Nainen, lähestytäänkö sua aina jos oot baarissa yksin?
Kommentit (85)
Miten yksin baarissa olevaa naista saa lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Miten yksin baarissa olevaa naista saa lähestyä?
Saa tulla juttelemaan, jopa toivottavaa.
Ei ole koskaan lähestytty, jos ei lasketa 3 promillen humalassa huojuvia tai muuten vaan sekavan oloisia tyyppejä. N39
Todellakin. Aika harvoin kiinnostun.
Baareissa ei ole kukaan koskaan tullut iskemään. Sitä vastoin turistit kysyvät jatkuvasti paikkaa. Ei ole siis ainakaan siitä kysymys, että ei olisi helposti lähestyttävän näköinen. Miehet ovat selvästikin hyvin pinnallisia ja laskelmoivia ja heitä kiinnostaa vain seksi.
Ei minua olla koskaan lähestytty, kun olen ollut yksin baarissa/ravintolassa/ pubissa/terassilla. Vaikka lähestyminen olisi ollut monesti ihan suotavaa, olen ollut avoimella mielellä liikkeellä, ottanut katsekontaktia ympärilleni jne (eli en ole tuijottanut kännykkää tai kirjaa tms.). Mutta enpä ole koskaan ollut kenellekään kiinnostava, vaikka ulkonäössä ei vikaa ole. Minulla on varmaan luotaantyöntävä aura tai jotain sellaista. Myös omat lähestymiseni on torjuttu. Mutta ei se mitään, tällä mennään. N40, ikisinkku.
Naiset ovat toisaalta harvoin yksin baarissa, mukana on yleensä mies tai ystävätär. Liittyy käsittääkseni juuri siihen, että yksin oleva nainen altistuu helpommin ei-toivottaville iskuyrityksille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat toisaalta harvoin yksin baarissa, mukana on yleensä mies tai ystävätär. Liittyy käsittääkseni juuri siihen, että yksin oleva nainen altistuu helpommin ei-toivottaville iskuyrityksille.
Ei todellakaan altistu jos on vähänkään ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Ei oo koskaan lähestytty mutta olenkin kasvoista ruma ja tissit a-kuppia niin milläs niitä miehiä houkuttelis...
Meikkiä naamaan ja rintsikoihin fylliä. Näin on miehiä narrattu aina 😅
Miehenä minua on lähestytty baarissa kerran.
Outoa kyllä lähestyjä oli 21v söpö nainen, kun itse olin 32v tai 33v. Luuli minua nuoremmaksi, joten ei tuosta seurannut ihmeempää.
Naiselle se on kait osoitus huonosta suosiosta jos miehet eivät ole koko ajan lähestymässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua olla koskaan lähestytty, kun olen ollut yksin baarissa/ravintolassa/ pubissa/terassilla. Vaikka lähestyminen olisi ollut monesti ihan suotavaa, olen ollut avoimella mielellä liikkeellä, ottanut katsekontaktia ympärilleni jne (eli en ole tuijottanut kännykkää tai kirjaa tms.). Mutta enpä ole koskaan ollut kenellekään kiinnostava, vaikka ulkonäössä ei vikaa ole. Minulla on varmaan luotaantyöntävä aura tai jotain sellaista. Myös omat lähestymiseni on torjuttu. Mutta ei se mitään, tällä mennään. N40, ikisinkku.
Oletko ajatellut koskaan itse lähestyä,muullakin kuin katsekontaktilla?Varsinkin nykypäivänä monet miehet eivät lähde ottamaan riskiä jos nainen ei olekkaan kiinnostunut.
Kyllä, joka kerta. Parikymppisenä sain istua ihan yksin, mutta arvelen sen johtuvan silloisesta resting b-facesta. Nyt viisikymppisenä olen rennompi ja ehkä jotenkin vaarattoman oloinen, helpommin lähestyttävä. Saan helposti juttukavereita myös kaupoissa pyörivistä mummoista.
Siitä on jo jotain 15 vuotta kun olen ollut jossain "ulkona". Lakkasin käymästä kun tajusin että voin istua yksin kotonakin, ja juomatkin tulevat halvemmiksi.
Eikä tarvitse kadehtien katsella kun toisilla on juttuseuraa.
En ole koskaan käynyt yksin ravintolassa. Muutenkin olen käynyt vain muutaman kerran elämässäni jossakin ravintolassa tai yökerhossa. Ei ole minun paikkani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut koskaan itse lähestyä,muullakin kuin katsekontaktilla?Varsinkin nykypäivänä monet miehet eivät lähde ottamaan riskiä jos nainen ei olekkaan kiinnostunut.
"Myös omat lähestymiseni on torjuttu."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt useastikin. Ja keskustelun aiheena oli nyt lähestytäänkö naista aina kun hän on yksin ulkona, ja siihen vastaus on että ei todellakaan, kun ei ikinä lähestytä.
Ystäviäni kyllä lähestytään useinkin eli nätistä ulkonäöstäni huolimatta minussa on siis jotain pahasti vialla. Epäilen olevani kirjolla tai muuten epätyypillinen mutta en pääse terapiaan tms., jossa asiaa voisi selvittää, eikä ole omasta pussista ollut rahaa sitä maksaa. Ainakaan vielä.
Mutta siis karkeasti yleistettynä jos kaverini menee sanomaan miehelle moi (tai ottaa sen katsekontaktin), hän pääsee treffeille ja jopa löytää poikaystävän. Minä sanon moi, ja mies tuijottaa minua vihaisesti ilmeellä "mitä sä haluat" :D.
Voitko kertoa miltä näytät tai millainen olet ja millaisissa baareissa käyt? Haluan oppia :D