Vaaran merkit naisten sisustuksessa (VIRALLINEN)
Jos olet sinkkumies ja vierailet ensi kertaa naisystäväkanditaatin kotona, niin mitkä tavarat varoittavat sinua siitä, ettei ko naisen kanssa pidä aloittaa vakavaa seurustelua?
Minä aloitan: puutarhatontut, muumimukit ja "live, laugh and love" tekstit.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.
Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään hauskaa jäljellä.
Jaaha, no eihän tässä sitten enää ole muuta elämässä jäljellä kuin kuolla pois😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.
Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään hauskaa jäljellä.
Täytyy sanoa tuo äidilleni joka ostelee niitä minulle. Nytkin juon muumimukista teetä. Just passelin kokoinen muki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pah. Mukeja siinä missä muutkin ja meillä lapset tykkää. Ihan kiva varmaan niitä keräilläkin. Keräileväthän ihmiset vaikka ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kerran saanut yhden lahjaksi, mutta myin sen jonkin ajan päästä kun ei sille tullut edes käyttöä. Tykkään juoda kahvini ja teeni isommasta mukista.
Vierailija kirjoitti:
Joku saamarin oksa maljakossa
Piiskaa tiedossa?
Ei sisustusta lainkaan.
Jos naisen asunto näyttää siltä, että sitä ei ole yritettykään tehdä kodinnäköiseksi, kertoo se ensinnäkin elämänhallinan ongelmista ja toisekseen siitä että nainen odottaa muiden tekevän puolestaan osapuilleen kaiken.
Toinen on hamstraus. Jos kämppä pullistelee krääsää, niin se on merkki siitä että tulee juosta ja lujaa. Myös jos asunnossa on paljon turhaa sälää vain koska "osti kun halvalla sai" kertoo se myös taipumuksesta haalia ympärilleen roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Statussymboleita? Eikö ne ole ihan jokapäiväisessä käytössä? Hyviä kahvi-/teemukeja...
Vierailija kirjoitti:
Jumalaton kasa sohvatyynyjä
Älä nyt. Mun mies dissas mun sohvatyynyjä mutta nyt se omii ne kaikki itselleen, jos menee sohvalle makoilemaan.
Kotiäitylit puolustamaan muumimukejaan :D
Joo, pitäkää ihan rauhassa. Yleensä muumimukeja kerää vahvasti ylipainoiset naiset joilla on hiukset leikattu lyhyeksi ja sitten värjätty jollain "pirteällä" värillä. Ei hätää, teille tuskin tule niitä sinkkumiehiä arvostelemaan niitä mukeja ylipäätään.
Nyt mä ymmärrän miksi olen sinkku, melkein kaikki löytyy meiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin pari kolme lahjaksi saatua
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä ymmärrän miksi olen sinkku, melkein kaikki löytyy meiltä.
No jos olet valinnut olla sinkku, niin sitten asiat on hyvin. Muussa tapauksessa, kiva että voidaan olla avuksi ja järjestää sinulle mies kun saat kotisi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperirulla vessapaperina.
Vessapaperirulla talouspaperina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa tuo äidilleni joka ostelee niitä minulle. Nytkin juon muumimukista teetä. Just passelin kokoinen muki.
Mä juon mun ex-anopin antamasta muumimukista kahvia just nyt 😁
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperirulla vessapaperina.
Tämä. Ei kaikessa tarttis matkia miehiä.
Mitä vaarallista sinisessä värissä on? Onko se symboli jollekin?