Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies, millaista elämä olisi parisuhteessa juuri sinun kanssasi?

Vierailija
30.09.2022 |

Minkälainen on arvomaailmasi, minkälainen luonne sinulla on, mitä puuhaisit kumppanisi kanssa vapaa-aikana, missä haluaisit asua, minkälaiset tulevaisuuden tavoitteet ja toiveet sinulla on?

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan totta, että parisuhteen pitää tuoda jotain lisäarvoa elämään jotta siihen ryhtyy. Jokainen elää arkea muutenkin, pelkästään lakoninen "arjen jakaminen" ei vaan sytytä jollei sen lisäksi ole myös jotain spesiaalimpaa edes sillointällöin. Naiset kaipaavat sitä, että mies panostaa parisuhteeseen ja yhteiseen aikaan. Pelkkä vierekkäin sohvalla istuminen ei ole panostamista. Sekin on kivaa muun ohessa, mutta ainoana suhteen "tarjontana" ei kovin montaa naista houkuttele.

Mutta ainoa panostaminen jota nainen arvostaa on sellaista joka tapahtuu maksamalla.

Naiset halveksivat kaikkea ilmasta hauskaa.

Tuo tekee harvinaisen selväksi millainen arvojärjesys miehillä on, ja se perustuu rahaan.

Vierailija
102/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan totta, että parisuhteen pitää tuoda jotain lisäarvoa elämään jotta siihen ryhtyy. Jokainen elää arkea muutenkin, pelkästään lakoninen "arjen jakaminen" ei vaan sytytä jollei sen lisäksi ole myös jotain spesiaalimpaa edes sillointällöin. Naiset kaipaavat sitä, että mies panostaa parisuhteeseen ja yhteiseen aikaan. Pelkkä vierekkäin sohvalla istuminen ei ole panostamista. Sekin on kivaa muun ohessa, mutta ainoana suhteen "tarjontana" ei kovin montaa naista houkuttele.

Mutta ainoa panostaminen jota nainen arvostaa on sellaista joka tapahtuu maksamalla.

Tuo tekee harvinaisen selväksi millainen arvojärjesys miehillä on, ja se perustuu rahaan.

Eikös ärsytä että vaikka miten trollaat niin kukaan ei lähde mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävimme tänään puolisoni kanssa patikoimassa Nuuksiossa. Tehtiin eväät mukaan ja syötiin metsässä. Ei se ihan ilmaista ollut, kun bensoihin meni rahaa, mutta melkein.

Illalla saunotaan, katsotaan Wallander ja juodaan vähän viiniä.

Eli älkääpä taas yleistäkö.

Ai niin, meidän ensitreffit: metsäkävely.

Vierailija
104/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset itse listasitte esimerkeiksi kivoista asioista vain sellaisia asioita joihin ei ole varaa säännöllisesti (matkustelu ulkomaille, ravintolat, hotellit, shoppailu, jne).

Missä oli maininnat seksisessioista, kalsaribileistä tai lähimetsässä seikkailemisesta?

Lähimetsässä seikkailu!? Mitä helvettiä :D Ja "kalsaribileet"?

Ihan kuin ope kysyisi ekaluokkalaiselta pojalta mistä tämä tykkää. "Lähimetsässä seikkailu ja pyjamabileet on kivoja!!"

Tästä syystä olen sinkku.

Kävin juuri lähimetsässä tutkimassa yhtä paikkaa. Illalla ajattelin kävellä nuotiopaikalle. Teen siellä iltapalaa ja juon teetä järven rannassa, luonnon ääniä kuunnellen. Saatan jäädä yöksikin. Huomenna käyn tutkimassa historiallista taloa lähiseuduilla,  omistaja lupasi esitellä paikkoja.

Voin tehdä jotain vastaavaa joka ilta, eikä tarvitse mietiä paremmin palkattua ammattia sen mahdollistamiseksi.

Kuten te naiset olette tehneet selväksi, parisuhteessa tämä olisi lapsellista teini-ikäisten touhua. Aikuinen nainen ei tyydy tuollaiseen halpaan köyhäilyyn, vaan pitää olla erityistä ja kalliimpaa. Eli ainoa ero olisi etten saisi olla rauhassa kun tulisi tekstiviestiä perään että miksi se ja se asia jäi tekemättä kotona ja mikse voida tehdä mitään hauskaa (=kalliimpaa, luksusta/hemmottelua jossa me maksaisimme ja joku palvelisi).

Vierailija
105/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tässä ketjussa puhuu rakkaudesta, tasa-arvosta ja kunnioituksesta. Olisi kiva kuulla mitä te tarkoitatte sillä? Mitä se käytännössä on? Tutkimusten mukaan moni nainen kuitenkin joutuu tekemään suurimman osan kotitöistä parisuhteessa ja oliko peräti joka neljäs nainen kokemassa jossain elämänsä vaiheessa parisuhdeväkivaltaa. Seurustelin itse joskus miehen kanssa joka tykkäsi puhua tasa-arvosta ja naisen kunnioittamisesta. Todellisuus: hän ei koskaan tehnyt mitään tai auttanut missään kotitöissä.

Olen kanssa ajatellut, että haluan asua yksin. En halua parisuhdetta enää, seksiä mitä en halua esim. miehet vaativat peppuseksiä ja olen kyllästynyt kotitöiden tekemiseen.

Haluan olla yksin ja nukkua. Vuokra - asunto riittää, kun saa vain levätä ja nukkua.

Osalla naisista on jatkuvat vaatimukset ulkonäön ja kodin hoidon suhteen tullut täyteen ja haluavat olla yksin. Ihan sama, vaikka miehellä olisi kuinka paljon rahaa ja omaisuutta.

Tämä. Vielä kun joku kertoo missä se lähiö on palveluiden läheisyydessä mistä pääsee metsään niin kiinnostaa. Hiljainen metsä haussa.

Vierailija
106/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset itse listasitte esimerkeiksi kivoista asioista vain sellaisia asioita joihin ei ole varaa säännöllisesti (matkustelu ulkomaille, ravintolat, hotellit, shoppailu, jne).

Missä oli maininnat seksisessioista, kalsaribileistä tai lähimetsässä seikkailemisesta?

Ihan kuin ope kysyisi ekaluokkalaiselta pojalta mistä tämä tykkää. "Lähimetsässä seikkailu ja pyjamabileet on kivoja!!"

Kävin juuri lähimetsässä tutkimassa yhtä paikkaa. Illalla ajattelin kävellä nuotiopaikalle. Teen siellä iltapalaa ja juon teetä järven rannassa, luonnon ääniä kuunnellen. Saatan jäädä yöksikin. Huomenna käyn tutkimassa historiallista taloa lähiseuduilla,  omistaja lupasi esitellä paikkoja.

Voin tehdä jotain vastaavaa joka ilta, eikä tarvitse mietiä paremmin palkattua ammattia sen mahdollistamiseksi.

Kuten te naiset olette tehneet selväksi, parisuhteessa tämä olisi lapsellista teini-ikäisten touhua. Aikuinen nainen ei tyydy tuollaiseen halpaan köyhäilyyn, vaan pitää olla erityistä ja kalliimpaa. Eli ainoa ero olisi etten saisi olla rauhassa kun tulisi tekstiviestiä perään että miksi se ja se asia jäi tekemättä kotona ja mikse voida tehdä mitään hauskaa (=kalliimpaa, luksusta/hemmottelua jossa me maksaisimme ja joku palvelisi).

No, nauti telttailustasi lähimetsässä. Voit kävellä kotiin hakemaan unohtuneen makuupussin, se on kätevää.

Vierailija
107/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävimme tänään puolisoni kanssa patikoimassa Nuuksiossa. Tehtiin eväät mukaan ja syötiin metsässä. Ei se ihan ilmaista ollut, kun bensoihin meni rahaa, mutta melkein.

Illalla saunotaan, katsotaan Wallander ja juodaan vähän viiniä.

Eli älkääpä taas yleistäkö.

Ai niin, meidän ensitreffit: metsäkävely.

No löytyi sentään joku joka vastailee trollille. Tältä palstalta löytyy aina.

Vierailija
108/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v2 kirjoitti:

M43v2 kirjoitti:

Minun kanssa kumppani eläisi tasa-arvoista elämää toisia kunnioittaen. Arvostan kumppania enkä voi koskaan nimitellä häntä. Riitoja on ja tulee, mutta koskaan ei pidä lähteä haukkumaan ja nimittelemään. Se on tuhoon tuomittu tie. 

Kotitöitä tehdään yhdessä ja sovitaan, että kumpi tykkää tehdä mitäkin mielellään ja sitten ne ei kivat kotityöt vaan tehdää, koska nekin pitää tehdä. Mä tykkään tehdä kotitöitä. Siisti koti, puhdas mieli.

Kun olen rakastunut niin osoitan sen kumppanilleni. Ostelen pieniä lahjoja; kuten kukkia tai suklaita(mikäli hän tykkää niistä). Kaappaan syliin ja suutelen tai ohimennen hipaisen häntä kädestä tarkoittaen, että hän on minun mielessäni...jatkuvasti. Tykkään läheisyysdestä ja sen osoittamisesta ja seksistä. Ja suhde vaatii "työtä", joten tiedän miten suhteessa ollaan ja huonoinakin päivinä, varsinkin silloin pitää huolta toisesta, että me ollaan yhdessä vaikka ajat on vaikeita. Huonoja hetkiä on ja tulee ja niihin suhtaudun tilanteen mukaan. Osaan antaa tilaa ja luotan toiseen vaikka hän menee ulos kavereiden kanssa niin hän tulee kotiin minun luokseni tietäen, että mä olen se ainoa eikä hänen tarvi etsiä muita, koska parempaa ei löydy.

Pidän itsestäni huolta fyysisesti, ulkoisesti ja henkisesti etten elähdä. Haluan, että  hänen on hyvä olla minun kanssa ja että minä hivelen hänen silmiä vielä vuosien päästä. Tietysti on aikoja ettei aina jaksa ja siinä pitää molempien olla myötämielisiä sekä itselleen että toiselle. Puhumalla asioita, kaikista mm. toiveista saa selville mitä toinen haluaa toisesta ja niimpä kommunikaatio onkin tärkein työkalu suhteessa. Osaan sanoittaa ajatuksia ja tunteita ja toivon, että meidän keskustelut on pintaa syvemmältä. Mulla on todella hyvä yleissivistys, että pystyn jutella niin asiasta kuin asiasta ja olen utelias elämän suhteen. Ja elämän kokemukseni on todella laaja ja en kaihda keskustella kipeistäkään asioista. Itseasiassa ne kipeet asiat ovat mielenkiintoisempia kuin positiiviset.

Jos joku menee taloudessa rikki, osaan korjata se. Olen aika händyman eikä mikään mekaaninen juttu ole hankala kunhan vaan paneutuu ohjeisiin ja sen sielunelämään. Olen lahjakas ja helppo oppimaan uusia asioita. Osaan myös rempata ja korjata autoja(sen mitä nykyautoja voi). 

Teen mielelläni ruokaa ja osaan leipoa myös, että yllätän rakkaani hänen toivomuksilla ja muutenkin tulee mielihalua, että tekee mieli jotain erikoista niin sitten teen sitä ruokaa. Hänen ja lapseni ja mahd. hänen lapsensa/vieraiden ei tarvit koskaan olla nälässä. Ja mitä alkoholiin tulee niin nautin kohtuudella ja mikä mukavempaa on istua viikonloppuna viinilasi kädessä ja jutella taivaan ja maan väliltä, musiikki hiljaa taustalla soidessa kynttilöiden äärellä.

Olen erittäin musikaalinen ihminen, joten musiikki soi melkein jatkuvasti kodissa. Soitan mm. kitaraa ja pianoa, että jos kumppani tykkään kuunnella niin soitan mielelläni hänelle. Ja hänen on vähän pakko niitä kuitenkin kuunnellakin. Ostakoot vaikka kuulokkeet sitten:) Vitsi vitsi. Kaikesta pitää sopia. Elämässä tehdään kompromisseja.

Ja kumppanini ei tarvitse "hävetä" minua. Ei meidän kahden kesken eikä missään minnekä hän haluaisi viedä minua. Mulla on hyvä tilannetaju ja hyvät sosiaaliset taidot, että olen loistavaa seuraa. Kohtelen kaikki tasa-arvoisesti ja kohteliaasti ja ystävällisesti. Olen myös lapsi- ja eläinrakas, että jos kumppanilla on niitä niin se ei ole ongelma. Sitten jos yhteiselämä menee vakavaksi, että pitää miettiä miten asumiskuviot menee niin olen valmis erillisasumiseen tai yhteisasumiseen. Olen todella joustava ja ymmärtäväinen.

On muitakin oleellisia asioita jotka jäi, mutta nämä tuli mieleen nyt ensimmäisenä.

Ai niin ne arvot...Olen varmaan feministi kaiken kaikkiaan, moderni mies, mutta minussa elää myös se luolamies ei toksinen mies vaan se mies, että ajattelen, että jos sota tulee niin saa-ta-na mies lähtee sinne etulinjaan ja toisaalta haluan myös, että maailma pelastuu niin kierrätän ja pidän sitä erittäin vastuuttomana jos ei huolehdi omista roskista. Olen aika dualistinen ihminen, mutta mulla on hyvä moraali ja etiikka ja olen valmis ottamaan osumaan mikäli arvoissani on jotain viilattavaa niin haluan kehittyä paremmaksi ihmiseksi.

Niin miten sitten olet vielä vapaana? Etkö käy suihkussa tarpeeksi usein?

Vierailija
109/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään monista ilmaisista ja edullisista asioista kuten metsäkävelyistä, puutarhanhoidosta, kotiruuasta, syvällisistä keskusteluista mutta lisäksi kaipaan siihen myös välillä matkustelua, konsertteja ja ravintoloita ja muuta maksullista puuhaa. Jos raha on tiukalla kumppanin kanssa niin sitten yhdessä toki säästetään ja koitetaan keskittyä hetkeksi halvempiin huveihin, mutta samalla mietitään keinoja miten saadaan tulot sellaisiksi että pystymme nauttimaan myös niistä maksullisista asioista.

Vierailija
110/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanssani olisi alkuväristysten jälkeen tylsää. Luen jonkun verran ja olen tylsän asiakeskeinen ihminen. En juurikaan juo enkä muutenkaan kaipaa elämääni suurta draamaa.

Yksi toisensa jälkeen samaa tylsyyttä ja ankeutta, mikä selittää sen sinkkuuden. Köyhyyttä kaikkialla, paitsi aineellista, niin tapahtumaköyhää elämää, ikuista maanantaiarkea, arkijuustoa eleettä ja turhempia iloja vältellen. Ei varmaan sovi pirtaan ulkomaanmatkat, juhlat perheen tai ystävien kesken, kukkien ja lahjojen ostaminen tai vaikkapa ravintolaillalliset kynttilänvalossa?

Arjen korostamista olen itsekin ihmetellyt tässä ketjussa. Miksi sitä pidetään hienona? Onhan se nyt selvä juttu että arjen pitää rullata ja pitää viihtyä yhdessä kotona kun molempia väsyttää töiden jälkeen. Mutta tuohan on itsestäänselvyys, ei mikään hehkuttamisen aihe.

Koska miehien mielestä absoluuttinen minimi on enemmän kuin heiltä on syytä olettaa saavansa. Todistan tätä nyt oman aikuisen poikani kanssa kun hänen tyttöystävänsä maksaa parin tonnin lentoliput tullakseen suomeen syömään uunissa laitettuja makkaraperunoita ja istumaan pieneen kerrostaloyksiöön keskelle ei mitään useammaksi viikoksi. Pojan mielestä ei mitään tarvitse tehdä kuin hieman siivota, jonka teen minä. Se riittää panostukseksi.

Vierailija
111/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin tylsyyteen jos pitäisi elää noin. Illasta toiseen lähimetsän "tutkimista". Älä petä itseäsi uskottelemalla että köyhäily on ongelma. Henkinen köyhyys on.

Vierailija
112/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanssani olisi alkuväristysten jälkeen tylsää. Luen jonkun verran ja olen tylsän asiakeskeinen ihminen. En juurikaan juo enkä muutenkaan kaipaa elämääni suurta draamaa.

Yksi toisensa jälkeen samaa tylsyyttä ja ankeutta, mikä selittää sen sinkkuuden. Köyhyyttä kaikkialla, paitsi aineellista, niin tapahtumaköyhää elämää, ikuista maanantaiarkea, arkijuustoa eleettä ja turhempia iloja vältellen. Ei varmaan sovi pirtaan ulkomaanmatkat, juhlat perheen tai ystävien kesken, kukkien ja lahjojen ostaminen tai vaikkapa ravintolaillalliset kynttilänvalossa?

Arjen korostamista olen itsekin ihmetellyt tässä ketjussa. Miksi sitä pidetään hienona? Onhan se nyt selvä juttu että arjen pitää rullata ja pitää viihtyä yhdessä kotona kun molempia väsyttää töiden jälkeen. Mutta tuohan on itsestäänselvyys, ei mikään hehkuttamisen aihe.

Koska miehien mielestä absoluuttinen minimi on enemmän kuin heiltä on syytä olettaa saavansa. Todistan tätä nyt oman aikuisen poikani kanssa kun hänen tyttöystävänsä maksaa parin tonnin lentoliput tullakseen suomeen syömään uunissa laitettuja makkaraperunoita ja istumaan pieneen kerrostaloyksiöön keskelle ei mitään useammaksi viikoksi. Pojan mielestä ei mitään tarvitse tehdä kuin hieman siivota, jonka teen minä. Se riittää panostukseksi.

Tyttöparka :D

Vierailija
113/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlaista. En tarvitse kumppania.

M49

Olen havainnut että mitä pidempään on ollut sinkkumiehenä sitä vähemmän kiinnostaisi luopua mistään omista tavoista ja rutiineista kenenkään takia. Voin päättää ketään loukkaamatta omasta ajan ja rahan käytöstä ja asunto on helppo pitää siistinä ja tavarat oikeilla paikoilla suhteellisen vähällä vaivalla. Ei tarvitse koskaan siivota muiden sotkuja, sillä "vieraat käy ajallaan ja talo elää tavallaan."

Jos tapaisin jonkun aivan ihmeellisen naisen, niin voisin harkita semmoista kahden asunnon suhdetta, jonka puitteissa voisimme viettää yhdessä ns. laatuaikaa. Minulle riittäisi aivan hyvin parin tunnin tapaaminen kahvilassa tai ruokaravintolassa, jossa voisi jutella rauhassa kaiken maailman asioista. Tai vaihtoehtoisesti voisi tehdä parin tunnin kävelylenkin ulkona luonnossa tai muuten vain kierrellä kaupungilla. Mutta olisi rasittavaa olla koko ajan hauska seuramies, joten on hyvä että molemmilla on omat asunnot, jonne voi vetäytyä omiin oloihinsa. Riittää jos näkee vaikka kerran viikossa jos keksii jotain fiksua tekemistä.

Vierailija
114/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut kalastamaan kanssani usein koska olen työtön ja tykkään kalastaa. Muuten elämä onkin arkea ja rauhallista. Ei bileitä kotona en tykkää metelistä mutta voin lähtee tapahtumiin ja konserttiin. Olen rauhallinen ja mukava ja vakaa persoona. Tykkään hiljaisuudesta ja rauhasllisesta menosta.

Vierailija
115/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 46 kirjoitti:

Joudut kalastamaan kanssani usein koska olen työtön ja tykkään kalastaa. Muuten elämä onkin arkea ja rauhallista. Ei bileitä kotona en tykkää metelistä mutta voin lähtee tapahtumiin ja konserttiin. Olen rauhallinen ja mukava ja vakaa persoona. Tykkään hiljaisuudesta ja rauhasllisesta menosta.

Kuulostaa rauhalliselta.

Vierailija
116/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin tylsyyteen jos pitäisi elää noin. Illasta toiseen lähimetsän "tutkimista". Älä petä itseäsi uskottelemalla että köyhäily on ongelma. Henkinen köyhyys on.

Jos henkinen köyhyys on ongelma, miksi teille on mahdotonta listata kivoja elämyksiä jotka eivät ole sellaisia joista maksetaan?

Joka kerta mies yleistää että naiset haluavat vain rahalla ostettavia elämyksiä.

Nainen vastaa että höpön löpön, raha ei ratkaise.

Mutta kun teiltä kysyy esimerkkejä, niit ei tule ainuttakaan.

Vierailija
117/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tässä ketjussa puhuu rakkaudesta, tasa-arvosta ja kunnioituksesta. Olisi kiva kuulla mitä te tarkoitatte sillä? Mitä se käytännössä on? Tutkimusten mukaan moni nainen kuitenkin joutuu tekemään suurimman osan kotitöistä parisuhteessa ja oliko peräti joka neljäs nainen kokemassa jossain elämänsä vaiheessa parisuhdeväkivaltaa. Seurustelin itse joskus miehen kanssa joka tykkäsi puhua tasa-arvosta ja naisen kunnioittamisesta. Todellisuus: hän ei koskaan tehnyt mitään tai auttanut missään kotitöissä.

Olen kanssa ajatellut, että haluan asua yksin. En halua parisuhdetta enää, seksiä mitä en halua esim. miehet vaativat peppuseksiä ja olen kyllästynyt kotitöiden tekemiseen.

Haluan olla yksin ja nukkua. Vuokra - asunto riittää, kun saa vain levätä ja nukkua.

Osalla naisista on jatkuvat vaatimukset ulkonäön ja kodin hoidon suhteen tullut täyteen ja haluavat olla yksin. Ihan sama, vaikka miehellä olisi kuinka paljon rahaa ja omaisuutta.

Tämä. Vielä kun joku kertoo missä se lähiö on palveluiden läheisyydessä mistä pääsee metsään niin kiinnostaa. Hiljainen metsä haussa.

Täällä on.

Kauppakeskus kävelymätkän päässä. Metsä alkaa takapihalta. Ydinkeskustaan <10min bussilla. Suoraan kävellen pääsee luontopolulle ja siitä muutamallekin yöpymispaikalle.

Vierailija
118/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ostettavia elämyksiä haluttaisiin aina enemmän.

Koskaan niitä ei ole niin paljoa kuin nainen toivoisi, ellet sitten ole rahamies.

Siksi normituloiset miehet haaveilevat naisista jotka eivät kaipaa matkustelu-herkuttelu-hemmottelu-luksus-elämyksiä.

Mutta sellaisia naisia on ehkä 0,1%. Ja ne naiset eivät halua parisuhdetta.

Vierailija
119/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkinen köyhyys on ongelma, miksi teille on mahdotonta listata kivoja elämyksiä jotka eivät ole sellaisia joista maksetaan?

Joka kerta mies yleistää että naiset haluavat vain rahalla ostettavia elämyksiä.

Hyppäsit sujuvasti yli minun kommentistani. Niin aina.

T. Nuuksiossa tänään retkeillyt

Vierailija
120/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle sinulla on ilmaisiin elämyksiin? Oletko aivan sairaalloisen pihi vai mikä mättää? Normaalille aikuiselle ei pitäisi missään nimessä olla noin valtava ongelma kun jostain pitäisi maksaa. Sinulle se on selvästi maailmanloppu.