Vaaran merkit naisten sisustuksessa (VIRALLINEN)
Jos olet sinkkumies ja vierailet ensi kertaa naisystäväkanditaatin kotona, niin mitkä tavarat varoittavat sinua siitä, ettei ko naisen kanssa pidä aloittaa vakavaa seurustelua?
Minä aloitan: puutarhatontut, muumimukit ja "live, laugh and love" tekstit.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyslääkepurkit ei oo hieno koriste.
Toi on kyllä vinkkinä ihan hyvä, ensin ratsaa kylppärin kaapit ja sitten vaikka yöpöytä, jos rupee löytyy ko. lääkkeitä niin äkkiä hatkat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.
Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään hauskaa jäljellä.
Täytyy sanoa tuo äidilleni joka ostelee niitä minulle. Nytkin juon muumimukista teetä. Just passelin kokoinen muki.
Tee mukeiksi liian pieniä!
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.
Jep, roskiinko ne pitäis heittää mitä on lahjaksi saanut, ettei joku sulhaskandidaatti järkyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsupaketti piirongin päällä.
Eikö se nyt lähinnä osoita vastuuntuntoa?
M53
Tarkasta paketista päiväys...siittä voi hiukan päätellä onks muikkeli ollut kuinka kovassa käytössä! Voi tietysti tiedustella asiaa suoraankin että koska on tullut viimeksi pantua...riski piilee siinä että suattaapi joutua mäjelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon kukkia ja kasveja.
Mikäs niissä on vikana, puhdistavat huoneeilmaa.
Tuo on totta, sen lisäksi siittä voi päätellä että tyttö tykkää huolehti jonka lisäksi tiedät mitä viedä tuliaisiksi!
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun aloittaja on selkeästi nainen. Ei miehet kiinnitä huomiota mihinkään muumimukeihin tai teksteihin.
Minä ainakin kiinnitän huomiota joihinkin ällö teksteihin tyyliin ; home,sweet home...seukkailun lisäksi on siis tarjolla lauantaisin Ikea "retkiä"...hyi saatana. Jos sen lisäksi paikat on sekaisin...no, jokainen päätelköön itse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailij9a kirjoitti:
Mä olen kerran saanut yhden lahjaksi, mutta myin sen jonkin ajan päästä kun ei sille tullut edes käyttöä. Tykkään juoda kahvini ja teeni isommasta mukista.
Kohta joku tulee haukkumaan taika-mukeja..
Taika mukit on rumia ja ylihintaisia...toiveesi toteutui juuri....
Taika-mukit on kauniimpia kuin muumimukit. Läheisilläni on sekä Taika-mukeja että muumimukeja. Mieluummin juon niistä Taika-mukeista. Muumimukit on jotenkin liian lapsellisia aikuisille. Onneksi kukaan ei ole ikinä antanut mulle niitä lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään hauskaa jäljellä.
Meillä ne muumimukit on kyllä ihan lasten käytössä. Eipä ole käynyt mielessäkään, että jonkun mielestäni ne voisivat olla äidin statussymboleja.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kuvasi alttarilla.
Ja lattialla patja. Ei mitään muuta sisustusta.
Suunnaton määrä kenkiä, laukkuja, takkeja yms. vaatetavaraa. Elämän tarkoitus on tuhlaus ja muodin mukana pyristely.
Ei liity sisustukseen, mutta tatuoinnit. Mitä enemmän, sitä enemmän ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumimuki-tartunta on toden totta tragedia. Tartunnan saa yleensä nuori aikuinen joltain sukulaiseltaan lahjana. Kaappiin ilmestyy ensimmäinen muki. Sitten toinen. Jossain vaiheessa niitä on kertynyt jo niin monta, että muut alkavat luulla tämän keräävän niitä. Muumimukien lisääntyminen kaapissa kiihtyy joka joulu ja syntymäpäivänä. Uhri ei ole ostanut yhden yhtä mukia itse.
Muumimuki-tartuntaa traagisempi on vielä mariskooli-tauti. Niillä kerääntyvillä kipoilla kun ei tee sitä vähääkään.
Meillä on Muumimukeja jokapäiväisessä käytössä, niitä ei säästellä pätkääkään. Oikein näppäriä käytössä, ei mitään vitriinin täytteitä. Mariskooleja ei löydy kuin yksi.
Minulla myös, pari lahjaksi saatua ja pari ostettua. Pari kulhoakin löytyy. Hyviä kahvikuppeja ja pä
Kirjoittaja yrittänyt olla hauska tuolla jatkuvalla tartunta-selittelyllä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, roskiinko ne pitäis heittää mitä on lahjaksi saanut, ettei joku sulhaskandidaatti järkyty?
Myyt Torissa, varsinkin jos vanhoja. Joku maksaa hyvät rahat.
Olen saanut noita lahjaksi aikanaan varmaan 20 mukia. Myin ne taannoin, "Iltapurjehdus" meni 170e jollekin nuorelle monen lapsen äidille. Melkein meinasin antaa alennusta mutta kun ei pyytämyt, arvelin että rahaa on.
Mä voin selittää ne puutarhatontut:
Mikäli pituudekseen yli 180cm ilmoittanut mies onkin valehdellut mulle, niin kun hän juo kotiviiniäni Nipsu-muumimukista niin PUF hän muuttuu puutarhatontuksi. Rehellisille ei tapahdu mitään, mutta niitä tonttuja kerääntyy pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nyt puolustaa tässä itseäni ja sanoa niin kuin asia on, eli yhtäkään muumimukia en ole itse ostanut. Tädit ja äiti antaneet lahjaksi ja haluavat juoda niistä kahvinsa kun käyvät kylässä siksi näkyvissä astiakaapissa.
Siinähän puolustat mutta kaikki tietää mikä on totuus
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vaan yksinkertaisesti tykkää niistä, niin sopiva koko ja hyvä kahva ei pelasta :D
Moni suomalainen kuitenkin tykkää niistä. Pärjäile sen kanssa 🤣
Ei ole mitään erityistä pärjäämistä asian kanssa =D totean että en itse fanita muumimukeja, mutta ei se menoani haittaa jos miljoonalla muulla niitä on. En keräisi mukeja pelkän koon ja kahvan takia (haloo), jotkut vain selittelevät tuollaista eikä jostain syystä myönnä että oikeasti pitää niistä mukeista, miksei sano suoraan että minä tykkään niistä.
Eli ne ei missään nimessä ei ole minulta pois. Onhan monet suomalaiset myös lihavia, ei sekään ole itseltäni pois, pärjään asian kanssa hyvin.
Ny se ei ainakaan tuo. Yritin taas olla tuhma...en löytänyt yhtään naku kuvaa Erika Vikmanista, kyllä korpee... Sama kuin edellä