Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaran merkit naisten sisustuksessa (VIRALLINEN)

Vierailija
30.09.2022 |

Jos olet sinkkumies ja vierailet ensi kertaa naisystäväkanditaatin kotona, niin mitkä tavarat varoittavat sinua siitä, ettei ko naisen kanssa pidä aloittaa vakavaa seurustelua?

Minä aloitan: puutarhatontut, muumimukit ja "live, laugh and love" tekstit.

Kommentit (219)

Vierailija
121/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselta löytyy seksileluja. 😭

Olisi mukava kuulla miksi tämä on vaaran merkki. Eikö se ole hyvä jos nainen säännöllisesti tyydyttää itseään? Yleensä se ennakoi että nainen on muutenkin kiinnostunut seksistä. Ja todennäköisempää että nainen haluaa myös muuta kuin lähetyssaarnaajaa lauantai iltaisin peiton alla ja tottakai valot pois päältä.

Vierailija
122/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaati ehdottomasti, että hävitän kaikki kaktukset ennen vakavampaa suhdetta. Kuulemma häiritsevät feng shuita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta vastaan mutulla. Ystäväni ja hänen miesystävänsä kodissa oli kukkakuosinen sohva, siro lasinen sohvapöytä ja hyllykköjä, joissa siroja romanttisia koriste-esineitä. Romanttiset verhot. Makuuhuoneen sisustus samantyylinen. Miesystävä, aika äijämäinen, lähti parin vuoden yhdessä asumisem jälkeen. Ystävälläni on nyt parinkymmenen vuoden kuluttua edelleen hyvin romanttinen sisustus, sellaista yltiösöpöilyä. Miestä ei löydy. Jotain tässä nyt korreloi keskenään, jotenkin ei tunnu olevan tilaa miehelle, vaikka hän kuulemma edelleen etsii sitä oikeaa. Koti kertoo omalla kielellään, missä mennään.

Enpä usko. Mun havaintojen mukaan nämä äijämäiset miehet juuri tykkää tuollaisista överifeminiinisistä naisista. He haluavat, että kodin piiri on naisen ja voivat itse paeta miesluolaansa.

Mutta voiko mies kutsua kavereitaan kylään sinne ruusuhörhylöiden keskelle? Voiko siellä juoda vaikka kaljaa?

Vierailija
124/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin antaa miehille pari vinkkiä, että mitä naisen asunto kertoo hänestä.

1. Melko tyhjä asunto, lähes kliininen, ei sohvatyynyjä, neutraalit värit - nainen ei viihdy paljon kotona, harrastaa aikaa vieviä juttuja

2. Sisustukseen ei paljon panostettu, tyhjiä energiajuomatölkkejä siellä täällä - gamer, ei tykkää leikkiä kodinhengetärtä

3. Trendikkäästi sisustettu asunto - miellyttämisenhaluinen Basic bitch

4. Asunto kauniisti ja persoonallisesti sisustettu, mutta aika paljon tavaraa - taiteellinen älykkö

5. Valkoinen sisustus - pakkomielteinen neurootikko.

Tämä kirjoittaja taitaa ainakin omasta mielestään kuulua ryhmään 4

:D 

Vierailija
125/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta vastaan mutulla. Ystäväni ja hänen miesystävänsä kodissa oli kukkakuosinen sohva, siro lasinen sohvapöytä ja hyllykköjä, joissa siroja romanttisia koriste-esineitä. Romanttiset verhot. Makuuhuoneen sisustus samantyylinen. Miesystävä, aika äijämäinen, lähti parin vuoden yhdessä asumisem jälkeen. Ystävälläni on nyt parinkymmenen vuoden kuluttua edelleen hyvin romanttinen sisustus, sellaista yltiösöpöilyä. Miestä ei löydy. Jotain tässä nyt korreloi keskenään, jotenkin ei tunnu olevan tilaa miehelle, vaikka hän kuulemma edelleen etsii sitä oikeaa. Koti kertoo omalla kielellään, missä mennään.

Enpä usko. Mun havaintojen mukaan nämä äijämäiset miehet juuri tykkää tuollaisista överifeminiinisistä naisista. He haluavat, että kodin piiri on naisen ja voivat itse paeta miesluolaansa.

Mutta voiko mies kutsua kavereitaan kylään sinne ruusuhörhylöiden keskelle? Voiko siellä juoda vaikka kaljaa?

Nämä miehet haluavat juoda kaljaa poissa kotioa.Sieltä kaljanjuonnista he haluavat sitten ryömiä ruusuntuoksuiseen kotiin, jossa nainen odottaa.

Vierailija
126/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariskoolit. Mitä useampi, sitä pahempi. 

Mä saan näitä joka vuosi joltain mummolta tai tädiltä joululahjaksi. En tiedä mihin helvttiin niitä pitäisi tunkea. Pari on hyötykäytössä ja loput kaapin täytteenä. En jaksa laittaa myyntiin ja roskiin ei raaski pistää.

