Nainen, lähestytäänkö sua aina jos oot baarissa yksin?
Kommentit (85)
Kyllä, tosin monet miehet ovat sanoneet että eivät meinanneet uskaltaa tulla juttelemaan kun näytän niin hyvältä 😁 Jos vain vähänkin alan itse jollekin jotakin sanomaan tai edes katsomaan niin seuraa on taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tosin monet miehet ovat sanoneet että eivät meinanneet uskaltaa tulla juttelemaan kun näytän niin hyvältä 😁 Jos vain vähänkin alan itse jollekin jotakin sanomaan tai edes katsomaan niin seuraa on taatusti.
Ihan takuulla, jos näytät vielä siltä, että seura kelpaa jopa samana yönä.
Toisinaan lähestytään. Riippuu aika paljon siitä miten olen pukeutunut ja laittautunut.
Silloin kun pukeudun seksikkäästi ja oman kropan parhaita puolia korostaen, niin saan baareissa paljon katseita ja lähestymisiä. Jos taas menen lähikuppilaan villatakki ja löysät farkut päällä, niin saan kyllä olla rauhassa.
Aina saan seuraa, varsinkin tummemmat miehet tulee juttelemaan. Yleensä meen yksin baariin, kun ollaan riidelty mieheni kanssa.
Siitä lähtee hyvä seksuaalienergia. On avoin ja leikissä mukana. Kukapa ei sellaista haluaisi?
Vanhemmalta naiselta saa seksin lisäksi lämpöä ja huolenpitoa. Naiset eivät yleensä etsi pelkkää seksiä.