Sinkkumies, millaista elämä olisi parisuhteessa juuri sinun kanssasi?
Minkälainen on arvomaailmasi, minkälainen luonne sinulla on, mitä puuhaisit kumppanisi kanssa vapaa-aikana, missä haluaisit asua, minkälaiset tulevaisuuden tavoitteet ja toiveet sinulla on?
Kommentit (188)
Enpä kyllä kiinnostunut näistä vastaajista. Ehkä niitä aktiivisia ja reippaita ulkoilijamiehiä ei sitten ole olemassakaan. Ja matkustelukin on muka joku statusjuttu ja siten suorastaan saatanasts. Turha mennä tinderiinkään enää pettymään. Sohvaa ja velttoilua vaan luvassa sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä kiinnostunut näistä vastaajista. Ehkä niitä aktiivisia ja reippaita ulkoilijamiehiä ei sitten ole olemassakaan. Ja matkustelukin on muka joku statusjuttu ja siten suorastaan saatanasts. Turha mennä tinderiinkään enää pettymään. Sohvaa ja velttoilua vaan luvassa sielläkin.
Aktiivisia ja reippaita ulkoilijamiehiä on vaikka kuinka paljon, mutta pääsääntöisesti heillä on jo kumppani.
Jos tuollaisen miehen itsellesi haluat, niin sun pitää se itse itsellesi hankkia, me emme sinua täällä vauvalla voi tuossa asiassa auttaa. Eli vähemmän valittamista ja enemmän toimintaa, sisko hyvä ;)
No tietysti ihan hirveää tykitystä ja KLAMUUR-laiffia aamusta iltaan. Minä maksaisin kaiken, hoitaisin kaikki kotityöt ja kuljettaisin aina kun tarvitsee. Kuusi kertaa vuodessa isompi ulkomaan matka ja väliin jotain pienempiä viikonloppulomia.
Tämän varmaan halusit kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Kanssani olisi alkuväristysten jälkeen tylsää. Luen jonkun verran ja olen tylsän asiakeskeinen ihminen. En juurikaan juo enkä muutenkaan kaipaa elämääni suurta draamaa.
Meillä olisi rauhallista. Kumpikin istuisi omalla puolellaan huonetta lukemassa. Ihanaa! Puolet ajasta juoksisin sitten pitkin metsiä niin saisit vielä lisää rauhaa. 😀
Pantaisiin, ja lopun aikaa minä haukun naisia hooooooriksi vauvalla, mitä muutakaan.
Nähtäisiin parin päivän välein seksin merkeissä. Viikonloppuna voitaisiin mennä seksin välissä vaikka elokuviin tai syömään.
Se selviää kokeilemalla. Täällä en sitä avaa. Ei huvita saada paskaa niskaan.
suurin osa teistä todennäköisesti inhoaisi kanssani elämistä kaikesta päätellen. En ole taloudellinen resurssi, en statuksennostaja, enkä muutenkaan mahdollistaja. En kyllä myöskään kuppaa toisia, mutta kaikki varmasti tietävät että sillä ei ole väliä tässä asiassa. Inhoan keinotekoista kulissielämää ja kaikenlaista hyveposeeraamista- joka onkin mielestäni aidon hyveen ja tiedostamisen vastakohta ja jopa vihollinen. Lisäksi vielä en ole mitenkään yltiömiehekäs alkuhärkä hevosen vehkeillä vaan keskiverto, "välimallin jätkä" kummelia mukaillen. Ai niin, ja pahin kaikista: luen mielelläni scanlationeja eli mangaa. m55