Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, lähestytäänkö sua aina jos oot baarissa yksin?

Vierailija
30.09.2022 |

?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestytään vaikka olisin seurassakin. En ole nuori, kasvoista nätti eikä ole tissejä, ei mitään erityistä, mutta silti. Joskus omat ja miehenkin kaverit jo blokkaa lähestymisiä ennen kuin huomaan niitä itse. Pitäisi kai vetää naama norsunvitulle heti baarin ovella 🤔

Miehet eivät valitse kauneinta ja nuorinta lähestymisen kohteeksi, vaan sellaisen, jolta voisi olla mahdollista saada seksiä.

Tämä!

Eräs tuttavani, nainen ikää 50+ ja ylipainoinen, ihmettelee että baarissa hänellä olisi aina vientiä. Kimpussa häärää niin häntä nuorempia kuin myös vanhempia miehiä. Ihmettelee kuinka voi olla mahdollista, kun hän ei ole kuppilan kaunein. Mutta miehet taitaa ajatella juurikin näin: vanha, ylipainoinen nainen on "helppo" koska on niin vanha ja lihava ja vielä yksin, että varmaan on epätoivonen ja antaa helposti.

Siitä lähtee hyvä seksuaalienergia. On avoin ja leikissä mukana. Kukapa ei sellaista haluaisi?

Vanhemmalta naiselta saa seksin lisäksi lämpöä ja huolenpitoa. Naiset eivät yleensä etsi pelkkää seksiä.

Vierailija
82/85 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tosin monet miehet ovat sanoneet että eivät meinanneet uskaltaa tulla juttelemaan kun näytän niin hyvältä 😁 Jos vain vähänkin alan itse jollekin jotakin sanomaan tai edes katsomaan niin seuraa on taatusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tosin monet miehet ovat sanoneet että eivät meinanneet uskaltaa tulla juttelemaan kun näytän niin hyvältä 😁 Jos vain vähänkin alan itse jollekin jotakin sanomaan tai edes katsomaan niin seuraa on taatusti.

Ihan takuulla, jos näytät vielä siltä, että seura kelpaa jopa samana yönä.

Vierailija
84/85 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan lähestytään. Riippuu aika paljon siitä miten olen pukeutunut ja laittautunut.

Silloin kun pukeudun seksikkäästi ja oman kropan parhaita puolia korostaen, niin saan baareissa paljon katseita ja lähestymisiä. Jos taas menen lähikuppilaan villatakki ja löysät farkut päällä, niin saan kyllä olla rauhassa.

Vierailija
85/85 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saan seuraa, varsinkin tummemmat miehet tulee juttelemaan. Yleensä meen yksin baariin, kun ollaan riidelty mieheni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi