Olen juuri eronnut 42-vuotias nainen. En tiennyt, että vientiä olisi edelleen näin mielettömästi.
Latasin Tinderin lähinnä mielenkiinnosta ja ajattelin, että ehkä vaan juttelen siellä jonkun ikäiseni kanssa. En osannut odottaa, että varsinkin parikymppistä miesseuraa riittäisi vaikka joka illalle, oman ikäistäkin ihan kivasti. Melkein toivon, että olisin eronnut jo pari vuotta sitten.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täälllä juuri ole toitotettu, että halutakseen seksiä naisen on tunnettava aitoa kiintymystä ja mielenkiintoa miehen persoonaan, ja että varsinkin miehen tulee tuntea näitä naista kohtaan. Luuletko että tämä toteutuu näiden tinder-matchien kohdalla?
Voi höpönassu, kaikkea tyhmää sinäkin menet uskomaan.
No en minä sitä tietenkään ole uskonut, näenhän omin silmin mitä ympärilläni tapahtuu. Mutta vähän pelottaa, että ne naiset jotka tuota jauhaa, itse oikeasti uskovat horinoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman viikon päästä nämä iloisesti yllättyneet tinder mammat märisee kun tajuavat että tosi rakkautta ei tipu ettekä merkitse kelleen mitään muuta kuin helpotusta.
Voi ressu, miksi luulet, että juuri eronnut keski-ikäinen nainen olisi Tinderissä etsimässä tosirakkautta? Vähän kun vielä kasvat, sulle ehkä selviää, että myös naisilla on muitakin motiiveja.
Tää oletus naurattaa minuakin kun itse olen joskus unmatchannut miehen heti panon jälkeen tämän asunnolta poistuessani. N39
Saahan siinä nainen nuorta miestä. Parempi se kuin vain menettää lompakkoloisen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ankara rangaistus joutua lähempiin tekemisiin jonkun nelikymppisen suomiemakon kanssa. Pelkästään niiden selluliitin näkeminen saa laatan lentämään.
Kuka sinua pakottaa tekemisiin. Etkö saa muita kuin selluliittisiä näköpiiriisi 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne parikymppiset nyt ei ainakaan sulta muuta halua kuin pelkän yhden viikonlopun.
Nuorille miehille riittää 5min jos otetaan esileikki mukaan
Silmät kiinni, unelmoidaan parikymppisen hoikan ja isorintaisen naisen nussimisesta ja päräytetään roinat sisään. Kestää 5 minuuttia ja sitten adjö.
Mutta naisille tämä riittää.
Itseasiassa nuoret ja fitit miehet jaksavat kaksi rundia yhdellä kertaa. Ja mä todellakin saan orgasmin. Mutta ei tämmöinen ympäriinsä paneskelu jaksa innostaa määräänsä enempää. Toki jokainen tehköön niin kuin tykkää. N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden nelikymppisen naisen, joka vetää puoleensa sellaisia hyvännäköisiä, itseään 5-10 vuotta nuorempia miehiä. Hän ei ole edes millään missityylillä hyvännäköinen, karismaattinen kyllä. Sellainen itsellinen, älykäs tyyppi.
Miehet nai vaikka naapurin susikoiraa jos on pillua on vaille.
Mutta eihän niiden hyvännäköisen pitänyt olla mitään vaille. Yrittäkää nyt olla johdonmukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita nuoria miehiä riittäisi vaikka joka illalle. Lähinnä seksin perässä ovat. Olen jo testannut useamman. En jaksa ryhtyä opettamaan enkä ainakaan nyt ole pelkkien panojen tarpeessa. Alkaa itseasiassa tympäistä kun olet pelkkä reikä, vaikka olihan se alkuun ihan hauskaa...
Miksi luulet että heitä kiinnostaisi oppia? Eiväthän he halua kuin laukoa rojut römpsään, ja siirtyä eteenpäin. Kaltaisiasi ilmaishoroja on niin paljon tarjolla, että aina löytyy uusi ränni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne parikymppiset nyt ei ainakaan sulta muuta halua kuin pelkän yhden viikonlopun.
Todellakaan jaksa kattoa jotain vanhaa haahkaa koko viikonloppua!
Se on rojut ränniin kerran kaks ja sit uusiin haasteisiin! XDM2001
Mutta haahkoihin on sinun tyytyminen, vai miksi et viikonloppuisin ikäisiäsi rännitä?
-vanha haahka
Nelikymppisille naisille on Tinderissä ihan oma nimi: nussittava paperipussi päässä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ankara rangaistus joutua lähempiin tekemisiin jonkun nelikymppisen suomiemakon kanssa. Pelkästään niiden selluliitin näkeminen saa laatan lentämään.
Sinä nyt et pääse intiimiin tekemisiin kenenkään naisen kanssa joten ei tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla yllärinä että seksi kelpaa varsinkin 40v naisilta jotka oikein ylpeilee että panolle ois kysyntää ja luulevat olevansa jotain muuta kuin ilmaisia *uoria. Hommaa itsellesi arvokkuus.
Tämä! V*tuttaa kun toiset naiset vetää sisarien vuosien tasa-arvotyön vessasta alas.
Vierailija kirjoitti:
Yli nelikymppisen eronneen on aika vaikea löytää fiksua seuraa. Sen verran olen oppinut parin vuoden aikana Tinderistä
Miksi fiksu on niin epätoivoinen että yleensäkkään menee Tinderiin 😯 Minä en menisi koskaan sinne hakemaan elämänkumppania jos yksinäiseksi jäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden nelikymppisen naisen, joka vetää puoleensa sellaisia hyvännäköisiä, itseään 5-10 vuotta nuorempia miehiä. Hän ei ole edes millään missityylillä hyvännäköinen, karismaattinen kyllä. Sellainen itsellinen, älykäs tyyppi.
Mutta eihän niiden hyvännäköisen pitänyt olla mitään vaille. Yrittäkää nyt olla johdonmukaisia.
Joskus on tyydyttävä jämälaarin sattumiin.
Vierailija kirjoitti:
Palstavalaat, heh
Ja palsta laiheliinit, heh 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan jaksa kattoa jotain vanhaa haahkaa koko viikonloppua!
Se on rojut ränniin kerran kaks ja sit uusiin haasteisiin! XDM2001
Miksi kirjoitat kuin joku 80-luvun alussa syntynyt entinen 2000-luvun nuori? xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita nuoria miehiä riittäisi vaikka joka illalle. Lähinnä seksin perässä ovat. Olen jo testannut useamman. En jaksa ryhtyä opettamaan enkä ainakaan nyt ole pelkkien panojen tarpeessa. Alkaa itseasiassa tympäistä kun olet pelkkä reikä, vaikka olihan se alkuun ihan hauskaa...
Miksi luulet että heitä kiinnostaisi oppia? Eiväthän he halua kuin laukoa rojut römpsään, ja siirtyä eteenpäin. Kaltaisiasi ilmaishoroja on niin paljon tarjolla, että aina löytyy uusi ränni.
No kyllä vaan näkyy kiinnostavan niin pitkään kunnes minä ilmoitan, että tämä oli tässä. Jos mies ei ole nopea oppimaan, niin vaihdan äkkiä fiksumpaan. Kehityskelpoiset saavat jäädä rinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on tyydyttävä jämälaarin sattumiin.
Kyllä on järkyttävää ja ihmisarvoa alentavaa puolin ja toisin. Miltä se itsestäkin tuntuu olla jämälaari 😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla yllärinä että seksi kelpaa varsinkin 40v naisilta jotka oikein ylpeilee että panolle ois kysyntää ja luulevat olevansa jotain muuta kuin ilmaisia *uoria. Hommaa itsellesi arvokkuus.
Tämä! V*tuttaa kun toiset naiset vetää sisarien vuosien tasa-arvotyön vessasta alas.
Häh? Tasa-arvoa on nimenomaan se, että kukin saa tehdä mitä haluaa. Ja joillekin se on vapaa seksi.
Säälittävää paheksua kenenkään panemisia, menkää roskiin lässyttämään jostain sisaruudesta kun asenne on tuo :D
Yli nelikymppisen eronneen on aika vaikea löytää fiksua seuraa. Sen verran olen oppinut parin vuoden aikana Tinderistä