Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaran merkit naisten sisustuksessa (VIRALLINEN)

Vierailija
30.09.2022 |

Jos olet sinkkumies ja vierailet ensi kertaa naisystäväkanditaatin kotona, niin mitkä tavarat varoittavat sinua siitä, ettei ko naisen kanssa pidä aloittaa vakavaa seurustelua?

Minä aloitan: puutarhatontut, muumimukit ja "live, laugh and love" tekstit.

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sinistä väriä sisutustuksessa.

Mitä vaarallista sinisessä värissä on? Onko se symboli jollekin?

Vierailija
22/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään  hauskaa jäljellä.

Jaaha, no eihän tässä sitten enää ole muuta elämässä jäljellä kuin kuolla pois😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään  hauskaa jäljellä.

Täytyy sanoa tuo äidilleni joka ostelee niitä minulle. Nytkin juon muumimukista teetä. Just passelin kokoinen muki.

Vierailija
24/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pah. Mukeja siinä missä muutkin ja meillä lapset tykkää. Ihan kiva varmaan niitä keräilläkin. Keräileväthän ihmiset vaikka ja mitä.

Vierailija
25/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kerran saanut yhden lahjaksi, mutta myin sen jonkin ajan päästä kun ei sille tullut edes käyttöä. Tykkään juoda kahvini ja teeni isommasta mukista.

Vierailija
26/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saamarin oksa maljakossa

Vierailija
27/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku saamarin oksa maljakossa

Piiskaa tiedossa?

Vierailija
28/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sisustusta lainkaan.

Jos naisen asunto näyttää siltä, että sitä ei ole yritettykään tehdä kodinnäköiseksi, kertoo se ensinnäkin elämänhallinan ongelmista ja toisekseen siitä että nainen odottaa muiden tekevän puolestaan osapuilleen kaiken.

Toinen on hamstraus. Jos kämppä pullistelee krääsää, niin se on merkki siitä että tulee juosta ja lujaa. Myös jos asunnossa on paljon turhaa sälää vain koska "osti kun halvalla sai" kertoo se myös taipumuksesta haalia ympärilleen roskaa.

Vierailija
29/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Statussymboleita? Eikö ne ole ihan jokapäiväisessä käytössä? Hyviä kahvi-/teemukeja...

Vierailija
30/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalaton kasa sohvatyynyjä

Älä nyt. Mun mies dissas mun sohvatyynyjä mutta nyt se omii ne kaikki itselleen, jos menee sohvalle makoilemaan.

Vierailija
31/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitylit puolustamaan muumimukejaan :D 

Joo, pitäkää ihan rauhassa. Yleensä muumimukeja kerää vahvasti ylipainoiset naiset joilla on hiukset leikattu lyhyeksi ja sitten värjätty jollain "pirteällä" värillä. Ei hätää, teille tuskin tule niitä sinkkumiehiä arvostelemaan niitä mukeja ylipäätään. 

Vierailija
32/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä ymmärrän miksi olen sinkku, melkein kaikki löytyy meiltä.

Vierailija
33/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin pari kolme lahjaksi saatua

Vierailija
34/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä ymmärrän miksi olen sinkku, melkein kaikki löytyy meiltä.

No jos olet valinnut olla sinkku, niin sitten asiat on hyvin. Muussa tapauksessa, kiva että voidaan olla avuksi ja järjestää sinulle mies kun saat kotisi kuntoon. 

Vierailija
35/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouspaperirulla vessapaperina.

Vessapaperirulla talouspaperina.

Vierailija
36/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa tuo äidilleni joka ostelee niitä minulle. Nytkin juon muumimukista teetä. Just passelin kokoinen muki.

Mä juon mun ex-anopin antamasta muumimukista kahvia just nyt 😁

Vierailija
37/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikukat.

Vierailija
38/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kukkia ja kasveja.

Vierailija
39/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouspaperirulla vessapaperina.

Tämä. Ei kaikessa tarttis matkia miehiä.

Vierailija
40/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsupaketti piirongin päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän