Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies, millaista elämä olisi parisuhteessa juuri sinun kanssasi?

Vierailija
30.09.2022 |

Minkälainen on arvomaailmasi, minkälainen luonne sinulla on, mitä puuhaisit kumppanisi kanssa vapaa-aikana, missä haluaisit asua, minkälaiset tulevaisuuden tavoitteet ja toiveet sinulla on?

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvätuloinen nainen ja pidän siitä, että viikonloppuisin käydään eri paikoissa. Se voi olla museo, se voi olla kylpylä tai se voi olla pitkä viikonloppu Berliinissä. Luonnollisesti haluan miehen, jonka kanssa näitä harrastaa. Seksiä voi harrastaa lauantaina saunan jälkeen omassa sängyssä, mutta kivaa se on myös vaikka hyvässä hotellissa kauniissa kaupungissa muualla. En halua köyhäillä miehen takia.

Vierailija
122/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin vapaaehtoisesti sinkku, mutta vastataan silti...

Tylsää. :D

Olen työtön, joten olen kotona 24/7. Minulla on isot säästöt, joten en ole kiinnostunut työllistymään. Olen introvertti, shut-in, loner boy. Harrastan niinkin villejä harrastuksia kuin shakkia, sudokuja, neulomista, lukemista (mangaa), animea, kieliä, keräilyä ja olen gamer.

Olen absolutisti.

Ladies, ladies! One at time. -.-

Mies25V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön, joten olen kotona 24/7. Minulla on isot säästöt, joten en ole kiinnostunut työllistymään. Olen introvertti, shut-in, loner boy. Harrastan niinkin villejä harrastuksia kuin shakkia, sudokuja, neulomista, lukemista (mangaa), animea, kieliä, keräilyä ja olen gamer.

Olen absolutisti.

Mies25V

Oletko se sekopää mangahullu joka riehuu palstalla aina välillä?

Vierailija
124/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen absolutisti.

Mies25V

En tiedä mistä puhut. Tämä on ensimmäinen kerta tänä vuonna, kun tulin rupattelemaan foorumillesi. Minulla on muutakin tekemistä kuin haastaa riitaa netissä. Mies25V

Vierailija
125/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla ostettavia elämyksiä haluttaisiin aina enemmän.

Koskaan niitä ei ole niin paljoa kuin nainen toivoisi, ellet sitten ole rahamies.

Siksi normituloiset miehet haaveilevat naisista jotka eivät kaipaa matkustelu-herkuttelu-hemmottelu-luksus-elämyksiä.

Mutta sellaisia naisia on ehkä 0,1%. Ja ne naiset eivät halua parisuhdetta.

Hankalaa on, kun herkuttelukin nähdään jo liiallisena tuhlailuna. Varmaan sinne ilmaiselle metsäretkellekään ei voi ottaa eväitä, tai jos ottaa, täytyy ottaa pelkkää maitoa ja näkkileipää, ettei vain pääsisi nauttimaan eväistä.

Vierailija
126/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset itse listasitte esimerkeiksi kivoista asioista vain sellaisia asioita joihin ei ole varaa säännöllisesti (matkustelu ulkomaille, ravintolat, hotellit, shoppailu, jne).

Missä oli maininnat seksisessioista, kalsaribileistä tai lähimetsässä seikkailemisesta?

Lähimetsässä seikkailu!? Mitä helvettiä :D Ja "kalsaribileet"?

Ihan kuin ope kysyisi ekaluokkalaiselta pojalta mistä tämä tykkää. "Lähimetsässä seikkailu ja pyjamabileet on kivoja!!"

Tästä syystä olen sinkku.

Kävin juuri lähimetsässä tutkimassa yhtä paikkaa. Illalla ajattelin kävellä nuotiopaikalle. Teen siellä iltapalaa ja juon teetä järven rannassa, luonnon ääniä kuunnellen. Saatan jäädä yöksikin. Huomenna käyn tutkimassa historiallista taloa lähiseuduilla,  omistaja lupasi esitellä paikkoja.

Voin tehdä jotain vastaavaa joka ilta, eikä tarvitse mietiä paremmin palkattua ammattia sen mahdollistamiseksi.

Kuten te naiset olette tehneet selväksi, parisuhteessa tämä olisi lapsellista teini-ikäisten touhua. Aikuinen nainen ei tyydy tuollaiseen halpaan köyhäilyyn, vaan pitää olla erityistä ja kalliimpaa. Eli ainoa ero olisi etten saisi olla rauhassa kun tulisi tekstiviestiä perään että miksi se ja se asia jäi tekemättä kotona ja mikse voida tehdä mitään hauskaa (=kalliimpaa, luksusta/hemmottelua jossa me maksaisimme ja joku palvelisi).

Kuolisin tylsyyteen jos pitäisi elää noin. Illasta toiseen lähimetsän "tutkimista". Älä petä itseäsi uskottelemalla että köyhäily on ongelma. Henkinen köyhyys on.

Jos henkinen köyhyys on ongelma, miksi teille on mahdotonta listata kivoja elämyksiä jotka eivät ole sellaisia joista maksetaan?

Joka kerta mies yleistää että naiset haluavat vain rahalla ostettavia elämyksiä.

Nainen vastaa että höpön löpön, raha ei ratkaise.

Mutta kun teiltä kysyy esimerkkejä, niit ei tule ainuttakaan.

Esim. minusta merenrannassa istuskelu, lukeminen (kirjoja ilmaiseksi kirjastosta) tai vaikka hellät ja/tai eroottiset hetket kumppanin kanssa ovat ihania asioita - en tiedä, tulisiko nämä mieleen silloin, kun puhutaan nimenomaan elämyksistä. Ja en myöskään halua kumppanin kanssa tehdä vain ilmaisia asioita.  Se on aina henkilöstä kiinni, tykätäänkö samoista asioista, eikä kaikkea tarvitse toisaalta tehdä kumppanin kanssa, eli jos kumppani ei halua mukaan teatteriin tai elokuviin, voin mennä yksin tai kaverinkin kanssa. Mutta itsetarkoituksellista nuukailua en jaksaisi - siis sellaista, että mihinkään ei voi koskaan kuluttaa yhtään rahaa, vaikka olisi kuinka kiva juttu kyseessä. Toki ymmärrän, että silloin ei voi kuluttaa, jos rahaa ei ole, mutta jos kyseessä on jokin omituinen periaate, silloin en ymmärrä. Jokainen toki tavallaan, mutta tuskin tulisin kovin hyvin toimeen sellaisenkaan kanssa, joka kieltäytyisi kaikesta mikä maksaa vähänkin - sehän sulkee pois suurimman osan kulttuuriharrastuksista, liikunnasta, yms. 

Vierailija
127/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tylssää. Ehdottoman luotettavaa seuraa. Sama asia tavallaan tai saman asian kääntöpuolet. Viihdyn poluilla. Kumppani toivottavasti myös. Välttämättä ei. Olen kiinnostunut lähes kaikesta mutta kukaan ei tiedä sitä. Eikä se näy juuri mitenkään. Yhtä kunnianhimoton ja kokemuksenhaluton kumppani siis oikein oivallinen. Onko (vanhemmissa, keski-ikäisissä) naisissa millaisia sivistyneitä nörttejä.

Vierailija
128/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen absolutisti.

Mies25V

En tiedä mistä puhut. Tämä on ensimmäinen kerta tänä vuonna, kun tulin rupattelemaan foorumillesi. Minulla on muutakin tekemistä kuin haastaa riitaa netissä. Mies25V

No, joku mangasta tykkäävä mies rakastaa haastaa riitaa netissä ja on pesiytynyt tänne.

Vierailija
129/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen absolutisti.

Mies25V

No, joku mangasta tykkäävä mies rakastaa haastaa riitaa netissä ja on pesiytynyt tänne.

Tulisit luultavasti hyvin sen kanssa juttuun, kun itse haastat riitaa haukkumalla tuntemattomia netissä hulluiksi ja sekopäiksi. Mies25V

Vierailija
130/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen toksisia nämä ketjut aina.

Vierailija
131/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minustakin hassua kuinka naisten elämykset/nautinnot ovat aina jotain mikä maksaa, ja menee kategoriaan ulkomaat/herkuttelu/luksus/hemmottelu.

Ehkä se on sitten naisten geeneihin koodattu että pitää pyrkiä tuohon. Se tarkoittaa yltäkylläistä elämää ja sitä että matkustetaan kohti vielä yltäkylläisempiä seutuja.

Miehet saavat usein nautintonsa, naisten silmissä, askeettisemmista asioista. Miesten nautinnot ovat useammin tekemistä, rakentamista, kisaamista ja pärjäämistä - vaikka siellä luonnossa.

Itse kyllä tunnen jokusia naisia jotka tykkäävät sellaisestakin. Mutta se on mielenkiintoista että kyseiset naiset eivät halua parisuhteeseen. Ehkä joku vaisto sanoo että uroksen tehtävä on tarjota naaraalle yltäkylläisempi elämä, ja jos sellaista ei haluta, ei haluta urostakaan. Urostyyppistä elämää eletään yksin, uros halutaan kun on naaraan kotipesän rakentamisen ja yltäkylläisyyden aika.

Vierailija
132/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset itse listasitte esimerkeiksi kivoista asioista vain sellaisia asioita joihin ei ole varaa säännöllisesti (matkustelu ulkomaille, ravintolat, hotellit, shoppailu, jne).

Missä oli maininnat seksisessioista, kalsaribileistä tai lähimetsässä seikkailemisesta?

Lähimetsässä seikkailu!? Mitä helvettiä :D Ja "kalsaribileet"?

Ihan kuin ope kysyisi ekaluokkalaiselta pojalta mistä tämä tykkää. "Lähimetsässä seikkailu ja pyjamabileet on kivoja!!"

Tästä syystä olen sinkku.

Kävin juuri lähimetsässä tutkimassa yhtä paikkaa. Illalla ajattelin kävellä nuotiopaikalle. Teen siellä iltapalaa ja juon teetä järven rannassa, luonnon ääniä kuunnellen. Saatan jäädä yöksikin. Huomenna käyn tutkimassa historiallista taloa lähiseuduilla,  omistaja lupasi esitellä paikkoja.

Voin tehdä jotain vastaavaa joka ilta, eikä tarvitse mietiä paremmin palkattua ammattia sen mahdollistamiseksi.

Kuten te naiset olette tehneet selväksi, parisuhteessa tämä olisi lapsellista teini-ikäisten touhua. Aikuinen nainen ei tyydy tuollaiseen halpaan köyhäilyyn, vaan pitää olla erityistä ja kalliimpaa. Eli ainoa ero olisi etten saisi olla rauhassa kun tulisi tekstiviestiä perään että miksi se ja se asia jäi tekemättä kotona ja mikse voida tehdä mitään hauskaa (=kalliimpaa, luksusta/hemmottelua jossa me maksaisimme ja joku palvelisi).

Kuolisin tylsyyteen jos pitäisi elää noin. Illasta toiseen lähimetsän "tutkimista". Älä petä itseäsi uskottelemalla että köyhäily on ongelma. Henkinen köyhyys on.

Jos henkinen köyhyys on ongelma, miksi teille on mahdotonta listata kivoja elämyksiä jotka eivät ole sellaisia joista maksetaan?

Joka kerta mies yleistää että naiset haluavat vain rahalla ostettavia elämyksiä.

Nainen vastaa että höpön löpön, raha ei ratkaise.

Mutta kun teiltä kysyy esimerkkejä, niit ei tule ainuttakaan.

Esim. minusta merenrannassa istuskelu, lukeminen (kirjoja ilmaiseksi kirjastosta) tai vaikka hellät ja/tai eroottiset hetket kumppanin kanssa ovat ihania asioita - en tiedä, tulisiko nämä mieleen silloin, kun puhutaan nimenomaan elämyksistä. Ja en myöskään halua kumppanin kanssa tehdä vain ilmaisia asioita.  Se on aina henkilöstä kiinni, tykätäänkö samoista asioista, eikä kaikkea tarvitse toisaalta tehdä kumppanin kanssa, eli jos kumppani ei halua mukaan teatteriin tai elokuviin, voin mennä yksin tai kaverinkin kanssa. Mutta itsetarkoituksellista nuukailua en jaksaisi - siis sellaista, että mihinkään ei voi koskaan kuluttaa yhtään rahaa, vaikka olisi kuinka kiva juttu kyseessä. Toki ymmärrän, että silloin ei voi kuluttaa, jos rahaa ei ole, mutta jos kyseessä on jokin omituinen periaate, silloin en ymmärrä. Jokainen toki tavallaan, mutta tuskin tulisin kovin hyvin toimeen sellaisenkaan kanssa, joka kieltäytyisi kaikesta mikä maksaa vähänkin - sehän sulkee pois suurimman osan kulttuuriharrastuksista, liikunnasta, yms. 

Tuo rahankäytön pelkääminen ja halu seikkailla lähimetsissä vihjaa että kyseessä ehkä on toimeentulotuella kituuttava ns ideologisesti työtön jostain peräkylästä.

Jos nyt on ihan pakko tietää niin asun ihan omistamassani rivitaloasunnossa Tampereella. On hyvät kulkuyhteydet keskustaan ja ostoksille pääsee kävellen. Lähimetsä alkaa käytännössä takapihalta.

Ja olen työelämässä.

Vierailija
133/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se minustakin hassua kuinka naisten elämykset/nautinnot ovat aina jotain mikä maksaa, ja menee kategoriaan ulkomaat/herkuttelu/luksus/hemmottelu.

Ehkä se on sitten naisten geeneihin koodattu että pitää pyrkiä tuohon. Se tarkoittaa yltäkylläistä elämää ja sitä että matkustetaan kohti vielä yltäkylläisempiä seutuja.

Miehet saavat usein nautintonsa, naisten silmissä, askeettisemmista asioista. Miesten nautinnot ovat useammin tekemistä, rakentamista, kisaamista ja pärjäämistä - vaikka siellä luonnossa.

Itse kyllä tunnen jokusia naisia jotka tykkäävät sellaisestakin. Mutta se on mielenkiintoista että kyseiset naiset eivät halua parisuhteeseen. Ehkä joku vaisto sanoo että uroksen tehtävä on tarjota naaraalle yltäkylläisempi elämä, ja jos sellaista ei haluta, ei haluta urostakaan. Urostyyppistä elämää eletään yksin, uros halutaan kun on naaraan kotipesän rakentamisen ja yltäkylläisyyden aika.

Voiko tuo vieläkin pitää paikkansa?

Vierailija
134/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuo vieläkin pitää paikkansa?

Vaikuttaisi pitävän.

Kyllähän monetkin flirttaavat urostyyppisten asioiden kanssa, mutta lopulta halutaan perinteistä naarastyyppistä elämää. Esimerkiksi voidaan kokeilla "miesten" harrastusta, mutta sen jälkeen mennään ravintolaan syömään herkullisesti ja avataan skumpat. Mikä on oikeasti kokeilun huippukohta.

Vierailija
135/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, puhu vaan omasta puolestasi. Oma mies ja kaverimiehet ovat kaikki innokkaita matkustelijoita. Käydään ihan mielellään niin ulkomaan matkoilla kuin kylpyläviikonlopuilla ja joko kokataan herkkuja tai käydään ulkona. Oma mies tuolla virittelee juuri kuohuviinejä ja hyviä pihvejä illalliselle. Ne luontojututkin on kivoja, kun niitä harrastetaan Lapin kelomökistä käsin.

Vierailija
136/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, puhu vaan omasta puolestasi. Oma mies ja kaverimiehet ovat kaikki innokkaita matkustelijoita. Käydään ihan mielellään niin ulkomaan matkoilla kuin kylpyläviikonlopuilla ja joko kokataan herkkuja tai käydään ulkona. Oma mies tuolla virittelee juuri kuohuviinejä ja hyviä pihvejä illalliselle. Ne luontojututkin on kivoja, kun niitä harrastetaan Lapin kelomökistä käsin.

En ymmärrä pointtiasi. Totta kai puhun vain omasta puolestani, en ole yrittänytkään väittää että kaikki miehet haluaisivat samoja asioita.

Jos tuo on mitä naiset haluavat, niin tokihan parisuhteisiin päätyvät miehet jotka haluavat samaa?

Vierailija
137/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä pointtiasi. Totta kai puhun vain omasta puolestani, en ole yrittänytkään väittää että kaikki miehet haluaisivat samoja asioita.

Jos tuo on mitä naiset haluavat, niin tokihan parisuhteisiin päätyvät miehet jotka haluavat samaa?

Niin, jos haluaa parisuhteen, näiden eräjormien kannattaa miettiä pitäisikö elämäntapaa muokata. Harva nainen unelmoi miehestä, joka katoaa metsiin kun pitäisi olla vaihtamassa vauvalle vaippaa ja järjestää rippijuhlia.

Vierailija
138/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos haluaa parisuhteen, näiden eräjormien kannattaa miettiä pitäisikö elämäntapaa muokata. Harva nainen unelmoi miehestä, joka katoaa metsiin kun pitäisi olla vaihtamassa vauvalle vaippaa ja järjestää rippijuhlia.

Miten tuo eroaa siitä kun mies katoaa golffaamaan, liiketapaamiseen, kilpapyöräilemään tai vaikka kokkikurssille?

Vai onko kyse ajatuksesta etä mitä jos eräjorman kanssa elintaso olisi kauempana luksuksesta?

En ole hankkimassa lapsia, joten sikäli pointtisi ei ole kovin relevantti.

Vierailija
139/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tarkoitettu ketju on täynnä miesvihaa LAUANTAINA.

Jokaisen miehen kommenttia alapeukutetaan ja miehiä vain haukutaan.

Vierailija
140/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen absolutisti.

Mies25V

Tulisit luultavasti hyvin sen kanssa juttuun, kun itse haastat riitaa haukkumalla tuntemattomia netissä hulluiksi ja sekopäiksi. Mies25V

Oletpa herkkänahkainen. En haukkunut sinua vaan kysyin, oletko kyseinen häirikkö. Ja suutuit siitä.