Vierailija
127/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mites nämä naiset, joilla on ihan överifeminiininen koti ja ovat itse tosi epäfeminiinisiä?

Olen nähnyt useamman tällaisen. On ruusua, kukkaa, valkoista, blingblingiä... Ja kodissa asuu joku metsänpeikko mallia huutokauppakeisarin Heli. Mitä ihmettä tuo on?

Vierailija
128/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisustus: Ei mitään tyyliä tai yritystä sisustaa kotia kotoisaksi. Sekalaiset huonekalut työnnetty sinne mihin sattuu mahtumaan. Tavarat epäesteettisellä tavalla pitkin pöytiä, hyllyjä tai tungettuna sikinsokin vähäisiin kaappeihin ja laatikoihin. Ei mitään koristeeksi luokiteltavaa. Ei kasveja, koska ne kuolee aina.

T. Mielenterveysongelmainen, jolla huono elämänhallinta. Kannattanee välttää.

Vierailija
129/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukava kuulla miksi tämä on vaaran merkki. Eikö se ole hyvä jos nainen säännöllisesti tyydyttää itseään? Yleensä se ennakoi että nainen on muutenkin kiinnostunut seksistä. Ja todennäköisempää että nainen haluaa myös muuta kuin lähetyssaarnaajaa lauantai iltaisin peiton alla ja tottakai valot pois päältä.

Vaaran merkki sellaiselle, joka ei osaa ja jota ei kiinnosta opetella tyydyttämään naista. Tietävät, ettei tuollaista naista kiinnosta antaa, jos ei itse saa.

Vierailija
130/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyn sisältö on tärkeä. 

Kirjahylly 😂

Vierailija
131/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kaikki on tiptop, ellet sitten ole tylsä mies, joka nillittää jokaisesta pölyhiukkasesta.

Vierailija
132/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy kattiloita ja pannuja, niin varaudu siihen, ettei osaa laittaa ruokaa.

Vierailija
133/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakaapissa on vain salaattia.

Vierailija
134/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta vaarasta se Mariskooli viestittää?

Vierailija
135/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huonekalut Ikeasta eli osaako tehdä jotain. Toki isä on voinut käydä kokoamassa ne Ikeat.

Vierailija
136/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi kumauttaa sillä päähän.

Vierailija
137/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mahdollinen suhteellisen suosittua ja helposti ostettissa olevaa krääsätavaraa joka osoittaa ettei mitään oikeaa omaa makua ole. Näitä on esimerkiksi jos löytyy useampi muumimuki, mariskooli, paljon niitä pieniä 2 euroa maksavia aaltokynttilämaljakoita, tupperwaret. Julistetaulut, varsinkin ne jossa on taas joku helvetin hieno "elämänviisaus" tyyliin "one glass of wine a day keeps you happy" niin on ne pahimmat.

MItä enemmän asunnosta löytyy personallista tavaraa mitö on hankittu oikeasti maulla ja ajatuksella niin sen parempi. Sen ei tarvitse olla mitään mistä minä itse tykkään, vaan pääasia on sen että huomaa että toinen tykkää tästä esineestä ja on oikeasti nähnyt vaivaa sen eteen että saisi sen, niin se taas on iso turn on. Tällaiset on esimerkiksi oma itse maalattu taulu tai muu itse tehty taide-esine, joku vähän  (ei tarvitse kuitenkaan olla mitenkään kallis) harvinaisempi astiasto mitä ei myydä missään prismassa.. jne. Tajutte varmaan idean.

Näin me ollaan erilaisia! Mielestäni toisen sisustukseen tarttuminen ja siitä persoonan päätteleminen on vaaranmerkki keneltä tahansa. Ylipäätään noin materialistinen ajattelu, jonka on muka yhdistävinään henkiseksi toiminnaksi on jotenkin kuvottava piirre ihmisessä kuin ihmisessä.  

Vierailija
138/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaran merkki sellaiselle, joka ei osaa ja jota ei kiinnosta opetella tyydyttämään naista. Tietävät, ettei tuollaista naista kiinnosta antaa, jos ei itse saa.

Jotkut miehet eivät halua tyydyttää naista, vain itsensä, ja lelujen löytyminen viittaa siihen että naista kiinnostaa oma tyydytys myös. Kyllähän se varmaan vähän miestä oksettaa :D

Vierailija
139/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään  hauskaa jäljellä.

Jaaha, no eihän tässä sitten enää ole muuta elämässä jäljellä kuin kuolla pois😂

Onhan sinulla ne mukit. Onkohan sinulla kuitenkaan kaikki muumit laaksossa?

Vierailija
140/219 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo naisen olevan keskiluokkainen keskinkertaisuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän