Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies, millaista elämä olisi parisuhteessa juuri sinun kanssasi?

Vierailija
30.09.2022 |

Minkälainen on arvomaailmasi, minkälainen luonne sinulla on, mitä puuhaisit kumppanisi kanssa vapaa-aikana, missä haluaisit asua, minkälaiset tulevaisuuden tavoitteet ja toiveet sinulla on?

Kommentit (188)

Vierailija
61/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti todella tylsää. Miksi te naiset teette aiheita? Miksi tykkäätte ilkkua sinkkumiehillä joilla on jo itsetunto maassa? Saatte jotain sairasta nautintoa siitä?

Siis on ilkkumista kysyä, mitä elämä kanssasi sisältää? Ellei se sisällä mitään, eikö kannattaisi muuttaa elämää? Ei naisten vuoksi, vaan itsesi. Älä hukkaa lyhyttä elämääsi.

Vierailija
62/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tässä ketjussa puhuu rakkaudesta, tasa-arvosta ja kunnioituksesta. Olisi kiva kuulla mitä te tarkoitatte sillä? Mitä se käytännössä on? Tutkimusten mukaan moni nainen kuitenkin joutuu tekemään suurimman osan kotitöistä parisuhteessa ja oliko peräti joka neljäs nainen kokemassa jossain elämänsä vaiheessa parisuhdeväkivaltaa. Seurustelin itse joskus miehen kanssa joka tykkäsi puhua tasa-arvosta ja naisen kunnioittamisesta. Todellisuus: hän ei koskaan tehnyt mitään tai auttanut missään kotitöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tässä ketjussa puhuu rakkaudesta, tasa-arvosta ja kunnioituksesta. Olisi kiva kuulla mitä te tarkoitatte sillä? Mitä se käytännössä on? Tutkimusten mukaan moni nainen kuitenkin joutuu tekemään suurimman osan kotitöistä parisuhteessa ja oliko peräti joka neljäs nainen kokemassa jossain elämänsä vaiheessa parisuhdeväkivaltaa. Seurustelin itse joskus miehen kanssa joka tykkäsi puhua tasa-arvosta ja naisen kunnioittamisesta. Todellisuus: hän ei koskaan tehnyt mitään tai auttanut missään kotitöissä.

Olen kanssa ajatellut, että haluan asua yksin. En halua parisuhdetta enää, seksiä mitä en halua esim. miehet vaativat peppuseksiä ja olen kyllästynyt kotitöiden tekemiseen.

Haluan olla yksin ja nukkua. Vuokra - asunto riittää, kun saa vain levätä ja nukkua.

Vierailija
64/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallista, leppoisaa ja itsenäistä. Vihdyn ulkona luonnossa, se on varmaan aika luonnollista, koska asun maalla. En muuttaisi kenenkään luokse pysyvästi asumaan, enkä ottaisi tänne ketään pysyvästi asumaan. Viikonloput ja lomat toki oltaisiin yhdessä.

Annan apua, jos sitä tarvitaan. Etsin suhdetta mutta en riippuvuussuhdetta.

Vierailija
65/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa ajatellut, että haluan asua yksin. En halua parisuhdetta enää, seksiä mitä en halua esim. miehet vaativat peppuseksiä ja olen kyllästynyt kotitöiden tekemiseen.

Haluan olla yksin ja nukkua. Vuokra - asunto riittää, kun saa vain levätä ja nukkua.

Osalla naisista on jatkuvat vaatimukset ulkonäön ja kodin hoidon suhteen tullut täyteen ja haluavat olla yksin. Ihan sama, vaikka miehellä olisi kuinka paljon rahaa ja omaisuutta.

Vierailija
66/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti todella tylsää. Miksi te naiset teette aiheita? Miksi tykkäätte ilkkua sinkkumiehillä joilla on jo itsetunto maassa? Saatte jotain sairasta nautintoa siitä?

Siis on ilkkumista kysyä, mitä elämä kanssasi sisältää? Ellei se sisällä mitään, eikö kannattaisi muuttaa elämää? Ei naisten vuoksi, vaan itsesi. Älä hukkaa lyhyttä elämääsi.

Mitä hukkaamista se on, jos elää itsensä näköistä elämää tyytyväisenä, vaikka se ei ole sitä mitä toiset pitää mielenkiintoisena?

-eri

Vierailija
67/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hukkaa elämääsi, vaan tee siitä mielenkiintoista!

Vierailija
68/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanssani olisi alkuväristysten jälkeen tylsää. Luen jonkun verran ja olen tylsän asiakeskeinen ihminen. En juurikaan juo enkä muutenkaan kaipaa elämääni suurta draamaa.

Ei varmaan sovi pirtaan ulkomaanmatkat, juhlat perheen tai ystävien kesken, kukkien ja lahjojen ostaminen tai vaikkapa ravintolaillalliset kynttilänvalossa?

Aika heikoilla mennään jos nuo ovat ainoat asiat jotka mielestäsi tekevät jonkun elämästä/arjesta kiinnostavan. IG KLAMUURLAIFFI sekottanu pään.

Kyllä meistä moni rytmittää elämäänsä nimenomaan lomamatkojen ympärille, arjen jaksaa paremmin kun on jotain kivaa odotettavana. t: kahden viikon päästä alkaa syysloma

Ei tuossa mitään väärää ole, kyllä itsekin lomiani odotan. Pointti oli lähinnä se, että jos ainoat asiat mitkä tekevät jonkun elämästä kiinnostavaa, ovat matkat, juhlat, lahjat ja illalliset (kaikessa tietysti saavana osapuolena), niin aika hötöltä kuulostaa.

Toki vain minun mielipide, kukin tyylillään.. Not my cup, mutta jonkun muun on.

No mikä se sinun elämäsi tekee kiinnostavaksi?

Lukeminen, instrumenttien soittaminen/musiikin kirjoittaminen, musiikin kuuntelu (kuuntelen yleensä albumeittain), puhuminen, kokkaaminen.. Ja moni muu arkinen asia. Jotkut tyytyy "vähempään".

Niin tuo on sitä arkijuutoa. Eihän siinä mitään, mutta jos ei ole muuta elämässä, niin ankeaa ja väritöntä on.

Olen eri, mutta noiden tylsyys tai mielekkyyshän riippuu täysin siitä, kenen kanssa niitä tekee. Itse koen, että tavalliset arkiset asiat ovat mielekkäämpiä oikean ihmisen kanssa, ja sitä ei pysty ylittämään edes hienot elämykset, jos ne kokee väärän ihmisen kanssa.

N44

Vierailija
69/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla naisista on jatkuvat vaatimukset ulkonäön ja kodin hoidon suhteen tullut täyteen ja haluavat olla yksin. Ihan sama, vaikka miehellä olisi kuinka paljon rahaa ja omaisuutta.

Youtubessa voi seurata solo dating vlogeja. Nainen kuin nainen kukoistaa soolo treffeillä 😋

Vierailija
70/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo peppujutut joku suomalaisten miesten erityispiirre, kun ei ole tullut muiden kanssa vastaan?

Vierailija
71/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Ei raha ja omaisuus tee miehestä hyvää kumppania. Jos miestä kohtaan ei tunne vetoa ja arki miehen kanssa on epätasa-arvoista, niin miksi sinusta rahan ja omaisuuden pitäisikään muuttaa tilannetta? Ihan yhtä epähaluttavahan se mies olisi ja ihan yhtä laiska kotitöiden suhteen.

Vierailija
72/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Ei raha ja omaisuus tee miehestä hyvää kumppania. Jos miestä kohtaan ei tunne vetoa ja arki miehen kanssa on epätasa-arvoista, niin miksi sinusta rahan ja omaisuuden pitäisikään muuttaa tilannetta? Ihan yhtä epähaluttavahan se mies olisi ja ihan yhtä laiska kotitöiden suhteen.

Niin ja jos miehellä on lapsia niin on turha leuhkia asunnolla kun se menee perinnöksi miehen lapsille ja uusi nainen on korkeintaan ilmais siivooja.

Vierailija
73/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tavallista elämää ilman draamaa. Arjen pyörittämistä, välillä lomaa, välillä romantiikkaa. Elämän pienistä asioista nauttimista, naurua, huumoria. Tasapainoista elämää.

Joten, siinä on suurin syy minun sinkkuuteen?

Eli töitä, kotitöitä ja kotona makaamista? Se romantikkaa taitaa olla huonoa seksiä?

Vastauksesta päätellen siellä on nyt ikisinkku jolle ei sovi stabiili ja tasapainoinen elämä. Jotain on haussa mutta ei tiedä itsekään mitä?Lisäksi aika negatiivinen elämänasenne.

Ps. Vapaa-aika ei tarkoita minulle kotona makaamista.

Vierailija
74/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä suht paljon, urheilen lähes joka päivä, harrastan kaikenlaista ulkoilma-aktiviteettia ja matkustelua ystävieni kanssa.

Tuollaista elämää elän sinkkuna, ja tuskin se tuosta kauheasti muuttuisi jos rupeaisin vakavaan suhteeseen naisen kanssa.

M36

Vierailija
75/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee hyvää kumppania, mutta tekee haluttavan kumppanin.

Yleensä siinä menee vuosikausia, jopa vuosikymmeniä, ennen kuin nainen alkaa tajuta mikä tekee parisuhteesta hyvän. +-30v naiset miettivät järjestään kotipesän tasoa ja pariskunnan sosioekonomista statusta.

Vierailija
76/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43v2 kirjoitti:

M43v2 kirjoitti:

Minun kanssa kumppani eläisi tasa-arvoista elämää toisia kunnioittaen. Arvostan kumppania enkä voi koskaan nimitellä häntä. Riitoja on ja tulee, mutta koskaan ei pidä lähteä haukkumaan ja nimittelemään. Se on tuhoon tuomittu tie. 

Kotitöitä tehdään yhdessä ja sovitaan, että kumpi tykkää tehdä mitäkin mielellään ja sitten ne ei kivat kotityöt vaan tehdää, koska nekin pitää tehdä. Mä tykkään tehdä kotitöitä. Siisti koti, puhdas mieli.

Kun olen rakastunut niin osoitan sen kumppanilleni. Ostelen pieniä lahjoja; kuten kukkia tai suklaita(mikäli hän tykkää niistä). Kaappaan syliin ja suutelen tai ohimennen hipaisen häntä kädestä tarkoittaen, että hän on minun mielessäni...jatkuvasti. Tykkään läheisyysdestä ja sen osoittamisesta ja seksistä. Ja suhde vaatii "työtä", joten tiedän miten suhteessa ollaan ja huonoinakin päivinä, varsinkin silloin pitää huolta toisesta, että me ollaan yhdessä vaikka ajat on vaikeita. Huonoja hetkiä on ja tulee ja niihin suhtaudun tilanteen mukaan. Osaan antaa tilaa ja luotan toiseen vaikka hän menee ulos kavereiden kanssa niin hän tulee kotiin minun luokseni tietäen, että mä olen se ainoa eikä hänen tarvi etsiä muita, koska parempaa ei löydy.

Pidän itsestäni huolta fyysisesti, ulkoisesti ja henkisesti etten elähdä. Haluan, että  hänen on hyvä olla minun kanssa ja että minä hivelen hänen silmiä vielä vuosien päästä. Tietysti on aikoja ettei aina jaksa ja siinä pitää molempien olla myötämielisiä sekä itselleen että toiselle. Puhumalla asioita, kaikista mm. toiveista saa selville mitä toinen haluaa toisesta ja niimpä kommunikaatio onkin tärkein työkalu suhteessa. Osaan sanoittaa ajatuksia ja tunteita ja toivon, että meidän keskustelut on pintaa syvemmältä. Mulla on todella hyvä yleissivistys, että pystyn jutella niin asiasta kuin asiasta ja olen utelias elämän suhteen. Ja elämän kokemukseni on todella laaja ja en kaihda keskustella kipeistäkään asioista. Itseasiassa ne kipeet asiat ovat mielenkiintoisempia kuin positiiviset.

Jos joku menee taloudessa rikki, osaan korjata se. Olen aika händyman eikä mikään mekaaninen juttu ole hankala kunhan vaan paneutuu ohjeisiin ja sen sielunelämään. Olen lahjakas ja helppo oppimaan uusia asioita. Osaan myös rempata ja korjata autoja(sen mitä nykyautoja voi). 

Teen mielelläni ruokaa ja osaan leipoa myös, että yllätän rakkaani hänen toivomuksilla ja muutenkin tulee mielihalua, että tekee mieli jotain erikoista niin sitten teen sitä ruokaa. Hänen ja lapseni ja mahd. hänen lapsensa/vieraiden ei tarvit koskaan olla nälässä. Ja mitä alkoholiin tulee niin nautin kohtuudella ja mikä mukavempaa on istua viikonloppuna viinilasi kädessä ja jutella taivaan ja maan väliltä, musiikki hiljaa taustalla soidessa kynttilöiden äärellä.

Olen erittäin musikaalinen ihminen, joten musiikki soi melkein jatkuvasti kodissa. Soitan mm. kitaraa ja pianoa, että jos kumppani tykkään kuunnella niin soitan mielelläni hänelle. Ja hänen on vähän pakko niitä kuitenkin kuunnellakin. Ostakoot vaikka kuulokkeet sitten:) Vitsi vitsi. Kaikesta pitää sopia. Elämässä tehdään kompromisseja.

Ja kumppanini ei tarvitse "hävetä" minua. Ei meidän kahden kesken eikä missään minnekä hän haluaisi viedä minua. Mulla on hyvä tilannetaju ja hyvät sosiaaliset taidot, että olen loistavaa seuraa. Kohtelen kaikki tasa-arvoisesti ja kohteliaasti ja ystävällisesti. Olen myös lapsi- ja eläinrakas, että jos kumppanilla on niitä niin se ei ole ongelma. Sitten jos yhteiselämä menee vakavaksi, että pitää miettiä miten asumiskuviot menee niin olen valmis erillisasumiseen tai yhteisasumiseen. Olen todella joustava ja ymmärtäväinen.

On muitakin oleellisia asioita jotka jäi, mutta nämä tuli mieleen nyt ensimmäisenä.

Ai niin ne arvot...Olen varmaan feministi kaiken kaikkiaan, moderni mies, mutta minussa elää myös se luolamies ei toksinen mies vaan se mies, että ajattelen, että jos sota tulee niin saa-ta-na mies lähtee sinne etulinjaan ja toisaalta haluan myös, että maailma pelastuu niin kierrätän ja pidän sitä erittäin vastuuttomana jos ei huolehdi omista roskista. Olen aika dualistinen ihminen, mutta mulla on hyvä moraali ja etiikka ja olen valmis ottamaan osumaan mikäli arvoissani on jotain viilattavaa niin haluan kehittyä paremmaksi ihmiseksi.

Miksi olet sinkku? Ainakin tekstin perusteella sinulla on lapsi. Mikä johti eroon?

Kuulostat tekstissäsi aika täydelliseltä pakkaukselta ja suht samanlaiselta kuin minä. Lapsia minulla ei ole, mutta ei mua toisten ipanat haittaa. Lapset on hauskoja.

Olen aika tarkasti kuvauksen mukainen mies, mutta olen ollut koko 32 vuotta elämästäni yksin ilman naisen kosketusta. Tapaan aika harvoin sinkkunaisia ja olen heidän suhteensa myös aika vaativa, koska mielestäni parisuhteen tulee olla tasavertainen. Sekin tuntuu olevan nykyään liikaa vaadittu, että on tervejärkinen, liikunnallinen ja yksiavioinen.

Vierailija
77/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista kunnioittava, arvostava ja kaikessa tukeva (fiksuissa asioissa)😘

mies54v

Miten tämä ilmenisi käytännössä? Anna jotain esimerkkejä, miten arvostus ja kunnioitus näkyy parisuhteessa konkreettisesti?

Pitämällä naistakin yhtenä luoduista, vaikkakin hieman myöhemmin tehtynä. Antaisin naiselle tilaa puuhastella keittiössä ja siivoilla oman mielensä mukaan. Viikkorahaakin saisi..

mies54v

Vierailija
78/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin painajaismainen kumppani.

En välitä matkustelusta ulkomaille. Lähtisin ehkä joskus yhdelle matkalle jos kohde olisi kiinnostava. Ja jos se olisi minusta kiinnostava, tuskin pitäisit siitä, koska en välitä suurkaupungeista enkä täyshoidosta. Luultavasti lähtisin Norjan vuoristoon yksikseni tai kavereideni kanssa, ja sinä joutuisit buukkaamaan nautiskeluloman ystävättäriesi kanssa.

Emme kävisi säännöllisesti herkuttelemassa ravintolassa. Ja silloin kun kävisimme, minulla ei olisi kiinnostusta analysoida tai hehkuttaa ruokaa ja palvelua. Viihtyisin paremmin jossain paikallisessa kyläravintolassa kuin luksusravintolassa. Minua ylipäätään kiinnostaisi lähinnä illallisseura, ja hyvässä seurassa viihtyisin vaikka vesisateessa puistossa Siwasta ostettujen eväiden kanssa.

En olisi kiinnostunut osallistumaan illanistujaisiin joita varten puunataan asunto, mietitään sisustusta ja stressataan asunnon puutteista, tehdään sapuskat ja ostetaan 50 lajia herkkuja samalla huomioiden kaikkien erikoisruokavaliot. Enkä välitä pikkunäppärästä small talkista jossa siirrytään kevyesti aiheesta toiseen ja yritetään keksiä hassunhauskoja heittoja tai nippelitietoa lomamatkoilta. Joko siirtyisin ystävättäriesi miesten kanssa juomaan olutta saunaan tai mikäli joku ystävättäristäsi olisi hyvää keskusteluseuraa, eristäytyisin juttelemaan hänen kanssaan tuntikausiksi aiheista jotka eivät kiinnostaisi muita. Hänestä voisi tulla yksi naispuolisista ystävistäni, ja sinä päätyisit epäilemään onkohan meillä jotain peliä keskenämme. Mutta ei olisi, koska naiset jotka ovat hyvää keskusteluseuraa, eivät koskaan ole minusta romanttisesti kiinnostuneita. Joku mies-nainen-dynamiikka kait puuttuu jos ollaan liian kavereita.

Naimisiin menisimme korkeintaan maistraatissa tai tosi pienellä porukalla. 15 000 euron unelmahäät voisit unohtaa.

Asunnossa kaikki olisi melko suurpiirteistä, ellet sitten haluaisi omalla vaivallasi sisustaa ja rempata. Mutta se ei olisi pois muiden töiden jakamisesta, koska tekisit tämän  itseäsi varten. En myöskään osallistuisi perusteelliseen siivoamiseen joka viikko, enkä aina muistaisi pyyhkiä jokaista leivänmurua leikkuupöydältä h-e-t-i. Ja koristetyynyt olisivat missä sattuu.

Luultavasti kyllästyisit elämän kanssani ja alkaisit nalkuttaa siitä miksi elämä on niin tylsää. Alkaisin viettämään viikonloppuja ja ehkä arkiöitäkin luonnossa. Istuisin nuotiotulilla rentoutumassa ja kuuntelemassa luonnon ääniä kun sinä kirjoittaisit sormenpäät punaisina vauvapalstalle miksi miehesi on sellainen sika, vätys ja tylsimys.

Kun tulisin kotiin, kiukustuisit siitä etten osaa riidellä korottamalla ääntä ja tuulettamalla tunteita. Seuraisin raivariasi tällainen ilme kasvoillani:

https://img.ilcdn.fi/VK5FOmUE7MUVAEZAECyjLdwOOz8=/full-fit-in/2048x0/im…

Jos kiinnostuit, laita kuvaus itsestäsi ja peppukuva tiukoissa farkuissa niin saat yläpeukun.

Vierailija
79/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanssani olisi alkuväristysten jälkeen tylsää. Luen jonkun verran ja olen tylsän asiakeskeinen ihminen. En juurikaan juo enkä muutenkaan kaipaa elämääni suurta draamaa.

Yksi toisensa jälkeen samaa tylsyyttä ja ankeutta, mikä selittää sen sinkkuuden. Köyhyyttä kaikkialla, paitsi aineellista, niin tapahtumaköyhää elämää, ikuista maanantaiarkea, arkijuustoa eleettä ja turhempia iloja vältellen. Ei varmaan sovi pirtaan ulkomaanmatkat, juhlat perheen tai ystävien kesken, kukkien ja lahjojen ostaminen tai vaikkapa ravintolaillalliset kynttilänvalossa?

Arjen korostamista olen itsekin ihmetellyt tässä ketjussa. Miksi sitä pidetään hienona? Onhan se nyt selvä juttu että arjen pitää rullata ja pitää viihtyä yhdessä kotona kun molempia väsyttää töiden jälkeen. Mutta tuohan on itsestäänselvyys, ei mikään hehkuttamisen aihe.

Vierailija
80/188 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, et ole kyllä itsekään sisäistänyt tasa-arvoa kun puhut siitä miten mies "auttaa" kotitöissä. Ketä mies muka auttaa kun siivoaa omaa kotiaan tai laittaa perheelleen ruokaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi