartisteja, tämä " mikäsenniminytolikaan" ei vaan osaa. Myötähäpeän.
Öö. Häpeä ohan vain itseäsi, nimettömänä kiusaava kateellinen.
Osaa oikeesti laulaa. Jos joku tulee tänne inisemään, että laulu surkeeta, sen tietää, että ihminen vaan haluaa loukata. Mikä siinä on? En mäkään ole tunnettu alallani, en enää noin nuori, ei uutta ihanaa ihmissuhdetta, en pysty toteuttaa itseeni, ei noin kaunista kroppaakaan, eikä ketäön kiinnosta mun luovat jutut, mutta kyl mä silti osaan erotella omat pettymykseni toisten onnistumisista ja toivoa toisille hyvää.
Erika, ihana!!!!!!!,
T: Nainen, 37
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena Ap:n kysymykseen, en tiedä, mutta olen itsekin asiaa välillä miettinyt.
Jollain oudolla tavalla koen hänen edustamansa provosoivan naiseuden loukkaavana omaa naiseuttani kohtaan. Mutta toisaalta, en minä kauhean "voimaannuttavana naiseutena" näe muutenkaan Only Fans -sivustoja tai Burleskia...
Kiitos tästä asiallisesta vastauksesta. Kerroit rehellisesti, mikä sinua tökkii ilman, että alat soimata ja haukkua ja mennö asiattomuuksiin. Se on keskustelemista, arvokasta sinänsä.
Nyt mäkin ymmärrän, mikä se syy sitten on. Eli tää sun vastaus auttaa mua ymmärtämään vihaajia.
Itse naisena en saa kiinni siitä, miten hänen naiseutensa rinnastuu meidän muiden erilaisiin naiseuksiin. (tai toki emme me edes Erika Vikmanin naiseutta sinänsä tunne, tunnemme hänen esiintymisasujaan ja tyylejään) Tää tunne on sukua sille myötähäpeälle, kun ulkomailla joku suomalainen mokaa. Nuorena tunsin myötähäpeää että voi ei, nyt meistä ajatellaan sitä sun tätä. Eikä ajatella. Edustan itseäni, samoin joku juntti jossain, kukin on 9ma itsensö, ei ole olemassa mitään tiivistä ryhmää "suomalaiset", joka jotenkin sitoo meitä kaikkia ja sama pätee naiseuteen: yhden naiseus ei ole mitenlään meidän muiden naiseutta. Se taas, jos joku vetääyhtälöisyysmerkkejö vaikka nyt Erikan ja sinun tai minun välille, niin sen virheen tekee se olettaja. Kritiikki kuuluu siis niihin päihin, ei omaa elämäänsä elävän Erika tai muun julkkiksen päälle.
Eli sitä omaa itsetuntoa ja myös omaa erillisyyttä muusta ihmiskunnasta pitää jokaisen itse niinku vahvistaa ja vaalia, niin voidaan kaikki paremmin.
Kiitos vielä sun vastauksesta.
T: Erikaan syntisten pöydän myötä ihastunut fani, 44 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin että häntä haukkuvat lähinnä estyneet, tiukkapipoiset ja epävarmat ihmiset.
Kuinka niin? Meinaatko siis että kaikkien pitäsi tykätä tuollaisesta tivologisesta ja mauttomasta habituksesta ja esiintymisestä. Melkoisen kapea näkökulma sulla.
Ei tarvitse pitää, eikö se ole selvää? Mutta ihmettelen, miksi ette ymmärrä esiintymisminää ja arkiminää Erikankin kohdalla? Hän on täysin tietoisesti rakentanut esiintymisminän imagonsa. Täysin ja sillä ei ole mitään merkitystä sille millainen ihminen on oikeasti ja sisäisesti.
Olen varma, että alalla olijat toiset laulajat muusikot ovat sen tajunneet alusta alkaen. Takuulla ovat. Jyrki69 myös. Mitä kannattaa arvostella ja mollata? Mitä se antaa teille haukkujille kun ette ole tajunneet sisintä?Miksi sinun mielestäsi kaikkien täytyisi pitää hänen esiintymisminästään?
Miksi sinä luet hänen puolustamisensa nöin? Täällä on tasan nolla määräystä pitää hänestä tai hänen tyylistään.
Sen sijaan moni on kertonut, miksi henkkoht itse pitää ja toisaalta, miksi pitää kaikkea tätä haukkumista oaitsi perusteettomana niin todella vääränä.
Ja sinö uhriudut aina, vedät tämän kortin? Vastaan nyt pysyvästi loppuelämäksesi, että EI, KENENKÄÄN MIELESTÄ EI TARVITSE PITÄÄ ERIKA VIKMANISTA TAI KENESTÄKÄÄN MUUSTA. MUTTA YLI NELJÄVUOTIAAN PITÄISI YMMÄRTÄÄ, ETTÄ EI HAUKUTA JA PYRITÄ LOUKKAAMAAN JA NIMITELLÄ RUMASTI. SINÄ ET SAA TEHDÄ NIIN EIKÄ SINULLE SAA TEHDÄ NIIN. Perusjuttua päiväkodista: sinä et saa töniä eikä sinua saa töniä. Lapset ymmärtää tän. Mikset sinä?
Naiset ovat yksinkertaisesti toisilleen kateellisia, kun eivät ole päässeet voimaantumaan.
Ei ärsytä. En myöskään pidä hänen musiikistaan.
Kylläpäs Erika herättää tunteita puolesta ja vastaan.Mua ei liiemmin kiinnosta suomalaiset artistit.Jossain ton näin laulavan ja oli ihan jees. Ihmettelen kun haukutaan noin pöyhkeesti ja toisaalta vaikuttaa tekopyhältä kun joku kirjoittaa miten Erika on niin iihana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, mutta en pidä hänen mauttomasta hutsu-tyylistään. Seksikäs voi olla hillitymminkin kuin persposket paljaana ja tissit tiskillä. Hänen kroppansa ei ole niin timmi, että kannattaisi survoutua moisiin makkarankuoriin mitä nyt käyttää. Ja hiustyyli on varmaan Dannyn peruja koska näyttää 70-luvun hiustyyliltä.
Etkö oo huomannut, että 70-luvun hiustyylit on hienoja? Tai sitä, että kukin saa ite valita omat hiustyylinsä. En usko Erikan dissaavan sun hiuksia julkisesti tai edes yksityisesti. Mikä antaa sulle oikeuden tehdä hänelle niin?
Hän tuskin varmaan estää ketään pukeutumaan hillitymmin. Niin teen itsekin, mutta ihailen SITÄ, että jos hämestä tuntuu tuolta, niin sitten antaa palaa! Toi trashy style on musta tosi oikeestaan humoristista, itsellä ei vaan olis pokkaa, myönnetään se.
Mutta sitten toi PAHIN! Toi todella vanhanaikainen ja alistava, ilkeä, täysin tarpeeton menneen maailman tapa, että vaaditaan jotain täydellisen timmiä kroppaa, että saisi pukeutua kuten haluaa. Todella säälittäväja keski-ikäinen naisvihamielinen kommentti. Oot tietysti saanut itse kuulla tota, niinhän me kaikki Erikaa vanhemmat,ja juuri SIKSI en siirrä sitä natsismia itseäni nuoremmille enkä kuuntele sitä itsekään!!!!!
Oli ihanaa kun nelikymppisenä tutustuin parikymppisiin naapureihini ja huomasin, että yksi heistäpukeutui niin, että suurehko vatsa vain näkyi napapaidasta. Tuon vanhanaikaisen nolon vaatimuksen sisäistäneenä äimistelin, mutta näin, miten onnellinen ja ystävällinen tämä nuori nainen miehineen oli. Vuoden se kesti, mutta sitten ekaa kertaa kesällä pukeuduin niin, että oma pömppömassuni näkyi. Ja arvaapaa mitä: KUKAAN ei huomannut taihaukkunut, näytin ihanalta, ei tullut kuumana päivänä kuuma ja kaikki vaan oli hyvin. Tääon yksi syy, miksi ihailen Erikaa, että vaikka saa takakireitä haukkuja, rokkaa tuota tyyliä ilman jotain hysteeristä laihduttelua ja näyttää UPEALTA!!!!!
Julkinen salaisuushan muuten on se, että niitä pömppämassuja miehet jopa rakastaa. Ne on ne muita naisia vihaavat naiset, jotka etsii tuollaisia "virheitä" ja yrittää viedä voimaa muilta naisilta. Mä oon tästä skeidasta vapaa enkä lopeta oman halunsa mukaan pukeutunien puolustamista!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs Erika herättää tunteita puolesta ja vastaan.Mua ei liiemmin kiinnosta suomalaiset artistit.Jossain ton näin laulavan ja oli ihan jees. Ihmettelen kun haukutaan noin pöyhkeesti ja toisaalta vaikuttaa tekopyhältä kun joku kirjoittaa miten Erika on niin iihana.
Mikä siinäon tekopyhää? Kukin saa tykätä mistä tykkää. Miksi olis tekopyhää pitää Erikaa tai ketään muutakaan ihanana? Minusta on aurinkoinen, aito, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teennäisyys, teeskentely, tyhmä blondi - imago, liian vanhojen miesten iskeminen....
Miksi ei saa iskeä niitä eri ikäisiä miehiä, miten se on sinulta pois?
Saa, mutta jos on ikään kuin sellainen kävelevä mainos, joka huutaa, että "jokainen nätti tyttö on setämiehen lelu", niin aika moni nainen on varmasti eri mieltä, eikä tykkää, että tätä naiskuvaa edistetään.
Julkkikset toimivat kuitenkin nuorten esikuvina ja heistä otetaan myös oppia ja mallia.
Oikeesti tässä ei ole mitään logiikkaa täs sun jutussa.
Kukaan eikä mikään ole huutanut mitään tuollaista. Miten te jengi jotenkin kuvittelette, että yhden ihmisen valinta sitoo muita? Mistä tollainen epälogiikan pieru edes syntyy?
Erika oli aikuinen ryhtyessään ihmissuhteeseen toisen aikuisen kanssa. Kumpikin olivat sinkkuja. Asia ei kuulu kellekään, mitään väärää ei tapahtunut. Tietysti olihan ikäero suuri, mutta mitä sitten. Miten se on meidän muiden asia? Ei mitenkään.
Oksettavasti kirjoitat kahden ihmisen rakkaussuhteesta. Oli selvää, että heidän välillään oli välittömistä ja tunteita, ovat edelleenkin ystäviä.
Se, että täytyy haukkua halvaksi h**raksi kertoo kyllä, että koet uhkana.