Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaran merkit naisten sisustuksessa (VIRALLINEN)

Vierailija
30.09.2022 |

Jos olet sinkkumies ja vierailet ensi kertaa naisystäväkanditaatin kotona, niin mitkä tavarat varoittavat sinua siitä, ettei ko naisen kanssa pidä aloittaa vakavaa seurustelua?

Minä aloitan: puutarhatontut, muumimukit ja "live, laugh and love" tekstit.

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kämppä täynnä Disney-kamaa

Vierailija
182/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Muumimukeja on miehilläkin.  Ne on saaneet niitä lahjaksi tädeiltään ja kummeiltaan ja isovanhemmiltaan aikoinaan pienenä, ja sitten ne mukit on muuttaneet heidän mukanaan, kun he on muuttaneet kotoa pois.

Muumimukit on sopivan kokoisia kahvimukeiksi ja niissä on kunnon kahva pitää kiinni.  Miksi niitä pois heittämään?

Naisilla se on sama juttu.  Ei nuoret naiset niitä muumimukeja itselleen ole haalineet, ne tulee vasta sitten kun on omia lapsia.  

Muuten, täällä on aika monta vastausta, jotka on ilmiselvästi naisten kirjoittamia.  Esim. nuo tupperwaret.  Ei miehet niistä mitään edes tiedä eikä miesten silmä niihin kiinnity.  Tupperware-aika on muutenkin jo melko lailla ohi.  Niitten suhteen on vaan naiset sillä lailla jaka

Ai ei nuoret naiset niitä muumimukeja itselleen ole haalineet, ja tulee vasta sitten kun on omia lapsia. Hah.

Tiedän ikäisiäni (30+) naisia jotka ovat jo parikymppisinä ja lapsettomina ihastelleet noita ja sen vuoksi hankkineet itselleen joko _itse_ ostamalla tai saaneet _toivomalla_ lahjaksi.

ja sitten tuo perustelu, että koska ne ovat sopivan kokoisia kahvimukeiksi ja niissä on hyvä kahva josta pitää kiinni. Väittääkö kirjoittaja niiden olevan ainoita laatuaan noissa elementeissä, sopivankokoisuudessa ja hyvässä kahvassa :D 

Jos ei vaan yksinkertaisesti tykkää niistä, niin sopiva koko ja hyvä kahva ei pelasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ketju täynnä miehiä huperventiloimassa ja tekemässä ylitulkintoja jostain tavanomaisista esineistä kuten muumimukeista?

Vierailija
184/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastussaappaat. Täydellinen turn off!

Hevosnaisten kusettamat tietää mistä puhun. Ja se kusetus on aina 100-prosenttinen, sitä ei voi väistää sen  jälkeen jos on hevosnaiseen seannut.

Vierailija
185/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nyt puolustaa tässä itseäni ja sanoa niin kuin asia on, eli yhtäkään muumimukia en ole itse ostanut. Tädit ja äiti antaneet lahjaksi ja haluavat juoda niistä kahvinsa kun käyvät kylässä siksi näkyvissä astiakaapissa. 

Vierailija
186/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ketjun otsikko. :D Oikein vaaran merkit. Ok, ehkä on kivoja naisia ja sitten jotain jännittävämpiä tai vääriä.

Vierailija
187/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään  hauskaa jäljellä.

Kylläpä sä tulkitset paljon pienestä mukista.

Vierailija
188/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan yksinkertaisesti tykkää niistä, niin sopiva koko ja hyvä kahva ei pelasta :D

Moni suomalainen kuitenkin tykkää niistä. Pärjäile sen kanssa 🤣

Vierailija
189/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiikeri 66 kirjoitti:

Vauvanvaippoja (käytettyjä), tyhjiä pizzalaatikoita, tyhjät olut- ja siideritölkit, parvekkeella täysi tuhkakuppi, vessassa likaiset pyykit lattialla, pönttö pesemättä (pitkään), rasvanhaju, tiskipöytä tännä pesemättömiä astioita, kuivuneet viherkasvit, lavuaari täynnä meikki- ja rasvapurkkeja.

Juu, nuo ovat epämiellyttäviä asioita mutta ovatko ne varsinaisesti sisustusta?

No just, ei kai kukaan sisusta kämppäänsä noin, siivottomuus/elämänhallinnan puute on ihan eri asia kuin sisustaminen.

Vierailija
190/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustustikkaat. Ylismeemi. Niissä on oikeasti hyvä säilyttää vaatteita. Toki ongelma on jos niitä ei saa käyttää tuohon...

Sain tästä keskustelusta inspiraation ostaa sisustustikkaat nimeonomaan vaate- ja liinavaatesäilytykseen 

Vierailija
191/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen kuitenkin tykkää niistä. Pärjäile sen kanssa 🤣

Ja japanilainen varsinkin.

Vierailija
192/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sanon että rohkeasti vaan kaapista ulos, ei ole synti eikä rikos tai edes häpeä miehen olla miehen kanssa nykyään. Jos siis naiset pelottaa ja heidän omistamansa muumimukit.

Vierailija
193/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan nyt puolustaa tässä itseäni ja sanoa niin kuin asia on, eli yhtäkään muumimukia en ole itse ostanut. Tädit ja äiti antaneet lahjaksi ja haluavat juoda niistä kahvinsa kun käyvät kylässä siksi näkyvissä astiakaapissa. 

Se niihin liittyvä vaaranmerkki onkin tuo, että selkeästi se anoppikandidaatti käy kylässä usein.

Vierailija
194/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisena karsastan muumimukeja, sekä Disney yms. kaupallista roinaa. Kyllä niiden omistajilla jotain viiraa päässä. Ei anna kuvaa, että on aikuistunut.

Vierailija
195/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena karsastan muumimukeja, sekä Disney yms. kaupallista roinaa. Kyllä niiden omistajilla jotain viiraa päässä. Ei anna kuvaa, että on aikuistunut.

Miksi pitäisi olla?

Vierailija
196/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastussaappaat. Täydellinen turn off!

Hevosnaisten kusettamat tietää mistä puhun. Ja se kusetus on aina 100-prosenttinen, sitä ei voi väistää sen  jälkeen jos on hevosnaiseen seannut.

Menee omat ja läheistenkin rahat ja elämät viemäristä alas. Huomaat ettei talosi olekaan enää sinun vaan jonkun joka tietämättäsi on vaihdossa antanut sinulle (lue: hevosnaiselle) lauman hyödyttömiä hevosia ("miten niin ei ole totta, tästähän on mulla paperit ja sun nimi tossa"). Menee myös psyykkinen ja fyysinen terveys ja joskus työpaikkakin, menee perheet sekasin niin monta kertaa ettei sun (oletettavasti) siittämät lapsetkaan tiedä, kuka virallinen huoltaja on ja missä on heidän kotinsa. Kaikki vaan siksi ettei seksinnälkäinen mies älynnyt pakittaa takasin porraskäytävään vaikka näki ne saappaat eteisessä.

Terv. vierestä surullisena seuraava sisar

OIKEASTI EI TEE YHTÄÄN MIELI VITSAILLA!

Vierailija
197/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalaton kasa sohvatyynyjä

Eiks niitten päällä oo kiva hässiä?

Vierailija
198/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä papparaisella ei oo yhtään, oon kyllä aatellut investoida, tai jospa kirjottais joulupukille! Ei se kyllä taida tuoda ku oon ollut pikkasen tuhma...

Vierailija
199/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyslääkepurkit ei oo hieno koriste.

Vierailija
200/219 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talouspaperirulla vessapaperina.

Tämä. Ei kaikessa tarttis matkia miehiä.

Enemmänhän se olisi vaaran merkki jos matkisi miehiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme