Nainen, lähestytäänkö sua aina jos oot baarissa yksin?
Kommentit (85)
Ei oo koskaan lähestytty mutta olenkin kasvoista ruma ja tissit a-kuppia niin milläs niitä miehiä houkuttelis...
En käy sellaisissa baareissa, joten en tiedä.
Aina. Joka kerta. Käyn nykyisin baareissa enää tosi harvoin.
En tiedä. Silloin kun vielä kävin baarissa ylipäätään, niin usein lähestyttiin.
Lähde mukaan ja saat parhaat tarinat.
Harvemmin. Yleensä kyllä saa istua ihan rauhassa.
Saan istua liiankin rauhassa baareissa vaikka olen kivannäköinen sopusuhtainen nuorehko nainen. Käyn muutamassa siistissä lähialueen baarissa pari-kolme kertaa viikossa. Miesasiakkaat ovat niissä siistin näköisiä tavoittelemisen arvoisia tyyppejä. Vaikka viestitän olevani avoin seuralle, usein baarimikko ja portsari ovat ainoita miehiä jotka puhuvat kanssani. Ellei tilanne parane, aion valittaa baarien omistajille/esihenkilöille.
Käyn älyttömän harvoin yksin baarissa, mutta kyllä. Aina tulee joku kertomaan murheitansa, ihan vaan koska näytän ystävällismieliseltä mummolta.
Nainenkin olen, sitä ei lasketa eikä sitä kukaan huomaa. Enemmän neutraali ihmisolento
Kyllä lähestytään. Ajattelin, että ikä toisi vihdoin rauhan ja saisin nauttia alkoholijuomani ihan rauhassa. Mitä vielä.. Nykyään lähestyvät vanhemmat ja nuoremmat. Kaksi kertaa olen lähtenyt jonkun matkaan ja ne ovat päätyneet parisuhteisiin.
Kukaan ei ole koskaan lähestynyt baarissa
Ei lähesty,ei myöskään nuorempana.
Suomalaiset naiset on ymmärtänyt vääriin asiat, taas kerran. Miesten kuuluis lähennellä ja pörhistellä. Ei naisten
mies54v
Lähestyvät vaikka olisi oma puoliso mukana. Kunhan olen hetken yksin, niin joku jo yrittämässä.
Lähes aina joku tulee juttelemaan. Itseasiassa minua lähestyy myös naiset ja baarien lisäksi myös kaupungilla, metrossa ja kaupassa. Olen ilmeisesti helposti lähestyttävä eikä aina iskemistarkoituksessa.
Kyllä! Heti kun poikaystävä menee vessaan tai tiskille tilaamaan niin joku mies tulee jutuille.
Nuorempana joskus joku lähestyi niin, että tuli haukkumaan rumaksi ja naureskelemaan. Nykyisin saisin ehkä olla onneksi rauhassa.
En tiedä, pitäisi kokeilla.