Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaran merkit naisten sisustuksessa (VIRALLINEN)

Vierailija
30.09.2022 |

Jos olet sinkkumies ja vierailet ensi kertaa naisystäväkanditaatin kotona, niin mitkä tavarat varoittavat sinua siitä, ettei ko naisen kanssa pidä aloittaa vakavaa seurustelua?

Minä aloitan: puutarhatontut, muumimukit ja "live, laugh and love" tekstit.

Kommentit (219)

Vierailija
61/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkin, lilan sävyt ja runsas mustan käyttö sisustuksessa on varma merkki jännätytöstä. Jyrsijän häkki ja koiran karvat lattioilla on big no no.

Minun sisustukseni on lilaa, harmaata, mustaa ja valkoista. Harrastan tietokonepelejä, lukemista, historiaa ja muita nörttimäisiä asioita. Työskentelen asiantuntijana isossa valtion virastossa. Mutta kiva kuulla, että jonkun mielestä saatan olla jännä. 

Vierailija
62/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat joilla ei ole toiminnallista funktiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kuvasi alttarilla.

Vierailija
64/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdollinen suhteellisen suosittua ja helposti ostettissa olevaa krääsätavaraa joka osoittaa ettei mitään oikeaa omaa makua ole. Näitä on esimerkiksi jos löytyy useampi muumimuki, mariskooli, paljon niitä pieniä 2 euroa maksavia aaltokynttilämaljakoita, tupperwaret. Julistetaulut, varsinkin ne jossa on taas joku helvetin hieno "elämänviisaus" tyyliin "one glass of wine a day keeps you happy" niin on ne pahimmat.

MItä enemmän asunnosta löytyy personallista tavaraa mitö on hankittu oikeasti maulla ja ajatuksella niin sen parempi. Sen ei tarvitse olla mitään mistä minä itse tykkään, vaan pääasia on sen että huomaa että toinen tykkää tästä esineestä ja on oikeasti nähnyt vaivaa sen eteen että saisi sen, niin se taas on iso turn on. Tällaiset on esimerkiksi oma itse maalattu taulu tai muu itse tehty taide-esine, joku vähän  (ei tarvitse kuitenkaan olla mitenkään kallis) harvinaisempi astiasto mitä ei myydä missään prismassa.. jne. Tajutte varmaan idean.

Vierailija
65/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun aloittaja on selkeästi nainen. Ei miehet kiinnitä huomiota mihinkään muumimukeihin tai teksteihin.

Niinhän nuo oli melkein kaikki vastaajatkin😂

Vierailija
66/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nähdä kun mimosa-mies juoksee pakoon puutarhatonttua 🤣

Vierailija
67/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailij9a kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Mä olen kerran saanut yhden lahjaksi, mutta myin sen jonkin ajan päästä kun ei sille tullut edes käyttöä. Tykkään juoda kahvini ja teeni isommasta mukista.

Kohta joku tulee haukkumaan taika-mukeja..

Vierailija
68/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäitylit puolustamaan muumimukejaan :D 

Joo, pitäkää ihan rauhassa. Yleensä muumimukeja kerää vahvasti ylipainoiset naiset joilla on hiukset leikattu lyhyeksi ja sitten värjätty jollain "pirteällä" värillä. Ei hätää, teille tuskin tule niitä sinkkumiehiä arvostelemaan niitä mukeja ylipäätään. 

Se että muumimukin on saanut lahjaksi esim. työpaikalta ei tarkoita sitä että ihminen keräilisi niitä. Vaikutat täysin sellaiselta jota itse halveksit ;)

Vierailija
69/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muumimukiheittereitä täällä oikein on? Muumimukit on hauskoja. Oikein symppiksiä ne vanhemmat.

Vierailija
70/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasten leluja hujan hajan.

Kannattaa juosta.

Vierailija
71/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteisessä miesten kenkiä koolta 45 ja naulakossa miesten takkeja kokoa 54 tai XXL.

Veljeni on opiskelija ja käy pesemässä pyykit pesukoneellani, koska se tulee hänelle edullisemmaksi kuin taloyhtiön pesutupa. Luonani voi nähdä myös hänen sukkia ja alushousuja! Usko tai älä, mutta tämä on totuus.

Vierailija
72/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikapuupää kirjoitti:

Koristetikapuut

Olin juuri tulossa sanomaan tuon. 

Mitä vikaa tikapuissa on? Mulla ei ole sellaisia, mutta en myöskään ymmärrä miksi niitä inhotaan. Nehän on ihan kivan näköiset.

Vierailija
73/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikapuupää kirjoitti:

Koristetikapuut

Just teetätin puusepällä koristetikapuut, villapaitoja ja shaaleja varten, kun niitä lojuu sohvilla. Ja ne ovat tarpeelliset, kun asun yli 100v vanhassa talossa. Nyt tikapuut nakottaa makuuhuoneessa.

Vierailija
74/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa virkistävää kun ihan suomeksi aloitus- noin muodikkaaksi myös Suomen kieli voidaan värittää ilman typerää finglishiä- aloituksessa ehkä vähän irvailtiinkin naisten ikiteinimäiselle kirjoitustyylille🤗

Oma vastaukseni:

Karkoittimina toimivat kakkaraidat pöntössä, oudot hajut ja tiskaamattomat tiskit.

Epäsiisti jääkaappi on yhtä paha kuin epäsiisti vessa!

Varma karkoitin on myös romua täynnä oleva parveke!

Kiljupöntöt yms "kotiviinit" myös turn-off!

M47, sinkku (Omaisuus yli 2000 tuhatta euroa, harrastuksena koira, matkailu kaukomailla ja asuntoautolla Euroopassa, vapaaehtoistyö lasten parissa- catch me If you can!)

Vierailija
75/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäitylit puolustamaan muumimukejaan :D 

Joo, pitäkää ihan rauhassa. Yleensä muumimukeja kerää vahvasti ylipainoiset naiset joilla on hiukset leikattu lyhyeksi ja sitten värjätty jollain "pirteällä" värillä. Ei hätää, teille tuskin tule niitä sinkkumiehiä arvostelemaan niitä mukeja ylipäätään. 

Muumimuki on suomalaisten kansallisaarre ja löytyy lähes jokaisesta suomalaisesta kodista, siinä missä mariskooli, Fiskarsin oranssin väriset sakset, Teema astiat, Mäntysuopaa ja juuriharja.

Vierailija
76/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kukkia ja kasveja.

Mikäs niissä on vikana, puhdistavat huoneeilmaa. 

En ole koskaan ymmärtänyt tätä uskomusta. Suomen leveyspiirillä huonekasvien yhteyttäminen on valtaosan vuodesta hyvin vähäistä, mutta mullasta kyllä leviää honeitiöitä huoneilmaan. Myös pikkukärpäset ja muut ötökät tykkäävät majailla huonekasveissa. Pois vaan moiset pesäkkeet.

Vierailija
77/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskumuistutus- ja ulosottolaskupino

Mulla on tää, miehet ei silti jätä rauhaan.

Vierailija
78/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä yleisesti ottaen "vaaran merkki" vaan ennemminkin henkilökohtainen preferenssi: on turn off jos nainen muuttaa vuoden-parin välein ja kämppä näyttääkin sen takia aina väliaikaiselta. Ja siis ongelma ei ole muuttaminen itsessään vaan nimenomaan sarjamuuttaminen, jossa kyse ei ole esimerkiksi töiden perässä muuttamisesta tai koska edelliseen vuokra-asuntoon tuli putkiremppa ja oli pakko muuttaa. Sarjamuuttaja muuttaa jatkuvasti ihan vain sisäisen levottomuutensa vuoksi koska ei osaa asettua minnekään. Muuttolaatikot ovat hädintuskin purettu kun sarjamuuttaja jo etsii halvempaa, isompaa tai paremmalla sijainnilla olevaa kämppää. Tai ihan muuten vaan koska kokee että elämä junnaa muuten paikallaan.

Minulle tällainen ei sovi, kaipaan elämääni pysyvyyttä ja vakautta. En halua olla kuvitteellisen tyttöystävän muuttoapuna vähän väliä enkä yhdessäasuessa halua elää matkalaukkuelämää jossa mihinkään ei malteta oikeasti kotiutua.

Sitten niitä välittömiä turn offeja ovat:

- Asunnon likaisuus. Sotkuisuus ja sekavuus on ok, mutta todellinen saastaisuus ja pinttynyt lika menee yli.

- Jos aikuisen ihmisen asunto ei näytä aikuisen ihmisen asunnolta, eli on vaikka täynnä jotain fanikrääsää, julisteita seinillä ynnä muuta jonka pitäisi jäädä sinne teini-ikään.

- välinpitämätön vuokra-asunnon kohtelu. Näistä äärimmäisenä esimerkkinä sisällä tupakointi (vaikka tupakointi muuten on ok, niin sisällä yksinkertaisesti ei). Myös se, jos ei välitetä ilmoittaa esimerkiksi vesivahingosta tms vain koska "ei tää MUN omistama ole". Vastuuttomuus ylipäätään on ominaisuus jota karsin kumppaniehdokkaissa todella tiukalla seulalla.

Vierailija
79/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikapuupää kirjoitti:

Koristetikapuut

Olin juuri tulossa sanomaan tuon. 

Mitä vikaa tikapuissa on? Mulla ei ole sellaisia, mutta en myöskään ymmärrä miksi niitä inhotaan. Nehän on ihan kivan näköiset.

Ja käteviä, jos ei halua isoa hyllyä tai porata hyllyjä seinään. Eipä ole miesonneen vaikuttanut.

Vierailija
80/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Muumimukeja on miehilläkin.  Ne on saaneet niitä lahjaksi tädeiltään ja kummeiltaan ja isovanhemmiltaan aikoinaan pienenä, ja sitten ne mukit on muuttaneet heidän mukanaan, kun he on muuttaneet kotoa pois.

Muumimukit on sopivan kokoisia kahvimukeiksi ja niissä on kunnon kahva pitää kiinni.  Miksi niitä pois heittämään?

Naisilla se on sama juttu.  Ei nuoret naiset niitä muumimukeja itselleen ole haalineet, ne tulee vasta sitten kun on omia lapsia.  

Muuten, täällä on aika monta vastausta, jotka on ilmiselvästi naisten kirjoittamia.  Esim. nuo tupperwaret.  Ei miehet niistä mitään edes tiedä eikä miesten silmä niihin kiinnity.  Tupperware-aika on muutenkin jo melko lailla ohi.  Niitten suhteen on vaan naiset sillä lailla jakautuneet, että osa tykkää ja osa inhoaa.  Ja nyt joku nainen siinä vain haluaa tuoda inhonsa julki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi